• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 25.04.2017 in all areas

  1. 15 likes
    In meseria noastra au aparut de ceva anii de zile multi oameni aterizati din alte sectoare..care accepta salarii mizerabile doar de dragul de a munci...se considera cistigati daca presteaza o meserie indiferent de riscurile pe care le accepta inconstienti..pentru ei..acest subiect. .Treziti-va..incet incet..meseria noastra devine foarte ceruta..se simte o lipsa de personal calificat pe piata vestica si atunci firmele se reorienteaza aducind soferi estici..patindui mai prost ca pe soferii lor dar putin mai bine ca pe la noi prin tara..Acum este un moment important..ginditi-va ca puteti sa deveniti profesionisti si nu doar posesori de carnet..puteti incepe sa cereti salarii acceptabile..nu derizorii..piata o impune..nu voi Exista o lipsa de personal calificat..profitati atunci de acest lucru si invatati sa circulati legal...renuntati sa folositi magnetul..plata la km..sau altele..atentie la mecanica ansamblurilor auto..soferul raspunde pentru orice incident de pe sosea..drum..autostrada.. Nu mai spuneti ca faceti acest lucru pentru familii...familiile va asteapta cu drag acasa..nu sa va viziteze prin spitale...inchisori..si alte locuri..Tot chinul si zbuciumul pe care il faceti se reintoarce asupra voastra Nu vreau sa par superior..doar vreau sa realizati ca se poate munci si corect si legal..aveti aceasta posibilitate..poate nu de miine..dar curind...neacceptind voi ilegalitati aduceti indirect o imbunatatire vietii voastre de familie..ajutati pe un altul la ridicarea salariului..el neacceptind va va ajuta pe voi...Stiu ca sunt utopic in gindire dar sper sa va treziti si sa realizati si voi ca o buna pregatire duce la un salariu bun sau foarte bun..Succes in reempaciparea voastra..ca sa zic asa...
  2. 7 likes
    Domnilor patroni...înainte de a posta o ofertă cu privire la un post de șofer autocamion, în nume propriu (deși ceva-mi spune că asentimentul e general), vă cer să: 1. Întrebați-vă de câteva ori și răspundeți-vă sincer la întrebarea: ''Eu aș lucra pe banii/în condițiile astea?''... continuați cu postarea ofertei doar dacă răspunsul sincer este ''Da''; 2. Dacă adresa de email a companiei dvs. este de Yahoo!... căutați-vă șoferi pe Google. Aici e o comunitate serioasă, iar companiile ''de buzunar'' cu glume proaste prezentate ca oferte de muncă, vor fi tratate ca atare (dealtfel în conformitate cu politica portalului utilizat pentru email-ul gratuit); 3.Înainte de toate, insist să vă măsurați nasul, cât mai exact posibil și să menționați valoarea între paranteze alături de username-ul folosit pe acest forum. În felul acesta putem pleca de la premisa că un om care-și cunoaște lungul nasului, nu va cere niciodată seriozitate de la angajați atunci când nici el nu este. Și totodată, măsurători ulterioare pot confirma dacă discursurile și poveștile dvs. au provocat modificări ale dimensiunilor din paranteze.; 4. De asemenea, recomand o perioadă de abstinență de la alcool, fumat (de orice fel), injecții sau orice alte forme de înnebunire a creierului, cu cel puțin 48 de ore înainte de a posta o ofertă pe forum. În plus, pentru rezultate bune, recomand cu căldură privitul în jur în tot timpul ăsta. Dacă sunteți lucid și priviți în jurul dvs. vă veți da seama imediat de mizeriile pe care le propuneți. (Ignorați vă rog ofertele de până acum pe acest forum, acelea sunt, după cum am spus, venite din partea unor lunatici, fără nici un contact cu realitatea. Dvs. nu trebuie să fiți la fel.); 5. Și pentru numele lui Dumnezeu, renunțați la impresiile că 50+ de camioane ''e o companie mare''. Nu este. Nici 100+ de camioane. Mărimea unei companii este dată de lungimea totală a zâmbetului de pe buzele angajaților, în orice moment ai face măsurătoarea. De unde v-a venit ideea că zâmbetul dvs. e cel mai mare ?(pentru că în companiile dvs., sunteți singurul care râde). Deci vă rog, fumurile astea sunt pentru când mergeți în concediu și vreți să impresionați vreo cameristă de hotel... noi aici ne putem pi*a oricând pe oricare din companiile dvs. Facem pariu?; 6. Dacă sunteți un intermediar pe piața muncii, aveți măcar bunul simț și editați ofertele pe care le postați. Sau faceți efortul și înțelegeți-le. Că a da copy-paste, fără să aveți nici o idee despre ce e vorba acolo e o mare jignire pentru noi. Mai ales când vă sunăm și ne spuneți că vom ''dormi în tir''. Iar suzetele alea cu voce plăcută la telefon, ar face bine să-și vadă de unghii și alte îndeletniciri specifice și să lase un bărbat care vorbește limba noastră să ne mintă ce și cum. Vom suporta mai ușor rahatul care ni-l serviți.; 7. Și încă ceva... vă rog să nu uitați că este foarte posibil ca integritatea dvs. fizică să se modifice, prin procese dureroase, atunci când realitatea din teren este diferită de cea prezentată la birou. În fond și la urma urmei dvs. sunteți cei care împingeți tot mai mult limitele răbdării printre noi... inevitabil careva, undeva va ceda. Ca un baraj pe un lac de acumulare... cedează și ia tot cu el la vale... camion, documente, urechea și piciorul dvs... Sper că nu credeați că titlul de ''Asociat unic'' vă face indestructibil, căci nu vă face. Și oricum, levierul nu știe carte...
