• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

stream_title_6

Afișare tot conținutul postat în ultimele 365 zile.

Acest curent se actualizează automat   

  1. Ieri
  2. buna seara ma poate ajuta cineve cu o informatie referitor la un bord de volvo am demontat bordul .ceasurile iar cind le-am montat inapoi displeiul nu se mai aprinde normal portocaliu ci ramine alb si negru iar scrisul nu se distinge apare ceva gen litere chinezesti este vreun atelier care seocupa de defecte bord sau trebuie inlocuit complet? celelelte instrumente bord functioneaza normal
  3. Acum culeg ce au semanat ani de zile , propaganda curata ...
  4. Buna ziua. Am obtinut permisul de conducere in Romania cat. B C E plus atestate marfa, ADR. Din 2014 am fost angajat in UK si a trebuit sa schimb permisul romanesc cu unul englezesc dupa 3 luni de sedere in UK. Acum sunt in Romania si doresc sa stiu daca pot folosi perimul emis in UK cu atestatele romanesti in Comunitatea Europeana sau trebuie sa schimb permisul in unul romanesc. Multumesc.
  5. http://www.b1.ro/stiri/auto/criza-pe-piata-muncii-firmele-de-transport-din-arges-au-ajuns-sa-angajeze-soferi-din-pakistan-si-india-186247.html
  6. Va salut colegi. Este vreun coleg binevoitor care stie si ma poate informa si pe mine despre tranzitul Elvetiei cu autocarul sau in cazul excursiilor efectuate in Elvetia. Ma refer la ce are de facut soferul in vama. Stiu ca legea difera in cazul transportului de persoane fata de cel de marfa. Multumesc.
  7. Ultima săptămână
  8. Pune mana si citeste, o sa-ti prinda bine la urma( mai ales ca zici ca esti si sofer): http://www.arr.ro/files/legislatie/nationala/0854Bis.pdf
  9. Buna seara ,revin si incerc sa fiu explicit am o asa zisa afacere in domeniul floricol care are alt statut de impozitare iar ca autorizaie certificat de producator pentru a functiona am nevoie de caldura pe timp de noapte, caldura care o produc cu lemn . peleti care trebuiesc transportati apoi mai sunt si altele pentru care imi trebuie transport ,cum am spus de multe ori iesi mai bine cu transportul tau Anul trecut am luat legatura cu un comerciant peleti am luat proba, functionau, am batut palma iar cind am venit cu masina inchiriata evident sa iau marfa s-a scuzat ca nu are incarcare si sa merg la alt depozit la 30 km alti peleti alta calitate daca nu ii luam pierdeam bani pentru transport ,care erau destui ,am luat masina taxata dus intors asa ca i-am luat si toata iarna am avut probleme deci nu vorbim de permis ,card taho adr sau atestat factura marfa sau avize am ceva km facuti in extern pe tir sa stiu cum se maninca soferia repet ce ma intereseaza sint documentele care sunt necesare pentru a transporta marfa cumparata pe numele tau ,cu camionul tau ca persoana fizica si daca poti face asta inapoi nu mai pot da am deja capul un volvo din 2013 inscris pe numele meu
  10. Foarte tare domnule Florian !
  11. Expune mai bine situația concretă și vom putea să te sfătuim ''la obiect'' pentru un sistem de transport ieftin/eficient. Una e să plătești din buzunarul propriu și ''tu să fii sănătos'' după aia și alta e să cheltui bani dintr-un capital controlat...
  12. Buna seara. la firma la care lucrez in suedia inca se primesc soferi incepatori. daca esti serios contacteaza-ma.
  13. pentru domnul cico 1multumesc pentru raspuns 2 am spus cine cunoaste bine legile ,nu cine imi poate spune cum le ocolesc . iar ca o ecsplicatie- consum o cantitate foarte mare de combustibil pentru foc de ordinul a 40 -40 tone printe altele asa ca de multe ori iesi mai comod cu transporul tau decit sa inchiriezi-am patito anul trecut- de acea prefer varianta asta
  14. Salutare tuturor.....19.05.2017.Incepator cu categ: BE,CE,DE din 2006 atestate transport marfa si persoane card tahograf caut firma care angajeaza incepatori.Postarile de pana acum sunt din 2016.Daca stie cineva.Multumesc si drumuri bune.
