Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. Card tahograf

    Salut. Acum 2 weekenduri (bănuiesc că sâmbătă 7 și duminică 8 aprilie) ai făcut un repaus săptămânal redus, nicidecum pauză. Pauza e una, repausul e alta. Știind că pe parcursul a două săptămâni consecutive ești obligat să ai 2 repausuri săptămânale normale sau unul normal și unul redus, rezultă că repausul tău săptămânal redus, de weekendul trecut, este o abatere gravă (lipsă repaus săptămânal). Deci numărul de ore de recuperat în acest weekend ar trebui să fie ultima ta grijă. Dacă te vor prinde, pe lângă cele câteva mii de € de plată, te vor și obliga să-ți faci un repaus săptămânal, așa că ia-ți un bilet de avion și du-te acasă 28 de zile, timp în care citește din nou legislația relevantă plus Codul Muncii. E mai sănătos așa.
  3. Incepator: conduc cu multe pauze si multe opriri

    Pauza dintre perioadele de conducere poate fi efectuată în 2 feluri: dintr-o bucată (minim 45'') sau din două bucăți (prima de minim 15'' și a doua de minim 30''). Dacă tu te oprești, după 1h de condus și stai 45'' sau mai mult, se cheamă că ai făcut o pauză dintr-o bucată. Dacă stai între 15 și 44 de minute, se cheamă că ai făcut doar prima bucată (cea de minim 15''). Deci ceea ce ai dedus tu, după 4 ore de stat, nu e deducția corectă.
  4. Incepator: conduc cu multe pauze si multe opriri

    Domnule Cri5tian, cu tot respectul eu atestatul l-am luat invatand si am si citit reguamentele EU dar singurul paragraf care reglementeaza condusul si pauzele din timpul zilei de lucru le-am gasit intotdeauna sub definitia "După o perioadă de patru ore și jumătate de conducere, conducătorul auto trebuie să facă o pauză neîntreruptă de cel puțin patruzeci și cinci de minute, exceptând cazul în care își începe o perioadă de repaus. Această pauză poate fi înlocuită cu o pauză de cel puțin cincisprezece minute urmată de o pauză de cel puțin treizeci de minute, pauze intercalate pe parcursul perioadei de conducere astfel încât să respecte dispozițiile primului paragraf." Din acest paragraf eu deduc ca la fiecare 4h30 de condus trebuie sa fac o pauza de cel putin 45min ceea ce inseamna ca incep ziua de munca, conduc 1h dupa care fac o pauza de 4h dupa care pot conduce doar 3h30m si conform paragrafului de mai sus dupa 3h30min trebuie sa fac o pauza de 30min ptr ca am acumulat 4h30min de condus (ptr ca pot considera pauza de 4h ca facand parte din pauza fractionata unde mi se spune ca prima pauza trebuie sa fie de cel putin 15min). Dumneavoastra imi spuneti ca daca conduc 1h si fac o pauza mai mare de 45min eu practic dupa aceste 45min pot incepe un nou ciclu de conducere de 4h30min. Daca este asa cum spuneti dumneavoastra inseamna ca eu lucrez 1h+45min de pauza +alte 4h30min de condus dupa care sunt obligat sa fac o pauza de 45min si dupa aceste 45min eu pot recupera cele 3h30min care mi-au ramas din primul ciclu. Practic trebuie sa stau atent la nu a acumula mai mult de 4h30min de condus fara sa-mi fac pauzele.
  5. Card tahograf

    Salut, acum 2 week-end-uri am făcut pauză de 32h55, weekend - ul trecut am făcut pauză de 41h58, acum ar trebui sa fac 45 plus recuperare. Cât ar trebui în total să fac pauza acum în week-end ul ăsta ? Dar și că mă forțează să fac weekendul acesta fără toată recuperarea. Vă rog să fiți buni și să-mi explicați, vă mulțumesc anticipat pentru ajutor.
  6. Vascocuplaj

    Buna ziua . Am un dar cf din 2003 si de ceva timp tot am probleme cu sistemul de răcire.. am cumparat un casco cuplaj nou (si este o căruță de bani unul ) dar nu isi face treaba cum trebuie porneste foarte târziu fata de cel vechi care sa defectat. Si asi dori sa ii trag niste fire in cabina sa il pot cupla cand doresc eu, stie cineva daca este posibil acest lucru ? Si daca da cum ași putea sa fac sau cel putin pe ce fire sa pun curent electric in asa fel incat sa se blocheze.. Multumesc anticipat pentru răspunsuri.
  7. Continuam cu argumente , la Timișoara se spune ca faci Italia -Norvegia 1 incarcare cu 1 descarcare "fals" , se fac grupaje 3 încărcări cu 5 descarcari etc , Se lucrează cu schimb de paleti
  8. Ultima săptămână
  9. Incepator: conduc cu multe pauze si multe opriri

