Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 21.10.2017 in all areas

  1. 2 points
    cico_3504

    Zburlit rau de tot....

    Se anunta ''Olaf'' si probabil de aceea a aparut inca un roman care sa isi faca bani pe spatele altor romani..pffff..Zbirlit rau de tot.. Chiar asa de mult ne place sa ne pacalim unii pe altii..Salariul zilnic era sub o medie de 8£/ora...cica la zi...pe uk bineinteles se dorea oferta, intr-o perioada in care se cauta soferi ca piinea calda.....Si iti oferea posibilitatea ca in weekend sa dormi la camion...Asta...m-a dat gata....[dupa ce in prealabil restul saptaminii l-ai stat tot la cabina].Ce baiat bun este..Te lasa la camion...ca altfel ...daca nu era domn si nu te lasa....dormeai pe afara..pe unde gaseai..Gest maret...de toata lauda...Pana mea de...pffff....nici nu stiu cum sa numesc persoanele astea....colegi nu pot...si nici macar conational nu pot sa ii spun..ramine doar un alt ''roman''' Fraza lui ''olaf''....''''se doarme in camion de luni pana vineri cu posibilitatea de a ramane pe camion si in weekend ''' Rugaminte...cind vedeti aiureli de astea ignoratile...nu va explodeaza capul din cauza aburelilor...si la cit de jos ajung unii...
  2. 1 point
    cico_3504

    Mai multe bancuri :)

    Folosirea Bancomatului.. Un afiş la intrarea unei bănci: Vă informăm că banca noastră va instala bancomate noi, ce vor permite clienţilor să efectueze tranzacţii fără a se mai da jos din maşină. Dacă doriţi să utilizaţi acest nou serviciu, vă rugăm să urmaţi paşii din procedurile de mai jos. După mai multe luni de verificări am elaborat proceduri diferite pentru bărbaţi şi femei, pe care vă rugam să le aplicaţi după caz. PROCEDURA „BĂRBAŢI” 1. Opriţi maşina in dreptul Bancomatului. 2. Coboriţi geamul portierei. 3. Introduceţi cardul in fanta Bancomatului şi tastaţi PIN-ul. 4. Tastaţi suma dorită. 5. Recuperaţi cardul, luaţi banii şi chitanţa. 6. Ridicaţi geamul portierei. 7. Continuaţi-vă drumul. PROCEDURA „FEMEI” 1. Opriţi maşina in dreptul Bancomatului. 2. Treceţi schimbătorul de viteze in marşarier şi incercaţi să reveniţi in dreptul Bancomatului. Repetaţi dacă este nevoie. 3. Trageţi frana de mană şi coboriţi geamul portierei 4. Căutaţi poşeta. După ce o găsiţi, goliţi tot conţinutul pe scaunul din dreapta. Localizaţi şi extrageţi cardul dintre celelalte lucruri din poşetă. Puneţi lucrurile la loc in poşetă. 5. Avertizaţi persoana cu care vorbiţi pe mobil că veţi reveni. Inchideţi mobilul. 6. Incercaţi să introduceţi cardul in fanta Bancomatului 7. Deschideţi portiera maşinii şi aplecaţi-vă, dacă poziţia in care aţi oprit este prea mare şi nu vă permite să ajungeţi la Bancomat. 8. Introduceţi cardul in fanta Bancomatului. 9. Reintroduceţi cardul in poziţia corecta. 10. Căutaţi in poşetă carneţelul in care aţi notat PIN-ul, probabil pe ultima pagină . 11. Introduceţi PIN-ul. 12. Apăsaţi tasta „Anulare” şi introduceţi PIN-ul corect. 13. Tastaţi suma dorită. 14. Verificaţi-vă machiajul in oglinda retrovizoare. 15. Luaţi banii şi chitanţa. 16. Goliţi din nou poşeta pentru a găsi portofelul pentru bani. 17. Notaţi suma retrasă in carneţel şi puneţi banii in portofel. 18. Verificaţi-vă inca odată machiajul. 19. Avansaţi doi metri cu maşina. Opriţi. 20. Daţi inapoi pană in dreptul Bancomatului. 21. Recuperaţi cardul din Bancomat. 22. Goliţi din nou poşeta şi căutaţi port-cardul. Introduceţi cardul in port-card. 23. Faceţi semnul cu degetul şoferului disperat care aşteaptă in spatele dumneavoastră. 24. Demaraţi şi continuaţi-vă drumul. 25. Sunaţi persoana cu care vorbeaţi pe mobil şi reluaţi convorbirea. 26 .Conduceţi maşina aproximativ doi sau trei kilometri. 27. Deblocaţi frana de mana.
