Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. Mos martine...in tot ce ai spus esti suta la suta cu picioarele pe pamant !!!stii care e problema in bransa asta de sofer!!???orice om cu 8 clase poate lua examenele atestatele etc,,cei care si au ratat educatia au o portita...se fac soferi!!!uita te cum arata un sofer german olandez ...e imbracat in camasa casual ,blue jeans e relaxat si curat...dar gandeste are minte ,,,la noi pe cea mai joasa scara sociala e soferul...fara cuvinte !!!nu o spun cu rautate dar viata va da de pamant cu cel incuiat cel care crede ca e mai smecher decat soarta si o fenteaza....pana la urma exista o balanta ca exemplu primitiv va dau cu cei care au castigat sume mari la loto...mai sunt printre noi!!!????si daca mai sunt viata a dat cu ei de pamant...de ce oare!!???dumnezeu sa va dea minte ca daca aveti minte stiti sa fiti si sanatosi!!!!
  3. Anglia,cerinte,reguli,etc

    Mulțumesc frumos inca o data. Eu fac săptămânal Spania-UK si retur, si atâtea povesti ce am auzit....Drumuri bune tuturor colegilor si speram, daca apar ceva informații noi cine le afla primul, sa le puna pe forum.
  4. TRACTIONISTI (patron fost vames) la gruber,transmec lucreaza cu vagon special prelata (agabaritic) numai curse cu probleme: inaltime,greutate pe motrica depasita sau insuficienta,marfa fara documente etc platesc ei amenzile prin cardul personal al soferului comisioanele sint al soferului (service schimb ulei filtre aceasi metoda).probleme cu pauzele saptaminale fara fara recuperari, soferul incarca descarca utilajele 3-4 ore de munca, dupa 2-3 luni de munca te anunta ca nare cu cine sa te schimbe,dispeceri sub orice critica adevaratul dispecer e vamesul care sta in curul dispecerilor, 55 de euro pt munca de cel putin 85. schimb de soferi: 3-4 sute km pina la firma 2-3 ore dureaza pina pleci cu un minivan 1000km italia cind ajungi iei camionul si faci un program de 15 ore (urgente cursele nnnniiiiiiiiiii aaaaaaammmmmmuuuuuuu) esti platit numai dupa preluarea camionului (pierzi o zi jumate dus si la fel intors) .la anabus soferii fac o tura dupa care pleaca din cauza asta angajeaza nonstop.
  5. Anglia,cerinte,reguli,etc

    Poti face repausul saptaminal intr-o parcare platita si pazita..gen truckstopuri..acolo nu se baga...pe marginea drumurilor si zonele rezidentiale sunt preponderent luate la control....Ca exemplu..in zona unde era permisa parcarea dar soferul a urcat pe trotuar cu o parte a primit amenda..Daca lasa masina parcata corect linga trotuar nu era amendat...Oricum din noiembrie vom vedea..cred ca vor aparea mult mai multe cazuri...
  6. Ultima săptămână
  7. firma foarte proasta. patronul mai tigan ca romanul.
  8. Firma foarte,foarte proasta. Foarte proasta firma. Lagar de exterminare FORSTMANN transporte. Nu de mult timp a si murit un sofer ungur la cabina.
  9. Buna ziua am si eu o problema .Am un camion si sunt administrator ,manager de transport si sofer pe acest camion.Am descarcat in Spania dupa care mi-am luat cinci zile de vacanta.Am luat o camera la hotel,am parcat camionul in curtea hotelului si am scos cardul din tahograf.Dupa cele cinci zile am introdus cardul in tahodraf am selectat manual pauza pentru cele 5 zile(avand un tahograf digital de prima generatie su a inregistrat pauza) am facut un certificat de desfășurare a activitatii iar la punctul 20 am scris Barcelona deoarece documentu l-amemis in hotel.La un control in Spania am fost amendat ca certificatul trebuia emis la sediu.Tinand cont ca eu sunt manager de transport si nu am nici un ilnlocuitor cum trebuia sa procedez? P.S Am avut rezervarea si factura de la hotel
  10. Anglia,cerinte,reguli,etc

