Sari la conținut

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 17.09.2018 in all areas

  1. 1 point
    Mario Bandit

    Condus diagramă si cartela tahograf

    Salut . Am facut un video dupa exemplul tau .
  2. 1 point
    Mario Bandit

    Condus diagramă si cartela tahograf

    Salut De joi , azi fiind sambata nu a raspuns nimeni ?? Mai sa fie .... Hai sa vedem , in cazul tau iti recomand sa dai prioritate înregistrărilor de pe foile de inregistrare ( diagrame )prin tahograful analog iar cand utilizezi tahograful digital sa refuzi introducerile manuale pentru ca le ai pe foile de inregistrare . Teoria e cam asa : ( ai foi de inregistrare pe zilele cand faci repausul saptamanal ) pe cea de luni faci înregistrări manuale pe spate din repausul saptamanal pe care il termini si o introduci in tahograf la ora 23.30 , bănuiesc ca incarci ...inregistreaza automat alte activitati ... marti la 00.05 pornesti la drum iar la 03.00 schimbi camionul .... in momentul cand trebuie sa introduci cardul in tahograf si te intreaba de introducerile manuale le refuzi pentru ca tu le ai pe foile de inregistrare . Dar atentie mare ... ai aproape 3 ore de conducere ... de care tahograful digital nu are cum sa stie ... la introducerea cardului , dupa schimb de camion ori faci o pauza pe care ar fi bine sa o inregistrezi prin tahograf ori mai mergi maxim o ora jumate si faci pauza . Daca tu nu ti cont de cele 3 ore conduse inainte si te lasi la mana tahografului digital cu ce iti arata el ca poti conduce ajungi la o durata de conducere de 6 ore ( 3 le ai plus 3 la întoarcere ) iar amenda e mare in cazul asta . Cand lasi camionul extragi cardul si acasa .. Daca pornesti cu acelasi camion bagi cardul in tahograf si acum da faci introducerile manuale , perioada de timp de la extragere pana la introducere ca repaus zilnic si la munca ... cand revii pe tahograf analog introduci foaia de inregistrare si continuii munca . In cazul in care iei din nou un camion cu tahograf analog , sa zicem ca la 06.30 ai scos cardul , pe foaia de inregistrare inregistrezi pe spate manual de la 06.30 la 23.00 repausul zilnic si o introduci in tahograf . Pe spatele foilor de inregistrare pe perioada cat tu inregistrezi munca pe digital ar fi bine sa insemnezi acea perioada cu ,, activitati tahograf digital ,, pentru a ajuta agentul sa iti urmărească cronologic activitatile . Toate cele bune .
  3. 1 point
    CombiTransport

    Companie Belgiana, cauta tractionisti

    Companie Belgiana ofera contract pentru capete tractor standard. Se lucreaza cu semiremorcile lor, fara sa platiti chirie sau service. Se lucreaza pe rutele: BE-FR-DE-NL-UK, ei platesc taxele de drum pe BE, FR si DE. Pretul oferit: 0,88 centi pentru continent si 0,91 cand se lucreaza pe UK. Curse sunt tot timpul anului, soferii care stiu sa-si faca programul pot ajunge la 11 chiar 12 mii de km lunar. Se lucreaza predominant cu o incarcare/o descarcare, tonaj mediu 15-18tone, fara ADR. Contractul se incheie direct cu ei, plata la 4 staptamani initial apoi se trece la 6 saptamani. Nu se ofera carduri de motorina sau taxe Pentru detalii: [email protected] sau tel: 0741022131
  4. 1 point
    cico_3504

    DIANTHUS COMPANY SRL

    Nu am probleme cu limba romana..observ insa ca te tot feresti sa spui detalii...arunci doar o vorba si gata..Asta dovedeste caracterul tau, nu e nevoie sa fii avocatul unei firme ca sa deosebesti griul de neghina...Nu vrei sa spui nimic doveditor in afirmatiile tale..arunci ca esti bolnav..otravit..si gata..noi nu trebuie sa te intrebam nimic ca te deranjam.Noi trebuie sa luam de bun tot ce arunci tu din plasa...Fii serios...am vazut destui soferi care pling dupa ce sunt prinsi cu ceva..cu toate ca pina atunci ei nu respectau regulamentul..cind au fost prinsi si-au adus aminte de familii..de copii...etc..Drum bun..revino doar cind ai ceva adevarat de spus,
  5. 1 point
    cri5tian