  3. 1 point
    Caut job ca si șofer pe tur retur sau comunitate!va rog sa nu veniți cu oferte gen salar minim plus diurna ca nu sunt paznic!cer si ofer seriozitate!mentionez ca vorbesc engleză ,germana,italiana la nivel conversațional!nu fac mecanica sau nu schimb roti la camion sau semiremorca,deci amatorii de asa ceva sa se abțină!pentru comunitate maxim 6 săptămâni cu 2 acasa!pauzele de 45 doar la hotel!deci iarăși amatorii de alte combinații sa se abțină!nu accept altceva in afara de mersul conform programului de munca a șoferului!cine face oferte sa se gândească bine daca are de gand sa facă pe parcurs schimbări in ceea ce promite sau scrie ca poate avea urmări!nu sunt sclavul nimanui...vreau o relație corecta de munca angajat patron si atat!daca se simte cineva responsabil sa facă o oferta de munca il aștept sa scrie!nu veniți cu oferte gen suna ma la ....nu stiu ce număr ca nu s interesat!multumesc si o zi buna!
  4. 1 point
    Corect informatia am fost si eu fericit pentru o perioada scurta la ei (si mai fericit cind am plecat), dl stokker si vamesu (anabus) lucreaza impreuna, se cred inteligenti (mint,fura,insala) soferul si statul, ei nu gandesc pe termen lung vrea sa se inbogateasca rapid fara sa ofere aproape nimic.conditii de munca aproape de zero la aceste firme.
  5. 1 point
    Buna ziua ! Stimati colegi, vreau sa dau o nota informativa despre firma data celor interesati de anunturile care le posteaza tot mai des pe diferite site-uri (unul din ele unde apar periodic anunturile este www.angajari-soferi.com). Am avut si eu "FERICIREA" sa lucrez si eu ceva timp chiar acum recent, la dansii. Pasii urmati ca de obicei pentru angajare: 1. Covorbire telefonica in prealabil (doamna iti raspunde foarte hatru la toate intrebarile puse de tine, adica auzi aceea cam ce iti doresti sa auzi). 2. Interviul propriu-zis la sediul firmei din Oradea (str. Calea Borsului 43, chiar in spatele ANAF-ului intr-o curte unde mai arendeaza oficii si alte cateva firme ca: Ana Bus, West ..... etc, in cladirea de Schenker). Promisiuni mari cu salarii la timp si careva bonusuri (excelenta in lucru), camioane noi si ingrijite, te mai intreaba cam ce preferinte ai. Dar totul decurge foarte rapid ca sa nu iti dai seama de anumite lucruri care nu ar trebui spuse de ei ori intrebate de tine. Dupa care te indeamna sa treci rapid comisia medicala si sa aduni/depui doc. necesare pentru angajare deoarece trebuie sa pleci cat mai rapid in cursa (iti inventeaza pe loc motivuri anumite, in orice caz asa a fost in cazul meu). La necesitate, daca esti venit din alte localitati (asa era si in cazul meu) si urmeaza sa fii angajat, dar iti mai trebuie timp sa aduni acte ori nu ai reusit sa treci comisia medicala in acea zi, ei te asigura cu cazare absolut gratuita (cum spun ei) din contul firmei, la hotelul proprietarului firmei Stokker A. 3. Daca totusi ai fost hotarat si ai urmat pasii (ai depus doc, trecut comisia medicala) urmeaza sa semnezi contractul. Aici fii foarte atent!!!!!!!!! ca la varianta primara unde iti propun ei, nu este indicata suma diurnei (deci daca nu ai fost atent si ai semnat asa - vei risca sa primesti diurna minima pe economie stabilita in RO undeva la 35 Euro/zi). Apo vei lua in primire camionul (poate fi la Oradea ori undeva in extern) cu toate cele necesare. Acum se incep surprizele........................ Odata fiind trimis la lucru sa duci marfa generala (asta promite ca o sa cari unul Mukki - hatrul pitic ungur de la birou) te pomenesti cu remorca firmei italiene Transmec pentru care tractioneaza Stokker Logistics, plina cu fel de fel carlige, ancore, 4 lanturi mari si grele, pături, 2 rampe a cate 50 kg fiecare daca nu mai mult, care cu greu le urnesti din loc, nu inca si sa le ridici. Totul ocupand undeva o patrime din trailer. Nu mai spun si de o multime de chingi necesare. Trailer-ul Krone care il ai tot nu este unul simplu - se lateste, largeste si se inalteste, special facut de dus containere (da da anume containere bagate in prelata - asa mai fac economie italienii pe seama romanilor), tractoare si stivuitoare de tip Manitou, Caterpillar, Komatsu etc, utilajuri de tot soiul. Deci cum ti-au promis "smecherii" din birou o sa cari doar marfa generala cu diurna de 55 Euro/zi (inca daca ai fost atent si ai specificat-o in CIM). Majoritatea incarcarilor/descarcarilor sunt pe lateral ori pe sus, foarte putine la rampa (deci prin usile din spate). Asadar ai de lucru enorm cu legare de chingi, desfacere si inchidere a prelatei, asigurarea tractoarelor, stivuitoarelor cu lanturi, ancore, carlige, manipularea in/din remorca pe rampile puse si scoase tot de tine. Iar daca remorca e full trebuie sa te gandesti unde sa le cladesti pe toate (ancore, lanturi, rampe etc.). Nu uita ca si lucrezi la timp iar marfa trebuie descarcata la data si ora stabilita. Iar dispatcherul te suna incontinuu si te intreaba permanent starea (ai inca de descarcat/incarcat ori pur si simplu te prosteste si te grabeste). Daca ai avut fericirea sa tragi remorcile de la Gruber te mai asteapta pe langa toate asta si o alta surpriza - camioanele nu au autorizatia de a duce marfa agabaritica. Iar care le au sunt doar niste hartii xeroxate cu o stampila care nu are nici o valoare juridica. Deci risti sa ramai fara permis de conducere, cu o amenda de 2000 Euro si camion sechestrat, daca vei fi prins la un control in Italia. Cei care fac returul, au batai de cap mai putine (evident si salariul corespunzator cam in medie la 1200 Euro) dar si acestia sunt rugati ori mai bine spus obligati sa se mute temporar ori la Transmec ori Gruber din motivul neaverii soferilor pentru departamentele respective. Daca totusi ai fost descurcaret, ai lucrat bine, nu ai avut amenzi ori pe scurt totul a fost OK, nu spera la bonusuri ori chiar la salariul promis deoarece: 1) Firma se mai greseste la calculul sumei diurnei (o zi sau 2 sunt uitate intamplator de contabila sa ti le puna in calcul). 2) Au naravul sa te tina pe carlig, deci plecand in concediu intind cu plata cat se poate mai lung pana vii inapoi la cabina, esti permanent cu banul la ei in buzunar. 3) Mai nou chiar nu achita deloc ori intind destul de mult cu salariului pe Romania !!!!!!!!!!!! (cred ca nu cunosc de ITM). 4) Daca totusi ai hotarat sa pleci de la ei si ai avut necazul sa le spui asta inainte de salariu sa stii - ca o sa-ti scoata bani din tot ce este posibil (supraconsum, extrakm, daune facute la camion - chiar daca nu le ai oricum ti le gasesc, inventeaza si iti scriu amenzi false sau achiti oricare alta amenda o caruiva coleg etc). Nu vreau sa mai lungesc povestirea data dar chiar nu merita de lucrat la o asemenea firma jalnica din toate punctele de vedere. Nu indemn pe nimeni sa nu se duca sa lucreze acolo dar va spun cum a fost la mine si au patit altii care au lucrat la ei. Pur si simplu CATEGORIC NU VA RECOMAND FIRMA "STOKKER LOGISTICS" SRL. Drumuri bune sa aveti !!!!!! colegilor si paziti-va de Nemernici. Multumesc celor care au citit pana la capat si mi-au apreciat staruintele !
