• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat   

  1. Ora trecută
  2. Buna seara. Tot la Den Hartogh mai nou cei care vin din concediu medicala sunt puși să semneze un nou contract de munca , cel vechi fiind desfăcut . Iar cel nou este cu salariul de început. Nu contează câți ani ai vechime in Den Hartogh sau gravitatea bolii. Repet , cei care au strânse legături cu INELUL pot sta acasă cât vor sau pot face nenumărate greșeli la firma . Doar de .... ei pupa ceva pentru asta. Cu riscul de a deveni plictisitor voi mai reveni cu noi chestii despre Den Hartogh. Drumuri bune și grija de voi.
  3. Azi
  4. Am uitat sa specific am 3 ani experiența
  5. Waberers M.Ciuc pentru inceput e foarte ok
  6. Salut colegii îmi poate cineva recomanda niște firme OK as vrea sa încep sa lucrez și eu pe contract de România fără echipaj minim 1950€
  7. Ieri
  8. Nu cred ca cei de la HRO cunosteau situatia mai sus prezentata,Oricum asta nu inseamna ca cei de la saan trucking sunt mai seriosi ,cert este ca au trimis oamenii acasa fara a da explicatii pentru asta.poate e dreptul lor.nu stiu.dar stiu ca oamenii si- au cheltuit banii in baza unei oferte clare .au purtat discutii clare,s- au pregatit si....surpriza.nu era nevoie de soferi.cei de la HRO ar trebui sa spuna ca si ei,la fel ca toti oamenii trimisi au fost pacaliti de de acesti angajatori din cluj.oricum,nu are importanta ca dom nul din olt nu are experienta pentru a primi diurna din oferta,la urma urmei tot in camion doarme si consider ca diurna nu este un factor de departajare intre cei cu sau fara experienta,toti am fost incepatori candva.urata este neseriozitatea de care au dat dovada cei de la saan trucking si mai urata este aroganta cu care privesc muncitorul roman si faptul ca acesti angajatori straini considera ca este permis orice in aceasta tara oferind un salariu minim pe economie.URAT.Iar unii in nestiinta lor le mai iau si apararea,Ma intreb prin cate tari din europa au avut curajul sa ia atitudinea asta,
  9. Domnisoara sau doamna Miruna Vidican, care s-a recomandat ca fiind reprezentanta celor de la HRO cred ca se afla intr-o mare eroare ca sa nu spun ca minte. 1. I-am spus ca am foarte putina experienta pe TIR si ca am lucrat mai mult pe 3,5t si 7,5t. 2. Nu mi s-a facut nici-o oferta de nici un fel. Asa cum am spus si in postarea anterioara, in timpul interviului de la Cluj mi s-a spus ca nu pot sa-mi ofere ceea ce era postat in anunt si nu mi-au facut alta oferta ( cand i-am auzit ca nu pot sa-mi ofere ceea ce au postat cei de la HRO le-am spus ca nu lucrez fara 1800euro/luna iar ei au spus ca se mai gandesc) Asa cum v-am spus, imi mentin parerea ca cei de la Saan Trucking nu sunt seriosi iar acum am constat ca si cei de la HRO aveau cunostinta de practicile celor de la Saan Trucking
  10. Buna ziua. O oferta va rog la [email protected] Bineinteles, daca mai este actual anuntul. Merci!
  11. Buna ziua tuturor, Avand in vedere ca s-au adus acuze la adresa noastra simt nevoia sa intervin. Oferta care a fost postata de noi este cea transmisa de compania angajatoare si A FOST MODIFICATA in felul urmator dupa ce domnul OLT, care se numeste Ilie Valentin ne-a contactat si am discutat la randul nostru cu cei de la companie: - Pentru soferii fara experienta, diurna zilnica este mai mica (se discuta cu angajatorul) . Domnul Ilie Valentin nu are deloc experienta ca sofer TIR (din spusele lui) motiv pentru care i s-a oferit o diurna zilnica de 45 euro, urmand ca aceasta sa creasca dupa o perioada de timp pe masura ce va capata experienta (aceasta perioada nu a fost precizata pentru ca domnul a renuntat din start si nu s-a mai discutat). Va multumesc. O zi frumoasa tuturor.
  12. Cautam tractionisti pentru Olanda Cerinte: 1. Cap tractor minim euro 5 2. Trailer (se poate inchiria contra cost de la noi= 595€/luna) 3. Materiale necesare in trailer :chingi minim 17, antiderapanti pentru toata lungimea trailerului, coltare minim 34 4. Sofer profesionist care detine atestat marfa (cod 95), ADR, card tahograf, cunoscator al unei limbi de circulatie international 5. Licenta transport deseuri pentru a avea mai mare flexibilitate. 6. Asigurare CMR 7. Trusa ADR in camion, extinctoare valabile, ochelari de protective pentru sofer, casca de protective, incaltaminte de protective, vesta reflectorizanta etc 8. Contract legea Macron in Franta Oferim: · Un loc de munca in cadrul unei echipe profesioniste · Contract semnat pentru a evita neintelegerile · 10.000 km lunar (minimum) · Curse Benelux, Franta, Germania si rareori Spania · Card de motorina (optional => se va retine suma la sfarsitul lunii) · Go-box/Toll collect (optional => se va retine suma la sfarsitul lunii) · Plata corecta a km (Incarcat si gol) dupa 45 zile de la primirea CMR-ului (calcularea km se face conform programului avizat de guverul Olandez, Map & guide TLN planner) · Pretul pe km cu tot inclus de la tractionist (cap tractor + trailer + diesel + taxe de drum) este de 0.98€/km · Dispecerat in limba romana NON STOP => furnizat de catre noi OBLIGATORIU (contra cost 300€/luna) Delatii la: [email protected] sau +40757972797 Cu Stima
  13. Ultima săptămână
  14. folosirea cuvintului ''program'' e dificila si neindicata deoarece defineste o gramada de ''anexe''...de aceea pe acest forum folosim termeni legali si corecti ca sa intelegem si totodata sa dovedim ca suntem profesionisti.. .am facut eu modificarea unind ce lipsea...dupa ce citesti si tu comentariul meu il voi sterge..bafta
  15. posteazal si pe forum. poate mai este nevoie si il cauta si alti colegi,
  16. Buna ziua,am ramas cu un camion in Franta(probleme grave la motor) si as vrea sa il aduc acasa,cunoaste cineva o firma cu care as putea sa l aduc pe trailer acasa? Se afla in zona Soissons pe N2
