• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat   

  1. Ora trecută
  2. Firma din Spania contracteaza soferi de tir cu experienta (salariu fix 2200€/luna). Minim 12000 km/luna.Avantaje: -Obtineti acte de rezidenta in Spania. -Posibilitate ca dupa un an de lucru sa luati 3 luni de somaj (800€/luna) si 6 luni ajutor de somaj (400€/luna).Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati.Telefon: 0034696310788
  3. Azi
  4. Au masini fara soferi mereu , multi din soferii care ajung acolo sunt de pe alta planeta ...asta si cauta de fapt , schimbi sasiul si de 3 ori pe zii. Firma daneza , reprezentata de mister Kim vrea de mult sa faca schimbari in bine, din pacate trecutul nu i da voie pentru ca acel individ dorin beres are documente compromitatoare ptr care se face multa puscarie in danemarca. Asa ca pana nu se va scapa de acest db din conducere , practic el taie si spanzura , lucrurile nu se vor imbunatati ptr soferi in aceasta firma.
  5. https://youtu.be/2NIjVgGPlZg
  6. gps

    Buna ziua Am 2 de acest fel de 7 inch. Foarte bune pentru soferii profesionisti.Eu le folosesc pe autocar si m-au scos din multe uncurcaturi prin orase si la obiective Recomand
  7. Salut colegi, problema la Den Hartog sunt soferii care vin la angajare pe 3 lei ..romani binenteles ..care nu stiu sau nu vor sa stie ca o plata decenta la transport ADR ar trebui sa fie undeva la 2500/luna, este normal când piata e plina de soferi care vin de la 1500 si se bucura nespus pentru "saltul inainte" când vin la Den Hartog. Drumuri bune si sa aveti respect fata de munca si timpul vostru.
  8. Sper ca sa rezolvat problema , felicitari !
  9. pai si el a stat 5 ani...apoi nu a mai fost bine...cred ca e chestia cu '' se stringe surubul''... de curiozitate..cit este acum salariul oferit unui incepator si cit este diurna zilnica..
  10. bine ca ai descoperit unde era pierderea de aer...sper ca e ok acum...
  11. Ieri
  12. Crit' Air , nivel poluare Paris . Pentru cei care fregventeaza zona metropolitana ( inclusiv A86 - periferic exterior ) in caz de nivel inalt de poluare aceaata incadrare dupa emisi euro camion , va permite sau nu accesul in zona Paris-ului . www.certificat-air.gouv.fr http://www.developpement-durable.gouv.fr/certificats-qualite-lair-critair
  13. http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32017R0548&from=RO REGULAMENTUL DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) 2017/548 AL COMISIEI din 23 martie 2017 de stabilire a unui formular standard pentru declarația scrisă referitoare la îndepărtarea sau ruperea sigiliului unui tahograf (Text cu relevanță pentru SEE)
  14. Buna ziua soferite si soferi , se cauta lamuriri despre arestul lui Panican Tiberiu sofer la LeaTrans Irlanda , se pare ca a fost gasit cu emigranti in semiremorca si nu se mai stie nimic de el . Daca il cunoasteti sau ii cunoasteti cazul va rog dati amanunte . Va multumesc pentru atentie .
  15. Pai intra pe site ul lor si acolo ai datele de contact . De contestat nu prea vad ce ai putea contesta daca stiai ca trebuie sa ai si ruta pe tichet. Ei au si procedura de stornare fara sa-ti ia comision daca vezi ca ceva e in neregula. oricum arunca un ochi pe link ul asta cand ai timp. "< https://www.toll-collect.de/en/toll_collect/microsites/ro/romana.htm > "
  16. Bună ziua domnilor. Cristian, nu ai cu cine... , băieții ăștia vin din afara " circului pe asfalt ". Vor să bijnițărească, nu să intermedieze. Vezi - dacă ai timp - și " oferta " lui Alin Cauneac, mai ales partea cu ADR-ul. La 10.000 de km " pedalați ", ai posibilitatea să câștigi suplimentar 200 de euro, ca tractionist !
  17. eu nu as sfatui pe nimeni sa evite Waberers, din contra e o companie ok mai ales pentru incepatori, banii se dau la timp si integral......nu munca e o problema ci lipsa de comunicare intre soferi si manageri (confirm problemele colegului de mai sus....am stat si eu in luna decembrie cu acumulatorii consumati, itp semiremorca expirat....nu se raspunde la telefon cand soliciti sprijin)...cam astea sunt problemele cu care te confrunti la ei
  18. Am descoperit pe circuitul frinei de mina de la supapa cu 4cai pina la maneta frinei o scăpare de aer un tub spart și pe acolo pierde aerul
  19. Corect,am inteles ca cine ofera hot spotul si pana la tine in linie dreapta sa nu fie obstacole,iar antenele sa aibe cat mai multi " dbi "astea pe care le-am vazut au intre 5-7 dbi,am inteles ca de la 14 dbi in sus sunr foarte eficiente.A nu se confunda db ,cu dbi.
