Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Today
  2. Ulei in antigel Daf xf 2012

    Pe cutie e retarderul
  3. Ulei in antigel Daf xf 2012

    prima cauza...termoflotul... a 2a...la retarder doar daca il ai pe cutie..sa nu fie pe sistemul de evacuare..si atunci cade...
  4. transcim

    ti-am mai atras atentio odata..nu o voi mai face..renunta sa faci reclama..daca vrei sa pui o intrebare este altceva....intreaba ce neclaritate ai....nu avem noi nevoie sa cautam pe youtoube
  5. Ieri
  6. transcim, informații despre Transcim găsiți pe Youtube.Cautare transcim
  7. Ultima săptămână
  8. Ulei in antigel Daf xf 2012

    Acesta e vasul
  9. Ulei in antigel Daf xf 2012

    Buna seara,am urmatoarea problema la un DAF XF105.460 din 2012,600000 km. De cand l-am achizitionat,am observat putin ulei in vasul de expansiune. Astazi,dupa 3 luni si aproximativ 50000 km parcursi,am desfacut vasul de expansiune si am gasit mult ulei de culoare verzui,ca un ‘namol’ si foarte dens. De la ce poate sa fie,un mecanic mi-a zis ca la retarder si trebuie schimbat ca daca era de la termoflot trebuia sa fie de culoare negru. In toti acesti km am completat 5 litri ulei la motor. Sub pelicula de ulei e atigel curat,roz! Cat as putea sa mai merg asa? Care sunt riscurile? Multumesc anticipat!ii
  10. Salut Stefan92, Am citit topicul (chiar stiu sa citesc si sa scriu in limba romana ca nu imi trebuie mai mult pe acest forum) si am vazut ca e cam nasol la aceasta firma (intr-adevar acum 4 ani sau mai mult). Nu cred, de fapt e cam imposibil ca sa fi murit patronu/sa se fi schimbat patronu, conditiile sunt aceleasi din punctul meu de vedere. Habar nu am cum e la firma aia, nu am vazut in viata mea un camion cu firma aceasta inscriptionata, nu am lucrat la ei, dar iau de bun ce au scris mai multi colegi. Ce zic eu de tine este sa te angajezi la ei, nu are rost sa intrebi ce e pe acolo .. si ce sa mai zic... bafta Citeste topicul si dupaia vezi daca e bine sau nu, daca ai mai putini neuroni poti sa pui o intrebare, ca poate nu esti convins. Eliminari partiale din text
  11. caut tractionisti

    daca din 0.91 E scazi deja 0.06 E chiria la remorca, iti raman 0.85. De aici ar trebui sa platesti si km facuti pe Belgia, DK, NL si SE, corect? Mai ramane ceva ?
  12. Neutralizare documente transport

    tie ti se pare insistenta...mie nu...nici nu fac din tintar armasar...vreau sa stiu...daca sunt colegi implicati care au facut ne vor explica..daca nu sunt atunci nui bai...Tu ii tot dai cu legea...Sunt de acord cu legalitatea dar uneori exista lucruri nelegale..Pe acestea vreau sa le preintimpin...Acest subiect va aparea de fiecare data pe cautare google...Eu am vrut sa aflu mai multe si nu am putut..Asta e problema si de aceea discut aici..Eu nu sunt profesor de legislatie..uneori pot avea chestii pe care nu le cunosc..din pacate pentru tine eu am recunoscut acest lucru atunci cind a fost cazul..insa tu nu...tu ai dreptate intotdeauna si altul..indiferent cine nu..hai sa fim seriosi..nu exista oi albe..sunbt si negre...si atunci e bine sa le vezi pe ambele.. Tu atoate stiitorul poate nu ai probleme..dar un sofer incepator..angajat de citeva zile nu stie nimic...poate nimereste la una din firmele rele...care il pun sa faca un cmr..El de unde sa stie ce sa faca..?? ca daca seful ii zice...sau dispecerul..Si acesti sefi pe asta se bazeaza..pe necunoastere..pe nestiinta lui ca comite o ilegalitate..Apoi la proba contrarie o aruncu pe aia cu vina soferului...Ti-am mai spus...faptul ca tu nu vrei sa vezi anumite lucruri nu inseamna ca ele nu exista...asa continua dar trebuie sa fug la munca...O las asa...Iti explicam eu cum a fost cind la o trecere frontiera vamesul mia cerut ''document''..i-am scos procura si nu a fost nevoie de alte balmajeli..in fine....bafta
  13. Plan afaceri transporturi

    Mulțumesc Cristian!
  14. In atentia celor care cauta Job-uri bune si bine platite!!