  3. 5 likes
    As dori sa spun cateva lucruri celor care au dorinta sau intentia de a se angaja la CARRION EXPEDITION/J.CARRION. Cei care ridica in slavi firma , care sunt in stare sa jure cu mana pe inima sau sa spuna, ca ei chiar stiu ca nu este asa, sa se abtina. Ganditi-va ca e posibil sa nu stiti chiar toate evenimentele neplacute din aceasta "curte". Nu spun ca nu a fost o firma buna, sau inca este pentru cei care stiu sa isi impuna punctul de vedere. Spun ca exista si altceva decat cainii cu covrigi in coada. Hai sa punctam cateva lucruri: 1. Pauza de 45 de ore intrerupta la 43 de ore in Franta si Belgia 2.Incarcari/descarcari/schimburi de remorci in pauza (pe tichet, usor,magnet : la fiecare cum merge) 3. Se opresc 50 de euro pentru fiecare foaie de decuplaj/cuplaj lipsa 4. Se opresc 50 de euro pentru fiecare foaie de temperatura lipsa 5.Daca iti fura paletii ii platesti ( nu vorbim de cei care vand paletii, ci doar de nefericitii care chiar sunt furati) 6. Daca iti fura motorina o platesti 7.La cei care trebuiau sa fie la munca de sarbatori dar nu si-au prelungit vacanta printr-un concediu medical si s-au intors la munca dupa 1 ianuarie li s-au oprit 500 euro. (Au adus prejudicii firmei) 8. Daca nu te incadrezi la consum , ceea ce inseamna sub 34, oprire de 50 euro ( iarasi nu vorbim despre cei prinsi incercand sa faca un ban, vorbim de masini care nu se incadreaza orice le-ai face) Daca trece de 36 ,100 de euro opriti 8. Schimburi de soferi in parcari . Dupa ce faci turul Europei cu microbuzul firmei ajungi si tu in Romania. 10. Mai nou se semneaza foile pentru legea Macron. Foile fiind necompletate cu salariul. Foile se prezinta doar in limba engleza si franceza. La aceasta firma incepatorii nu se incadreaza la aceasta lege. 9. Si ultimul punct este despre accidentele tot mai dese la aceasta firma. Oboseala , alteori neatentia sau neadaptarea la conditiile de trafic fac victime. In unele dintre cazuri firma a intors capul si s-a facut ca nu-i mai vede pe soferii la nevoie. Nu spun ca nu exista soferi ajutati, dar ultimele cazuri chiar sunt de plans. Caz: ultima pauza de 45 intrerupta, ultima pauza de 9 ore intrerupta pentru a incarca, telefoane peste telefoane in pauza de 9 ore cand se presupune ca soferul trebuie lasat sa se odihneasca. La scurt timp dupa ce a plecat de la incarcare a avut un nefericit accident, ramanand fara permis. Se merita oare sa ne riscam viata ? Cine ne garanteaza ca dupa ruperea pauzei nu vom avea un eveniment neplacut? Sunt soferi ramasi fara loc de munca din cauza ca vor sa faca cum spun "sefii" . Imi doresc sa ajunga sa se constientizeze cat mai multi colegi ca sa putem schimba sistemul. Pauzele sa fie pauze. Daca se cere consum atunci hai sa mergem la consum. Cand ei spun *cursa super rapida* sa fie cursa in limita conditiilor de trafic, in functie de greutate si in limitele de viteza. Acum, fiecare dupa cum considera. Catelusii si pupi..... sa se abtina . Iar celor care doresc informatii, va spun atat: incercati sa cautati adevarul printre ei , cei patiti. Aici, in comentarii putini au curaj sa spuna adevarul de frica sa nu fie trasi la raspundere. Pe pagina la Carrion toate comentariile si postarile negative sunt sterse. Deschideti ochii, dragi colegi si haideti sa ne facem respectati! Drumuri bune , fara incidente!
  4. 4 likes
    Bună ziua. Îmi permiteți să mă așez lângă dumneavoastră ? Zilnic, am mai multe interviuri decât un star de cinema... Mă încăpățânez sa refuz in continuare folosirea mijloacelor de manipulare a tahografului ( inclusiv la încărcare/descărcare ), plata la km sau bani de biserică. Dacă nu ar fi șoferi care acceptă asemenea condiții, probabil că mi-aș găsi mai ușor și eu ceva de muncă...
  5. 3 likes
    Nah, nah, ușor... să nu se rupă ceva-n tine, nervosule. Ai în cel mai fericit caz 1 an de permis, din care cel mult 8 luni de muncă, deci aprox. 70000km pe drumurile comunității, Dacă punem că ești cel mult la al doilea angajator, ai văzut (cu operațiuni mă refer, nu doar tranzit) maxim 10 țări. Din 28 câte are UE. Nu te-ai urcat niciodată cu ansamblul pe un tren (poate pe ferry), n-ai luat nici un vagon ''din zbor'', n-ai mers cu escortă, în afară de prelată și eventual frig te uiți la alte tipuri de remorci și semiremorci ca vițelul la poarta nouă, nu știi câte prezoane are o roată, nici ce presiune trebuie să aibă, nu știi să scoți/schimbi o pernă de aer, nici să suspenzi o axă, mergi tot timpul în limitator, dacă ți se solicită, habar nu ai să-ți aranjezi paleții după greutate, lași toate comenzile camionului pe ''auto'', nu știi să-ți calculezi necesarul de combustibil nici măcar pe traseul pe care te duceai la școala generală, nu înțelegi diferența dintre un ampatament lung și unul scurt, nici cea dintre circulatul cu o axă ridicată/coborâtă, când primești mesaj cu descărcare în Țările de Jos îți suni dispecerul și-i spui că-i prost, nu știi cum să scoți un coleg rămas împotmolit, nu știi să apreciezi greutatea vizual, nu știi de ce se încălzește DAF-ul și nici de ce nu se ridică MAN-ul, nu știi care e adâncimea minimă legală a profilului cauciucurilor și nici cum se calculează, nu știi care e limita de înălțime în Franța, nici cea de lungime în Suedia, habar nu ai cum se intră într-un aeroport, nici cum să ieși cu agabaritic din Elveția... și aș putea continua mult și bine. Iar la legislație ești... invidiat de leguma ce merge călită și cu cârnăciori. Așa că ștergeți mucii, trage aer în piept și vezi-ți lungul nasului... sunt colegi aici care au dublul vârstei tale la volan. Nu e nici locul și nici momentul să faci pe interesantul, forumul ăsta are alt scop, în nici un caz suport pentru frustrările tale de la*agiu de cabină. Fă-ți o prietenă și ia-o cu tine, și scutește-ne de înfumurările tale... sunt penibile.
  6. 3 likes
    SOFER PROFESIONIST Sofer profesionist, experienta 20 ani, acte si avize medicale la zi, acte spania, vorbitor de limba spaniola, italiana, engleza, categorii b, c, e. caut loc de munca pe camion frigo , pauzele 24-45 acasa , sau platite in cazul stationarii pe parcari( extra 100 euro/weekend ) , minim de nomina 2500 euro. 0725331672. curriculum-vitae posesor permis de conducere categoria b din anul 1998. ce din 1998. experienta in transport international de marfuri 20 ani. am lucrat pe auto transport marfa cu temperatura controlata si auto platforma transport agabaritic( cel mai mare proiect fiind de : 43m/lungime si 8m/ latime, 7, 5m/ inaltime) cunosc foarte bine sistemul de transport express, eliminat curse efectuate in comunitate tranzitind austria, germania, franta, belgia, cehia, polonia, slovenia, olanda, anglia, scotia, irlanda, spania, portugalia, italia inclusiv sicilia, croatia, grecia, bulgaria, danemarca, suedia, finlanda, norvegia, luxemburg, slovacia, elvetia. studii 12 clase cu diploma . ( liceul pe profil auto ). am experienta pe auto 3, 5 to cutie hidramata, manuala pe duba izoterma sau frigorifica cu temperatura controlata dar si prelata. cunosc mecanica auto(de profesie sunt mecanic auto). ma pot deplasa in orice locatie unde este disponibila angajarea. intocmesc documentelor de transport (cmr, ordin deplasare, foaie de parcurs, aviz de insotire marfa). utilizez gpsul atit pe adresa cat si pe coordonate. circul si pe drumuri nationale cum ar fi franta, spania, grecia pentru evitarea autostrazilor (aviz pentru firmele care nu doresc a se circula pe autostrazi evitand taxele , v-or trebui sa contribuie numerar la imbunatatirea salariala). vorbesc limba italiana, spaniola bine si engleza. cunosc statiile de alimentare motorina cu pret bun comparativ cu cel din autostrazi. experienta in transport tip expres cu distante lungi si timp de tranzit mic. rezistent la stres si oboseala. sunt o persoana comunicativa si ordonata. nu sunt consumator de bauturi alcolice. am experienta in condus atat pe timp de zi cat si pe timp de noapte. sofez foarte prudent in conditii de vreme nefavorabila. devizul meu este respectul si corectitudinea si cer acelasi lucru si din partea angajatorului. sunt interesat de transport extern tur-retur, extern orice destinatie in europa contactati-ma pe numarul 0040725331672 , doar cei ce vor un sofer foarte bun !!!!!!!!!! .... Oferi banii de mai sus.. ok, suna! Nu oferi... mai cauta...!