  17. Mi-a gasit cineva unul in rusa. Am rezolvat.
  18. Si mie mi s-a parut buna formularea, de asta am si postat in acest fel.
  19. Din fabrica iese cu activare si calibrare asfel nu il scoti pe roti , inmatricularea provizorie se face si pe baza acestui document , daca ai un tichet scos dupa poarta fabricii vezi acolo sus .
  20. mersi Mario Bandit. Am gasit la punct-ul 15 al Regulamentului ce l-ai trimis mai sus raspunsul la intrebarea mea. Inca o data mersi
  21. Din fabrica ies doar cu omologare de tip. Activarea si calibrarea se fac ulterior
  22. La ce faci o calibrare cand din fabrica iese cu omologare de tip , activare si calibrare ? http://www.arr.ro/files/tahograf-digital/legislatie/REGULAMENTUL (UE) NR. 1652014.pdf
  23. Asa stiam si eu. Insa se para ca , din pacate, unii inspectori de la ISCTR, nu stiu asta.Iar ca argument va expun ce s-a intamplat in urma cu cateva zile. In 17 ianuarie am adus 5 cap tractor MB Actros, pe care le-am ridicat direct de la fabrica din Stutgart. Dupa ce le-am luat de la Stutgart, am mers si le-am facut calibrarea la un service autorizat DAF din Karlsruhe. In urma cu cateva zile , unul dintre colegi, a fost oprit de catre ISCTR la un control de rutina si a fost avertizat ca e pasibil de amenda deoarece calibrarea tachografului nu e facuta in tara de inmatriculare a camionului ( cazul de fata Romania).......
  24. Se poate face oriunde , in Ue , in orice service autorizat .
  25. SC Combi Transport SRL este o firma de dispecerat nou infiintata insa ai caror angajati au experienta vasta in domeniul transportului de marfa pe comunitate. Astfel, intermediem contracte cu firme din Danemarca si Austria la preturi destul de avantajoase. Contractul este pentru transport marfa 24T si se va face direct intre firma dumneavoastra si cei la care veti alege sa lucrati, iar noi ne vom ocupa de dispecerat. Contract Danemarca • Pret pe kilometru: 0,91 euro • Toate taxele de drum/poduri/tuneluri/ferry platite pentru euro 6 • Intre 9.000 - 11.000 km lunari, in functie de sofer • Plata se face la fiecare 28 ale lunii urmatoare de lucru. Nu exista intarzieri. • Posibilitatea de achizitionare card motorina, dupa 4 saptamani lucrate • Rute: Germania – Suedia si retur. Eventual Olanda si Danemarca • Marea majoritate a curselor sunt cu o incarcare - o descarcare • Nu se transporta ADR, nu se depaseste greutatea maxima, se lucreaza la program • Posibilitatea de a inchiria trailer – 600 euro pe luna • Plata se face pe baza CMR-urilor trimise prin email dupa fiecare descarcare • Nu se lucreaza cu paleti • Primii 75km goi de la descarcare la incarcare nu se platesc Contract Austria • Pret pe kilometru: 1,03 euro • Intre 10.000 - 13.000 km lunari, in functie de sofer • Plata la 45 de zile de la predarea actelor • Rute: Austria, Germania, Franta, Italia • Majoritatea curselor sunt cu o incarcare - o descarcare • Nu se transporta ADR, nu se depaseste greutatea maxima • Plata se face pe baza CMR-urilor ce se vor lasa la sediul din Austria • Se lucreaza cu paleti • Taxele pentru Mont Blanc si Frejus, precum si taxele in Elvetia sunt platite de ei • Asigurarea CMR se face la ei in valoare de 110 euro/luna De mentionat este faptul ca relatia noastra cu partenerii straini se bazeaza pe respect reciproc si eficienta maxima, dobandite de-alungul anilor lucrati impreuna, asadar vom cere acelasi lucru de la dumneavoastra si de la soferii ce vor lucra pe camion. Contact: [email protected] sau tel: 0741 022 131
  26. Apasă-l pana in copia fonică ( dinți ) ca el in mers se distanteaza... sau dai o distanta de 1 mm , verifica si contactele...
  27. Am si eu o intrebare privind calibrarea tachografului si anume daca este o lege care sa spuna clar ca, tachograful trebuie sa fie calibrat obligatoriu in tara de inmatriculare a autovehicului.
  28. Buna ziua!Daca oferta mai este valabila,va rog sa o trimite-ti la adresa [email protected] .O zi buna!
  1. Încarcă mai multă activitate