• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

stream_title_6

Afișare tot conținutul.

Acest curent se actualizează automat   

  1. Ora trecută
  2. Nu vedeti esentialul problemei si anume ca nu cu patronii trebuie sa va bateti capul ci cu educatia/situatia financiara si mentalitatea soferilor de tir. Nu vreau sa irit pe nimeni dar degeaba am eu pretentii daca in firma sunt inconjurat de astfel de soferi care ridica mandrii manutza si spun "fac eu boss" visand c-o sa le faca statuie. Cum rezolvi situatia asta, care este foarte cunoscuta si speculata de angajatori?. Imi aduc aminte de un coleg care tare s-a suparat cand i-am spus ca 80% din soferi sunt retardati, deoarece fiind sofer, s-a autoinclus in procentul mai mare. Cu tot respectul...
  3. Ieri
  4. Multumesc in avans ,si eu o sa-i contactez in scurt timp.
  5. Niste tepari in frunte cu Grindeanu si Carmen Ungureanu feriti-va de ei colegi ,la mine e poveste mai lunga ,oricum ma tepuit de 800 de euro si nici la telefon nu răspunde nimeni, prostii nu am făcut ,am lucrat in echipaj cu un var de al meu, acasă ne a zis ca au locuri si cand am ajuns acolo nu mai aveau ,si au vrut să ne despartă, noi nu am vrut normal ,a venit danezul, patronul mare ,unul Kim neau dat pe o cursă de Bobitz a zis timp de 2 saptamani dupa 2 săptămâni neau sunat sa schimbăm masina sa ne deie pe spania ne-au tinut ca pe niste câini in curtea aia o zi intreaga si ne zicea ca cealalta masina a pierdut bacul si echipaje nu au ,am zis ok ce ai pentru simplu ....aveau nordul norvegiei ,ok atunci ,ce bani ? au zis 1900 euro le am zis că nu stau timp de 3 luni pe norvegia fara contact pe europa deloc sa dau jos 500 euro cheltuiala pe luna ca asa vor ei un danez fara 3500 nu face cursă aia ce noi suntem mai fraieri sau cum noi românii mai pune ceva la bani ca pe 1900 stau linistit pe europa nu, nu au vrut si am plecat acasă cu promisiunea ca intră banii si iata ca nu au intrat si nici nu răspunde la telefon nimeni
  6. Ultima săptămână
  7. vineri 24 am fost la ei la sediul din arad,am dat o proba,scos camionul cu semiremorca din parcare si bagat la loc cu spatele,cateva antrebari,totul ok,rezultatul luni 27
  8. stii cum e cind nimeresti pe mina unora care nu stiu sa faca decit ASA SCRIE IN MANUAL mai bine te lipsesti , am mai intinit si eu faze din acestea lovituera mea e mai puternica nu o poti face decit cu prese asa ca poate sper sa gasesc o presa sablon in vreo reprezentanta de volvo sa duc cabinA LA EI SI SA O TRAGA EI PE VECHILE REPERE e prealovita si daca incerci risti sa o haisesti in vreo parte si nu se mai aseaza parbrizul sau usile
  9. Va salut Un coleg care lucreaza la aceasta firma,poate sa ne dea niste informatii actualizate (salariu, program de lucru...)
  10. Cine ar dormi cu ploșnițele în pat? Cine s-ar urca măcar într-un camion care vine cu așa ceva? Din cauza cui au ajuns camioanele în halul ăsta? Ne putem imagina cum arată restul cabinei și starea celor care l-au avut în folosință înainte...nu e nimeni care să ia atitudine și să reclame asta? Dar cineva care să le dezinfecteze nu s-a găsit în tot timpul ăsta? Pur și simplu se acceptă și viața merge mai departe? Nici măcar n-aș atinge cheile unui camion care e în așa hal, darămite să-l conduc sau mai rău, să dorm acolo.
  11. Am lucrat 4 luni pentru kaj madsen si cred ca sunt in masura sa pot spune cateva cuvinte .... negative din pacate. 99% din trailere sunt frigo , se cara carne agatata pe italia , germania , franta , spania. Firma face contracte doar pe Lituania , pe firma unui lituanian stabilit in DK , individ ce taie si spanzura printre angajati , dar lucru bun pentru amatori este ca adora pupincuristii !!! Programul nu se respecta , se merge 9 cu 9 ori 10 cu 9 , se fac doar pauze de 24h , schimbi si 4 trailere pe zii si asta pentru ca sunt oameni in birou care urmaresc sa conduci maximul posibil pe ziua respectiva. In acest fel ajungi sa parcurgi peste 16.000km / luna si sa devii un fel de zombi. Din pricina amenzilor tot mai dese au introdus pauza de 45h , dar cum ? te da jos in garaj si altu pleaca cu masina ta , urmand ca dupa ce termini pauza sa iei masina altuia si tot asa. Romanii din firma au cele mai ordinare masini , tot ce este bun ori nou ajunge pe mana lituanienilor , au fost si sunt cazuri de masini cu plosnite in cabina , soferi ce dorm cu bluze si pantaloni de teama ciupiturilor. M-am angajat cu 60/zii si in scurt timp s a facut 70/zii .In noiembrie am plecat in urma unui episod de 45h la garaj petrecut in baraci infecte si din cate stiu in ianuarie au micsorat salariu la romani de la 70/zii la 63/zii in timpo ce lituanieni primesc 75/zii , respecta programul cu strictete , pauze lungi si dese la garaj ...in camion , ei nu schimba ca romanii. Asadar kaj madsen este inca o firma care considera soferul roman sclav !!!
  12. DTO