  15. Păi depinde. După cum ai văzut mai sus, treaba asta nu te ajută mai deloc. Autotractorul are M.T.M.A. mai mare de 7,5t și este destinat transportului de mărfuri. Deci... s-a învârtit roata = cardul în tahograf (cu metrologia la zi) și permisul corespunzător la purtător. Ca să faci transporturi ''pentru tine'', ai 2 variante. 1. Te licențiezi ca operator de transport și-ți iei licență pentru transport în cont propriu (Atenție!!! activitatea persoanei juridice în cauză trebuie să justifice asta); O să-ți trebuiască și atestatul în cazul ăsta (vei avea C.I.M.); 2. Rămâi simplă persoană fizică, dar dacă se învârte roata cu mărfuri în spate trebuie să: - ai dovada dreptului de proprietate asupra acelor mărfuri; - în funcție de mărfuri îți va trebui dovada provenienței; În acest al doilea caz va mai trebui să ții cont de: - nefiind transport comercial, orice control va dura mult mai mult, mai ales că și un polițist local va avea competențe asupra situației; Riscul de a fi ''hăituit'' e destul de mare, mai ales că organele nu știu ele bine legea nici în situații clare ca lumina zilei. Nu mă înțelege greșit, nu-ți doresc așa ceva, dar e o realitate ce trebuie s-o iei în considerare - Garda Financiară va fi principalul tău inamic și te poți trezi cu inspecții și controale inclusiv la domiciliu. Repet! Indiferent ce și cum faci, Reg. C.E. 561/2006 va trebui să-l respecți!!!
  16. cred ca ordonanta 27/2011 te va ajuta...chiar si pe site-ul ARR-ului...tu avind doar cap tractor...pfff....sper sa nu fie vorba despre altceva...In 561 la articolul 3/H..zice asa...ori tu vei fi cu mult peste 7,5 tone...sper sa nu fie vorba despre ''cunoasterea legilor bine'' in alt sens..daca apare asa ceva elimin fara nici o problema.nu vreau sa reincepem povestile cooperativelor... 561==3/(h) vehicule sau un ansamblu de vehicule cu o masă maximă autorizată care să nu depăşească 7,5 tone utilizate pentru transporturi de mărfuri în scopuri necomerciale; in rest..sfaturi profesionale destule pe aici... https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiEzrnj5ffTAhUTOsAKHQwDAlYQFgg5MAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.avocat-dobrescu.ro%2Ftransportul-rutier-in-cont-propriu%2F&usg=AFQjCNHi148bsVpD9N515Iv8sxI-oKUk-A sau aici... https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiEzrnj5ffTAhUTOsAKHQwDAlYQFghAMAU&url=http%3A%2F%2Fwww.euroavocatura.ro%2Farticole%2F684%2FTransportul_rutier_in_cont_propriu&usg=AFQjCNGPxCPkiXuMaaP9E848ZaO3KJ8pog oricum vor mai completa si colegii..succes
  17. buna seara am o intrebare pentru cei care cunosc bine legile , si anume. am un cap tractor proprietate inmatriculat pe numele meu persoana. fizica, ce documente imi sint necesare pentru a face transporturi diferite strict pentru mine?
  18. ruta Italia - Franta tur-retur minim 10.000 km pe luna se tracteaza remorcile frigo ale companiei (daca nu aveti remorca frigo) plata la 15 zile dispecerat in limba romana camioane euro 5 sau euro 6 ore de asteptare platite (dupa 3 ore, 25 euro ora) Asteptam ofertele dvs - Euro pe Km - care va include toate cheltuielile (taxe de drum, carburant, etc) la adresa [email protected]
  19. Buna ziua dragi colegi,am si eu rugamintea daca ma puteti ajuta cu niste informatii mai de actualitate despre firme ce vor tractionisti.Detin un MAN TGX 2012 E5 si ma gandesc sa-l trimit la o firma si nu prea stiu unde sa ma orientez.Va multumesc si va doresc numai bine!
