• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat   

  1. Azi
  2. pt angajare, cititi ce a scris colegu R3AP mai sus. chiar e nevoie sa zica cineva la fiecare 3 luni ca "da, se fac angajari si da, trebuie sa mergeti la ei la sediu"? cat despre firma in sine, daca esti incepator, du-te frate cu toata increderea. cu siguranta n-o sa mori 1 an la ei sa-ti faci si tu experienta. salariu e decent (in medie cam 1.500e la 28 de zile lucrate) si cel mai important, nu esti alergat. ai tot timpu din lume sa-ti faci pauzele ca omu, sa te odihnesti si sa ajungi cu bine la destinatie. ce e important de stiut e ca n-o sa ti se sufle in fund asa cum ti se va spune la training. asistenta care sa vina dupa tine nu exista decat in cazu in care camionu nu mai poate fi miscat...gen pana sau defectiuni mecanice grave. plus multe alte situatii in care pe sefii tai ii doare fix undeva de tine. referitor la povestile spuse de cei cu experienta, in primu rand nu inteleg ce cauta unu cu 5-10-15 ani de experienta la o firma ca waberer's? e ceva ce nu ne spuneti? nu se retin bani fara motiv!!! "accidente": in momentu in care tu lovesti remorca de toti stalpii, mi se pare normal sa fi taxat. sunt multi soferi la waberer's, cu experienta, care conduc ingrozitor de prost si n-au pic de respect pt camion. ei considera ca daca nu-i al lor, trebuie sa dea cu el de toti peretii. asa se retin bani din accidente consum: in cazu asta, banii nu se retin doar pt ca nu te-ai incadrat in consumu dat de ei, ci si pt ca n-ai alimentat eficient. ce nu va spun soferii e ca la training esti invatat sa alimentezi eficient printr-un simplu calcul matematic. lucru pe care mai toti il ignora. daca tu ii faci plinu din cea mai scumpa benzinarie, desi peste 200km e o benzinarie mult mai ieftina, atunci firma te va arde la buzunar. e foarte simplu ca tot vorbim de lucruri nespuse sau nestiute, cei care am fost la waby n-am lucrat defapt la waby. am lucrat la o franciza a waberer'sului numita euro unio trans. aceasta franciza e cea mai prapadita dintre toate. e facuta sa aduca niste bani grupului waberer's cu un minim de cheltuieli. ca sa va spun concret ce inseamna lucru asta, 90% din camioanele acestei francize sunt camioane vechi de care ungurii s-au saturat....dar in loc sa le arunce sau sa le vanda, ni le dau noua, romanilor. camioanele care au EUT inscriptionat pe bot, sub parbriz, alea sunt ale noastre, numai ruginituri. superiorii tai (coordonatori, departament tehnic etc) sunt ori incepatori, ori oameni dati afara de pe la ce stiu eu ce firme si luati de aceasta franciza pe niste bani de nimic. de aici vin si problemele de comunicare intre sofer si superiori.
  3. Ieri
  4. as ruga initiatorul subiectului sa clarifice aspectul urmator ''Se ofera solutii pentru repausul saptaminal al soferilor!''
  5. Cristian, parca "omul" reprezenta o "capușă" pentru tine? Acum ai schimbat parerea? Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Caut platforma auto Spania (la Roda de Andalucia) - Tirgu Neamt pentru transportul unui Volkswagen Golf scurt. Detalii la telefon 0756014623
  7. Amice nu vreau sa ma cert cu tine tu ai citit ce aberatie a putut scrie pauza legala de 45 ,ca din cate stiu se spune repaus saptamanal normal sau redus nu pauza legala de 45 si nu cred ca trebuia scris ca un avantaj adus slujitorului.
  8. Știi tu sigur că e vorba de o baracă?!! Toată lumea îl înjură aici pe forum, dar eu am un prieten care lucrează la el și încă unul care a fost tracționist la el. Și din ce mi-au povestit nu prea e deloc ce se înșiră pe aici. O să aprofundez puțin situația și o să revin...
  9. De precizat este faptul ca nemtii nu vor dovada ca ai facut 45-ul la hotel sau eu stiu ... te amendeaza NUMAI daca te prind in fapt, in parcare.
  10. ...adevarat.....
  11. Ultima săptămână
  12. Salut, Diurna 56,5 E pe zi,Duminicile 8E pe zi+,salariul de baza pe HU- 300E din informatiile mele. Stie cineva daca mai angajeaza si in ce conditii? As vrea sa ma reintorc la ei dupa juma de an de pauza.