    Aceia nu sunt soferi profesionisti....au carnet cu categoriile aferente luate de mult timp dar nu au profesat...sau vin din alte meserii ..fac scoala...si dintr-o data cind aud de euroi si nu de 1000 lei li se pare ceva de vis..pina se trezesc dureaza...daca se trezesc bineinteles......sa nu uitam insa ca nu toti sunt asa...ca peste tot prin padure...uneori exista si crengi uscate...
  15. Plan afaceri transporturi

    Înființare societate comercială, înmatriculare autotractor, garanție de putere financiară (sau asigurare), contabil (sau soft), depozit pentru card de combustibil, atestat coordonator transporturi (sau dispecer) și încă destule altele. Pentru costurile exacte va trebui să te informezi direct la surse... companii de asigurări, A.R.R., D.R.P.C.I.V., Shell România, I.F.P.T.R. etc etc etc.
  16. Buna ziua, Sunt nou in 'ale transportului' si ma tot bate gandul de o perioada de timp sa achizitionez un cap tractor si sa lucrez ca tractionist. As avea nevoie de ajutorul vostru in a ma corecta sau completa acolo unde este nevoie. Masina : EURO 6 obligatoriu din cauza taxelor ; nu stiu valoarea aproximativa la 10.000 km / luna de exemplu... as fi recunoscator daca m-ar ajuta cineva cu niste cifre ; m-am gandit la Mercedes Actros MP4 de 480 cai deoarece sunt laudate la consum si fiabilitate. Masina o voi lua second hand in jurul a 300.000-400.000 km (poate prea mare rulajul?) si intentionez sa ma folosesc de ea 5 ani. De asemenea, imi doresc cea mai mare cabina, pachetul aerodinamic (am inteles ca influenteaza in bine consumul), faruri xenon (un confort in plus pentru sofer) . Salar sofer 2000E . Casco/luna : ? (la 50.000-60.000euro valoarea capului tractor) Asigurare obligatorie : ? Asigurare CMR : ? Pret mediu motorina Europa : 1.35 - 1.40 E / L Buget personal primele 2-3 luni : 20.000 euro maxim . Daca imi scapa si alte cheltuieli va rog sa mi le expuneti. Ce parere aveti despre a lucra ca tractionist? Se merita? E mai convenabil sa detii si remorca ta? Precizez ca incerc sa fac niste calcule momentan si mi-ar fi de folos informatiile unor oameni experimentati in domeniu. Multumesc frumos si o zi buna!
  17. In atentia celor care cauta Job-uri bune si bine platite!!

    Cum ai vrea sa stie un "coleg" germana sau engleza cand el pune magnetu? Cand el merge cu 2 carduri? Cand e vulcanizare ambulanta? Ti se pare profilul unui om inteligent? Hai sa fim seriosi. Eu cel putin nu i-am intalnit. Eu am intalnit doar retardati mintal, nu am intalnit un destept cu magnetul pus asa ca exemplu sa nu se interpreteze gresit. Profilul asta se angajeaza la km, si pe salarii mizere. Dar punand magnetul si 2 carduri ajung la 2200-2500 euro pe luna. Am cateva cunostiinte care fac asta. Sunt vai mama lor. Astept cu bucurie sa ramana fara permise si atestate (poate si libertatea putin zdruncinata)
  18. Neutralizare documente transport