  6. 1 point
    Am obtinut permisul C+E acum 3 ani. In prosita mea am crezut ca joburile ca sofer de tir inseamna a conduce tirul de la A -> B in siguranta fara a omor pe nimeni si sa duc marfa intreaga (in continuare cred acest lucru desi sunt contrazis in fiecare zi de joburile postate pe diverse site-uri). Am fost foarte surprins cand am vazut pe forumuri ce inseamna sa fi sofer de tir: - "Sa nu ii fie frica de transpalet" citat dintr-un anunt care l-am vazut zilele trecute. In imaginatia bolnava a unor patroni de firme a fi sofer de tir inseamna a fi sofer de tir + muncitor in depozite. " A ajuta la incarcare si descarcare ". Ba nene pai ce ai facut ma nene ma... pai nu mi-am luat permis pentru transpalet, nu stiu sa conduc transpaletul si nici nu vreau sa il conduc, nu stiu sa conduc custile (multi drop Anglia magazine), nu stiu sa rup paleti si sa bag marfa in magazin, nu stiu si nici nu vreau sa mut paleti dintr-un Tir in altul. Am ramas si mai surprins cand vad ca aceste firme chiar au soferi, ca nu au cat le trebuie aia e din cauza ca mai sunt soferi care gandesc la fel ca mine si asta e cu totul alta poveste. Firme formate din patroni cretini si dispeceri cu retard mental sunt foarte multe, nu stiu sa planuiasca o cursa de la A -> B si dupaia te suna si te intreaba ca de ce esti unde esti, ca de ce ai intarziat la descarcare/incarcare, ....si tot felul de intrebari cretine. Unul din raspunsurile mele era " nu am aripi pe tir sa zbor, m-am oprit sa ma uit la filme porno, am diaree si fac treaba mare din 5 in 5 minute...." nu cred ca as putea sa dau un raspuns de om normal dispecerului care pune asemenea intrebari. In acest topic nu fac nici o referire la soferii batrani care au posibilitati restranse in a gasi un job calumea, soferii care dintr-un motiv sau altul accepta joburi de genul celor enumerate mai sus ( rate la banci, incepatori, probleme financiare grave ) dar fac o referire la soferii care au un IQ mic (mai mic de 90) si strica piata. Cum este posibil ca un sofer sa accepte 1800 euro/ luna sau pamant, sa incarce si sa descarce sau sa ajute? Cum poti sa accepti asa ceva si dupaia sa te plangi ca ti-au luat din bani din anumite motive (ex: ai avariat marfa la incarcare/descarcare)? Cum poti sa accepti sa pleci la un interviu la mama dracu in Slovacia si sa nu ai bani de taxi? Cum ai putea sa accepti sa ti se impuna un anumit consum (Diesel/motorina) la TIR? Cum ai putea sa accepti un job in care ti se spune ceva de Km? Si nu in ultimul rand si il scriu cu caps lock: CUM MAMA DRACU ACCEPTI CA SOFER DE TIR SALARIU MINIM PE TARA SI DIURNA????? Un salariu 2000-3000 RON net si 60-70EUR diurna l-as accepta si eu dar cand vad minim... ma ia frisoanele. Nu judec dupa gramatica altor colegi sau alte criterii dar judec dupa IQ, ma colegilor ma bufneste rasul cand vad cate unu ca se plange de nu mai stiu ce a patit la firma cutare, pai o meriti din plin si inca e prea putin ce ti s-a intamplat ca esti prea prost si trebuie sa suferi si sa platesti pentru IQ mic care il ai. Din cauza voastra sufera si altii pentru ca voi a-ti obisnuit patronii in felul asta, voi i-ati obisnuit cu Magnetul, tot voi i-ati obisnuit cu consumul, tot voi i-ati obisnuit cu KM, tot voi cu salariul minim pe tara si alte idei demne de filme de groaza. Din cauza voastra le este foarte greu altor colegi sa isi gaseasca joburi normale, sa fie respectati intr-o firma, sa fie tratati ca oameni si nu ca niste animale. Am patit si eu tepe, pacaleli ieftine...etc dar nu m-am plans de ele pentru ca mi-am dat seama ca le merit. Spre exemplu: 1. Am discutat cu un patron Norvegian (vorvesc engleza fluent si un pic Germana) sa ma angajez ca sofer de autobuz. Zis si facut am facut bagajul m-am urcat in masina si am plecat la Oslo. am ajuns acolo am stat 2 zile sa mi se faca actele si cand mi-am dat contractul sa il semnez am citit ca era diferit fata de ce vorbisem. Am iesit din birou le-am aratat la ( la revedere ) si am plecat in Romania (aici am fost mai prost ca ala de a plecat in Slovacia dar diferenta e ca nu m-am plans pe forumuri). Ma bufnea rasul pe drum inapoi acasa si ma intrebam cam cat de prost pot sa fiu ca sa ma duc pana in Norvegia dupa un job fara un contract inainte si pe niste vorbe. Daca aveam contractul dinainte sa plec de acasa puteam sa ma duc la politie. 