    Multumesc frumos. Exista vestitele povesti de parcare in care unii spun ca nici 24 nu poți sa faci in UK, si ca repausul săptămânal se poate face doar la hotel
  11. Anglia,cerinte,reguli,etc

    In mare e ca legea se inaspreste si pe uk...li se dau puteri sporite...motamo e prea lunga traducerea...nu iti iei pauza corect..pina in 300 amenda..poate sa mearga pina la 5 greseli si sa iti dea 1500£...nu conteaza ca sunt pe uk sau comunitate..poate sa iti si imobilizeze auto pina la plata amenzii..Daca faci repausul saptaminal de minim 45 ore la cabina sau pe marginea drumului..iar 300...parcarea ilegala sau inapropriata..deci in locuri improprii amendata..si ai o multime de colegi in ultima vreme care au luat amenzi pentru acest lucru...se axeaza pe zonele rezidentiale si parcarile de pe marginea drumului...Atentie cu telefoanele...doar daca il atingi se considera ca ai gresit...Au fost multe accidente grave datorate condusului primejdios...folosirii telefonului..oboselii..Asta a dus la schimbarea legii si inasprirea ei... Ps...atentie ..pe uk se tine cont si de pauza de munca...asta inseamna ca trebuie sa iei o pauza de minim 30 minute inainte de 6 ore de munca...[ciocanele si condus]..Cel mai usor este sa iei o pauza de 45 minute inainte de 6 ore munca sau de 4,30 ore conducere..la care ajungi prima..sa nu depasesti..
  12. Buna ziua

    Salutare..Am o problema cu un iveco cursor de 480 cp din 2001 euro 3 cutie automata 16 viteze ziftronic.Bun.toare bune dar cand plec de pe loc ami apare pe display an stanga stop si concomitant semnul CL si AL dupa care masina nu se mai acclerereaza..opresc imediat motorul,si dupa 5 secunde ai dau cheie si miapare pe displai CH..dupa 2 secunde N..bag an viteze si pleaca.mentionez ca am puso pe tester an germania la iveco hamburg,si nu mia dat nici o eroare..sa fie problema mecanica.capacul de deasupra la cutie.stie cineva ce poate fi.camionul face numai extern.
  13. Anglia,cerinte,reguli,etc

    Daca va rog , poate oferi cineva o traducere cat de cat exacta? Am încercat .....dar nu se leagă. Mulțumesc anticipat
  14. Buna seara Ceva noutati ? S-a mai schimbat ceva intre timp ?
  15. Mesajul de salut cu bai.... e maxim in rest succes
  16. In primul rind ai gresit cu apelativul...''bai''.... nu avem toti sireturi ca sa folosim acest cuvint...mergea un salut....sau fara bai...Comentariul e la tema dar de ce nu vrei sa detaliezi..?? ce inseamna la tine cine munceste cistiga si bani..??..Munciti corect fara alte influente asupra tachografului..?? folositi corect sau incorect tacho..?...Ce inseamna munca efectiv...De aceea intreba si un coleg anterior ca vrea sa stie...nu toti au fost invatati sa incarce sau sa descarce ei masina...Si daca vor macar sa stie despre ce este vorba..Asta ar fi esential..nu..''bai..cine vrea sa munceasca cistiga si bani''
  17. Bai! Meyerul este mare. Nu este peste tot la fel. Eu sunt la netto in worms si la aldi. Se castiga bani daca ai chef de munca. Noi avem un dispecer care apreciaza corectitudinea. Cine munceste, castiga si bani.
  18. Fisa postului

    Retineti va rog ca aceasta fisa a postului este o cerinta obligatorie si trebuie anexata oricarui contract de munca. Ea poate fi modificata pe timpul derularii contractului dar pentru asta trebuie sa fiti informat sa semnati si sa primiti o copie fiind de acord cu noile atributii..sarcini..etc...Nu semnati inainte de a citi...Foarte important ,asta zic eu...
  19. Fisa postului