  13. Rog un moderator sa intervina ,auzi la el cica ofera solutii legale pentru pauza legala de 45 cata prostie si mai pune si semnul exclamarii ca de are el vreo baraca ceva unde pot incapea vreo ..spe insi.As fi vrut sa scriu ceva dar prefer decat sa am dreptate mai bine sa am liniste a si sa nu uit succes in a gasi ceea ce cautati si sa fiu in ton cu dumneavoastra o sa inchei cu !!!!!!!!!!!
  14. probleme pe sistemul. de injectie
  15. Nu are nimeni informatii despre Era Danemarca ,
  16. Buna, mai este valabil ? Daca ca, va rog o oferta pe [email protected] Multumesc !
  17. Exact, dacă scapă de 2 ori, în parcare va spune că a fost de 10 ori...ascultătorii, vor povesti mai departe că " au auzit ei că...de 20 de ori ". Și pe urmă, vin și plâng pe forum...Veșnica poveste : românului spune-i ce vrea să audă ! Dacă nemții ar fi spus că șoferul care efectuează repausul săptămânal normal la hotel, beneficiază de un carton de bere gratuit, nu mai interesa pe nimeni nici de camion, nici de marfă...
  18. TRACTIONISTI COMUNITATE CONTAINERE - Se asigura un minim de 10.000 de Km/luna - Se pleaca cu containere incarcate din zona Antverpen/Roterdam catre Benelux, GE, FR, intoarcere gol Antverpen/Roterdam - Plata dupa primele 30 zile dupa care saptamanal - Se ofera 0,94 E/km (la mai multe camioane se poate negocia) - Nu se ia chirie pentru sasiu/containere - Dipeceratul se face catre firma dvs iar dvs trimite-ti datele catre sofer - Se foloseste sistemul trace&go - Contract direct cu firma Belgiana, facturare fara TVA - Firma nu asigura carduri de motorina/taxe de autostrazi Extra: - Se accepta orice tip de camion (E3,E4, E5, E6) - Cine nu are carduri de motorina/taxe, va pot pune in contact direct cu o firma care asigura asa ceva (Carduri motorina, Taxe autostrazi, recupere TVA motorina) Nu exista commission din partea noastra! Se ofera solutii pentru repausul saptaminal al soferilor! Acte necesare: - Licenta firma, camion, cod TVA extern de facturare, date de contact, asigurare CMR (minim 250000 E), Contact: Sorin Parlog – 0756 101 139 ([email protected]) Pepijn DeVreese - +32 478 55 36 15 ([email protected])
  19. sunt persoane cu rate la bancă si multi incepatori,aceia stau ca nu au ce face,dar in rest saptamanal le raman camioane fara soferi prin parcari.schimburile le faci si in belgia dar si la viena. celalalt comentariu eliminat
  20. Eu am un man tgx480 2009 si am avut pornirea foare grea atat rece cat si cald si imediat dupa ce opresc si vreau sa repornesc am avut colierul de la furtunul flexibil de la evacuare destrans lam strans si porneste ca inainte la sfert de cheie . parerea mea a prins aer fals. drumuri bune
  21. au aparut comentarii ale unor colegi care tranziteaza Germania si sunt convinsi ca e ok sa faca un repaus saptaminal acolo in cabina tirului..am zis ca sa incerc sa ii ajut aratindu-le calea legala..de fapt sunt convins ca va fi ca si cu Franta...se luau amenzi si unii nu erau convinsi..ca ce..ei fac repaus saptaminal si nu i-a amendat nimeni...
  22. Salutare tuturor ! Nu practic meseria de conducător auto, dar cu toate astea am fost mult pe drumuri atât în țară cât și în afara ei. Sunt de părere că în România nu sunt suficiente parcări pentru camioane și nu mă refer strict la locuri de parcare ci la un spațiu de servicii adecvat efectuării odihnei șoferilor profesioniști. Din acest motiv mă gândesc că înființarea unui astfel de loc unde voi vă puteți parca camionul în siguranță, aveți la dispoziție toaletă cu duș, puteți face diverse cumpărături, mai pe scurt cam ce înseamnă de ex. în Germania un Autohof, eventual cu ceva servicii în plus ca vulcanizare și/sau spălătorie ar fi o oportunitate. Scriu aici pentru că vreau să vă întreb pe voi, șoferii profesioniști, principalii beneficiari a unor astfel de servicii : Credeți că sunt suficiente astfel de locuri în România ? Credeți că ar fi de folos pentru voi, crearea unui astfel de loc ? De ce dotări credeți că ar trebui să dispună sau ce servicii ar trebui să ofere un astfel de „Autohof”(pe lângă cele menționate mai sus)? O sugestie de locație ? Alte sugestii ? Vă mulțumesc mult celor care își iau timp să răspundă !