  7. 3 likes
    Ia un loc pe bancă... o să dureze ceva până găsim . Oricum, succes!
  8. 2 likes
    sincer nu suntem pagina de intilniri....inchid subiectul...daca te consideri nedreptatit un administrator il poate redeschide
  9. 2 likes
    Bună ziua căciulă... Ți-ai făcut cont și direct cu ochii după gagici Trezește-te la realitate și sponsorizează-ți singur o doritoare să facă școala și despre care să fii sigur că va fi la fel de doritoare să și muncească cu tine. P.S. La 22 de ani vârstă te înțeleg că te-a luat târâș, dar afirmația că ''ai experiență'' pe comunitate, e un pic forțată.
  10. 2 likes
    Reg. U.E. 165/2014, ăla trebuie citit. Părerile colegilor se iau în considerare vis-a-vis de starea vremii și alte discuții fără legătură cu legislația în vigoare. Și... NU! Prin marcarea simbolului de țară (început/sfârșit) se declară începutul/sfârșitul activităților zilnice, declarație ce poate atrage/impune o anumită secvență de acțiuni care să fie înregistrată(e) ulterior. Schimbatul la volan nu înseamnă sfârșitul activităților zilnice, deci se va selecta săgeata înapoi, iar ulterior minutul(ele) lipsă se vor completa cu ''alte activități''. Atenție!!! Obligația de a declara începutul/sfârșitul activităților zilnice revine ambilor șoferi, indiferent de slotul în care se află cardul în acel moment.
  11. 2 likes
    În Codul Muncii, Anexa nr. 3, este prevăzut un model de Contract Individual de Muncă, dar el nu este limitat doar la acea formă. În practică, el se poate formula oricum, în funcție de specificul situației, singura condiție fiind aceea de a se menționa minimul de informații prevăzute pentru forma scrisă. Hai să vedem cum ar trebui să arate un Contract Individual de Muncă... Imediat după datele de identificare ale părților semnatare, precum și calitatea lor în acest contract, urmează o serie de informații cu privire la caracteristicile respectivului contract: B). Obiectul contractului:..........................................''Prestarea muncii și plata salariului''......................................................................; C). Durata contractului: a). nedeterminată, salariatul/salariata ........Numele salariatului......................... urmând să înceapă activitatea la data de:......data la care se începe munca...... Atenție!!! Contractul Individual de Muncă trebuie înregistrat, de către angajator, la I.T.M. ÎNAINTE de începerea efectivă a muncii! b). determinată, de...durata contractului, în luni.....luni, pe perioada cuprinsă între data de:.....data de început...... și data de:......data de sfârșit..../ pe perioada suspendării contractului individual de muncă al titularului de post; Atenție!!! Contractul Individual de Muncă se încheie pe perioadă nedeterminată. NUMAI în situații expres prevăzute de lege se poate încheia pe durată determinată! În mod normal se completează doar punctul a, punctul b rămânând necompletat sau completat cu simboluri # succesive ; de asemenea, punctul b poate fi eliminat complet din forma scrisă; D). Locul de muncă: 1. Activitatea se desfășoară la:.........adresa punctului de lucru urmat de sintagma ''și''.................; 2. În lipsa unui loc de muncă fix, salariatul va desfășura activitatea astfel:............................''Pe teren''.................................; Atenție!!! Deși par a se exclude unul pe altul, aceste 2 puncte SE VOR COMPLETA AMÂNDOUĂ! Punctul de lucru reprezintă locul de staționare al vehiculului ce urmează a fi preluat/condus. O să auziți vociferări de la contabili idioți... băgați-le sub nas Reg. C.E. 561/2006. Ca șoferi suntem obligați să ne raportăm (geografic) vis-a-vis de baza de staționare, pentru că în funcție de distanță, noi avem niște obligații de îndeplinit. E). Felul muncii: Funcția/meseria:..........''833201 - Șofer autocamion/mașină de mare tonaj''............................conform Clasificării ocupațiilor din România; F). Atribuțiile postului: Atribuțiile postului sunt prevăzute în Fișa Postului, anexă la Contractul Individual de Muncă. G). Condiții de muncă: 1. Activitatea se desfășoară în conformitate cu prevederile Legii 31/1991; Atenție!!! Acest punct stabilește faptul că dacă munca se încadrează ca și ''muncă periculoasă'', beneficiem de drepturile prevăzute în legea menționată. A nu se confunda cu condusul unei cisterne A.D.R. În fapt, prin natura muncii lor în condiții normale, șoferii NU se pot încadra în criteriile ce definesc munca periculoasă. 2. Activitatea prestată se desfășoară în condiții normale/deosebite/speciale de muncă, potrivit Legii 19/2000 privind sistemul public de pensii și alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările și completările ulterioare; Atenție!!! Acest punct stabilește faptul că veniturile și impozitele se vor calcula ''ca pentru toată lumea''. Ca și la punctul anterior, transporturile A.D.R. NU sunt considerate condiții de muncă deosebite sau speciale. Dacă există situații, altele decât cele normale, atunci se vor tăia sintagmele rămase și se va menționa cadrul legislativ specific, dacă e cazul. H). Durata muncii: 1. O normă întreagă, durata timpului de lucru fiind de:.......8 (opt)......ore/zi, ......40 (patruzeci)..... ore/săptămână; a). Repartizarea programului de lucru se face după cum urmează:.......''Inegal''..............ore zi / ore noapte / inegal; Atenție!!! Dacă din totalul orelor lucrate într-o lună, suma orelor lucrate pe timp de noapte (între orele 22:00 și 6:00) reprezintă 30% sau mai mult, legea obligă angajatorul să vă plătească un spor de 25% la salariu. b). Programul de lucru se poate modifica în condițiile contractului colectiv de muncă aplicabil / regulamentului intern; 2. O fracțiune de normă de:....numărul de ore.... ore/zi..........numărul de ore....ore/săptămână; Atenție!!! Fracțiunea de normă nu poate fi mai mică de 2 ore! a). Repartizarea programului de lucru se face după cum urmează:.......''Inegal''..............ore zi / ore noapte / inegal; b). Programul de lucru se poate modifica în condițiile contractului colectiv de muncă aplicabil / regulamentului intern; c) Nu se vor efectua ore suplimentare, cu excepția cazurilor de forță majoră sau pentru alte lucrări urgente destinate prevenirii producerii unor accidente sau înlăturării consecințelor acestora. Atenție!!! Punctul c face referire la obligativitatea salariatului de a munci suplimentar în situațiile explicate. Există însă o altă prevedere, ulterior, deci nu vă impacientați. I). Concediul: Durata concediului anual de odihnă este de:...........20 (douăzeci)........... zile lucrătoare, în raport cu durata muncii (normă întreagă / fracțiune de normă); De asemenea, beneficiază de un concediu suplimentar de:........numărul de zile...........; Atenție!!! Acordarea concediului suplimentar ESTE reglementată, deci nu încercați să-l negociați! În mod normal acest punct rămâne gol. J). Salariul: 1. Salariul de bază, lunar, brut:........1450 (omiepatrusutecincizeci)...... lei; Atenție!!! 