2. Am trimis CV-ul unei firme am vorbit cu o agentie despre ce consta munca ce urmeaza sa o prestez si a zis ca este Trunking (RDC to RDC). M-am dus la munca, am observat ca dispecerul care era si managerul garajului respectiv are apucaturi de rasist, vorbea urat, iti inchidea telefonul in nas, ... etc. A doua zi dupa o cearta cu el am incarcat camionul si m-am intors spre garaj (la ordinele lui) in schimb am luat curbele " pe 2 roti ", nu am asigurat marfa, franele le-am facut rosii, accelerari ca la F1. Rezutatul a fost ca am facut marfa in spate , i-am predat cheile si nu m-am mai dus. 3. Pe asta il scurtez numai scriu asa mult. Cand mi-a zis ca sa pun mana sa "ajut la descarcare" am refuzat ferm, am vazut ca nu am cu cine sa ma inteleg, am lasat camionul acolo si am plecat acasa. Tepe mi-am luat si eu dar nu m-am plans de ele si am invatat sa le evit, am invatat atunci cand vad un job postat pe anume site sa imi dau seama daca e de bine sau de rau, am realizat ca daca accept sa fac ceva ce nu tine de jobul meu afectez pe ceilalti in sensul negativ (ex: descarci tirul cu transpaletul si liftul raman cei din depozite fara jobu-uri, faci curatenie in autobuz dupa ce s-a termiat tura ta raman spalatorii de la garaj someri). Nu stiu cati dintre voi ati invatat la scoala sau la atestate sa nu va fie frica de transpalet, sa conduceti EPT si sa conduceti custile prin magazine, sa luati cutiile, baxurile de pe palet si sa le bagati in magazin, eu nu imi aduc aminte sa fi invatat asa ceva la scoala de soferi sau la atestate, si daca era asa ceva nu ma mai duceam si ma duceam in constructii in Anglia ca, castigam mai multi bani. Daca o sa incepti sa refuzati astfel de joburi, daca incepti sa fiti un pic mai cerebrali, o sa ii bagati in criza pe acesti patroni si/sau dispeceri si or sa se cunoasca imbunatatiri majore ca regim de munca si la salariu'. Acceptati incontinuare aceleasi conditii si de acelasi tratament o sa aveti parte, iar partea cu banii :))))))))) visati incontinuare la salarii decente. Sper sa priceapa macar cativa din ce am scris aici. Bafta si drumuri bune!
  7. 1 point
    Domnilor patroni...înainte de a posta o ofertă cu privire la un post de șofer autocamion, în nume propriu (deși ceva-mi spune că asentimentul e general), vă cer să: 1. Întrebați-vă de câteva ori și răspundeți-vă sincer la întrebarea: ''Eu aș lucra pe banii/în condițiile astea?''... continuați cu postarea ofertei doar dacă răspunsul sincer este ''Da''; 2. Dacă adresa de email a companiei dvs. este de Yahoo!... căutați-vă șoferi pe Google. Aici e o comunitate serioasă, iar companiile ''de buzunar'' cu glume proaste prezentate ca oferte de muncă, vor fi tratate ca atare (dealtfel în conformitate cu politica portalului utilizat pentru email-ul gratuit); 3.Înainte de toate, insist să vă măsurați nasul, cât mai exact posibil și să menționați valoarea între paranteze alături de username-ul folosit pe acest forum. În felul acesta putem pleca de la premisa că un om care-și cunoaște lungul nasului, nu va cere niciodată seriozitate de la angajați atunci când nici el nu este. Și totodată, măsurători ulterioare pot confirma dacă discursurile și poveștile dvs. au provocat modificări ale dimensiunilor din paranteze.; 4. De asemenea, recomand o perioadă de abstinență de la alcool, fumat (de orice fel), injecții sau orice alte forme de înnebunire a creierului, cu cel puțin 48 de ore înainte de a posta o ofertă pe forum. În plus, pentru rezultate bune, recomand cu căldură privitul în jur în tot timpul ăsta. Dacă sunteți lucid și priviți în jurul dvs. vă veți da seama imediat de mizeriile pe care le propuneți. (Ignorați vă rog ofertele de până acum pe acest forum, acelea sunt, după cum am spus, venite din partea unor lunatici, fără nici un contact cu realitatea. Dvs. nu trebuie să fiți la fel.); 5. Și pentru numele lui Dumnezeu, renunțați la impresiile că 50+ de camioane ''e o companie mare''. Nu este. Nici 100+ de camioane. Mărimea unei companii este dată de lungimea totală a zâmbetului de pe buzele angajaților, în orice moment ai face măsurătoarea. De unde v-a venit ideea că zâmbetul dvs. e cel mai mare ?