    Ce nu înțelegi Cico? La ce insiști aiurea, perpetuând indirect o situație de incertitudine, când legea este clară? Ce tot îi dai cu protejatul ''bietului'' șofer de acțiunile răuvoitoare ale lu' dracu'? Șoferul este șofer. Treaba lui este să conducă ansamblul și atât. Nu are de ce să completeze/schimbe C.M.R.-uri!!! Ce nu este clar din ce spun aici??!!! Hai să o luăm băbește: Convenția C.M.R. stabilește că scrisoarea de trăsură este dovada existenței unui contract de transport + desfășurarea operațiunii respective. Iar la capitolul III, art. 5 spune așa: ''1. Scrisoarea de trăsură este întocmită în trei exemplare originale, semnate de expeditor și de transportator, aceste semnături putând să fie imprimate sau înlocuite prin ștampilele expeditorului și transportatorului, dacă legislația țării în care este întocmită scrisoarea de trăsură o permite. Primul exemplar se remite expeditorului, al doilea însoțește marfa iar al treilea se reține de transportator. 2. În cazul în care marfa de transport trebuie să fie încărcată în vehicule diferite sau dacă este vorba de diferite feluri de marfă ori de loturi distincte, expeditorul sau transportatorul are dreptul să ceară întocmirea de scrisori de trăsură pentru fiecare vehicul folosit sau pentru fiecare fel de marfă ori lot de mărfuri.'' După cum se vede sintagma ''semnate de expeditor'', descrie o condiție obligatorie vis-a-vis de veridicitatea/legalitatea unei scrisori de trăsură. Cu alte cuvinte... cum justifică șoferul completarea unui alt C.M.R. și cum va obține semnătura expeditorului, în condițiile în care el nici măcar nu știe ce prevederi sunt în contractul de transport pe care se presupune că-l dovedește?!! Mai simplu de atât nu se poate. ORICE ȘOFER CE COMPLETEAZĂ UN C.M.R., ÎNLOCUIND UNUL EXISTENT, COMITE O ILEGALITATE, PENTRU CARE ESTE DIRECT RĂSPUNZĂTOR. Și dacă transportatorul chiar face o neutralizare de documente, atunci să fii sigur că la destinația intermediară se află atât reprezentantul expeditorului cât și o imprimantă așa că șoferul de obicei va primi noul set de documente gata întocmite și cum am tot spus deja, în cele mai multe cazuri va păstra același C.M.R. Da' așa-ți place ție să faci pe interesantul și să propui fel și fel de teme și de proceduri, de parcă suntem în evul mediu. Ba nu știu ce procuri notariale propuneai mai acu' ceva vreme, ba vedeai un transport comercial acolo unde unu' avea o dubă pe numele lui, ba mai știu eu ce... Frate, legea e lege și punct! Dacă ție ți-e frică și de umbra ta atunci când ieși în lume, e problema ta, dar până la coadă nimeni nu e de capul lui pe stradă. Nici șoferii și nici organele! Hai să nu mai facem din țânțar armăsar, hai să nu mai inventăm proceduri și hai să mai punem mâna să mai și citim. P.S. Am fost implicat în câteva operațiuni de neutralizare de documente. Care au durat fix cât să am timp să-mi iau o cafea de la tonomatul din vamă, și au presupus ''extragerea'' unor facturi din teanc. Cum spuneam... poveștile de succes de pe net sunt pentru adormit copii...
  19. Neutralizare documente transport

    Cristian nu fac din prostia unui coleg un caz national..insa fac un caz de studiat..pentru cine doreste sa cunoasca.. Tu imi spui ca nu se face asa ceva decit foarte rar si in cazuri putine..[pe procentajul tau de 1% tot ar iesi macar vreo 10 soferi/lunar].Eu aflu ca de fapt aceste cazuri de schimbare a documentelor sunt mai multe...Si atunci intreb...E ceva gresit in asta..?? Asa ca da..intradevar imi pot da cu parerea ca realitatea contrazice Daca am sau nu dreptate vom vedea...Am intrebat..Daca colegul Baubaujr78 a facut asa ceva si ne poate spune ne va lamuri...daca un alt coleg a facut ne poate lamuri si acela..nu e complicat...Eu unul vreau sa stiu...Pentru memoria mea personala..Ca aceasta chestie nu se face la o scara foarte mare nu ma intereseaza....ma intereseaza in schimb ca se face...si daca se face cum poate soferul sa nu cada el vinovat complectind aiurea cmr-uri...Faptul ca prezint o situatie ar trebui sa te bucure..Citi dintre noi stiu despre asa ceva si cum se face corect si legal..???..Tu o poti ignora..nui nici un bai..eu unul insa as vrea sa stiu mai multe...sa fiu informat cum se zice...sa vad cum este de fapt in practica..nu in teorie.. Tu esti pe teorie in acest moment...asteptam sa vedem daca intervine cineva care a si ''practicat''...Daca exista bineinteles..daca nu inseamna ca nu e decit un subiect care nu merita importanta si atunci stii sfatul meu uzual..''citeste si treci mai departe''
  20. Neutralizare documente transport