1450 lei reprezintă valoarea salariului minim brut pe economie. De preferat să aveți mai mult de atât. Recomand 3000 de lei! 2. Alte elemente constitutive: a). Sporuri:......''Spor de noapte +25%''...''Spor ore suplimentare +75%''....; b). Indemnizații:....''Diurnă zilnică de 40€/zi, conform H.G. 518/1995 cu modificările și completările ulterioare''............; c). Alte adaosuri:.........''Curățare remorcă/semiremorcă, cu 5€/operațiune''........; 3. Orele suplimentare prestate în afara programului normal de muncă, în zilele în care nu se lucrează ori în zilele de sărbători legale se compensează cu ore libere plătite sau se plătesc cu un spor la salariu, conform contractului colectiv de muncă aplicabil sau Legii nr. 53/2003 - Codul muncii. Atenție!!! Sporul de noapte se aplică la salariu, iar sporul pentru orele suplimentare la tariful orar. 25% și respectiv 75% reprezintă valorile minime prevăzute. NU CONTEAZĂ dacă sporurile și indemnizațiile APAR SAU NU SCRISE la punctele a și b, legea obligă angajatorul să vi le plătească dacă este cazul (dar se vor plăti la nivelul minim prevăzut dacă ele nu sunt scrise, sau la nivelul scris dacă ați negociat mai mult). Punctul c este un punct sensibil ca să zic așa. Conform legislației din România, șoferului nu-i este permis să folosească alte echipamente, de orice natură, pentru care nu este calificat. Cu alte cuvinte, încărcatul și descărcatul, inclusiv cu un transpalet mecanic, NU SUNT PERMISE! Dar în practică (și asta din cauză că în Germania și Olanda șoferii învață să folosească aceste echipamente odată cu permisul de conducere), s-a ajuns ca mai toți să ceară acest lucru ca pe ceva absolut normal. O variantă ar fi ca fiecare șofer să facă cursuri și să obțină autorizația ISCIR pentru astfel de echipamente. Dar oricum, patronii trebuie să plătească în plus. Pentru că șoferii nemți/olandezi SUNT plătiți pentru așa ceva, salariile lor includ respectiva muncă. O propunere mai neconvențională este de a schimba titulatura acțiunii în sine (nu poți scrie că urmează să fii plătit pentru ceva ce nu poate fi menționat în fișa postului din cauză că nu ești calificat pentru munca respectivă). Și atunci, puteți negocia liniștiți pentru ''curățenia'' vagonului Ar mai fi de menționat că odată menționate toate ca în exemplul de sus, logistica și organizarea se vor îngreuna (va trebui să comunicați periodic orele și activitățile desfășurate, pauzele efectuate etc). Din păcate nu mai pot sta acum, voi continua cât de repede pot.
  12. 2 likes
    Majoritatea caselor de expediții ''își permit'' să NU respecte termenii contractuali dintr-un singur motiv... și foarte adevărat dealtfel: Românii nu reclamă, aproape niciodată și mai nimic!!! Ia bombardați voi autoritățile statului respectiv cu câte zeci de reclamații, ia cereți-vă drepturile în instanță (plus dobânzile corespunzătoare prejudiciului produs), ia încetați TOȚI munca în același moment etc etc... Pariez că o să se schimbe radical situația.
  13. 2 likes
    Buna ziua . Cu siguranta mai exista un asrfel de subiect pe acest forum ,eu unul imi amintesc sa fi citit asa ceva (Cico parca postase ceva destul de interesant !). Dar daca tot esti interesat ....: http://www.europarl.europa.eu/atyourservice/ro/displayFtu.html?ftuId=FTU_5.6.3.html https://www.untrr.ro/cabotaj/cabotaj-in-tarile-ue-din-2010.html Toate cele bune .
  14. 2 likes
    Cat va mai dura aceasta hotie ? Nu dureaza deja de prea mult timp? Cand veti lua atitudine chiar daca sunteti incepatori ?! Cum sa accepti 150 euro pe saptamana ?In conditiile in care aveti dreptul la salar conform Codului Muncii (se discuta zilele astea la sectiunea sindicate ,sper sa am timp mai mult si voi interveni si eu ) plus diurna plafon minim legal 35 euro pe zi ! La un calcul rapid asa empiric suntem deja in jurul la 1.200 euro si oricum sunt putini pentru sofer camion 40 t.Dar macar ar fi un punct de plecare pentru un incepator ! Luati atitudine ,inscrieti- va in sindicate ,denuntatii ,faceti plangere la ITM ,etc etc .Ce fel de contract fac astia !
  15. 2 likes
    Bun sfat,am invatat si acum merg mai departe.As vrea sa ma stabilesc intr-o tara care are nevoie de serviciile mele,sa am o viata mai relaxata si sa stau seara in familie.
  16. 2 likes
    Acest lucru il astept si eu ...am tot explicat si personal celor pe care i-am intilnit si care lucreaza pe salarii mai mult decit derizorii..la diferite firme europene..am incercat explicindule mai multe...despre legalitate si normalitate.. Cea mai simpla explicatie este legata de diurna legala zilnica..la o medie de 50 euro/zi iese cel putin 1500 euro.. Trebuie sa realizeze si ei ca nu mai merge doar pe acceptarea unui salariu derizoriu si ''pe completare'' din diferite surse Piata europeana are nevoie de soferi pregatiti..se indreapta spre estici..pe care ii pot munci mai mult [gen incarcare-descarcare,etc] si plati mai putin..deja sunt firme care angajeaza fara sa mai deschida filiale pe alte tari..platind asigurarile si restul..deci..totul depinde de ei...
  17. 2 likes
    Reg. CE 1072/2009, art. 2, alin. 6: Și cu asta se termină orice altă discuție pentru situația de mai sus. Transportul intermodal prezentat de colegul nostru, este transport internațional și punct. Se face de către același operator de transport în baza unui singur contract de transport/operațiune.