    Înainte să-ți răspundem la întrebări, spune-ne tu unde ai luat atestatul și mai ales cum? Căci la ce întrebări pui, ar trebui să te duci să-l dai înapoi și să faci o recalificare profesională. Da. Da. Nu. ''Alte activități'' și/sau ''Timp la dispoziție'' CATEGORIC NU!!! Reg. C.E. 561/2006 + notele de orientare Reg. U.E. 165/2014 Directiva 15/2002 Le găsești pe toate pe site-ul U.E., inclusiv în limba română. Spor la citit. Atenție!!! Abia DUPĂ ce le citești, eu unul o să-ți mai răspund la vreo întrebare (o să-mi dau eu seama dacă ai citit sau nu).
  10. Buna ziua. Am inceput de curand sa lucrez pe un Iveco Trakker cu tahograf digital si diagrama. Am cateva intrebari despre timpii de conducere si pauzele aferente avand in vedere ca nu numai conduc ci mai si incerc/descarc/astept. Sa incepem de la chestiile de baza: 4h30min de condus-45min pauza- 4h30min condus. Pauza de 45min se poate imparti in 2: 15min + 30min care trebuiesc luate in timpul celor 4h30? Adica eu pot merge 1ora, lua 15min pauza, dupa care merg iar 1h si iau 30min pauza. Imi mai raman 2h30m + 4h30m din al doilea ciclu (adica 7ore de condus). E corect? Sau cele 30m trebuiesc luate dupa cele 4h30m de condus? 2)ce se intampla atunci cand de ex conduc primele 2h din zii si dupa fac o pauza mai mare de 45min? Am dreptul la un nou ciclu de 4h30 de condus sau imi mai raman doar 2h30 si trebuie sa fac pauza de 30min dupa totalizare celor 4h30m? 3) Daca am o cel putin 11h de repaus pe zi (adica in cele 24h) inseamna ca imi raman 13h de munca din care 9h condus, 45min pauza si restul de alte activitati, corect? 4) Am observat ca diagrama inregistraza doar viteza si nu distanta. Ceea ce inseamna ca pot muta camionul cateva sute de metri daca merg c o viteza de 3-5km? nota: lucrez in Italia
  11. cititor card

    http://www.digifob.com/Downloads/digifob_user_guide_flat_multilingual.pdfcu ajutorul acestui aparat va puteti citi eventualele incalcari ale reg 561/2006recunoaste insuficienta pauza saptmanala , zilnica , timpii de condus depasiti...etceu am vazut pe nordul Italiei la politisti astfel de aparate in dotare. am 2 bucati. le-am comandat pentru 2 colegi care s-au razgandit . pret 300 ron
  12. criza design soferi? Oare. ...

    Nu cred ca s-a inteles. Salariul se negociaza pe brut. Nu intereseaza pe nimeni cu cat ramai tu in mana. La un salariu minim de 11.9 + 1.4 arab ramai cam cu 9E in mana daca esti casatorit si ai copii in intretinere dupa ce angajatorul ati retine taxele conform cu ceea ce ai declarat. In Belgia ramai cu bani astia doar daca lunar nu depasesti undeva la 2300 E. Pentru ca la sfarsitul anului fiscal vine impozitarea federala -be lasting. Pe aia nu.i intereseaza ce declari tu. Baza fiscala e computerizata in toata Europa. Si ye verifica: sotia sta acasa sau lucreaza? copiii iti sunt la scoala? mai ai in tara si alte surse de venit? etc. Daca stai intr.un salariu minim de 2200E sa zic. ..adica de rahat pentru cam 250 ore. Vrei sa bagi mai mult, presupunand ca angajatorul iti plateste. Intri in alta grila de impozitare, si daca nu poti sa deduci nimic dai banii inapoi la stat Lucrul asta se intampla pentru ca statul nu face nici o diferenta intre un sofer care face 2500 la luna cu 280-300 de ore de program cu 11.8 la ora si un muncitor mediu calificat care ia aceiasi bani in fabrica cu 160 ore pe luna la 8 ore de program cu 18-22 la ora plus sporuri Un singur lucru mi-e strain, si anume: Toate rahaturile astea de agentii de intermediere incheie contracte de munca pentru soferi desi nu desfasoara nici un fel de activitati de transport, ci pun soferi la dispozitie catre terte firme. Poate ma lamureste cineva cum as putea sa-mi deschid propria agentie si sa ma pun la dispozitie ca si sofer nu de pe pozitia de angajat ci ca si prestator de servicii auto. Adica ma duc sa-i fac treaba pe camionul lui conform unui contract comercial si tai factura la ziua de munca
  13. Motor tgx 440

