Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

stream_title_6

Afișare tot conținutul postat în ultimele 365 zile.

Acest curent se actualizează automat     

  1. Today
  2. 44 ani, Familist convins,Nefumator, Antialcoolic.Doresc ca mandatul sa fie de 4+2 sau 6+3. Cer si ofer seriozitate.Multumesc. Adresa e-mail: [email protected]
  3. Ieri
  4. Reining Transport GmbH Sofer profesionist C + E Germania sofer profesionist - sofer comunitate - sofer cat ce - Sofer autocamion - Sofer international ... more Career level:Entry (0-2 years) Spoken languages :German, English Job Address(es) :Bünde Gross salary / month 1400 - 2180 € Remove Save Share Apply Un viitor angajat trebuie sa prezinte interes spre a comunica, a pune in practica metode eficiente de condus si de manevrarea a marfurilor. Cerinte: - Categoria C+E - Experienta pe comunitate de minim un AN - Limba Engleza sau Germana (un minim in scris si vorbit) - Experienta cu tandem este apreciata - Toate actele sa fie valabile (cazier judiciar, carduri) - Cod 95 Daca doriti sa faceti parte intr-o echipa internationala si serioasa, va oferim: - Salariul de baza brut este 1400 euro plus diurna de 38 euro pe zi lucratoare. Salariul se calculeaza proportional cu zilele lucrate. Suma maxima este 2180 euro, daca se lucreaza 30 zile. - Contract de munca pe un AN in Germania, cu posibilitate de extindere pe perioada nedeterminata - Program de lucru: 6/2 saptamani libere sau 9/3 saptamani libere - Transport general in tari precum: Germania, Elvetia, Franta, Belgia, Italia, Olanda - Trei baze cu masini de spalat si dusuri - Se plateste o suma de saptezecisicinci de euro pentru un transport, daca se lucreaza in program de 6/2 sau osutadouazecisicinci de euro in program de 9/3 Descrierea companiei Reining Transport are o vasta experienta in transport si detine peste 300 de camioane de volum (road trains), cu o capacitate de 38 de Euro paleti. Vehiculele sunt echipate cu prelate culisante si sunt potrivite pentru transportul de marfuri ambalate. Caracteristica speciala a companiei este un management European de vest. Anuntul e de pe BestJobs.Am vorbit eu cu ei anul trecut,dar nu cu astia din Romania ci in Germania. Au tandemuri(95% dintre camioane) si au transpalet la camioane.Soferul incarca si descarca,dar sunt marfuri usoare,In general hartie igienica si altele de genul asta. Am sustinut un interviu in engleza cu un domn de acolo,ajutat uneori si de o domnisoara care vorbea romaneste,dar nu am ajuns la un consens.Angajarea era pe Germania parca pe 1400euro + diurna.Intai mi-au zis ca e pentru Dusseldorf, dar apoi au zis ca de fapt camioanele se vor prelua de la Groningen.Au oferit 250euro pentru transport RO-NL. Am refuzat oferta lor deoarece nu am autocar direct spre Olanda, iar cu masina proprie ma costa peste 300euro doar combustibilul si vignetele. Remove Save Share Apply
  5. Firme de evitat

    Da e vechi...poti continua insa discutia acolo..sa existe o continuitate..in fine...o sa caut eu cind am mai mult timp
  6. Ultima săptămână
  7. Renault premium: pareri!