    Un alt model.... Fisa postului..Sofer..... RELATII IERARHICE: - este subordonat: sefului parcului auto (Coordonator Transport) - are în subordine: nu are angajati în subordine OBLIGATII: - este obligat sa se prezinte la serviciu la ora fixata in program, odihnit, in tinuta corespunzatoare si sa respecte programul stabilit; - participa la pregatirea programului si la instructajele NTS si PSI; - va cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern si international de marfuri; - pastreaza certificatul de înmatriculare, licenta de executie si copia licentei de transport, precum si actele masinii în conditii corespunzatoare, le prezinta la cerere organelor de control; - nu paraseste locul de munca decat in cazuri deosebite si numai cu aprobarea sefului de birou; - nu va conduce autovehiculul obosit sau sub influenta alcoolului, drogurilor, medicamentelor, etc. , care reduc capacitatea de conducere; - soferului ii este interzis sa transporte alte marfuri in afara celor trecute in documentele de transport; - soferul va respecta cu strictete intinerariul si instructiunile primite de la seful de birou; - soferului ii este interzis sa vorbeasca in numele firmei cu orice client al acesteia fara avizul prealabil al sefului coordonator; - se comporta civilizat în relatiile cu clientii, colegii de serviciu, superiorii ierarhici si organele de control; - atat la plecare cat si la sosirea din cursa, verifica starea tehnica a autovehicului, inclusiv anvelopele. Dupa verificare intocmeste impreuna cu seful coordonator un proces verbal de constatare, pe care il semneaza si il prezinta Biroului Auto; - nu pleaca în cursa daca constata defectiuni / nereguli ale autovehiculului si îsi anunta imediat superiorul pentru a se remedia defectiunile; - nu circula fara ca aparatul tahograf / contorul de înregistrare a km-lor sa fie în functiune; - la sosirea din cursa preda sefului direct Foaia de Parcurs completata corespunzator, insotita de decontul justificativ de cheltuieli si diagramele tahograf; - la incheierea unei curse verfica: confirmarea primirii transportului de catre beneficiarul trecut in documentele de transport prin aplicarea stampilei si semnaturii acestuia in rubrica special destinata acestui scop; inchiderea fara rezerve a carnetului TIR de catre vama de destinatie, dupa caz. - in timpul operatiunii de incarcare a compartimentelor pentru marfa, soferul are urmatoarele obligatii: sa supravegheze dispunerea corecta a marfii pe platforma autovehiculului astfel incat sa nu fie depasita sarcina maxima admisibila pe axe; sa fixeze si sa asigure incarcatura (cu chituci, sipci de lemn, centuri de ancorare sau alte materiale) astfel incat transportul acesteia sa se efectueze in conditii de maxima siguranta. - inainte de plecarea in cursa soferul are obligatia sa verifice: concordanta dintre documentele de transport (CMR si carnet TIR), documentele marfii, tipul marfii si specificatiile din comanda de transport primita de la birou; aplicarea stampilei expeditorului pe documentul de transport CMR, in rubrica special destinata acestui scop. - soferul nu are voie sa ia in cabina persoane straine, este interzis sa treaca frontiera romana si cea straina a persoanelor necunoscute; - la parcarea autovehiculului soferul va lua toate masurile pentru asigurarea masinii, a compartimentelor de marfa si a sigiliilor aplicate pe acestea; - comunica imediat sefului direct telefonic sau prin orice alt mijloc orice eveniment de circulatie în care este implicat; - soferul va duce la indeplinire orice alte dispozitii primite de la seful de birou. RESPONSABILITATI: Soferul raspunde personal de: - integritatea autovehiculului pe care il are in primire; - integritatea marfurilor transportate; - cheltuirea judicioasa a sumelor primite ca avans de deplasare; - intretinerea autovehiculului, ceea ce presupune: - efectuarea la timp a reviziilor, schimburilor de ulei si filtre, gresarea elementelor ce necesita aceasta operatiune; - exploatarea autovehiculului in conformitate cu instructiunile prevazute in cartea tehnica a acestuia; - tine evidenta valabilitatii tuturor documentelor si verificarilor vehiculului; - tine legatura cu operatorul de transport care-l coordoneaza direct, transmitand informatii despre desfasurarea cursei; - soferul va raspunde personal in fata organelor in drept (politie, vama) de marfurile transportate si netrecute in documentele de transport; - soferul va raspunde in fata legii pentru pagubele cauzate firmei din vina sa si va avea contractul de munca desfacut potrivit art 130 litera i) din Codul Muncii. CLAUZE SPECIALE: Prezenta fisa face parte integranta din contractul de munca si a fost redactata in 3 (trei) exemplare, cate un original la fiecare parte. Am primit un exemplar Sef ierarhic superior, Numele:____________________________ Semnatura: _____________ Salariat, Numele:____________________________ Semnatura: _____________ Data luarii la cunostinta:__________________________________
  20. Fisa postului