    Salut colegi am o nelamurire la un motor de tgs 440 am vazut langa fulia de la arbore langa baia de ulei doua conducte de aer care imi sunt strangulate (anulate )si nu stiu De la ce ar putea fii si unde ar intra
  14. Buna ziua,

     
    Pentru a evita sa depunem plangere la autoritatilor competente, va rog respectuos sa eliminati din mediul online datele mele personale ( nume, adresa, etc - a se vedea topic FIFI.EXE SRL ) precum si continutul defaimator si amenintator adresat persoanei fizice Maximovici Zoran.
     
    Multumesc pentru intelegere.
     
    O zi placuta!

    Maximovici Zoran
  15. Buna ziua,

     
    Pentru a evita sa depunem plangere la autoritatilor competente, va rog respectuos sa eliminati din mediul online datele mele personale ( nume, adresa, etc -  a se vedea topic FIFI.EXE SRL ) precum si continutul defaimator si amenintator adresat persoanei fizice Maximovici Bilena.
     
    Multumesc pentru intelegere.
     
    O zi placuta!

    Maximovici Bilena.
    1. cico_3504

      cico_3504

      Buna ziua, voi retransmite mesajul unuia dintre administratori si va fi decizia lor.Eu unul observ ca ati participat la discutia de la acel moment si nu ati spus nimic despre acest lucru.Continutul defaimator sper ca ati observat ca a fost spus de mai multe persoane..nu numai de una..totusi..dupa cum am spus,decizia va fi luata de unul dintre admini...O zi buna

  16. Mai devreme
  17. Antene satelit in camion

    Ce anume ?? In afara de Discovery .... nimic ... Sa prostim poporu ‘ cu tembelizoru ‘
  18. Corect !!! trimetele poze cu ce ai gasit in cabina si intreabai daca ei ar trai 60 zile asa ,vreau sa ne zici si noua daca ai primit 2500 e diurna orisicum stai o luna ... cind soferii pleaca si lasa cabinele asa murdare inseamna ca nu au primit ce sa promis .... bafta !!!
  19. Antene satelit in camion

    Chiar ai ...
  20. Antene satelit in camion

    Chiar ai ce viziona la tv ??
  21. Prima impresie : am ajuns la garaj în Austria, nu a venit nimeni sa ne preia sa explice ce avem de făcut, au dat cheia la camion plecați în cursa fără sa ne lase sa facem pauza de 9 ore as cum prevede legea cu cardul în tahograf , cursa de UK la întrebarea cine plătește parcarea pe Uk mi sa spus sa folosim nationalele ca nu plătesc nici o parcare , la Timișoara sa spus ca primim avans de cursa la garaj, aici surpriza nu va dam avans de cursa , camioane super murdare Atenție una se spune la Timișoara alta găsiți aici . Astea sunt primele concluzi , vom vedea cum decurg lucrurile mai târziu.
  22. Antene satelit in camion

    Si spune-ne si de unde ai internetul (tara in care esti, oferta de net, etc)
  23. Firma buna .Dispeceri ok
  24. Trans Sese srl

    O firma care își bate joc de oamenii , vi se inpune sa mergeți peste program . 90 la sută se circulă numai pe drumuri naționale,,La cea mai mică zgaritura făcută pe masina se oprește din salariu ,plus multe altele .Fugiti de această firma
  25. Buna ziua caut transport pentru un motor de motocicleta (50kg) din Italia Bracciano în România București .Telefon 0763630884
  26. salutare...Nelu,,da-mi un nr. de telefon sa te pot contacta.

    1. marian71

      marian71

      al meu..0762293272...

    2. Neluspritz

      Neluspritz

      salutare. Scuze dar nu prea am mai intrat, 0766484667 sau 00447588457095

  27. Antene satelit in camion

    Am folosit antena fara cartela prin sharing pentru cine cunoaste, mai nou am trecut pe iptv ca m-am saturat sa tot pun antena ba ploua bate vantul etc. consuma cam mult net dar pana la urma se merita, numa ai pus tv in priza si a pornit instant.
  1. Încarcă mai multă activitate
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.