  20. Puteti sa-mi faceti o oferta mai detaliata pe mail [email protected]?As vrea daca se poate mai multe detalii.
  21. sincer nu suntem pagina de intilniri....inchid subiectul...daca te consideri nedreptatit un administrator il poate redeschide
  22. Nah, nah, ușor... să nu se rupă ceva-n tine, nervosule. Ai în cel mai fericit caz 1 an de permis, din care cel mult 8 luni de muncă, deci aprox. 70000km pe drumurile comunității, Dacă punem că ești cel mult la al doilea angajator, ai văzut (cu operațiuni mă refer, nu doar tranzit) maxim 10 țări. Din 28 câte are UE. Nu te-ai urcat niciodată cu ansamblul pe un tren (poate pe ferry), n-ai luat nici un vagon ''din zbor'', n-ai mers cu escortă, în afară de prelată și eventual frig te uiți la alte tipuri de remorci și semiremorci ca vițelul la poarta nouă, nu știi câte prezoane are o roată, nici ce presiune trebuie să aibă, nu știi să scoți/schimbi o pernă de aer, nici să suspenzi o axă, mergi tot timpul în limitator, dacă ți se solicită, habar nu ai să-ți aranjezi paleții după greutate, lași toate comenzile camionului pe ''auto'', nu știi să-ți calculezi necesarul de combustibil nici măcar pe traseul pe care te duceai la școala generală, nu înțelegi diferența dintre un ampatament lung și unul scurt, nici cea dintre circulatul cu o axă ridicată/coborâtă, când primești mesaj cu descărcare în Țările de Jos îți suni dispecerul și-i spui că-i prost, nu știi cum să scoți un coleg rămas împotmolit, nu știi să apreciezi greutatea vizual, nu știi de ce se încălzește DAF-ul și nici de ce nu se ridică MAN-ul, nu știi care e adâncimea minimă legală a profilului cauciucurilor și nici cum se calculează, nu știi care e limita de înălțime în Franța, nici cea de lungime în Suedia, habar nu ai cum se intră într-un aeroport, nici cum să ieși cu agabaritic din Elveția... și aș putea continua mult și bine. Iar la legislație ești... invidiat de leguma ce merge călită și cu cârnăciori. Așa că ștergeți mucii, trage aer în piept și vezi-ți lungul nasului... sunt colegi aici care au dublul vârstei tale la volan. Nu e nici locul și nici momentul să faci pe interesantul, forumul ăsta are alt scop, în nici un caz suport pentru frustrările tale de la*agiu de cabină. Fă-ți o prietenă și ia-o cu tine, și scutește-ne de înfumurările tale... sunt penibile.
  23. Dupa cum vad se pare ca in aceasta "comunitate serioasa" conteaza foarte mult varsta ... daca nu ai 40 ani si permisul tinut la naftalina vre-o 5 ani ( ca sa fie experiența destula ) nu te numesti șofer profesionist . Dar experienta se vede , nu se scrie .
  24. Leonard, acest forum, este o comunitate serioasă, de șoferi profesioniști. Grupurile cu specificul căutat de tine, sunt în altă parte. Dacă tot spui că ai experiență ( la 22 de ani ?!?! ), ar cam trebui să știi cum merg lucrurile...Și poate, dacă ai avea altă abordare, eventual te-ar lua în serios și o colegă de echipaj. P. S. - ai grijă ce îți dorești...
  25. Bună ziua căciulă... Ți-ai făcut cont și direct cu ochii după gagici Trezește-te la realitate și sponsorizează-ți singur o doritoare să facă școala și despre care să fii sigur că va fi la fel de doritoare să și muncească cu tine. P.S. La 22 de ani vârstă te înțeleg că te-a luat târâș, dar afirmația că ''ai experiență'' pe comunitate, e un pic forțată.
  26. Caut pentru echipaj pe comunitate parte feminină ,10 saptamani cu 2 saptamani acasa , salariul in jur de 1900-2000€/ luna. Posesoare C+E+ Atestat marfa . Am 22 de ani , experienta pe comunitate , mai multe la eliminat
  27. Mai devreme
  28. si eu cred acelasi lucru...e cu target..asa ca asteptam raspunsul initiatorului sa ne aduca lamuriri..
  1. Încarcă mai multă activitate