  20. Buna ziua! Stie cineva cum pot sa contest o amenda pentru toll collect in Germania? Eu am cumparat ticket si am platit la aparat cu cardul pentru motorina Routex dar nu imi scria si traseul pe el. Politistul mi-a zis ca trebuia sa merg si la casă. Stiam ca trebuie sa apara si traseul pe ticket dar am verificat cardul de motorina si imi aparea ca am platit si ca banii au fost luati .
  21. Dovadă de... ce?! Întrebări la subiect, concrete... poftim: 1. Care este numărul de înregistrare al avizului acordat de guvernul olandez programului PTV Map & Guide, și pentru care versiune? 2. Sub ce formă oferiți cei 10000 de km minimum? Există o clauză în contract în care vă asumați acordarea de tranzite care să acopere această distanța, sau doar plata lor? Și ce se întâmplă când dvs. nu vă puteți îndeplini obligațiile asumate? 3. Tariful este fix și doar pentru distanța parcursă? Ce se întâmplă când (inevitabil) greutatea va depăși limitele legale? (Îmi rezerv dreptul de a verifica independent greutatea declarată în acte) 4. Ce se întâmplă când numărul de km oferit la plata/cursă este depășit? (Să nu uităm că din ce în ce mai multe companii aplică sisteme de sens unic pentru circulația vehiculelor în perimetrul lor. Ori o suprafață de câteva mii de metri pătrați, înconjurată cu 20km/h și 24t, de cel puțin 2 ori înseamnă mult combustibil și timp consumat) 5. Ce se întâmplă atunci când șoferului îi este solicitat să încarce/descarce mărfuri, folosind mijloace mecanice/hidraulice/electrice pentru care nu este autorizat? (vorbim totuși românește aici) 6. Puteți estima, în procente, raportul dintre curse în regim FTL și PTL? De asemenea, puteți estima un număr de operațiuni (încărcare/descărcare)/cursă? Și, de exemplu, de câte ori, într-un interval de timp oarecare, se tranzitează A7 (D), în zona Kassel? (indiferent de direcție) 7. Eu sunt operator de transport autorizat. Cum verific bonitatea companiei dvs. (nu a clientului pentru care lucrați)? Și în ce măsură vă asumați bonitatea clientului? (La urma urmei pe mine mă interesează să lucrez bine cu dvs., nu vreau să primesc ridicări din umeri când clienții dvs. sar calul) Una peste alta, anunțul cu oferta dvs., pe lângă că conține cel puțin o informație falsă, este foarte ambiguu, omite informații importante (numele companiei dvs. de exemplu) și cel mai important, nu oferă nici un motiv plauzibil pentru care eu mi-aș băga mașinile la voi. Mai bine le dau, cu șoferi cu tot, pentru 350€/zi la truncking pentru Aldi (cu program de femei gravide, că la ora 15:00 deja depozitele încep pregătirile pentru livrările de dimineață). Eu vă înțeleg până la un punct, am spus și mai sus, activitățile de intermediere în transporturile rutiere sunt reglementate legal, dar totuși, asta nu vă dă dreptul să dansați cum vă cântă clientul ziua și să vă bateți joc de transportator noaptea. Căci voi sunteți tari în gură cu tracționistul, dar mielușei cu clientul, ori treaba asta e cam aiurea, să zic așa. Nu m-ar deranja să fiți bățoși în fața mea, atâta timp cât facturile sunt grase și la timp, dar când voi îmi dați de lucru de 5-6000 de km amărâți și în rest doar scuze... atunci o să fiu eu cel bățos.
  22. Nici odata cisternele alimentare sau chimice ori tank container nu se incarca full adica ochi ele au nevoie de volum pentru dilatari si cum zice colegul unele la temperaturi cu plus sau minus este mai curat adevarat dar multa birocratie multa atentie sa fie foarte curata cuva robineti furtune pompe cela care au apoi sigil dupa spalare la alimente sigil dupa incarcare alimente dar si chimice cele chimice au codul lor pentru compusi chimici L4BN,,L4BH ,,adica duritatea la coroziuni etc cele alimentare adica tank container de alimente nu au sparge val si sa vezi modul periculos de deplasare cind frinezi pentu oprire tine piciorul pe frana altfel vi inainta pin ala 2m din inertie cisternela cam toate au sparge val apoi programul de munca este mult mai lung adica pierzi mult timp incarcari descarcari multe ore de 15 h lucru ,daca ar fi putem vorbi toata ziua despre iele stiu toate astea fiindca lucrez cu ele dar nui dracu atit de negru pe cit pare deci drumuri bune la toti colegii si fara incidente .A era sa uit mai descarci cu compresorul din dotarea camionului montat pe sasiu trebuie sa inrebi clientul cati bari are nevoie sai impingi produsul au tevi in instalatie de plastic sau metal si distanta pina la bazinul de depozitare .