    O panarama de camion ma refer la euro 5 ca ala l am condus. Retarder aproape inexistent loc in camion cam stramt, buzunare sa pui ceva afara la fel te chinui cu un sac de 3kg sa il înghesui ce sa mai zic d la 1 la 10 un 2 cu indulgenta nu recomand sa conduce ti asa ceva eu unu sigur nu ma mai urc pe asa panarama de camion
  8. Firme de evitat

    Pai da da topicul acela e din 2011 nu e cam vechi ?
  9. Aveti impresia cumva ca ne jucam ?? acest cont il blochez..il las activ doar pe primul..si daca cumva mai apare vreun alt cont intermediar le voi bloca ultyerior pe ambele...
  10. Firme de evitat

    rasfoieste putin forumul..vei gasi deja discutii despre tema asta...momentan il las si verific ulterior,
  11. Firme de evitat

    Salut colegi m-am gandit sa adaug acest topic ca sa ne mai ferim de firmele ce dau teapa.
  12. Eliminat...e ultimul avertisment verbal pe care il fac...Exista rubrica oferte de munca...Daca continuati sa ignorati blochez userul..conformati-va regulilor noastre..altfel..PA...
  13. Oferta transport marfa prelata

    daca mai este valabil ,lasa ceva adresa sau tel pentru contact
  14. cod eroare tga 480

    Va salut pe toti! Am un man tga 18,480 euro 3 din 2005 si imi apare urmatorele coduri de eroare pe bord FFR 03179-08 si EBS 03271-00 Va rog daca puteti sa imi spuneti ce semnifica acesta coduri Va multumesc frumos!
  15. ofertele de munca sunt in alta parte..o sa va rog sa specificati si plata ora,cazare..etc
  16. Angajam Sofer profesionist cu ADR cu permis CE- comunitate Timisoara, judet Timis Adaugat de pe telefon La 10:26, 14 august 2018, Numar anunt: 125854185 Promoveaza anuntul Actualizeaza anuntul Mobilitatea postului: Necesita deplasari Tip job: Full time Firma de transport cauta sofer profesionist pt comunitate. Descriere: - Dispecerat in limba romana si asistenta disponibila 24/7 - Perioada de lucru: minim 6 saptamane (cu pauza de 2 saptamani a casa) - Tarile in care se tranziteaza: Olanda, Belgia si Franta - Pauzele de 45h pe Belgia si Franta se fac la Hotel, costuri suportate de companie. - Remorca tip: Prelata - Camione: DAF XF, automate cu cabina mare, echipate cu GPS si sistem de comunicare Sofer - Dispatcher - Echipamente de taxare automata pt. Belgia si Franta - Curse cu o incarcare si o descarcare - Oras de baza: Breda (Olanda) Cerinte: - Experienta de minim 1 an pe comunitate - Permis de conducere categoria C+E - Atestat valabil - Seriozitate si atitudine proactiva - Cunostina de baza de limba engleza reprezinta un avantaj Se ofera: - Venituri de la 2400 euro/luna - Avans de cursa la plecare - Transportul din Romania pana la baza din Olanda si invers asigurat de companie - Asigurare medicala privata, valabila in strainatate - Veniturile calculeaza pe numar de zile deplasate, din prima zi cand iesiti din tara pana la intoarcere in tara din cursa. ">Nu cautam soferi pt echipaj."< Daca sunteti interesati sa evaluati propunerea noastra si pentru detalii suplimentare sunati la telefon: 771 - arata telefon Atentie colegi este acelasi tepar din Dumbravita,jud.Timis, Pronk Christian care acum si-a schimbat numele firmei pentru a putea gasi noi fraieri.Aveti detalii pe topicul SC COSTEN BOCIU SRL. Nu dati curs acestei oferte pentru ca nu veti primi banii pentru munca voastra.E teapa garantata.Din 2 in 2 luni tot da anunt si cauta alti soferi.Nici un sofer nu a prins a doua delegare pe comunitate la aceasta firma.Va duce cu zaharelul pina va intoarceti in tara si va promite ca va vireaza banii cit de curind(ca inca nu a incasat), dar a doua zi va desface contractul de munca si nu mai vedeti nici un ban.Are doua procese pe rol cu fostii soferi pentru neplata diurnei si a salariului. La angajare va cere sa va semnati demisia in alb si va opreste sub diverse pretexte decizia de delegare in care este trecuta valoarea diurnei ca apoi sa scape usor de voi. Are 2 Daf-uri E5 la 1000000km care insa sunt sechestrate de catre executorul judecatoresc pentru neplata drepturilor salariale.In toamna le expira ITP-ul si abia astept sa le aduca in tara.
  17. Mai devreme
  18. Buna , am un silent 414 din 2000 cu axa portanta. Ieri a inceput sa faca figuri maneta. Sta incordata tare catre bordul masini. Foarte greu o trag sa schimb vitezele. Cateodata isi revine si se incoarda din nou.sa fie din cutie? Sau tija de la maneta?
  19. Salut

