Sari la conținut

stream_title_6

Afișare tot conținutul postat în ultimele 365 zile.

Acest curent se actualizează automat     

  1. Ora trecută
  2. Cit timp pot conduce in UK.fara card taho,ținând cont ca pe 18.11.18 am trimis către DVLA documentația pentru noul card și permisul pentru schimbarea adresei ??
  3. Ieri
  4. Depășite program 15 ore

    Ma bucur ca ai inteles ,, contextul , . Putem incheia off-topic-ul .
  5. Caut loc de munca

    Buna ziua, Sunt interesat de o firma de transport din Cluj care face angajări ( perioada de stat la munca MAXIM 4 saptamâni cu perioada de stat acasă MINIM 2 saptamâni, si o diurna zilnică decenta ). Sunt sofer cu experiența intracomunitară de 7 ani numai in echipaj, caut o firma serioasă, care sa respecte toate prevederile legale salariale (salariul minim pe economie si diurna zilnică) si in domeniul muncii (timpii de conducere si de odihna, respectarea perioadei contractuale de stat la munca + acasă, concediu anual legal). Va mulțumesc anticipat!
  6. Ultima săptămână
  7. Incalzitor apm defect sau compresorul
  8. Salutare. Am un man tga 430 euro 3, are 1400000 km. Dați-mi va rog un sfat, ce ulei motor e recomandat in cazul acesta. Cineva mi-a zis sa bag liqui moly 10w40.va mulțumesc.
  9. Atestat cpi si card tahograf uk

    Cardul cpi este certificatul de pregatire initiala..pe el este trecuta seria permisului....tu puteai schimba prima data permisul de ro in uk si faceai cardul cpi pe seria permis uk..nu e o problema mare...il poti schimba in uk intr-unul englezesc la fel ca pe permis..La fel si cu cartela conducatorului auto...Faci mai multe formulare. ps...de curiozitate...intreaba-l pe unchiul tau ce serie de permis are trecuta pe card...cel vechi de ro sau cel nou de uk...
  10. BKN TIR LINE Tulcea amenintare

    Multumesc pentru aceste putine informatii.Eu unul intentionez ca acest subiect sa fie mutat de la coltul birfelor si sa devina unul in care se dicuta despre firma si conditiile de acolo..De aceea pusesm citeva intrebari si daca puteai da informatii era super..in fine..ne multumim si cu atit...Inca asteptam raspunsul de la initiatorul topicului.
  11. obligatoriu sau nu

    Nu, d.p.d.v. al Reg. C.E. 561/2006. Totuși, în funcție de distanța ce trebuie parcursă, Codul Muncii ar putea avea ceva prevederi...
  12. Depășite program 15 ore

    Să-mi fie cu iertare, dar... Doar pentru că în legislație scrie ''activități zilnice'', aia nu înseamnă că ''program de muncă'' nu înseamnă fix același lucru, atâta timp cât contextul este același. Și chiar și șoferii au programe de muncă, inclusiv în ''dex-ul de specialitate'' cum îți place să-i spui. Problema apare (și aici ai perfectă dreptate), atunci când lăutarii rutieri folosesc termenul ''program'' referindu-se la alte bazaconii (perioade de 24 de ore, cel mai des). Din partea mea, oricine poate folosi ce termeni dorește, atâta timp cât ceea ce vrea să spună este identic cu ceea ce înțeleg eu de la el. Pe de altă parte, folosirea termenilor așa cum sunt ei scriși în legislație, asigură coerență atât pentru vorbitor, cât și pentru ascultător...
  13. Depășite program 15 ore

    Lasa dex -ul limbii romane si respecta dex-ul de specialitate . Ala conteaza !! In dex -ul de specialitate termenul program nu exista , dar nu va intra in cap , va place folclorul de parcare ..... Mai tii minte cand ziceai ca pauza = repaus ?? Dupa dex ul romanesc ?? Uite ca dex-ul de specialitate te contrazice , pauza inseamna ceva , repausul altceva ca termen ( in context ) dar na .... mânuirea volanului de foarte multi ani ... aia conteaza .
  14. Firme de evitat

    Cu placere, daca ne-am unii toti impotriva acestor excroci, i-am elimina.
  15. BKN TIR LINE Tulcea amenintare

    Da lucrez la aceiași firmă, la momentul respectiv șeful "patronul" sa oferit să îi cheme poliția sau să îl ducă la doctor cum dorea el,în schimb am înțeles că a refuzat "de ce"?"Era mai scump biletul de avion din spania față de germania?"Cât despre firmă, cât, cum,și ce fel nu cred că este subiectul acesta.Întreabal pe coleg dacă și-a luat bani promiși pe munca efectuată. Eu aici am terminat cu această discuție.
  16. Atestat cpi si card tahograf uk

