Sari la conținut

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 20.07.2018 in all areas

  1. 1 point
    cri5tian

    Salut

    1. Angajează-te oriunde (toate sunt o apă și-un pământ), dar fii pregătit (fizic și psihic) să părăsești acel loc de muncă în orice secundă. 2. Dezvoltă-ți imunitate la răcnete, amenințări sau promisiuni... de obicei ''ruperea în cardan'' funcționează foarte bine. 3. Stai departe de alcool și nu uita că prieteniile se clădesc în timp, nu după ce-ai plătit tu 3 beri în parcare... 4. Meseria e grea, dar e și frumoasă. TREBUIE să-ți placă, altfel...
  2. 1 point
    cico_3504

    Salut

    nu ai inteles ideea cu ''ma duc sa muncesc pe 2000''...o voi repeta ca poate intelegi...multi se gindesc ca acea suma este SALARIU..cind de fapt suma reprezinta un salariu de 25% si restul de 75% ar fi diurna..adica banii tai de mincare...daca vei fi constient de aceasta diferenta e un cistig...nu vei povesti prin parcare ca ai 2000 cind nu e adevarat...cistigurile salariale sunt de fapt banii ramasi din diurna in urma gospodaririi tale..cu mincare..cu spalat..etc.. Presiunea patronului..dispecerului este mare..dar...cu cine poate...cu cine nu...nu mai incearca..indiferent ca e pe RO sau UE..aici intervine si capacitatea soferului de a gestiona situatia..de asi planifica ruta..etc..Daca gasesti un salariu bunicel poti sta linistit pe RO..esti mai des acasa...cunosti limba..te descurci mai bine...Daca te hotarasti cu UE atunci ai drumuri mai bune.si probleme..cu parcari..cu furat de motorina sau marfa..ca la toti ceilalti..Mai rar pe acasa...si restul..TU hotarasti ce vrei de la viata..in functie de ce gasesti si ce doresti..Dupa cum spunea si colegul sasha...daca ai rata cit salariul e treaba grava..chiar foarte grava dupa mine..Nu e treaba mea sa stiu de ce si cum ai ajuns acolo..insa ca sfat pentru viitor in meseria de sofer iti pot da unul...Nu te lasa amagit de mirajul banilor si accepta incalcari ale programului de munca sau a timpilor de condus. Vei constata ca ce produci intr-un an pierzi intr-o zi.Spui ca te duci pentru familie..Pai atunci gindestete la ei in primul rind cind iti vine vreo idee de incalcare a legii..Sunt constient ca soferia e o raza de soare pentru multi..dar nu o lasa sa te umbreasca..Am colegi care au bagat la cap ce le-am spus si chiar daca sunt incepatori lucreaza pe salarii bune..Alegerile pe care le faci in viata se rasfring din pacate ulterior asupra ta si a familiei..asa ca...de ales ai ales soferia...e bine...mai departe alege legea..si fii atent...E un sfat..cind vei deveni sofer profesionist vei face cum crezi de cuvinta..dar la primul pas gresit amintesteti ce iti spuneam..
  3. 1 point
    planetara25

    Caut să încarc butelia

    Am patit de citeva ori sa mi se termine butelia pentru ca am stat plecat mai mult decit programasem de acasa si singurul loc unde am reusit sa o incarc a fost la centrul de butelii de la herstal(liege,BE),rue de Hermee 206.E deschis pina la 6 seara. 4,5euro pentru butelia de 2kg(4,8l). Poti plati si cu cardul.In rest nu am reusit nicaieri desi am reductie.NU deschid pompele.Doua saptamani am tot scurs furtunele prin pompe in toata Belgia si Franta.Nici in Germania nu am avut noroc,iar in Olanda nici nu mai incercat..Mai auzisem un pont in Spania pe la Figueres,dar cind am ajuns acolo era pompa rupta tot de un *coleg* de al nostru.
  4. 1 point
    sashatulcea

    Intrebare,este necesar recuperare pauza?

