• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat   

  1. Ieri
  2. Cam asa este nu prea ajungi la 10.000km, la fel si cu platile, le fac dar te intarzie din orice motiv. Nu platesc nimic chiar daca stai 1-2 zile dupa incarcare. Iti trebuie 4-5 camioane sa faci cat un salariu de sofer si daca ai o problema mai grava la vreunu s-a dus tot.
  3. Am despartit comentariul tau de la Urgent...nu au legatura..sunt firme diferite..
  4. Buna seara, incerc sa incep o activitate ca tractionist si am o intreaga lista de intrebari prima ar fi ce forma de societate sa aleg ? PFA ESTE CEA MAI SIMPLA FORMA JURIDICA si are o contabilitate simpla poate fi platitoare de tva dar este acceptata afara? SRL este acceptat oriunde dar are o contabilitate stufoasa daca ai activitatea transport secundara si nu activitate principala in societate taxele de asigurare sint la fel sau mai mici?
  5. cumpar cap tractor euro 5 chiar avariat usor telefon 0722533302
  6. Buna seara. Stie cineva despre conditii la prioripost/posta romana. Am oferta pentru ruta cluj-bucuresti pe 3.5t/5/t/12t - depinde cate colete sunt. Multumesc.
  7. 100% adevarat din ce spune konasul , am lucrat si eu la ei 1 an doar pe prelata.La prelata se respecta programul dar pe frigorific la expeditia N&K faci pauza toata saptamana 9 ore pauza si pauza de 45 de ore nu o faceti doar 24 de ore, platesc ei amenzile, recomand sa nu mergeti la ei.
  8. Pe drpciv.ro nu gasesti chestionare pentru categoria E, aici gasesti chestionare auto pentru toate categoriile sau la mediul de invatare toate intrebarile posibile in chestionare.
  9. Întrebarea este: ''De ce ai acceptat?''
  10. Chestionare ARR pentru toate tiputile de atestate gasesti pe site-ul chestionare-az.ro tot acolo gasesti si legislatia in domeniul transporturilor Regulamentul (CE) nr. 561/2006
  11. Dupa ce m-am chinuit cateva luni bune sa imi iau banii de la DSV am zis sa incerc cu LKW Walter , auzisem ca platesc la timp . Sincer , nu sunt deloc multumit de ei , platesc 0.78/km , chiria la remorca 700 euro , este foarte greu sa discuti cu ei , intotdeauna raspunde altcineva la telefon si nu sunt foarte receptivi la problemele transportatorului , te incarca la cheltuielile de pe card in plus iar cand le demonstrezi asta dureaza saptamani intregi pana rezolva , trebuie sa suni de zeci de ori , iar incarcarile in 98 % din cazuri de peste 24 t , deci consumurile de carburant sunt destul de mari si iti distrugi si camionul . Platile se fac atunci cand vor ei si nu iti ofera nici o explicatie de ce nu sa platit la timp , pur si simplu nu raspund la mail-uri iar la telefon. Iti spun ca vor verifica . Cu toate ca au promis la inceput ca nu se pierde absolut deloc timpul cu asteptarea unei curse am stat ocazional si cate 3 zile in parcare,si in mod normal 24h , cursele sunt programate in asa fel incat sa nu faci peste 10 000 km , media mea fiind de max 9000 km /luna. Feribotul il rezerva mai mereu pe lista de asteptare( mai ieftin ) asa ca daca nu esti printre primii pe lista ,va trebui sa astepti a doua zi sa traversezi ...alt timp pierdut. In ansamblu , la sfarsit de luna nu ramai cu mai nimic asa ca este absolut nerentabil sa lucrezi cu Walter , mai bine castigi ca sofer . Am scris aceste randuri in speranta ca vor fi de ajutor unui coleg care ar vrea sa lucreze cu ei ...NU SE MERITA !
  12. Da intradevar , pentru comunitate , nu este plata la km, dar pentru tur-retur asta este realitatea !!! Mai nou au venit cu alta "gaselnita" : cand se pleaca in echipaj , pe tur -retur, de la Sebes pana in vama , doar soferul 1,este platit,soferul doi nu, cu toate ca este echipaj !Referitor la comunitate, firma nu plateste diurna soferului din data cand a trecut frontiera, ci doar din momentul in care ai pornit in cursa, indiferent de unde preiei camionul !!! Asta in cazul in care te deplasezi cu vehicolul firmei , renault clio !!! In cazul in care pleci cu camionul din "curte", esti platit la km ,in conditiile de tur-retur, pana la descarcare(-ri) , abia cand ai facut incarcarea (Meyer-Meyer) urmand sa intri la plata la zi(diurna) Pentru sfarsitul "sezonului" , la intoarcerea acasa, se aplica acelasi sistem!!! Am lucrat la ei , pe relatia Italia-Germania, tragand remorci Meyer-Meyer, care vin din Tunisia cu fel si fel de defectiuni (electrice, instalatie de franare, suspensie,peretii laterali sparti, loviti , etc) !!! Daca nu poti justifica faptul ca asa ai preluat remorca din port, esti pasibil de plata , incepand de la 500 euro !!! O alta "noutate" este faptul ca firma iti impune sa efectuezi 10.000 km/luna, dar nu ai curse pentru a atinge acel barem ! Oricat m-am straduit , nu am reusit sa trec de 9600km ! Deci , dupa depunerea deconturilor, te trezesti ca esti platit doar cu 45 euro /zi si nu cu 50 cum e "intelegerea" !!! Camioanele sunt toate limitate la 86 km/h !!!