    Nota intre 1 si 10 firmei la care lucrati

    Vai de mine și de mine, câtă răutate și nesimțire pe ei domnule... auzi și tu?!?... Să stea cu cuțitu' la gâtu' omului să scoată cardu'... extraordinar domnule, una ca asta. Și să-i spună să nu respecte legea... deci eu unul cred că mă las de meserie dacă mai aud din-astea!!! Cum se poate una ca asta oameni buni?!?... Haideți să ne alăturăm colegului nostru și să-i înjurăm pe nenorociții ăia care l-au obligat pe bietul om TIMP DE CEL PUȚIN 2 SĂPTĂMÂNI să încalce legea... de fapt ar trebui chiar bătuți cu pietre!!! P.S. Lăsând caterinca la o parte, ceva îmi spune că îți cam meriți soarta... și fiecare dealtfel, care comite vreo ilegalitate ''obligat'' de către angajator!!! Scutiți-mă de discursuri cu oameni cinstiți și onești ce vor să câștige o pâine (la șoferi mă refer)... nu dau 2 bani pe corectitudinea nimănui, cu 40 de tone în mișcare, doar profesionalismul face diferența.
  6. 1 point
    ROSSY

    Harta comunitati+provincii Spania

    Pentru cine este interesat cand trebuie sa introduca in tachograf numele comunitatii pe E. .... o mica completare...... Drumuri bune!
  7. 1 point
    Flyboard

    Nota intre 1 si 10 firmei la care lucrati

    SUCEAVA LOGISTIC - NOTA 2, ...... obligatia de a folosi magnetul; timpii de conducere si pauza - nerespectate; semnarea unor documente la angajare, ce au rolul de garantie in locul asigurarilor; neasigurarea transportului dus-intors la baza din Austria, respectiv intoarcerea spre casa; contract de munca cu clauze numai in favoarea angajatorului; inselaciune in privinta salariului - a calculului raportat la km parcursi, consumul de motorina si diurna care nu exista. (Imi cer scuze pentru sinceritatea dezarmanta).
  8. 1 point
    VT880

    Sfaturi utile !!!

