Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 23.03.2018 in all areas

  1. 1 point
    marinmarfa

    Spontex Logistics Austria

    am lucrat cu ei de proba o luna... ofera ca pret: 0.95 pe ruta DE>AT>IT si 0.93 pe relatia IT>FR>UK>BE>DE chirie la trailer 650 euro de la KLV + 20 euro tariful lor nu deconteaza nimic, platesc numai ferry-ul si tunelele MB+Frejus nu au dispecerat, ci te intreaba pe tine pe email si la telefon de 10 ori zi unde se afla masina... daca le propui sa le dai acces la GPS-ul masinii, zic ca nu ii intereseaza.. prima cursa facuta cu ei a fost o suprasarcina de 26 tone de cherestea paletata dintre AT>IT... noroc ca la Brennero nu ne-au oprit pentru cantar (desi stau acolo non-stop italienii).. ca altfel 1000 euro amenda si te pune pe tren sa cobori din munti... incarcarile si descarcarile nu sunt niciodata in aceiasi zi.. mereu s-a pierdut cate o zi... la ultima cursa, cei de la incarcare din UK au atins folia la 2 paleti de borcane cu unt de arahide... cei din Germania unde s-a descarcat i-au refuzat instant, desi marfa nu a fost atinsa.. ci folia frecata cand le-am transmis celor de la spontex, prima grija a lor a fost sa-mi trimita un document pe email (in nici 10min) in care stipulau ca daca clientul lor va cere despagubiri.. ne vor taia si ei din plata... pana la urma dupa 6 ore de asteptare cu 2 paleti in masina, clientul a fost de acord sa primeasca marfa la un alt centru logistic la 200km departare... evident cursa s-a facut pe banii nostri, s-a pierdut si o zi... dupa 6200km facuti in 3 curse a ramas un profit de 200 euro buni numai pentru soferi, ca posesor de cap tractor cu leasing si sofer... e dauna totala sa lucrezi cu ei, sunt casa de comenzi, si intermediaza pentru altii, transporti orice, iar ei nu isi asuma niciun risc
  2. 1 point
    cico_3504

    Restrictii de pastele catolic

    Pentru modul general... Austria Driving ban on all roads on Saturdays between 15:00 and 24:00 hrs as well as on Sundays and public holidays between 00:00 and 22:00 hrs for vehicles exceeding 7,5 t gross weight and for road trains exceeding 3,5 t. Apoi la date mai concrete...avem..... 29martie2018-ungaria..intre 22-24 peste 7,5 30martie2018--ungaria0.00-22.00 peste 7,5 -germania 0.00-22.00 peste 7,5 31martie2018 --ungaria-22.00-24.00 peste 7,5 --austria 15.00-24.00 peste 3,5 1aprilie2018---ungaria 0.00-24.00 peste 7,5 ---austria 0.00-22.00 peste 3,5 --germania 0.00-22.00 peste 7,5 2aprilie2018---ungaria 0.00-22.00 peste 7,5 ---austria 0.00-22.00 peste 3,5 germania0.00-22.00 peste 7,5 Un ochi mai amanuntit puteti arunca aici ca mai apar citeva tari in zile diferite, https://www.cargopedia.ro/restrictii-circulatie-camioane
  3. 1 point
    ciprian1976

    Scharf Transport GmbH

    Salut, am vrut sa ma angajez la ei dar salariul nu mi-a convenit...se ofera 98 de euro brut pe zi plus 12 euro diurna..din ce am vazut in parcare sunt vreo 4 romani angajati la firma..am discutat cu un coleg si salariul este in jur se 2100- 2200...in rest nu stiu ce sa-ti spun pentru ca am stat vreo 3 ore la ei in curte si dupa ce am tradus ,cat de cat contractul, dus am fost... testarea nu e de speriat, te pune sa conduci un pic pin firma si dupa sa bagi camionul in rampa si atat
  4. 1 point
    cri5tian

    Şofer profesionist, caut de lucru

    Mda... altul care crede că poate vorbi în doru' lelii cu mine... Ne-am înțeles ca zilele de plată a salariului să fie 1 ale fiecărei luni, iar diurna să fie din 2 în două săptămâni, respectiv 1 și 15 ale lunii. Numai că... patronul crede că eu glumesc când spun că nu fac compromisuri la bani. Banii din 15 februarie mi-au intrat în 16, cei din 1 martie au intrat în 2, iar cei din 15 martie au intrat... ieri (în 19). Acum sunt acasă (am plecat din 17 martie) și anunțul este din nou valabil. P.S. Dacă ești patron și în 2018 nu ești capabil să respecți o zi de plată, în condițiile în care băncile au N sisteme electronice capabile de așa ceva, atunci te rog să nu mă contactezi.
  5. 1 point
    abracadabra

    criza design soferi? Oare. ...