  18. 2 likes
    E transport intermodal, nici vorbă de cabotaj. Tu încarci pentru Germania și lași boxa la un terminal feroviar în Italia, atâta tot. Asta am făcut și eu în ultimul an, tot intermodal și nu se aplică legea cabotajului pentru simplul motiv că nu este cabotaj. Tu când iei o boxă de pe tren nu se cheamă că ''ai încărcat'' în Italia, ci doar continui și finalizezi un traseu început de fapt în Germania, conform unui contract de transport de tip intermodal. Gândește-te că în loc de tren, venea un coleg de-al tău, de la aceeași firmă și-ți aducea boxele în Italia. El se oprea la pauză, tu luai boxele și te duceai mai departe... unde e cabotajul?!? Nici măcar transportator succesiv nu erai (nici măcar o eventuală clauză de interzicere a transbordării n-ai fii încălcat). Este doar un alt tip de transport internațional de mărfuri, dar nu ești cu nimic în ilegalitate.
  19. 2 likes
    Conducerea forumului nu este implicata sub nici o forma in prezentarea anunturilor,veridicitatea adreselor sau numerelor de telefon,a eventualelor taxe si comisioane de angajare. Nu facem verificari ale membrilor sau firmelor si orice posibila legatura ale anunturilor cu forumul soferii.ro este declinata.Rugam pe cei ce doresc sa se angajeze ca, inainte de toate, sa obtina informatii din surse cat mai credibile despre locurile de munca din oferta, despre firme sau angajatori. Orice forma de jignire, injurie sau limbaj obscen duce la eliminarea postariii si suspendarea contului utilizatorului ce a facut acest lucru. Cei care pun anunturi sa puna obligatoriu si datele de contact a firmei angajatoare, daca nu anuntul va fi sters si utilizatorul avertizat! NU MAI TRIMITETI CV PE ADRESA SI FORMULARELE DE CONTACT A FORUMULUI SI A SITE-ULUI CA NOI NU FACEM ANGAJARI SI AJUNG DIRECT LA GUNOI!
  20. 1 like
    nelu_mariuta Am impresia ca esti invatat sa intri incaltat cu ciubotele in casa oamenilor...Revino-ti si fii atent la ce se scrie...Faptul ca ai redeschis la ceva timp distanta un subiect nu a fost ''bai''..Ai reusit sa vezi asta..?? Ulterior am continuat....''nimic benefic'' Realizezi de ce..?? Ma asteptam ca atunci cind reincepi un subiect sa vii cu ceva informatii...bune..rele..cum or fi fost...In schimb..tu ai inceput sa ii iei pe toti la rind si sa le dai anticomentarii...Uiti ca unele din ele contineau jigniri...''prosti''...''impertinenti'' si automat conduceau la degenerarea discutiilor...Ai observat cumva atitudinea lui sashatulcea cind l-ai jignit..?? Iti spun eu ca nu...Omu te-a lasat in pace...ti-a urat si drumuri bune...Nu ai impresia ca e complet diferit fata de atitudinea ta..?? eu cred ca da...Asa ca nu incerca sa ''fii tare'' cu mine..nu tine....chiar mi-am facut datoria de moderator..nu de partinitor al vreunei parti...Te atentionasem la 2 lucruri...limbaj si folosire incorecta a termenilor de specialitate..Din pacate tu ai inteles totul pe dos..Ba ca tin partea unora..ba ca nu folosesc eu termeni corecti.... Am zis ''pauza de conducere de 45 minute'' ca sa faci diferenta intre ''pauza'' ta care e de fapt repaus zilnic sau saptaminal si pauza de cel putin 45 minute dupa o perioada de conducere de maxim 4,30 ore... Mie in carte asa imi apare...citez...''dupa 4 ore si 30 minute de conducere conducatorul auto trebuie sa faca o ''pauza'' de cel putin 45 minute..inchei citatul Deci termenul folosit de mine acolo e corect...Continuam...Lipsind atita timp de pe acest forum nu ai observat ca aici s-a desfasurat o campanie de folosire a termenilor corecti...nu ''pauza'' ci repaus..zilnic..saptaminal redus..saptaminal...nu ''program''..ci perioada zilnica de conducere sau ziua de munca...etc...Si aici nu ai observat ca am fost moderator..adica mai pe intelesul tau..Eu am tinut cont ca ai lipsit o perioada de timp si doar te-am atentionat verbal..nu te-am si avertizat... In schimb..TU...ai luat-o altfel..vezi doamne am ceva cu tine..imi apar prieteni..etc...Hai sa fim seriosi...Apar orice coleg de aici..e colegul meu prin faptul ca practica aceiasi meserie ca mine..nu conteaza ca e incepator cu 1 zi experienta sau vechi cu 25 ani experienta..Asa ca inca odata..te rog ...Revinoti...nu incerca sa tulburi apele pe aici ca nu tine...Pe viitor daca folosesti incorect termenii legali..gen pauza in loc de repaus sa stii ca te avertizez..E o declaratie..nu amenintare...Ori joci dupa cum ti se cinta..adica dupa lautari...[pentru tine..intelesul legal de folosire a termenilor din meserie ]..ori te duci la alta masa..gen facebook..E mai clara atitudinea mea acum..?? Te incit cumva..?? Nu cred...Ti-am dat explicatii corecte si nu am fost partinitor..chiar corect zic eu.. Daca cumva nu cunosti termenii legali uitate te rog la rubrica incepatori..e o tema acolo exact cu aceste lucruri...Sau si mai bine..rasfoieste legislatia noastra si vezi cum o descrie ea..legal..nu cum ne vine noua..la controale sau prin parcare...mai iti pun un proverb... ''popa nu bate toaca de 2 ori pentru o baba surda'' Asa ca atitudinea ta pe acest forum schimbo...Nimeni nu accepta ca tu sa jignesti si sa continui sa te filfii cum vrei pe aici...Sunt ceva reguli..de bun simt in primul rind... Definitii... (d) „pauză”: orice perioadă în care conducătorul auto nu are dreptul să conducă sau săefectueze alte munci și care trebuie să-i permită numai să se odihnească; (f) „repaus”: orice perioadă neîntreruptă pe parcursul căreia conducătorul auto poate dispuneliber de timpul său; (g) „perioadă de repaus zilnic”: partea unei zile în timpul căreia conducătorul auto poate dispune liber de timpul său și care poate fi o „perioadă de repaus zilnic normală” sau o „perioadă de repaus zilnic redusă”: — „perioadă de repaus zilnic normală”: orice perioadă de repaus de cel puțin 11 ore. De asemenea, această perioadă de repaus zilnic normală poate fi luată în două tranșe, din care prima trebuie să fie o perioadă neîntreruptă de cel puțin 3 ore și a doua, o perioadă neîntreruptă de cel puțin nouă ore, — „perioadă de repaus zilnic redusă”: orice perioadă de repaus de cel puțin nouă ore, dar mai puțin de 11 ore; (h) „perioadă de repaus săptămânal”: o perioadă săptămânală în timpul căreia un conducător auto poate dispune liber de timpul său și care poate fi o „perioadă de repaus săptămânal normală” sau o „perioadă de repaus săptămânal redusă”: — „perioadă de repaus săptămânal normală”: orice perioadă de repaus de cel puțin 45 de ore, — „perioadă de repaus săptămânal redusă”: orice perioadă de repaus de mai puțin de 45 de ore, care poate fi redusă la minimum 24 ore consecutive, sub rezerva condițiilor menționate la articolul 8 alineatul (6) ps= ai si definitiile,sa nu spui ulterior daca scrii incorect si te avertizez ca nu ai stiut ce termeni sa folosesti...
