Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ultima săptămână
  2. Salut! Când am ajuns la garaj, mi s-a schimbat calculatorul ad-blue și ffr, în octombrie am schimbat și TCU. Deocamdată merge bine, sper să nu mai facă probleme. Mulțumesc pentru răspuns. O zi bună!
  3. Alexandru21

    MAN Erori

    Mulțumesc frumos o sa caut pe cineva sa facă un test
  4. Mai devreme
  5. da,pe asta si trebuie sa ne bazam,un ajutor benevol cind si daca se poate,😉
  6. salut,tu ai probleme pe linia can intre edc si ffr,verifica cu atentie cablajul,contactul cu cheie,posibil si calculatorul ffr. codul 3277 de pe ffr iti creeaza problemele,comunicare ffr-edc .
  7. harytgx

    MAN Erori

    senzor temperatura gaze evacuare.cu un tester poti vedea valorile senzorilor!
  8. Ptr.cico_3504: nu trebuie sa-mi multumesti,dar apreciez gestul tau!ajut daca pot,cand pot si nu astept rasplata!
  9. multumim pentru raspuns,
  10. La pauza săptămânală, dacă părăsești camionul, ai obligația de a scoate cardul afară din tahograf. La pauza săptămânală, dacă părăsești camionul, ai obligația de a scoate cardul afară din tahograf.
  11. Alexandru21

    MAN Erori

    Buna ziua ma poate ajuta cineva am un am Man TGA 440 2007.Au apărut următoarele erori GDK/PDF 05002-12 EDC 03821-01
  12. Allen

    Myto Slovacia

    Când mai ajunge camionul acolo ,e oprit și se da amenda,am pățit o eu
  13. Salut! Din păcate motorul s-a oprit iar în mers, a12a la 80 km. Am reușit să scriu codurile de eroare poate înțelege cineva ce se întâmplă. 2 02000-08. 5 02061-08 5 04862-10 ebs. 2 03277-00 ffr. 5 08135-04 inst. 3 00190-08 tcu 3 03171-08 tcu 3 03026-04 tcu
  14. Parcare camioane Parcare TIR. https://pieseautocamioane.ro/content/26-truck-shop-bors-ll-bihor
  15. multumiri in locul celui care a intrebat,
  16. Am eroarea: B6 PSG self test EEPROM si EDC aprins in bord Mentionez ca nu a mai pornit masina, am trimis pompa de injectie la reparat.Acuma porneste dar eroarea a ramas si nu se tureaza peste 2000 ture. (MAN LE 180C, 2005) Daca ma poate ajuta cineva sunt recunoscator!
  17. Si eu am problema asta.s a rezolvat?
  18. Salut! Pe edc nu era nici o eroare. Motorul s-a oprit pur și simplu, în mers, ca și cum l-ai opri din cheie.Între două viteze nu se putea bloca pentru că eram pe manual în treapta a 9 a.
  19. salut,dar pe edc nu erau erori?din cauza eorilor de pe cutie nu se oprea motorul doar daca se bloca cutia in doua viteze.
  20. salut,este scurtcircuit la masa la cablajul egr
  21. Bună ziua! După câteva luni în care camionul a funcționat fără probleme, ieri motorul s-a oprit în mers, mai exact, în pasu Tihuța, la coborâre, în treapta a 9 a. Au apărut toate erorile posibile, dar după vreo zece minute a pornit și nu a mai făcut probleme până la Suceava.La garaj a venit cineva cu o diagnoză și a spus că eroare este pe TCU. A spus că până nu ,, cade'' ceva nu poate sa identifice cauza. Atașez o poză cu eroarea. Poate cineva îmi răspunde cu o soluție. O zi bună și Drum bun!
  22. BATAIE de JOC!!! Va salut; angajau soferi camion pe axa proprie, Franta, Germania sau Norvegia.....dupa citirea anuntului, i-am contactat si am spus ca vreau Norvegia, lucru agreat cu dl director HR Dandu C si o dna Erica, sefa pe acolo. Am fost chemat pe 7 februarie la prima intalnire cu ei, cu un intreg dosar de acte, dosar pe care pe cheltuiala mea, l-am dus complet: permis preschimbat, Aviz Psihologic, Aviz Medical, Fisa de Aptitudini, extras cont in lei si Euro la BCR. Mai mult decat atat, se platea salariul minim pe tara, plus DIURNA de 85 E/zi pt Norvegia si 95 E/zi pt Franta sau Germania si pt care nu se semna nimic oficial, este DOAR pe vorbe. ATENTIE: Am semnat contract pe perioada nedeterminata, cu act aditional pt Norvegia, in fata dnei Erica, reprezentanta firmei, angajata dnului director HR DANDU C. intarind inca o data faptul ca vreau Norvegia, iar agreat si explicat in detaliu ce inseamna pt noi ca soferi, Norvegia. A ramas sa fiu sunat in 2 sau 3 zile......NIMIC. Am inceput sa sun la dna Erica, dna care aparent se ocupa de noi......abia in a 5-a zi de mesaje si apeluri a binevoit sa-mi raspunda, zicandu-mi senin, ca in Norvegia NU se mai poate. I-am explicat ca eu vreau Norvegia, ea destul de infipta ca de ce insist? Printre altele ca am semnat un contract....plus ca anuntul cu Norvegia este bine mersi activ pe net. A ramas, cu promisiuni, ca ma va suna in 2 zile......au trecut de atunci 3 saptamani si hartiile mele isi pierd valabilitatea si eu sunt tot acasa. Stimati interesati si cititori, trageti voi concluziile
  23. harytgx

    MAN Erori

    salut,daca cablajul si sigurantele sunt in regula,s-a ars calculatorul ffr! se poate repara(vezi user Leobango)
  24. Razvan96

    MAN Erori

    Va salut Am întâmpinat și eu o problema cu vascocuplajul Mi a apărut eroarea ffr 647-10,aveam rulmentul gripat la vascocuplaj și bineînțeles firele rupte la mufa acolo pe vasc Am schimbat vascocuplajul și nu se șterge din bord eroarea, nu i dau de cap... Am înțeles ca ar trebui sa se stingă de la sine, nu din tester Înainte mi a apărut și ffr 647-05 și ffr 647-10...acum doar ffr 647-10 Ce naiba sa i mai fac? I am luat și borna, tot nu sa șters...
  25. Salutare, am dus o Scania r500 v8 2012 la un mecanic pentru a demonta chiuloasele si trimite la rectificat si ce sa vezi.. a scos toate mufele din calculator.. si acum nu mai stie cum erau puse.. oare ma puteti ajuta cu o schita, poze sau ceva informatii ca sa le pun la loc?
  1. Încarcă mai multă activitate
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.