    Am facut ceva evaluari estimative rezultand aproximativ 25 E la ora de program pe cererea din momentul de fata. Va recomand, indiferent cum vi se pare ca la solicitarile trimise sa va raportati la aceasta suma. Sunt o groaza de firme care au contracte in derulare neacoperite de capacitati. Nu va lasati in baza a ceea ce vi se ofera. Precizati din capul locului pretentiile financiare si inregistrati-va in bazele de date cu solicitari care pornesc de la 25E/ ora in sus. Profitorii astia nu au cum sa nu cedeze, au deja angajamente care trebuiesc acoperite. Si au s-o faca la nivelul ofertei daca nu au de ales. Si credeti-ma ca nu prea mai au de unde alege... Nu solicitati loc de munca in momentele in care sunteti disperati si dispusi sa acceptati orice oferta. Daca deja aveti un loc de munca pe care.l considerati bine platit si stabil aplicati imediat pe toate oferetele de piata disponibile pentru un salar cel putin dublu (25E/ora). Nu are nici un fel de importanta daca obtineti un angajament sau nu, dar nu va costa nimic, si veti fi inregistrat in baza de date cu solicitarea respectiva. Va garantez ca vor fi companii dispuse sa accepte in momente de criza ca sa acopere necesarul, si repet: Nu va costa nimic sa cereti si sa va inregistrati aplicatiile pe orice suma doriti atata timp cat deja aveti un loc de munca si un confort financiar. Puneti presiune, vor fi companii dispuse sa accepte...sau nu. Dar repet: nu costa nimic sa solicitati atat cat considerati ca meritati. Nu porniti de la ideea ca exista un pret al pietei la care sa subscrieti. 13.04E/ora e un pret artificial mentinut pe baze false.La pretul asta criza de soferi e uriasa in Europa pentru ca nimeni nu mai vine sa lucreze. Puteti cere si 100E/ora, dar la estimarile mele 25E/ora e un pret rezonabil cu sanse de a fi acceptat si impus. Doar sa cereti banii astia in aplicatiile pentru joburi
  6. 1 point
    mosmartin1166

    criza design soferi? Oare. ...

    Multumim pentru sfaturi, din pacate iti irosesti timpul degeaba cu sfaturi, tutoriale s.a.m.d. Multi vad, putini pricep. Daca recomandai o melodie noua a lu' Salam, Guta, Susanu, Mr. Juve, sau cum poti sa iti gatesti in cabina in timp ce conduci, cum poti sa te pisi in sticla beat, ce spray-uri de picioare sa folosesti ca sa nu te speli 2-3 saptamini si sa nu puta... defapt si daca put nu cred e o problema..... CRED CA AVEAI MULTE LIKE-URI. Cand vezi ca pe un subiect despre o firma se scrie 90% ca e teapa, conditii jalnice, hop apare una "sofer profesionist" si "intreaba": ce mai stiti de firma asta ca ma cheama la munca. :))))) cred ca mi-am gresit cariera. 1% din totalul "colegilor" pot sa ii consider colegi.
  7. 1 point
    Giani Grecu

    Cautam prelate sau dube de 3,5 tone

    Să lămurim un lucru: nu am de gând să schimb transportul agabaritic, pe dubă...Dar, ca șofer, văd colegii de pe dube ( sprinterii ), cam ce îndură ! În concluzie : un tarif care să le permită să trăiască omemește ! Să nu trebuiască să muncească 20h, din 24...Sunt convins că nici Dumneavoastră nu o faceți ! Taximetriștii, care se învârt în oraș, și dorm/mănâncă acasă, merg pe un tarif mai mare, decât ce oferiți Dumneavoastră ! Toată lumea vrea să bijnițărească mumca altora. Cu o investiție de un laptop, și un telefon...
  8. 1 point
    Marian99

    Practicom

    Am lucrat la ei cateva luni. Se sta 2 luni pe comunitate cu 1 luna acasa iar bani salariul minim plus diurnă de 50 euro la zi. Salariul pe tara se plăteste si in luna in care se sta acasa. In rest numai de bine..camioane noi, plata salariului la timp, dispeceri ok
  9. 1 point
    gvaidean