    Păi ce facem aici? Ne dăm cu părerea... bănuim că e așa sau altfel... Convenția C.M.R. e una singură, e în vigoare și se aplică. Ori mergem după ea, ori facem experimente pornind de la ''crezurile'' personale. Apropos... neutralizarea aia de documente (adică procedura în sine) se face doar în câteva situații, nicidecum la o scară atât de mare încât, folosind procedura ca paravan, șoferului să i se ceară să facă mai știu eu ce prostii. Procentual, probabil că 1, maxim 2% din operatorii de transport activi pe piață, aplică acest procedeu. Te-am întrebat și mai sus, te mai întreb și acum: Când este șoferul nevoit să înlocuiască un C.M.R., în modul descris de tine (adică să completeze un altul, diferit de cel care-l are)? Eu îți spun de pe acum că așa ceva nu se poate. Nu există nici o situație în care șoferul să fie nevoit să facă așa ceva. Tu doar prezinți o situație ca fiind potențial periculoasă, că șoferii pot cădea în plasa nu știu cui căci i se poate cere să facă nu știu ce... dar în realitate, situația prezentată se întâmplă atât de rar că o putem ignora complet (ca și până acum). Iar unui șofer i se poate cere să facă orice, treaba e că șoferul ar trebui să știe ce poate face și ce nu. Care se scoală dimineața după ce s-a visat cumnat cu expeditorul mărfurilor și i s-au dezvoltat brusc niscai apucături de scriitor, n-are decât să scrie C.M.R.-uri, că deh... cine suntem noi să-l oprim. Dar hai să nu facem din prostia din capul unuia, un caz național.
  21. In atentia celor care cauta Job-uri bune si bine platite!!

    pai cred ca nu stiu limba sau meseria..sigur una din astea 2.....si asta peste tot...comunitate..uk..
  22. Neutralizare documente transport

    pfff..da..practica....si apoi urmarea frumoasa a doua cuvinte....''vina soferului''....el a completat scrisoarea de trasura...el a scris gresit...el saracul cine stie ce a mai facut...deci soferul scoate castanele din foc ...cam asa inteleg eu... De exemplu..Tu ai facut neutralizare la vreun document..?? daca da...si poti detalia..fara nume bineinteles explica-ne te rog..Cristian tot insista ca nu se poate,ca .....'''''daca ai marfa-n dubă, ai CMR-ul întocmit la locul de preluare, l-ai verificat pentru concordanță, l-ai semnat... la revedere, cu el în dinți te duci până la destinație. N-ai ce să scrii nici un alt CMR!!!'' eu personal cred ca in practica difera..si unii soferi nestiind nimic despre implicatii fac alte CMR-uri Daca ai facut neutralizare la documente s-au ascuns doar costurile..??..Au fost schimbatii destinatarii..expeditorii..?..etc..
  23. Transcim

    nu inteleg ce legatura are cu intrebari puse pentru ARR sau ISCTR...De ce sa cautam noi informatii despre acea firma..?? aiurea...sau nu ai pus intrebarea corecta...Inchid subiectul
  24. Salut colegii. Ceva informații, punct de lucru IRUN-SPANIA?
  25. Transcim

    pentru informații dați căutare pe Youtube - transcim
  26. Am o problema gravă la un camion MAN LE 180 dacă las frâna de mâna jos, pierde aer mult și nu decuplează frâna...Care ar fi cauzele Va mulțumesc
  1. Încarcă mai multă activitate
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.