    Lista de control a șoferului de camion Camioanele conduse de șoferi profesioniști sunt implicate în mai puține accidente pe km parcurs decât alte vehicule. Cu toate acestea, urmările accidentelor în care sunt implicate camioane,indiferent din a cui vină se produc, pot fi amplificatedin cauza gabaritului și a dimensiunilor mari ale acestora. Tipul mărfurilor transportate poate să mărească gravitatea unui accident. Meseria de șofer profesionist este foarte solicitantă, de aceea trebuie să rămâi înformă atât fizic, cât și mental. O alimentație sănătoasă și un program regulat deexerciții fizice te vor ajuta să te simți mai bine, săconducimai bine și să trăiești mai mult.Reglează-ți scaunul ca să stai cât mai confortabil posibil și să ai la îndemână toate comenzile. Asigură-te că tetiera este poziționată astfel încât să te protejeze în caz de accident. Folosește centura dacă o ai și n-o uita pe cea a pasagerului ,chiar şi şoferi de camioane pot muri în cazul în care sunt aruncați prin parbriz. Orice persoană care se odihnește într-o cabină de dormit trebuie să fie asigurată atunci când vehiculul este în mişcare. Respectă prevederile legale referitoare la timpul de șofat și de odihnă. Nerespectarea acestora sau modificarea tahografului este ilegală și presupune o lipsă de respect față de viețile celorlalți. Nu consuma alcool, droguri sau alte medicamente care îți pot afecta capacitatea de a conduce. Evită mesele grele înainte de a conduce,deoarece acestea pot cauza somnolență. Dacă ești obosit nu continua – OPREȘTE–TE! Dă-te jos din vehicul, întinde-te și respiră niște aer proaspăt. Toate sunt în stare bună de funcţionare? Ai verificat frânele și circuitele de frână(la cap tractor și la remorcă), cauciucurile(presiune și adâncimea profilurilor), lichidul de răcire și uleiul? Dar oglinzile retrovizoare,geamurile (exista vignete care nu-și au rostul?), ștergătoare, lumini, indicatoare? Echipamentele speciale ca extinctorul și lanțurile de iarnă? Există avarii vizibile și este vehiculul curat? Este marfa distribuită uniform şi corect asigurată? Dacă descarci o parte din marfă inainte de destinația finală va trebui s-o redistribui și reasiguri? Ai documentele necesare? Ai introdus discul/cardul tahimetric? Ai la bord discurile cerute de lege? Verifică itinerariul. Există poduri, tunele,ș.a. unde vehiculul tău poate avea probleme (dimensiuni, gabarit, mărfuri periculoase)? Folosești variantele de autostrăzi optim și eviți zonele rezidențiale? Unde vei face pauzele? Verifică condițiile meteorologice! . . . … Ș I R E S T U L E S T E GA T A ? E Ș T I P R E G Ă T I T? Ține minte, unghiul mort te împiedică să vezi participanții la trafic care sunt mai mici (mașini, motocicliști, cicliști, pietoni) și se află în apropierea vehiculului tău. Acordă o atenţie sporită atunci când: - faci o întoarcere, nu uita că e posibil ca un vehicul să te depășește în unghiul mort - dai în marșarier, mai ales dacă volanul se află pe partea „greșită” (GB-IRL/Europa continentală) Nu depăși decât după ce te-ai asigurat că ai destul spațiu și nu forțezi alte vehicule să încetinească. Păstrează o distanță de siguranță față de vehiculul din fața ta – în orice caz, distanța minimă prevăzută de lege. Dacă rulezi cu viteză, mărește și distanța,distanța de siguranță crește în caz de ploaie, noroi,gheață sau ninsoare. Oprește dacă motorul, frânele sau frâna încetinitore se supraîncălzește. Nu continua drumul până nu ești sigur că nu mai există riscul de supraîncălzire sau pană. Încearcă să anticipezi problemele. Evită frânele și accelerările bruște care pot fi periculoase pentru ceilalți participanți la trafic, consumă carburant și generează poluare inutilă. Respectă regulile de circulație tot timpul. Nu prelua obiceiurile proaste ale celorlalți participanți la trafic. Condusul preventiv îți protejează viața, pe a celorlalți și locul de muncă! În caz de pană, accident sau altă urgență,informează imediat compania și/sau serviciile de urgență locale. Salvează numere de urgență în telefonul tău mobil. Noaptea, schimbă faza scurtă din timp când un vehicul se apropie din celălalt sens. Asigură-te că farurile și elementele reflectorizante sunt curate pentru o bună vizibilitate a vehiculului tău. Adaptează condusul la condițiile meteorologice. Când drumurile sunt alunecoase din cauza ploii, a gheții sau a zăpezii (adu-ți aminte de lanțurile tale), redu viteza –la fel în caz de ceață, ploaie și în tunele sau la asfințit. Parchează doar în locuri autorizate. Ai grijă să nu blochezi traficul sau vizibilitatea altor participanți și evită zonele rezidențiale. Asigură-te că vehiculul nu se poate mișca în lipsa ta. Nu lăsa motorul să meargă inutil. Folosește parcările organizate pe cât posibil. Nu parca în locuri izolate, neiluminate, în special noaptea. Nu spune străinilor ce marfă transporți și nici ce traseu ai. Pe cât posibil condu în convoi. Inspectează vehiculul ca să vezi dacă nu a avut loc o efracție sau intrare neautorizată înainte de continuarea drumului. Este ilegală folosirea manuală a telefonului mobil în timpul condusului. Dacă trebuiesă vorbești în timp ce conduci, instalează un sistem de tip „mâini libere”. La finalul itinerariului, raportează companiei orice problemă cu vehiculul, drumurile folosite, sau livrările efectuate, astfel încât să se poată efectua reparații sau modificări înainte de transportul următor. Dacă ești șofer de camion, trebuie să conduci extrem de responsabil în toate situațiile și să dovedești un înalt grad de profesionalism, anticipând și tolerând comportamentul periculos al celorlalți participanți la trafic. Poți să salvezi vieți, să îmbunătățești imaginea profesiei tale și să ajuți industria de profil să beneficieze de un cadru legal mai bun.
This leaderboard is set to București/GMT+03:00
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.