    Part-time sau urgente

    Mario Bandit, îți mulțumesc pentru observațiile făcute și sunt perfect de acord cu ele! Vârsta este într-adevăr cea mai mică problemă în contextul unui început de carieră. Maturitatea este un mare avantaj, mai ales dacă ea vine și cu un istoric solid fundamentat pe o altă carieră în alt domeniu de activitate sau pe absolvirea unor școli numite universități sau facultăți. Problema este disponibilitatea angajatorilor de a accepta profesionismul șoferilor necondiționat de plata la kilometru, acordarea drepturilor salariale rezultate din salariul minim și diurnă sub limitele legale, forțarea încălcării legii privitor la timpii de conducere, utilizarea magnetului și, de ce nu, imputarea combustibilului consumat peste consumul mediu normat de firmă(dacă se poate norma așa ceva!). Am fost pe plan local la o firmă(una dintre puținele firme de transport marfă din orașul în care locuiesc) și am discutat chiar cu patronul acesteia. Când i-am spus că nu am experiență în conducerea TIR(cârcotașii să înțeleagă că prin TIR am vrut să spun tren rutier sau vehicul articulat) a spus că la el nu este școală de șoferi și m-a repezit destul de brutal. Puteam să îi spun însă că am experiență în conducere camion de 7,5 tone, conducere autoturism în Europa și în Asia, management al firmei, contabilitate, distribuție, marketing și vânzări, dar nu am insistat. Săpând prin memorie l-am identificat pe actualul patron prin copilăria mea ca fiind unul dintre copiii cu care m-am jucat de câteva ori și care la 12 clase a spus că este prea mult să mai continue cu școala. Clar este că nici el nu m-a recunoscut, fapt pentru care nici nu a întrebat ce lucrez, ce vreau, ce știu să fac sau de ce am venit la el, ci a rezumat prezența mea la el doar la faptul că „nu îl pot utiliza pe ăsta și să îl mai și exploatez, eventual să îl prostesc bine”. Vom trăi și vom vedea, însă eu sper că voi putea să găsesc o firmă care are nevoie de seriozitate și în schimb să îmi ofere posibilitatea de a învăța meserie. Având în vedere vârsta mea și faptul că nu am avut niciodată incidente în traficul rutier în 21 de ani de când conduc, cred că pot să găsesc o firmă la care să lucrez o lună de zile și să învăț. Din toate părerile de pe forum se pare că Hartl, Waberer`s și J.Carrion sunt soluțiile cele mai bune pentru începători. Sunt convins că într-o zi voi lucra pentru una dintre aceste firme și voi performa în domeniul șoferiei. Îmi place enorm să conduc, îmi plac foarte mult camioanele și nu voi fi niciodată piesa dintre scaun și volan, ci un șofer care și-a asumat această meserie la 41 de ani, când am obținut categoria CE.
  10. 1 point
    BCN

    Tractionisti la GTM Logistics

    Spun ca dupa 3 ani i-ti revine semiremorca tie ca tragator,dar nu a dat la nimeni pana acum,invoca fel de fel de chesti ca nu ai respectat contractul.Sunt niste excroci,patroana e romanca,nu au nici un fel de contract,iau curse de la alte firme se face coletareala,prin toate satele numai pe interzis,fura la km,daca iei card de motorina de la ei i-ti spun ca platesti motorina fara tva,dar i-ti opreste pretul intreg,te fura pe toate partile cu nerusinare
  11. 1 point
    anghel_ghi

    Are cineva cap tractor la lkw walter?

    pentru cei care inca nu a cumparat un camion ,parerea mea este sa nu cumpere ,nu va legati la cap daca nu va doare capul!! ca veti fi amagiti . cit despre lkw walter este asa cum spun si colegi de mai sus,sunt foarte seriosi dar au preturi/ km foarte mici pentru RO tur retur in comunitatea EU ruta care trece spre austria germany s ,m, d = 0,80e/km . ruta care trece spre slovenia italia= 0,70 e / km . politica lor este ca transportatorul va recupera TVA si cistigul va iesi de acolo, cei care va decideti si vreti sa lucrati cu walter trebuie sa intrati pe bursa lkw walter si aplici cum devi clent lkw.si acolo iti spune ce documente sa trimeteti la ei dupa care iti va da un numar de client si o parola cu acestea poti sa intri pe bursa lor, alegi un traseu ex, ro fr si apare un tabel ce curse au.este pus si numar de telefon la dispecerul cu care trebuie sa iei legatura. ce am relatat eu mai sus , este pentru ansamblu complet , dar mai au si altfel de colaborari doar cu cap tractor acolo se lucreaza pe comunitate , si nucunosc oferta . succes.
  12. 1 point
    Kem

    bagaju soferului de tir

    Cel mai bun bagaj este portofelul in primul rand, sa fi pregatit sa cheltui 200-300 EU / luna, uneori ai toalete gratis gen franta alteori pe bani cum este germania, dar cel mai important este sa mananci sanatos. Restul, e ca la munte cu cortul, doar ca nu le cari in spate. Si era sa uit...alifie pentru dos ca daca te iriti o sa furi vaselina de pe placa
  13. 1 point
    cri5tian

    OUT of scope

    ''OUT OF ORDER'' !!! Eu unul n-am văzut niciunde funcția asta. Dacă te referi la funcția ''OUT OF SCOPE'', ei bine se traduce prin: în afara domeniului de aplicare. Și da, tu ca șofer o folosești (cine altcineva?) atunci când te afli în afara domeniului de aplicare al regulamentului. Exemplu: O șeptică, proprietatea ta, transporți mărfuri care sunt proprietatea ta și pentru folosința ta... în situația asta, dacă tu deții un card taho și mașina are taho digital legea recomandă să le folosești. Bagi cardul în taho și selectezi out of scope. Șoferii de autobuze de pe trasee regulate sub 100 de km folosesc și ei această funcție. Când circului pe un drum închis circulației publice (atenție, nu drumurile din curțile firmelor), când conduci mașini de depanare și intervenție pe o rază de 100 de km de sediu etc.
This leaderboard is set to București/GMT+03:00
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.