  21. 1 like
    Îți repet ce ți-am spus deja: Iar Cico ți-a spus și el deja: Și una peste alta, situația este simplă. Ai un permis emis în Ro. Te duci în UK și ceri să-l preschimbi (în baza acordurilor de recunoaștere a unor documente). Predai permisul românesc și ți se emite unul englezesc.(reține te rog, vorbim de emiterea unui document nou! Nu prin urmarea unor cursuri și examene, ci prin acorduri între țări, dar este un document nou). Vii înapoi în Ro și ceri din nou preschimbarea, deci apelezi din nou la acordurile între țări ca să ți se emită un document. Nu are nici o relevanță că ești cetățean român și că ai avut un permis românesc la un moment dat. Permisul ăla este la englezi și va rămâne acolo ca parte și dovadă a procesului de preschimbare (ceea ce se va întâmpla acum cu permisul de UK, numai că în Ro). Nu poți cere un alt permis (înlocuire), pentru că nu este cazul (vechiul permis nu este deteriorat, pierdut, furat) și nici nu poți cere emiterea unui nou permis, pe baza istoricului din Ro (legea zice că un permis se obține în urma dobândirii dreptului, iar dobândirea se face prin școlarizare/examinare). Acuma, procesul ăsta de preschimbare presupune niște documente și o confirmare a autenticității actualului permis de către statul emitent și tu te arunci și spui că durează 2 luni. Ți-am spus deja, greșești. Confirmarea durează una sau două zile (acordurile alea între țări despre care vorbeam mai sus au dus la implementarea unor baze de date comune, deci nu vorbim de porumbei voiajori ci de mediul online), iar întreaga procedură, cu permisul românesc ajuns deja acasă, ar trebui să dureze cel mult 2 săptămâni, în funcție de cât de repede te miști cu vizita medicală. Tu în schimb faci acum și adăugarea unei noi categorii, de aceea durează atât de mult (ți-am explicat și asta mai sus). Atestatele se pot schimba înainte de expirare, exact din motivul ăsta, neconcordanța între serii. Dealtfel, despre asta tot vorbim aici, conform legii ești obligat să-ți pui toate documentele în regulă. Reînnoitul atestatelor nu se poate face doar prin examinare, decât în ultimul an de valabilitate. Dacă vrei mai repede... nu știu exact procedura, dar nici nu știu de ce ai vrea (îți scurtezi singur perioada de valabilitate). Dacă nu înțelegi ce ți se spune sau nu-ți place ce ți se spune... sau chiar ai dubii vis-a-vis de răspunsurile noastre, ești liber să te documentezi singur: Ordonanța de urgență nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice + Ordinul nr. 268/2010 privind procedura de examinare pentru obținerea permisului de conducere, ambele cu anexele incluse. Dar nu mai fă afirmații eronate.
  22. 1 like
    Daca ar avea un minim de respect fata de un sofer care vine de pe comunitate dupa minim o luna poate nu ar duce lipsa de soferi.Toata lumea stie ca in AG sunt tepari si pot spune ca am testat asta pe propria experienta.Patronul roman vrea ca soferul sa lucreze cu motorina lui ,si din pacate sunt soferi care accepta asta.
  23. 1 like
    Vrăjeală. Până una, alta, în România, ca cetățean străin, din afara spațiului EEC ai nevoie de viză de lungă ședere: Și mă cam îndoiesc eu că vor garanta patronii români pentru niște străini, ca aceștia să obțină dreptul de muncă și ulterior viza, în condițiile în care intenția de angajare de persoane străine face obiectul unui interes crescut al inspectorilor de la forțele de muncă.
  24. 1 like
    Buna Ziua am vorbit cu cineva de la aceasta firma mai exact cu dl Bogdan Grindeanu cu scopul de a ma angaja la ei . Stie cineva ceva detalii despre ei ? Eu am auzit ca e o firma ok , fara probleme . Dar totusi as vrea si o alta parere . Am auzit ca trag pentru Trans Cargo din Danemarca , ce e drept anul trecut am vorbit cu un sofer de la Trans Cargo si era foarte multumit de firma dar nu mai stiu daca BRG Logistic e firma din Romania sau nu . Sper sa nu fac o greseala. Va multumesc pentru raspunsuri.
  25. 1 like
    Buna seara , doresc a-mi achizitiona un device pentru a recepta internet wifi de la mare distanta , imi puteti recomanda exact ce anume trebuie sa cumpar , mentionez ca nu am decat laptopul si invertorul si nu prea stiu exact ce anume sa caut si sa cumpar . Multumesc anticipat.
  26. 1 like
    Propun sa adunam impreuna toate cheltuielile pe care le poate avea un sofer intr-o luna de munca in traficul european. Spre exemplu eu cred ca un sofer trebuie: 1. sa faca un dus cel putin o data la 2 zile; 2. sa serveasca cel putin o masa calda pe zi, restul putand fi mancare rece; 3. sa aibe acces la o toaleta cel putin 1 data pe zi; 4. sa apeleze la serviciile de spalatorie cel putin 1 data pe saptamana; 5. etc 6. etc. 7. etc. .................... V-as ruga sa veniti cu informatii care se complete preteze la ceea ce am scris mai sus. De exemplu: 1. Presupanand ca accesul este in medie 2 euro/ acces, rezulta un cost de 30 de euro pe luna; 2. ...................................... 3. 1 euro/ acces, 30 euro pe luna; ................................................. Cred ca acest topic va fi folositor atat incepatorilor cat si celor cu experienta, deoarece si cei cu experienta pot afla multe informatii noi care sa le faca drumurile mai usoare.
  27. 1 like
  28. 1 like
    (7) Conducătorul auto introduce în tahograful digital simbolul țării unde își începe și cel al țării unde își încheie ziua de lucru. Un stat membru poate totuși să impună conducă­ torilor de vehicule care efectuează un transport în interiorul teritoriului său adăugarea la simbolul țării a unor specificații geografice mai detaliate, cu condiția ca statul membru să fi notificat Comisiei specificațiile geografice detaliate respective înainte de 1 aprilie 1998. Introducerea informațiilor menționate în prima frază a primului paragraf de către conducătorii auto nu este necesară dacă taho­ graful înregistrează în mod automat datele de localizare în conformitate cu articolul
  29. 1 like
    nu trebuie sa consideram nici asa...omu a gresit ceva...a platit pentru asta..reface din nou actele...si gata...problema lui este ca exista o scapare in lege..respectiv ca nu specifica clar undeva..ti sa anulat permisul..sa anulat si atestatul...sau invers...ca in atitea alte cazuri legiuitorul a uitat de aceasta abordare..si de aici lupta lui cu morile de vint din tara noastra..respectiv institutiile..una zice ca e alba...alta ca nu...Arr-ul e cel mai competent in problema lui..si daca scria in hotarirea judecatoreasca era si mai super..Cristian i-a dat sfaturi bune..numai ca el e mai temperamental..ca noi toti uneori de altfel...trebuie sa dam dovada si de ingaduinta uneori...nu suntem toti identici..in fine...drumuri bune sa avem...