    Salut . Mersi de raspuns . Nu e vorba de nici o teapa eu am toate actele in uk am mai fost si nu o sa ma bazez pe nimeni sa imi gasesc de lucru o sa imi gasesc singur... am toate actele necesare gen nino adresa etc . Stiu 100% ca se poate lucra cu cardul cpi de romania si cu permis de uk deoarece un unchi de al meu lucreaza . Deci teoretic nu ar trebuii sa fie vreo problema daca schimb permisul din ro in uk in acelasi timp in care am aplicat si pentru cardul cpi
  17. Atestat cpi si card tahograf uk

    Permisul este una...cardul cpi alta....totusi...cardul cpi are pe el trecuta seria permisului...acum...permisul de ro il poti schimba in cel de uk...teoretic trebuie sa ai minim 3 luni de stat in uk ca sa depui cerere pentru schimbare permis....si la fel pentru insurance number...Inclin sa cred ca tu ai cazut in plasa vreunui profitor romin care te va plati la zi,probabil stind saptamina in camion si la sfirsit iti ofera cazare de weekend la o casa ceva..In aceasta situatie nu are rost sa iti schimbi permisul ,poti conduce cu cel romanesc.Nu uita ca e posibil sa treaca mai mult de 2 saptamini pina vine certificatul de pregatire initiala..si atestatul..[cartela conducatorului auto sau driver card]...si asta inseamna ca nu poti conduce vreun camion..tir..etc decit daca are diagrama..fara tachograf, nu e ca la o masina mica sa ai doar permis in buzunar...Cele 3 trebuie sa contina aceiasi serie permis..
  18. BKN TIR LINE Tulcea amenintare

    posibil acele ''ceva probleme'' sa fie exact modul de comportare fiind bolnav..asta nu inseamna ca se poate comporta asa in fata fetelor, inteleg ca si tu lucrezi in aceiasi firma....cum ti se pare tie atitudinea patronului...dispecerului...fata de soferi..Cum este cu salariu si diurna..La timp..intirzieri...A avut cineva probleme din cite stii tu...sau nu...Detaliaza daca vrei motzy
  19. Atestat cpi si card tahograf uk

    Salut . Am si eu o dilema.. azi am promovat examenul cpi marfa si maine ma voi duce sa depun actele pentru eliberare cpi. Problema mea este ca plec in uk si as fi vrut sa imi preschimb permisul din cel romanesc in permis de uk zilele astea ca sa pot sa incep sa muncesc cat mai repede posibil. O sa afecteze in vreun fel cererea mea pentru cpi din ro daca in acelasi timp schimb permisul in uk.. ? Eu ma gandesc ca nu deoarece permisul in ro nu o sa fie anulat . Alte pareri ? Mersi mult
  20. Firme de evitat

    De evitat... Sc tivadel cris trans sediu firmei in sighetu-marmatiei. Niste micinosi ordinari, camioane vaii și amar, dupa ce le faci bine nu stiu cum sa ieie pielea de pe tine
  21. Firme de evitat

    Mersi muri de informații
  22. BKN TIR LINE Tulcea amenintare

    Felicitările mele Roxy pentru comentariul făcut, eu dacă eram unul din soții sau prietenul colegelor în situația aceasta cred că lasă camionul acolo nu mai pleca în cursă,pe colegul cu pricina nu l-am cunoscut dar toți ceilalți colegii care l-au văzut sau "cunoscut" spun că era cam dubios cu ceva probleme,așa că să ascultăm pe toată lumea.Eu personal cred ceea ce a scris Roxy pentru că toți care au fost de față zic aceeași poveste.
  23. BKN TIR LINE Tulcea amenintare

    Astept inca raspunsul userului Ionut1983,.....o prima modificare..elimin din titlu ''''BKN TIR LINE Tulcea amenintare cu moartea '' cuvintele ''cu moartea''..Pina acum nu s-a verificat informatia ca a fost amenintat cu moartea..
  24. BKN TIR LINE Tulcea amenintare

    Felicitări Roxy
  25. obligatoriu sau nu

    Deci din ce inteleg eu nu se considera alta munca deplasarea mea la camion ,daca plec in cursa de la sediu firmei.
  26. Probleme intarder

    Am schimbat uleiul in cutie, i am facut nivelul(din ce stiu e comun cu intarder-ul) nu am nici o eroare legata de retarder, am schimbst senzor de temperatura si o electrovalva care este sus pe retarder, ar mai fi de schimbat electrovalva de jos din spatele la retarder...
  27. obligatoriu sau nu