    Cred ca se impune sa postam si abc-ul meseriei ....pe linga contractul de munca va aparea invariabil si fisa postului..[document anexa la CIM]..fisa care poate fi mai stufoasa sau nu..dar trebuie sa fiti atenti la ce scrie in ea si sa o cititi bineinteles inainte de a o semna...Poate fi diferita in functie de firma..companie..etc..Dar ea va fi intotdeauna..In mod normal as fi vrut sa scriu despre responsabilitatile soferului..dar cum acestea sunt incluse in fisa postului mai bine o facem completa...Sunt destui care incep aceasta meserie si nu stiu nimic despre ea.Trebuie sa contina anumite informatii in mod obligatoriu....de exemplu.. =1=Relatiile.....Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):Cui se subordoneaza: Sefului Serviciului Logistica-AdministrativPe cine are in subordine: Nu este cazul Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu celelalte departamente din firmaReprezentare (colaborare, consultanta): Nu este cazul =2=Descrierea postului......Scopul general al postuluiDesfasurarea activitatilor de transport persoane, marfuri sau valori, in conditii de securitate.In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti. =3= Obiectivele postuluiRealizarea activitatii de transport, cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice.Mentinerea autovehiculului din dotare in parametri optimi si realizarea tuturor activitatilor legate de revizia, inregistrarea si asigurarea acestuia. =4=Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului...respectiv pot aparea cu titulatura Responsabilitati si sarcini de serviciu =5=Sanctiuni Fisa postului se poate prezenta in mai multe forme..Generalitatile sunt insa in mare aceleasi...Voi posta si citeva modele ca sa intelegeti despre ce discutam aici.. Un model simplu.... Relatii ierarhice: - se subordoneaza sefului autocoloana sau inlocuitorului; Sarcini de serviciu: - respecta cu strictete actele normative care reglementeaza circulatia pe drumurile publice; - inainte de a pleca in cursa are obligatia sa verifice starea tehnica a autovehiculului pe care il conduce; - efectueaza ingrijirea zilnica a autovehiculului; - nu pleaca in cursa daca constata defectiuni / nereguli ale autovehiculului si isi anunta imediat superiorul pentru a se remedia defectiunile; - preia foaia de parcurs pentru ziua respectiva si preda foaia din ziua precedenta completata la toate rubricile (dupa cum indica formularul), diagrame, bonuri de transport, nota de receptie, CMR, carnet tir; - nu circula fara ca aparatul tahograf / contorul de inregistrare a km-lor sa fie in functiune; - mentine starea tehnica corespunzatoare a autovehiculului avut in primire; - parcheaza autovehiculul la locul stabilit prin foaia de parcurs, respectand regulile de parcare; - pastreaza certificatul de inmatriculare, licenta de executie si copia licentei de transport, precum si actele masinii in conditii corespunzatoare, le prezinta la cerere organelor de control; - participa la operatiunile de incarcare si descarcare a autovehiculului astfel incat incarcatura sa fie repartizata uniform – stabil pe platforma autovehiculului, cu respectarea tonajului si a prescriptiilor de incarcare (schemele de incarcare); - se preocupa permanent de imbunatatirea cunostintelor sale profesionale si legislative in domeniul transporturilor; - executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectand disciplina muncii; - se comporta civilizat in relatiile cu clientii, colegii de serviciu, superiorii ierarhici si organele de control; - respecta regulamentul de ordine interioara; - indeplinesre orice alte sarcini trasate de conducere; - comunica imediat sefului direct - telefonic sau prin orice alt mijloc – orice eveniment de circulatie in care este implicat; - are obligatia sa nu schimbe pozitia autovehiculului implicat in accident, pana la sosirea organelor politiei si sa asigure pastrarea urmelor la locul accidentului, daca acesta a avut ca rezultat moartea, vatamarea integritatii corporale sau a sanatatii vreunei persoane sau daca accidentul constituie infractiune sau s-a produs ca urmare a unei infractiuni; - nu are voie sa transporte persoane din afara firmei; - sa se prezinte la verificarea medicala atunci cand sunt trimisi de firma; - formele de predare – primire a marfurilor, intocmite de gestionar sa fie inmanate soferului (avizul de expeditie, factura), inscrierea in bonul de transport a datelor privitoare la plecarea de la locul de incarcare (ora si numele persoanei care confirma); - soferul raspunde de integritatea marfurilor primite spre transport, din momentul primirii si pana la preluarea acestora de catre destinatar; - soferul raspunde de orice substituire, diluare, denaturare, avarie a marfurilor in cursul transportului; - la primirea marfurilor spre transport, este obligat sa verifice: · numarul coletelor, starea ambalajelor si greutatea expeditiei; · natura marfii (sumar), semnele sau marcajele puse de expeditor, respectarea conditiilor tehnice de incarcare si fixare a marfurilor, sigiliile aplicate de expeditor; - respecta si indeplineste cu strictete normele PSI si protectia muncii. Am luat la cunostinta, sunt de acord si ma oblig sa respect cele de mai sus (nume, prenume, semnatura,data)
  21. Ulei in antigel Daf xf 2012