  30. 1 like
    Articolul 2, aliniatul 4, litera b din Anexele 1-8 la O.M.T. 1214/2015, acolo scrie despre anul 2009. Și ți-a spus deja și ăla pe avocat.net, chiar data exactă 09/09/2009. Dar știi ceva?... ia mai bine descurcă-te tu singur. Bântui deja pe două forumuri cu aceeași problemă, doar, doar îți spune cineva ce vrei să auzi. Și mai ești și înțepător pe alocuri, deși n-avem nici unul nici o obligație la tine... Hai... drumuri bune!
  31. 1 like
    Stai linistit Cristi ca nu e suparare..e bine sa mai adaugi si tu cite ceva..fiecare din noi stie inca ceva..si e foarte bine asta...asa invatam toti..chiar si eu...
  32. 1 like
    Dupa cum ai observat si tu pe avocatnet iti pot da doar sfaturi..la fel ca aici...atit ca ei cunoasc mai bine legea..dar din pacate nu o stiu pe cea cu reg 561...Si ei te-au indrumat spre ARR..la fel cum iti spuneam eu de prima data..Din pacate tu tot te invirti cind o poti rezolva rapid...Te duci la ARR si ii intrebi...sau si mai bine...scrii online sau trimiti o adresa...ei iti raspund si atunci ai scris raspunsul lor...Cu acel raspuns te duci la scolile care fac cursuri si termini problema...Nu stiu cum de nu gasesti o scoala serioasa..uite dute la ifptr..eu unul ii consider destul de seriosi si pusi la punct..aici ai sucursala din arad.. https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiYg5bH-8LTAhUKKsAKHYf8BmUQFggiMAA&url=http%3A%2F%2Fifptr.ro%2Fatestate-arad%2F&usg=AFQjCNEBCSfuSSsGUpx5Hj0Y7LMahazAKA
  33. 1 like
    Mai e un caz aici cu cineva care s-a bazat pe avocat.net și și-a luat amenda vieții prin Spania, deci baftă. Și tu și avocatul/juristul care-ți face capul mare pe celălalt forum, refuzați să înțelegeți niște chestiuni simple. Pe avocat îl înțeleg, că n-are legătură cu domeniul, dar tu?!!... În fine. Du-te pe avocat.net și scutește-ne de poveștile tale.
  34. 1 like
    tu in loc sa mergi la ARR te certi cu noi...cum ar veni...Iti spusesem ca cel mai corect este sa intrebi la ei...In momentul in care pui aici o intrebare te astepti sa iti raspunda si baba Nuta...ca de aia ai intrebat aici...Nu vroiai raspuns de la baba Nuta..atunci nu intrebai aici..te duceai la autoritati...Revenind....si eu si Cristian ti-am dat sfaturi din punctul nostru de vedere...Poate exista vreo chichita pe undeva..nu stiu...In acest moment tu ai avut un permis ANULAT...In vederea redobindirii unuia nou nu a trebuit sa faci scoala din nou ci doar sa dai examenele ..sala..traseul..facind si cite un dosar..pentru fiecare categorie in parte...Redobindind permisul si avind pe el cel putin categoria C te poti inscrie la un curs de calificare...ACUM apare problema importanta pe care tu trebuie sa o clarifici... 1=Daca pe permis e trecuta data de cind ai luat prima data categoria..respectiv data de..sa zicem...aprilie 2008...tu le arati celor de la scolile cursanti ca tu ai permisul de dinainte de 2009...si nu esti nevoit sa faci CPI ci trebuie sa faci doar CPC........ 2= Daca acolo apare ca ai luat permisul in 2017..fara a arata nimic...ca data ..ei considera ca tu ai permis nou si atunci se supun legislatiei existente...si te pun sa faci CPI si apoi CPC... Iarasi discutam doar ca sa avem ce discuta...Ai fost la aceiasi scoala unde ai facut si CPC-ul..? Daca da...le ziceai...bai..eu aici am facut..cum vrei sa fac iar cpi cind eu am cpc... 3= conform anularii permisului fiind profesionist este posibil ca sa ti se retraga automat si calificarea profesionala....de aia iti spusesem sa vezi hotarirea si sa vezi ce spune exact in ea..referitor la acest aspect...Ma uit prin legislatie si revin ca sa iti arat unde scrie ca cpc-ul nu e valabil daca nu are aceiasi serie cu permisul de conducere...nu retin acum exact numarul si articolul.. ps..noi discutam..nu o lua ca si cum te-am certa... Dps2= Daca aveai permisul cu C-ul inainte de expirare si faceai reinnoirea cartelei tachografice scapai de tot balamucul asta... '' Înnoirea cartelei În vederea innoirii cartelei conducatorului auto, titularul va depune, cu cel puţin 15 zile înainte de data expirării, la ARR, un dosar care va cuprinde documentele prevăzute (ca la obținere), împreună cu dovada efectuării plăţii tarifului pentru innoirea cartelei conducatorului auto. Pentru a putea ridica noua cartela, care va avea o valabilitate de 5 ani de la data eliberării, conducătorul auto o va returna pe cea veche, în caz contrar urmând sa se perceapă tariful pentru eliberarea unei cartele noi. Termen de maximum 5 zile de la data solicitării, sau comunicarea în scris a refuzului motivat al innoirii, după caz.
  35. 1 like
    Vezi tinere ca e doar o cardasie intre dansk si BRG , pe final vei fi tepuit urat. Cunosc echipaj sot si sotie ce au fost tepuiti de 4000 euro si erau plimbati cu vorba de la dansk la BRG. Un danez ordinar pe nume kim la dansk cu o toapa romanca pe la birouri taie si spanzura , din pacate nu prea ai cui te plange pentru ca esti angajat pe firma fratilor grindeanu ....bogdan si rares , fosti lucratori spagari pe la kurt beier. Asta ca sa stii cu cine ai de a face. P.S. daca vrei sa te angajei la trans cargo sa o faci direct la ei in Padborg , Kim se numeste seful de acolo si o sa ti faca contract direct pe , Polonia cu 2300euro pe luna.
  36. 1 like
    Foarte asemănător anunțul - ca să nu spun identic - cu un anunț de pe OLX. Am avut un schimb de mesaje, din care a reieșit că e vorba doar de un alt " outsider ", care habar nu are despre ce este vorba, dar a auzit el că se poate câștiga niște bănuți din bijnițărirea forței de muncă a șoferilor profesioniști români. Arunca cu cuvinte: " sediul din Montreal, 5000 de camioane, OUG XYZ ". Când l-am băgat în colț, am primit răspunsul - cont inexistent. Dar înainte de asta, mi-a trimis un ultim mesaj, in care spunea că este " mândru că nu este român " - până atunci era, că noi românii nu ne pricepem la nimic...