    1. Angajează-te oriunde (toate sunt o apă și-un pământ), dar fii pregătit (fizic și psihic) să părăsești acel loc de muncă în orice secundă. 2. Dezvoltă-ți imunitate la răcnete, amenințări sau promisiuni... de obicei ''ruperea în cardan'' funcționează foarte bine. 3. Stai departe de alcool și nu uita că prieteniile se clădesc în timp, nu după ce-ai plătit tu 3 beri în parcare... 4. Meseria e grea, dar e și frumoasă. TREBUIE să-ți placă, altfel...
  20. Condusul fără card introdus

    1. Dacă esplanada e moale, te uiți la ea de departe, nu intri cu camionul acolo. Sau îl suni pe șefu' și-i spui să vină el să conducă. 2. Dacă totuși ți-a rămas scula'n noroi... n-o lași acolo toată noaptea. Dai din gură și din mâini până o scoți (și puteai munci liniștit la scoaterea ei, chiar și peste limitele legale, deoarece era situație de forță majoră). 3. Dar cel mai grav este că tu ai uitat de tahograf și la plecare și la revenire. Ori numai pentru așa ceva meriți, cel puțin, câteva ofițerești peste urechi.
  21. Condusul fără card introdus

    ca sa ma exprim cit de cit frumos...''esti varza''... primul pas...ai uitat cardul in masina...al 2lea...nu l-ai trecut pe repaus zilnic..se intimpla...dar la revenire la masina trebuia sa observi si sa faci o printare apoi sa scrii corect pe spate cum s-a desfasurat activitatea ta..era o scapare..depinde de cine te controla... tu insa ai ales o greseala mai grava..conducerea fara card..nu o data..ci de 2 ori..constient...roaga-te sa nu fii oprit in urmatoarele 28 zile..e abatere grava..sigur te-ai apucat de soferie venind dintr-o alta meserie si crezi ca aici merge ..pfff....din pacate nu e asa....nu prea merge....gindeste-te ca intra unul in tine...tu nevinovat..dar conducind fara card..Sa vezi atunci cit de rau iti parea...Noi tot spunem pe acest forum de respectarea si invatarea legislatiei din domeniu...Din pacate nu se asculta si nu se invata Daca vine un control pe firma vei afla cit plateste firma si cit platesti tu pentru acea ora...si asta in urmatorul an..nu in 28 zile..Nu se poate justifica..ai condus fara card..constient..Nu trebuia..
  22. Salut