    ia vezi te ajuta articolul 9 din 561...? 3. Perioada de timp necesară conducătorului auto ce conduce un vehicul care nu intră în domeniul de aplicare a prezentului regulament pentru a se deplasa la locul de îmbarcare într-un vehicul care intră în domeniul de aplicare a prezentului regulament sau pentru a se întoarce din acel loc, atunci când acesta nu se află nici la locul de reședință al conducătorului auto, nici la sediul angajatorului unde se află locul normal de staționare al conducătorului auto, se consideră altă muncă. Mai pe larg ar veni ceva de genul....Un conducător auto care se îndreaptă spre un loc anume altul decât sediul angajatorului care i-a fost indicat de către angajator cu scopul de a prelua și a conduce un vehicul echipat cu un tahograf îndeplinește o obligație față de acesta, prin urmare,nu poate dispune în mod liber de timpul său. În consecință, orice perioadă petrecută călătorind către și dinspre un loc care nu este reședința conducătorului auto sau sediul angajatorului, dacă conducătorul auto preia sau părăsește vehiculul care intră în domeniul de aplicare a regulamentului, indiferent dacă angajatorul a furnizat sau nu instrucțiuni cu privire la momentul și modalitatea de conducere sau dacă această decizie a fost luată de către conducătorul auto, trebuie să fie înregistrată drept „altămuncă” .De asemenea, orice perioadă petrecută de un conducător auto conducând un vehicul care nu intră în domeniul de aplicare a regulamentului sau dintr-un loc care nu este în mod normal sediul angajatorului sau reședința conducătorului auto și unde acesta din urmă trebuie să preia sau să predea un vehicul care intră în domeniul de aplicare a regulamentului trebuie să fie înregistrată drept „altă muncă” Si mai vem nota de orientare 2....zice asa.... Subiect: Înregistrarea duratei de deplasare a unui conducător auto către o destinaţie care nu este locul obişnuit de preluare sau de predare a unui vehicul care intră în domeniul de aplicare al Regulamentului (CE) nr. 561/2006 Articolul: 9 din Regulamentul (CE) nr. 561/2006 Un conducător autor care se deplasează către o anumită destinaţie, alta decât sediul angajatorului, indicată de angajator pentru a prelua şi a conduce un vehicul echipat cu tahograf, îndeplineşte o obligaţie de serviciu şi, prin urmare, nu poate dispune în mod liber de timpul său. Prin urmare, în conformitate cu articolul 9 alineatele (2) şi (3): - perioada de timp necesară conducătorului auto pentru a se deplasa către o destinaţie sau pentru a se întoarce dintr-un anumit loc, care nu este nici locul de reşedinţă a conducătorului auto, nici sediul angajatorului, şi unde conducătorul auto trebuie să preia sau să predea un vehicul care intră în domeniul de aplicare a regulamentului, indiferent dacă angajatorul a dat instrucţiuni cu privire la durata şi modul de deplasare sau dacă această alegere a fost lăsată la latitudinea conducătorului auto, trebuie considerată fie ca „disponibilitate”, fie ca „altă muncă”, în funcţie de legislaţia naţională a statului membru; şi - perioada de timp necesară conducătorului auto ce conduce un vehicul care nu intră în domeniul de aplicare a regulamentului pentru a se deplasa către o destinaţie sau pentru a se întoarce dintr-un anumit loc, atunci când acesta nu este nici locul de reşedinţă al conducătorului auto, nici sediul angajatorului, în vederea preluării sau predării unui vehicul care intră în domeniul de aplicare a regulamentului, trebuie considerată „altă muncă”. Durata deplasării poate fi considerată „repaus” sau „pauză” în următoarele trei cazuri. Primul caz este atunci când conducătorul auto însoţeşte un vehicul transportat cu feribotul sau cu trenul. În acest caz, conducătorul auto îşi poate efectua repausul sau pauza, cu condiţia ca acesta să aibă acces la o cuşetă [articolul 9 alineatul (1)]. Al doilea caz apare atunci când conducătorul auto nu însoţeşte un vehicul, ci se deplasează cu trenul sau feribotul către un loc unde va prelua sau preda un vehicul care intră în domeniul de aplicare a regulamentului [articolul 9 alineatul (2)] sau se întoarce din acel loc, cu condiţia ca acesta să aibă acces la o cuşetă pe acel feribot sau tren. Al treilea caz apare atunci când vehiculul este manipulat de mai mult de un conducător auto. Atunci când un al doilea membru al echipajului aflat la bordul vehiculului pentru a-l putea conduce, în caz de necesitate, este aşezat lângă conducătorul auto şi nu este implicat activ asistând conducătorul auto, o perioadă de 45 de minute din „perioada de disponibilitate” a acelui membru al echipajului poate fi considerată „pauză”. Nu se face nicio diferenţiere în funcţie de natura contractului de muncă al conducătorului auto. Astfel, aceste norme se aplică atât conducătorilor auto cu contract pe durată nedeterminată, cât şi celor angajaţi de o întreprindere de muncă temporară care închiriază forţă de muncă.
  28. cum ader la slt?

    daca aveai bunavointa si te uitai mai jos cu 3 subiecte vedeai deja cum te poti inscrie..exista subiect cu aceasta tema....uitate aici...poate asa reusesti mai bine...inchid
  1. Încarcă mai multă activitate
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.