    Sa traiesti colegule am stat cu sufletul la gura pana ti-am terminat de citit jurnalul de calatorie dar iti spun sincer sfarsitul a fost catastrofal , in ceea ce cred ca te intereseaza nu ai ce recupera daca spui ca faci repaus saptamanal normal,drumuri bune si sanatate.
  5. 1 point
    cico_3504

    Paracross

    ma interesez si iti spun pe urma cum este situatia la zi...ca sa nu vorbesc aiurea
  6. 1 point
    calatorul

    Paracross

    Salut. Da ei doar te ajuta sa vii si intermediaza platile apoi ramai doar cu englezii. Depinde pe ce contract si locatie mergi...ca sa poti vorbi de conditii pentru ca nu este la fel. Bafta
  7. 1 point
    calatorul

    Paracross

    Da colegu functioneaza in continuare...aceleasi conditii, adica depinde pe ce contract ajungi sa lucrezi
  8. 1 point
    CostelAmbrosie

    Forstmann Transporte din Germania

    firma foarte proasta. patronul mai tigan ca romanul.
  9. 1 point
    CostelAmbrosie

    Forstmann Transporte din Germania

    Firma foarte,foarte proasta. Foarte proasta firma. Lagar de exterminare FORSTMANN transporte. Nu de mult timp a si murit un sofer ungur la cabina.
  10. 1 point
    Adelmo

    Forstmann Transporte din Germania

    Pentru a confirma cele scrise de mine cautati pe google Forstmann Transporte si veti gasi forumuri poloneze unde veti gasi comentarii in limba engleza. Cand am cautat eu, inainte de a ma angaja la ei nu le-am gasit :(.
  11. 1 point
    cri5tian

    Cite perioade ?

    Nu citim nimic. Dacă citim, o facem pe sărite, fără să înțelegem ceva. Apoi mai citim odată, la fel ca prima dată, de data asta cap coadă și tot la fel ca prima oară nu înțelegem nimic. Apoi schimbăm tactica. Intrăm pe forum și ''stăm la pândă''. Și învățăm în sfârșit câte ceva de la câte un user/moderator/admin care știe ce dracului vorbește, pentru că omul a citit și înțeles corect legislația. Apoi ne unflăm în pene. Deja ''știm'' programul de condus... doar am citit regulamentul și am aflat ghicitorile și ascunzișurile de pe forum, nu? E cazul să aducem oile rătăcite acasă. Și începem să dăm din gură. Într-una. Repetăm, cu cuvintele noastre, ghicitorile și fentele învățate de la alții, dar mult mai vehement. Ne permitem chiar să ne însușim unele dezvăluiri din secretele și întortochelile legislației, că deh... doar am citit, nu? Și să nu îndrăznească vreun mojic cu nici 4 ani de comunitate să ne arate nouă cu ce se mănâncă șoferia... Că noi știm. Am citit. Și știm și jargoane de șofer, și știm totul de când transporturile se făceau cu căruța. De fapt... ce nu știm noi?!?... Noi la știm pe toate!
  12. 0 points
    cico_3504

    Cite perioade ?

    si daca il stiu inseamna ca pot intreba...ce zice aici..pagina 44..ca la 41 nu scrie nimic legat de dilema noastra ci cu totul altceva ''2: În cazul în care există suficiente perioade de repaus săptămânal, stabiliți dacă există mai mult de 6 X 24 ore între două perioade de repaus săptămânal consecutive. În caz contrar, acest lucru indică o încălcare. Ulterior, verificați următoarea săptămână și reîncepeți calculele de la pasul 1'' Sa inteleg eu ''eronat'' ca daca un sofer nerespectind arcul de 24 ore dar respectind perioada de 24 ore poate face al 7lea program..??...NU cred asta. Astept si opinia lui Mihai,pentru care am un respect deosebit,dar cu care nu sunt de acord la aceasta dilema...
This leaderboard is set to București/GMT+03:00
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.