    Mă interesează și pe mine,am înțeles că au minim 3 saptamini.la muncă cu 1 acasă,altceva nu știu.
  13. eliminat, invatate sa iti respecti un coleg,esti la anuntul lui...deschideti tu un subiect separat...
  14. Da ,așa este cum au spus și ceilalți colegi,când intri in ro doua carduri,afara cu magnet,banii in jur de 1400 e,se face tur-retur,pe frig,firma este din Băicoi PH.
  15. Am uitat sa mentionez faptul ca pentru primele 6 luni contractul este pe o perioada determinata , urmand ca dupa aceste 6 luni sa devii angajat pentru o perioada nedeterminata semnand un alt contract.
  16. Tipic neamului nostru,să ne luăm la mișto.am scris corect domnilor.
  17. Salut , ceva poze ar fi de ajutor ... Daca lovitura nu e intr -un punct de structura ai luat in calcul taierea / decuparea punctului de impact si refacerea lui ? Desi poate nu se compara cu lovitura in discutie , am luat o barza ( cred ,) ... a trebuit sa decupez capitonajul si sa imping tabla , cei de la daf si -au facut ,, fantezii ,, cu desmontare cabina , tras la linie etc etc ... in 3 minute am rezolvat -o
  18. Doar ce mi am dat demisia de la Quehenberger , lucrurile nu sunt asa pe roze , dar nici negre in totalitate. Am ajuns aici, eu si multi altii, cu promisiunea ca dupa prima luna remunerata cu 1800 euro va creste salariul la 2000. Asta se intampla in ianuarie cand parcul auto era impanzit cu peste 200 de camioane fara sofer. Dupa luna februarie am vazut ca salariu a ramas la fel si am sunat pentru demisie si le am reprosat faptul ca m au inselat la care ei mi au spus ca nu este adevarat , ca salariu nu s a marit la nimeni , deci nu am fost inselat Dupa mintea lor trebuia sa muncesc pe 1800 ca oricum nu s a marit la nimeni. Acum sa va spun lucruri bune si rele , cel putin in viziunea mea ! - salariu se vireaza in lei si euro in fiecare luna in jurul zilei de 6 ori 7 - camioanele sunt in mare parte noi , cel putin la exterior , la interior depinde cine a lucrat inainte - programul este sfant si daca se greseste e doar vina soferului , personal am condus o saptamana 50h si in urmatoarea am avut pauza de joi sera pana luni dimineata - la frig mai putin , dar la prelata schimbi trailerul foarte des , se face schimb de paleti cam peste tot , deci trebuie sa ai un fizic antrenat - desi la angajare ti se spune ca in aceasta firma nu se conduce noaptea ... poti munci cu saptamana numai de noapte la cursele de flori unde incarci singur , descarci singur ... cam in toate locatiile se incarca de catre sofer si se descarca la fel. - NU se spala camionul , desi la garaj in strasswalchen exista o spalatorie automata , acolo au acces doar soferii din cehia , de fapt soferilor romani le este interzis sa faca pauze in garaj , in oricare din ele. - diferente mari intre cehi si romani cand vine vorba de salariu ..... 2200 vs. 1800 , romanii in mare lor majoritate au MAN uri care nici macar slot USB pentru mp3 nu au , cehii au in mare doar mercedes - se asigura transportul catre garaj in Austria de la Pitesti si Timisoara cu microbuze sprinter .... care au soferi , practic au pus sofer la soferi , pare ciudat , dar acei soferi sunt relatiile sefilor romani - acum un an cand veneai la quehenberger primeai 200euro bonus .... de cand cu sefii romani bonusul a disparut , in ianuarie mi s a decontat integral transportul pentru ca am venit cu masina personala , acum mai ofera doar 50euro , ca peste tot de altfel ....unde ajung romani in birouri se duce totul de rapa.
  19. buna seara am un volvo fh din 2013 care s-a oprit sau a fost inpins de un alt auto in bena unei bascule lovitura aflindu-se la 15 cm sub parbriz si infundind partea din fata cam cu 30 -40 cm am demontat cabina ,in momentul de fata e jos goala in ideea sa o inlocuiesc noua este 20000 euro asa ca am incercat sh dar parca e pacat sa folosesc una fabricata in 2003 -2007 toate gasite cu rugina asa ca apelez la cineva care stie sau s-a lovit de aceeasi problema am inteles ca sint prese care indreapta ,trag cabinele si le aduc la forma initiala STIE CINEVA UNDE POT GASI O FIRMA CU O ASTFEL DE PRESA SI CARE AR FI MANOPERA numarul meu de este 0722533302 mersi
  20. Colegul svalentins are dreptate in mare parte , ar trebui sa mai spuna de faptul ca orice pauza petrecuta in garaj nu se plateste daca nu muncesti in depozit , ca de multe ori mai dai in program cand o cere dispecerul. Nu lucrez si nu am lucrat la ei , dar cunosc 80% din soferii de acolo , mare parte din ei sunt fosti soferi la kurt beier.
  21. Au masini fara soferi mereu , multi din soferii care ajung acolo sunt de pe alta planeta ...asta si cauta de fapt , schimbi sasiul si de 3 ori pe zii. Firma daneza , reprezentata de mister Kim vrea de mult sa faca schimbari in bine, din pacate trecutul nu i da voie pentru ca acel individ dorin beres are documente compromitatoare pentru care se face multa puscarie in danemarca. Asa ca pana nu se va scapa de acest db din conducere , practic el taie si spanzura , lucrurile nu se vor imbunatati pentru soferi in aceasta firma.
  22. gps