    nu ai inteles ideea cu ''ma duc sa muncesc pe 2000''...o voi repeta ca poate intelegi...multi se gindesc ca acea suma este SALARIU..cind de fapt suma reprezinta un salariu de 25% si restul de 75% ar fi diurna..adica banii tai de mincare...daca vei fi constient de aceasta diferenta e un cistig...nu vei povesti prin parcare ca ai 2000 cind nu e adevarat...cistigurile salariale sunt de fapt banii ramasi din diurna in urma gospodaririi tale..cu mincare..cu spalat..etc.. Presiunea patronului..dispecerului este mare..dar...cu cine poate...cu cine nu...nu mai incearca..indiferent ca e pe RO sau UE..aici intervine si capacitatea soferului de a gestiona situatia..de asi planifica ruta..etc..Daca gasesti un salariu bunicel poti sta linistit pe RO..esti mai des acasa...cunosti limba..te descurci mai bine...Daca te hotarasti cu UE atunci ai drumuri mai bune.si probleme..cu parcari..cu furat de motorina sau marfa..ca la toti ceilalti..Mai rar pe acasa...si restul..TU hotarasti ce vrei de la viata..in functie de ce gasesti si ce doresti..Dupa cum spunea si colegul sasha...daca ai rata cit salariul e treaba grava..chiar foarte grava dupa mine..Nu e treaba mea sa stiu de ce si cum ai ajuns acolo..insa ca sfat pentru viitor in meseria de sofer iti pot da unul...Nu te lasa amagit de mirajul banilor si accepta incalcari ale programului de munca sau a timpilor de condus. Vei constata ca ce produci intr-un an pierzi intr-o zi.Spui ca te duci pentru familie..Pai atunci gindestete la ei in primul rind cind iti vine vreo idee de incalcare a legii..Sunt constient ca soferia e o raza de soare pentru multi..dar nu o lasa sa te umbreasca..Am colegi care au bagat la cap ce le-am spus si chiar daca sunt incepatori lucreaza pe salarii bune..Alegerile pe care le faci in viata se rasfring din pacate ulterior asupra ta si a familiei..asa ca...de ales ai ales soferia...e bine...mai departe alege legea..si fii atent...E un sfat..cind vei deveni sofer profesionist vei face cum crezi de cuvinta..dar la primul pas gresit amintesteti ce iti spuneam..
  23. Salut

    Treaba e grava dacă ai rata cât salariul,singura șansă va fi comunitatea până la urmă ori 5000000 de refugiați ori 5000001 e tot aia te aștept in lumea noastră (dacă pot să te ajut cu cea mai mare placere).
  24. Salut

    salut multumesc pentru comentarii , de citit am citit atat cat se putea si am inteles ideea in principiu . eu vroiam sa vad cum este mai bine sa incepi pe tara unde poate presiunea patronului este mai mare sau direct pe comunitate unde legile sunt legi si mai greu de incalcat din toate punctele de vedere . vroiam sa aflu dac este mai usor pentru inceput sa inveti sa stapinesti bestia in tara unde de in primul rand cunosti limba la perfectie si in principiu stii unde este bucurestiul , pe unde vine clujul si cum sa ajungi de la iasi la constanta sau direct pe comunitate cu o engleza de mahala cu Google translate cu spalat in benzinarii si facut o supa in remorca cu chingile pe manerele de usa noaptea in cabina cu ..... toate cele pe care cei multi le cunosc iar cei noi o sa le descopere . stiu este greu dar fara munca banuiesc ca nu se poate realiza ceea ce vrei atat pentru tine cat si pentru familie . cred si sunt perfect sigur ca o sa fie situatii când dispecerul sau patronica o sa sune si o sa zica hai dai in program pe barba mea ca daca nu dai nu iese leasingu la masina si e problema mare asta si pe romania si pe comunitate , dar sunt riscuri asumate sau sunt riscuri calculate si asumate cu buna stiinta . in fine asta este apropo cico_3504 ai spus ''Ma duc sa muncesc pe 2000 euro'' cind ei lucreaza pe 4-500.. eu muncesc pe 283 euro pe luna am 20 ani vechime in munca si raspundere cat caruta am o calificare de asistent medical dar nu am banii de spaga sa intru in sistem si drept urmare nu practic meseria .. si o rata de prima casa de de 274 euro acum vine întrebarea tu ce ai face te vei chinui in continuare pe 283 hai ca poate se face 300 se mai maresc salariile sau vezi o posibilitate de a munci intr-un domeniu total nou cu aia 60euro diurna pe zii si salar minim pe tara cu chinurile de rigoare de a supravietui in 4 m3 cat are o cabina de tir da poate pentru mine si multi altii care fac scolile de soferi aia 2000 de euro fac diferenta intre minimul pe economie pe tara si atit ca altceva nu mai primesti si salariul de sofer profesionist . scoala de soferi a costat aproape 3000 lei ai idee cate tone de publicitate de la marile firme gen ka...land - car....ur am carat pe salariu de zilier ca aia te platesc cu ziua sa duci 1000 de pliante pentru 50 lei pe saptamana ai idee cat poti sa cari sa induri sa pui ban pe ban si sa duci si copii in concediu , sa le iei un suc , o prajitura , bicicleta , adidasi sa ai cresti cu bun simt si cu ideea ca daca nu vor invata sa le fie bine in viata vor ajunge ca tine care poate nu ai avut sansa si nu ai avut un dram de noroc odata . e greu .... a fost si pentru voi cei care au incercat si au riscat si au plecat la munca dar si pentru cei ramasi acasa nu a fost usor . da nu am facut alceva pina cum pentru ca copii mei au fost mici dar acum au crescut si pot sa vorbesc cu ei de la egal la egal si inteleg situatia si sunt de acord cu ea . hai gata ca emotiile si durea din suflet pot sa ne faca dusmani fara ca cineva sa aiba vreo vina o zii buna si drumuri line .
  25. Caut să încarc butelia