  23. Combinatia fatala : Un cetatean, Gabriel1960, convertit in conducator auto spre final de cariera in piata muncii (ca un sofer de o viata o mirosea din timp) + un recrutor italian (stim cu totii despre caracterul italienilor...) + contract de munca intr-o terta tara (Slovacia in cazul nostru) + un intermediar slovac cu alura de combinator (de fapt asta era) si s-a ajuns la asta... Bai oameni, daca nu ati umblat prin lume, nu ati muncit pe camioane prin Europa, de ce va mananca in posterior sa acceptati oferta la dracu-n praznic?Nu vorbiti o limba de circulatie internationala fluent, dar mergeti sa semnati contracte la Bratislava... Orice sofer cat de cat umblat stie ca, cash-ul este rege peste tot, pai eu lucrez pe langa casa acum si tot am 200 de lei in portmoneu mereu, si tu colegule te-ai lasat la mana bancomatului?Pai sofer sigur nu esti!Ai incredere in ce zice nu stiu ce italian fara acte semnate?Pai sigur nu esti sofer!Te plangi de furtuna si ploaie?Pai sigur nu ai pus chingi si copertat pe ploaie si vant, sa te urci in cabina murat (asta in cazul cand nu ai pelerina competenta, caz in care te murezi doar de la genunchi in jos ). Nu-s de acord cu ceva lucruri ce ti le-a spus Cristian, dar in esenta avea dreptate.Ati tras meseria in jos, si acuma plangeti.Pai daca mi-ai fi zis acuma 10 ani de mers la Bratislava si semnat contracte, iti radeam in nas jumate de ora.Ei bine, ati infaptuit-o si pe asta.Pai cat sa nu te duca mintea sa realizezi ca chestiile aste in niste lucruri facute sa cearna soferii de fraieri. Am avut fost coleg care ma chemat la o firma mare si recunoscuta, tot asa cu contract pe Slovacia, si n-am mers ca nu-s de acord cu mizeriile astea, ca-ntr-o zi se sparge si treaba asta cu granitele comune, si fi linistit ca n-au sa-ti trimita slovacii pensia pentru cat ai contribuit la ei.Dar iti trebuie minte sa vezi lucrurile astea.Hai ca daca era vorba de o Germania mai ziceam... Bai, nu mai fiti fraieri, ca doare, inclusiv financiar!
  24. Daca la J.Carion nu este bine,haideti la ...eliminat.. reclama se plateste pe acest forum..nu iti mai face singur reclama indirecta te rog..si nu uita..plata la km este ilegala...
  25. a fost bine.trag bani pentru orice si multi.anglia la greu.schimbi vagoane,faci acte si daca gresesti platesti.nu au baza in europa.transporta multe deseuri gunoaie,multe neutrale cu cmr false.NU MERITĂ RISCUL ca PLĂTESTI SI MUNCESTI DEGEABA.DISPECERI JALNICI,SE PIERD INTENTIONAT CMR BON DE LA PALETE pentru A TRAGE BANUL DE PE SOFERI.LA ANGAJARE TE VRAJESTE IEFTIN.INTÂRZIE CU BANII 3 ZILE. este plin de ardeleni care sunt protejati de seful iar noi din provincie....... merită incercat dar din 55 euro rămai cu 50.masinile nu au cardul lor de cheltuieli,plătesti tu din banii tăi iar luna viitoare poate tii baga la decont. au datorii mari la speditii si acum trag bani de la soferi sa reducă acea gaura. eu am lucrat la ei 4 luni dar nu merită riscul..
  26. ALM PUNE NUMELE PRENUMELE SI ALTELE POTI SA MODIFICI SCRISUL TE ROG

    SA NU APARA NUMELE ANGAJATI..

    MERCI

    RESTU POT SA SPUNE CE VREA

    1. cico_3504

      cico_3504

      ok,s-a rezolvat

  27. Conform contractului dvs de munca, Pag 7 ( in postarea lui cri5tian), capitol IX - PREVEDERI FINALE -, aliniat 2 spune asa: - Relatiile nereglementate dintre participantii la acest Contract sunt gestionate de Codul Juridic al Repubilcii Slovace, mai ales de Codul Muncii, Codul Civil si Comercial. Alte inventii mai aveti de scris pe aici? PS: Capitolul VII - Regulamentul de munca, drepturile si obligatiile partilor contractante - incepe cu punctul 4: - Angajatul declara ca a fost familiarizat cu drepturile si obligatiile care ii decurg din acest Contract... Limba slovaca este limba oficiala in Romania, sau de ce prezentati cetatenilor romani contracte in limba Slovaca atunci cand exista aceasta clauza?
  1. Încarcă mai multă activitate