    Buna ziua Am 2 de acest fel de 7 inch. Foarte bune pentru soferii profesionisti.Eu le folosesc pe autocar si m-au scos din multe uncurcaturi prin orase si la obiective Recomand
  23. Salut colegi, problema la Den Hartog sunt soferii care vin la angajare pe 3 lei ..romani binenteles ..care nu stiu sau nu vor sa stie ca o plata decenta la transport ADR ar trebui sa fie undeva la 2500/luna, este normal când piata e plina de soferi care vin de la 1500 si se bucura nespus pentru "saltul inainte" când vin la Den Hartog. Drumuri bune si sa aveti respect fata de munca si timpul vostru.
  24. Sper ca sa rezolvat problema , felicitari !
  25. pai si el a stat 5 ani...apoi nu a mai fost bine...cred ca e chestia cu '' se stringe surubul''... de curiozitate..cit este acum salariul oferit unui incepator si cit este diurna zilnica..
  26. bine ca ai descoperit unde era pierderea de aer...sper ca e ok acum...
  27. Crit' Air , nivel poluare Paris . Pentru cei care fregventeaza zona metropolitana ( inclusiv A86 - periferic exterior ) in caz de nivel inalt de poluare aceaata incadrare dupa emisi euro camion , va permite sau nu accesul in zona Paris-ului . www.certificat-air.gouv.fr http://www.developpement-durable.gouv.fr/certificats-qualite-lair-critair
  1. Încarcă mai multă activitate