  23. Salut, Iti las numarul de Spania de moment 0034638952562,nu am facut rost de numarul de Romania,dar oricum intoarce apelul imediat O zi buna si succes!
  24. Buna ziua, Dumneavoastra vedeti o modalitate pentru a raspunde la aceste afirmatii de defaimare? Daca da, va rog sa imi puneti intrebari la subiect, concrete, fara afirmatii jignitoare ! Inainte de a face astfel de afirmatii, verificati inainte de a le scrie aici, pentru ca dati dovada de..... Multumesc O zi buna va doresc
  25. Asta e cea mai tare. Că guvernul olandez nu are altceva nimic mai bun de făcut decât să ''avizeze'' softul englezilor, renumiți dealtfel pentru ineficiența sistemelor de transport cu flote mari pe care le folosesc. Eu nu știu de ce mințiți în halul ăsta? Chiar credeți că dacă aruncați o astfel de afirmație într-o ofertă o să se arunce lumea cu capul înainte să lucreze cu voi? Chiar credeți că punem botul la prostia asta? Auzi și tu... ''program avizat de guvernul olandez''??!!!!! Ăla e un soft care ESTIMEAZĂ costurile unui transport (asta este de fapt principala lui funcție), dar, ca și celelalte softuri de pe piață, în multe cazuri e departe de realitate. Și nu e avizat de nici un guvern, din nici o țară (nici nu există conceptul ăsta). Și în plus... cum vedeți voi colaborarea asta cu tracționiștii? Softul zice X km, Y timp și Z costuri și aia e realitatea?! Păi în cazul ăsta, eu ca tracționist, o să vreau să văd licența de la softul respectiv, o să vreau să văd log-ul de la actualizări, o să vreau o formă grafică a traseului de urmat plus alternativele și o să vreau monitorizare/asistență 24 din 24. Că deh, dacă voi vă considerați mai buni la planificare decât mine și insistați să lucrăm așa, păi mergem până la capăt, nu? Vreți totuși 300€/lună de la mine. Sau voi de fapt îmi dați un traseu (de cele mai multe ori de tip way-points), un termen limită și un tarif pe tona kilometrică și... descurcă-te băiete! Și dacă, obligat de situația din teren, nu mă încadrez în condițiile voastre, sunt bun de plată, nu? Eu zic așa... terminați-o cu prostiile. Sunteți doar niște căpușe în industria asta. Intermedierea în transporturi este o practică legală, dar voi vă bateți joc.
  26. Cautam tractionisti pentru Olanda Cerinte: 1. Cap tractor minim euro 5 2. Trailer (se poate inchiria contra cost de la noi= 595€/luna) 3. Materiale necesare in trailer :chingi minim 17, antiderapanti pentru toata lungimea trailerului, coltare minim 34 4. Sofer profesionist care detine atestat marfa (cod 95), ADR, card tahograf, cunoscator al unei limbi de circulatie international 5. Licenta transport deseuri pentru a avea mai mare flexibilitate. 6. Asigurare CMR 7. Trusa ADR in camion, extinctoare valabile, ochelari de protective pentru sofer, casca de protective, incaltaminte de protective, vesta reflectorizanta etc 8. Contract legea Macron in Franta Oferim: · Un loc de munca in cadrul unei echipe profesioniste · Contract semnat pentru a evita neintelegerile · 10.000 km lunar (minimum) · Curse Benelux, Franta, Germania si rareori Spania · Card de motorina (optional => se va retine suma la sfarsitul lunii) · Go-box/Toll collect (optional => se va retine suma la sfarsitul lunii) · Plata corecta a km (Incarcat si gol) dupa 45 zile de la primirea CMR-ului (calcularea km se face conform programului avizat de guverul Olandez, Map & guide TLN planner) · Pretul pe km cu tot inclus de la tractionist (cap tractor + trailer + diesel + taxe de drum) este de 0.98€/km · Dispecerat in limba romana NON STOP => furnizat de catre noi OBLIGATORIU (contra cost 300€/luna) Delatii la: [email protected] sau +40757972797 Cu Stima
  27. Ultima săptămână
  28. http://bookshop.europa.eu/en/cargo-securing-for-road-transport-pbMI0614080/downloads/MI-06-14-080-RO-N/MI0614080RON_002.pdf?FileName=MI0614080RON_002.pdf&SKU=MI0614080RON_PDF&CatalogueNumber=MI-06-14-080-RO-N
  1. Încarcă mai multă activitate