    Am patit de citeva ori sa mi se termine butelia pentru ca am stat plecat mai mult decit programasem de acasa si singurul loc unde am reusit sa o incarc a fost la centrul de butelii de la herstal(liege,BE),rue de Hermee 206.E deschis pina la 6 seara. 4,5euro pentru butelia de 2kg(4,8l). Poti plati si cu cardul.In rest nu am reusit nicaieri desi am reductie.NU deschid pompele.Doua saptamani am tot scurs furtunele prin pompe in toata Belgia si Franta.Nici in Germania nu am avut noroc,iar in Olanda nici nu mai incercat..Mai auzisem un pont in Spania pe la Figueres,dar cind am ajuns acolo era pompa rupta tot de un *coleg* de al nostru.
  26. Da, si eu am aflat multe de pe forum si am refuzat foarte multe oferte dupa cele citite aici.Dar tot am muscat-o pentru ca unii colegi nu s-au deranjat sau le-a fost rusine sa povesteasca ce au patit.Daca toti colegii ar da informatii despre firmele la care au lucrat(conditii de munca,bani,tepe) ne-am putea feri de acesti tepari si nici ei nu ar mai gasi asa usor alti fraieri. Il rog inca o data pe colegul din Braila(nu ii dau numele),daca citeste forumul sa povesteasca si el despre experienta cu Pronk christian si costen bociu srl.
  27. Buna colegi. Nu știu dacă s-a mai discutat acest subiect (sau dacă a mai pățit cineva asta) dar am nevoie de un sfat. Lucrez in Franța (firma franceza), iar alaltăieri in timp ce eram la o livrare am rămas împotmolit in noroi. După toate încercările fără succes, am renunțat și am lăsat-o pe a doua zi dimineața (am chemat un tractor). Problema e următoarea: am uitat sa ma pun in pauza când am plecat de la camion iar a doua zi dimineața când am scos într-un final camionul, in timp ce conduceam, mi-a apărut “e timpul pentru odihna zilnică”. Am scos cardul, am condus pana la depozit (vreo 5 min), l-am parcat, și după masa am mai avut 2 livrări pe care a trebuit sa le fac. Așadar am condus in mare vreo ora fără cardul introdus, După care am parcat camionul din noi las expoziții am băgat cardul și m-am trecut in continuare pe pauza. Ce pot face ca sa justific acea ora de condus fără card in condițiile unui control? Și cam ce riscuri ar putea fi? Multumesc mult! Drumuri bune colegi
  28. Bună ziua... știe cineva unde pot încărca butelia prin nordul franței belgia sau olanda... nu am reducție... mulțumesc.
  29. inteleg...si eu sper ca multi colegi sa citeasca forumul inainte de a face vreun pas la vreo firma..pot afla foarte multe...si decide ulterior..
  1. Încarcă mai multă activitate
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.