  13. Ultima săptămână
  14. Multumiri..e mai bine asa,pot colegii sa observe detaliile..oricum la orice oferta proasta invariiabil va aparea cineva care doreste sa mearga acolo..
  15. Buna seara, in primul rand. Nu m-am gandit nici la undercover (ca sa folosesc aceeasi exprimare) si cu atat mai putin la teama. Am zis doar ca, cine este interesat ii explic detaliat tot aici si nu in particular. - una este salariul comunicat initial, alta dupa - adrese gresite la incarcari sau incomplete - adrese in camp la silozuri coroborate cu incarcari noaptea, respectiv nici nu te poti orienta....macar un telefon al persoanei de contact - retineri de bani pentru minus la cantar cereale (diferente intre cantarul furnizorului si al beneficiarului) - zile platite la jumatate fara a fi instiintat si fara a fi motivate - solicitari de a merge pana la destinatie desi erau constienti ca firma se inchide la o anumita ora....stationarile fiind efectuate la cel mult 60km de soferi pentru a beneficia macar de o toaleta peste noapte - retineri de salariu pentru telefonul firmei, desi se vorbea doar intre soferi (sub acelasi abonament al societatii, situatie in care nici o companie de telecomunicatii nu percepe cost suplimentar) -retineri de salariu pentru vezi doamne lasat camion murdar la exterior, desi fusese spalat cu o saptamina inainte si spalatoria era tot a companiei....iar soferul a ajuns la baza dupa inchiderea spalatoriei si avea microbuz noaptea pentru plecare - solicitare de a conduce la limita programului si implicit a fi pus in situatia de a nu gasi parcare - la angajare se solicita engleza insa ulterior doar mesaje in germana - plus altele.....contract de munca in maghiara, lipsa GPS in dotarea camionului (daca un sofer venea fara GPS personal) insa obligati sa conduca pe trasee predefinite (km fix) Una peste alta...personal am simtit si se simtea cat de mult ne iubesc ungurii.
  16. Daca tot ai deschis un subiect de ce este neaparat sa poti oferi niste detalii doar daca esti contactat...Oferale..si gata..poti spune aici cum se lucreaza...cum se plateste...cum esti tratat..etc.Zici ca suntem undercover....Doar nu ai de ce sa te feresti...Asteptam
  17. Va salut colegi! In sfarsit vad pe acest forum un topic care isi tine "linia" de la inceput. La cat mai multe de acest fel! Weekend placut tuturor!
  18. În mod normal, nu. Dar pe bursă se practică ''atenționările'' între patroni (deși ilegală practica d.p.d.v. al protecției datelor). Dar nici nu prea ai ce să faci. Deși nu pot solicita nici o informație fără acordul tău, patronii în schimb pot oricând să-ți ceară ție să le pui la dispoziție: cazier judiciar, cazier rutier, cazier fiscal, extras din Revisal, extras de cont bancar (doar cu informațiile despre titular), fișă medicală privind starea de sănătate și încă destule altele. Mare parte din ele sunt chiar obligatorii pentru tine să le prezinți la angajare, de exemplu. Mai pot să contacteze foștii angajatori și să solicite fișele de evaluare profesională (pe lângă că o banală discuție ca de la HR Manager la HR Manager de obicei e destul de sinceră și obiectivă). Statul te protejează vis-a-vis de situația financiară și de situația familială, în sensul că astfel de informații pot fi solicitate și folosite doar în anumite condiții (de obicei implică o decizie judecătorească iar motivația trebuie să fie serioasă, gen cauze penale etc). Dar din punct de vedere profesional, nu prea poți ascunde mai nimic, chiar dacă patronii nu au acces direct la informații.
  19. Buna! O intrebare!Daca o firma doreste sa verifice un sofer,exista un loc anume unde ar putea gasii informati despre istoricul unui sofer? Multumesc am schimbat titlul din ''verificare''....cred ca e mai de inteles acum despre ce este vorba in subiect
  20. Buna ziua tuturor, Feriti-va cat puteti de angajari la aceasta firma!!! Detalii? Sunt multe de spus si daca cineva este interesat poate sa ma contacteze. Weekend placut.
  21. Preventiv baga și de B.
  22. Scuze, dar, asta am facut, nu stiu cum de nu mi-a dat...am cautat ceva de genul "soferi categoria D Italia".....in fine, nu-l vazusem pe asta Multumesc! ok,succes
  23. Dupa cum vezi deja e deschis un topic identic...pe viitor foloseste functia ''cautare'' prima data si abia apoi deschizi un subiect daca nu e deschis deja...citeste si regulamentul forumului ca sa nu avem ''surprize..surprize''...Bafta
  24. Deschid acest topic, special pentru cei care, lucreaza sau vor sa lucreze in Italia, ca si sofer profesionist categoriile C si D. Pe mine personal, ma intereseaza mai mult, transport persoane, dar nu exclud ferm, nimic. Daca sunt colegi, care lucreaza sau au lucrat in Italia la diferite firme si vor sa ne impartaseasca si noua experiente, locuri de munca, firme bune, firme rele....etc....si daca adminii ne permit, multumim anticipat!
  25. Google stie multe. https://chestionare.auto15.ro/categoria-e
  1. Încarcă mai multă activitate