(pentru că în companiile dvs., sunteți singurul care râde). Deci vă rog, fumurile astea sunt pentru când mergeți în concediu și vreți să impresionați vreo cameristă de hotel... noi aici ne putem pi*a oricând pe oricare din companiile dvs. Facem pariu?; 6. Dacă sunteți un intermediar pe piața muncii, aveți măcar bunul simț și editați ofertele pe care le postați. Sau faceți efortul și înțelegeți-le. Că a da copy-paste, fără să aveți nici o idee despre ce e vorba acolo e o mare jignire pentru noi. Mai ales când vă sunăm și ne spuneți că vom ''dormi în tir''. Iar suzetele alea cu voce plăcută la telefon, ar face bine să-și vadă de unghii și alte îndeletniciri specifice și să lase un bărbat care vorbește limba noastră să ne mintă ce și cum. Vom suporta mai ușor rahatul care ni-l serviți.; 7. Și încă ceva... vă rog să nu uitați că este foarte posibil ca integritatea dvs. fizică să se modifice, prin procese dureroase, atunci când realitatea din teren este diferită de cea prezentată la birou. În fond și la urma urmei dvs. sunteți cei care împingeți tot mai mult limitele răbdării printre noi... inevitabil careva, undeva va ceda. Ca un baraj pe un lac de acumulare... cedează și ia tot cu el la vale... camion, documente, urechea și piciorul dvs... Sper că nu credeați că titlul de ''Asociat unic'' vă face indestructibil, căci nu vă face. Și oricum, levierul nu știe carte...
  8. 1 point
    Stavros

    Alcars Technik SRL Marghita

    Scuze de intarziere. Da sunt de 3.5 to. O precizare am de facut: ramii cu 1000 doar in perioada de varf , adica 2 luni pe an, In rest , ramii cu 800 si ceva . Pe banii astia (aproape ) lucrezi in tara si esti acasa! Dar bineinteles nestiind incerci ! niste mincinosi prefacuti . Iti trag banii pentru orice si lucrezi numai cu suprasarcina. Masinile sunt grele , teoretic poti incarca doar 400-500 kg iar ei te poarta cu 2 to. Pierzi timpul (cate 1 zi) la politie cu amenzi de suprasarcina : când te prind cu suprasarcina trebuie sa descarci automat ... Conditiile sunt de rahat ... deci vai si amar. Cauta firme serioase....asta-i firma CUCU... Succes pe mai departe!
  9. 1 point
    cico_3504

    Sofer Autobuz Anglia

    mik23n2...daca imi aduc bine aminte tu ai mai fost plecat in uk la o firma cu autobuze si ai renuntat...daca e incorecta amintirea mea imi cer scuze.. Oricum revenind la tema ..multi renunta datorita la doua lucruri in principal. .=1= nu se adapteaza la conducerea cu volan pe dreapta =2= nu se adapteaza la regulile lor,cele legate de tot ceea ce faci la munca..gen protectia muncii,cum trebuie sa te comporti..cum trebuie sa mergi, In rest nu e o problema..iti spun eu...nu trebuie sa te dai ''smecher'' in trafic sau comportament..mergi corect si fara sa alergi, multi uita ca aici pe uk plata se face la ORA.. nu la kilometru sau traseu..Londra are foarte multe camere de supraveghere asa ca nu e nevoie sa fie un politist pe strada ca sa te amendeze daca gresesti..vine poza cu informarea si te duci singur sa platesti sau sa dai carnetul la politie.. mai e si posibilitatea ca prin polonezi sa nu fii multumit de conditii dupa ce ajungi in anglia..adica la plecare aflind ce ti se ofera sa ti se para supersalariu...si dupa ce ajungi acolo sa vezi ca se poate si mai bine..si atunci incerci sa te descurci singur..uitind ce ai semnat pe vreun contract...
This leaderboard is set to București/GMT+02:00
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.