  37. 1 like
    Nu nu am ajuns la ei . Nu mi-au inspirat incredere . Acum sunt la Dansk Transpot . O firma complect diferita dar ca o coincidenta contractul meu de munca e tot pe firma Dan Speed. Mentionez ca eu doar imi incasez salariul prin aceasta firma , personalul care ma angajat mia inspirat incredere si tot ce mi-au spus la angajare sa si concretizat nu ca ceilalti de la BRG unde la telefon mi sa spus ceva , la Cluj altceva iar in Esbjerg mi sa comunicat o alta poveste . Apoi mia pierit tot cheful si am spus ca decat sa stau la ei mai bine nici nu mai incep .
  38. 1 like
    pai putem intra in detalii...omul de care spui e pe acest forum de vreo 4-5 ani..timp in care a mai facut afaceri benevole..nu e primul anunt...si nici comentarii negative nu a avut..si atunci...ai impresia ca se pun sa il sune toti membri..fii serios...cine doreste il poate suna..cine nu..nu..dar asta nu inseamna ca tu sa ii ceri sa iti dea un pret pe ceva ce el vrea sa faca benevol..fara ''lovele''..din placere daca vrei...si ca sa iti raspund si la gratuitati sa stii ca pe acest forum sunt destui care au facut diferite ''gratuitati'' unor colegi aflati la ananghie sau in nevoie..asa ca da...se primesc gratuitati...ca nu le primesti tu..e cu totul altceva..
  39. 1 like
    No! Nu contează locația utilizatorului cât contează "jucăria" cu care îți faci treaba și te ajută efectiv!!! Beker e doar un sistem de navigație, dar tu trebuie să simți înaintea navigației ce trebuie să faci! Considera ca este doar un bun sfetntic,nu o destinație musai de urmat! Te sfătuiesc să îți dezvolți simțurile și să "premeditezi" traseul camionului tău cu tot cu caracteristici,înainte să virezi volanul la o..... (curbă, intersecție,giratoriu,depășire, ş a m d) pentru ca s-ar putea sa ai surpriza să îți arate altceva decât ai tu nevoie!
  40. 1 like
  41. 1 like
    REGULAMENTUL (UE) 2016/403 AL COMISIEI din 18 martie 2016 de completare a Regulamentului (CE) nr. 1071/2009 al Parlamentului European și al Consiliului în ceea ce privește clasificarea încălcărilor grave ale normelor Uniunii, care pot determina pierderea de către un operator de transport rutier a bunei reputații și de modificare a anexei III la Directiva 2006/22/CE a Parlamentului European și a Consiliului http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0403 Lectura placuta !!
  42. 1 like
  43. 1 like
    Ai perfecta dreptate, sa dea Dumnezeu ( nu sunt pocait, nici prea credincios ), sa te inteleaga cat mai multi. Nu este o utopie, este un lucru usor de inteles de oricine, care mai are o urma de respect de sine si fata de meseria de sofer profesionist. De aici, toata lumea are de castigat, direct sau indirect.
  44. 1 like
    Nu ai venit cu nici un articol de lege care sa specifice ca este exceptie pentru transportul intermodal, dar ai ignorat partea unde se specifica "cu autovehiculul aceluiasi vehicul". Asta inseamna defapt, in limba soferilor, cu acelasi cap tractor, chiar daca schimbi semiremorca. Nu am prea multa rabdare sa ma cert pe povesti de parcare. Dupa cum am mai spus, discut doar pe articole de lege. Pentru placerea ta am sa solicit un control la firmele mentionate de tine. Multumesc ca mi-ai atras atentia.
  45. 1 like
    Pe CMR este trecut numarul de inmatriculare al unui cap tractor. Ori tu mergi la destinatie cu un alt cap tractor. Pe CMR-ul tau trebuie sa fie trecut locul de unde ai preluat remorca si unde descarci. Ceea ce ai facut tu a fost incalcarea regulilor de cabotaj, iar Lepricon are motive intemeiate sa puna intrebarea pe care o adreseaza. Pentru ca esti atat de vehement si te tii de dat lectii, am sa-ti dau un avertisment, care in cazul tau va insemna si ban (pentru ca ai mai fost avertizat). Motivul este inducerea in eroare si sfaturi de parcare. Ai concediu 30 de zile, poate vei avea timp sa mai reflectezi sau sa citesti legi. Ca sa te citez: "cu asta se termină orice altă discuție pentru situația de mai sus". Lepricon, pentru problema ta nu stiu sa-ti dau un raspuns acum, dar ma poti contacta si te pun in legatura cu sindicatele care vor cauta solutii pentru tine daca te vei inscrie in sindicat. Pentru situatia in care te afli responsabila este compania, dar fara ajutorul sindicatelor poti risca sa cada vina pe tine.
  46. 1 like
    Care e diferenta intre o zi in deplasare cu 9500 si una cu 11500 km ? Hrana , menajul , cheltuielile sunt diferite in functie de volumul de munca ? Mie unu mi se pare tot o ,, impingere ,, de la spate a soferului ca sa facă kilometrii . Aceasi Marie cu alta pălărie !! Fond de investitii ? In buzunarul lor , categoric ......
  47. 1 like
    A cam trecut vara dar pana anul viitor sper sa se adune mai multe locatii. Ne putem pregati totusi pentru turneul celor 7 trambuline de la Innsbruck Puteti adauga si alte locatii de unde se poate vizita un oras sau diverse obiective turistice.Mare atentie la restrictiile de tonaj Scopul:baie,plaja,soare,relaxare Franta:A63 Bayonne-Irun -Total-Aire de Bidart -in 5 minute sunteti pe jos pe plaja oceanului Atlantic.Plaja frumoasa curata,nisip,buna pentru surfferi Spania:Roses-Aproximativ la 10 km Vest de Figueres iesirea 4 AP7,in zona comerciala sunt cateva locuri de parcare pentru camioane.Turisti,nisip,preturi de bun simt Italia:Autoporto Ventimiglia si Savona -20-10 min de mers pe jos si ajungem la malul Mediteranei.Plaja micuta,nisip putin,specific reliefului muntos din zona A12 -Agip Versilia-intre Genova si Pisa.Plaja imensa in lungime si foarte aglomerata in sezon la 15 min de mers pe jos de pe autostrada A4 Trieste-Venetia -Duino .Acces putin mai complicat dar merita pentru o baie scurta la sfarsit de program
  48. 1 like
    La intrare in Mataro(Spania) pe N2 gasiti un mic peco.Pot fi parcate 2 camioane iar Mediterana e la 30 secunde,doar traversati N2.Am stat 4 zile,pt cumparaturi aveti la dispozitie tot orasul.
  49. 1 like
    Depinde si de conditiile care ti le ofera firma pentru care prestezi. sunt firme care iti asigura conditii decente de a-ti practica meseria asta. Cheltuiala oricum e in jur de 300e.Asta daca nu fumezi,bericica mai de vara si duduite ioc.
  50. 1 like
This leaderboard is set to București/GMT+03:00