    uitate atunci la cele 2...in ordinea spusa...vezi care este problema si ulterior poti sa ne spui si noua sa fie de ajutor altor colegi daca mai intimpina aceiasi problema..succes
  22. Ulei in antigel Daf xf 2012

    Pe cutie e retarderul
  23. Ulei in antigel Daf xf 2012

    prima cauza...termoflotul... a 2a...la retarder doar daca il ai pe cutie..sa nu fie pe sistemul de evacuare..si atunci cade...
  24. transcim

    ti-am mai atras atentio odata..nu o voi mai face..renunta sa faci reclama..daca vrei sa pui o intrebare este altceva....intreaba ce neclaritate ai....nu avem noi nevoie sa cautam pe youtoube
  25. Mai devreme
  26. transcim, informații despre Transcim găsiți pe Youtube.Cautare transcim
  27. Ulei in antigel Daf xf 2012

    Acesta e vasul
  28. Ulei in antigel Daf xf 2012

    Buna seara,am urmatoarea problema la un DAF XF105.460 din 2012,600000 km. De cand l-am achizitionat,am observat putin ulei in vasul de expansiune. Astazi,dupa 3 luni si aproximativ 50000 km parcursi,am desfacut vasul de expansiune si am gasit mult ulei de culoare verzui,ca un ‘namol’ si foarte dens. De la ce poate sa fie,un mecanic mi-a zis ca la retarder si trebuie schimbat ca daca era de la termoflot trebuia sa fie de culoare negru. In toti acesti km am completat 5 litri ulei la motor. Sub pelicula de ulei e atigel curat,roz! Cat as putea sa mai merg asa? Care sunt riscurile? Multumesc anticipat!ii
  1. Încarcă mai multă activitate
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.