• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 21.06.2017 in all areas

  1. 13 likes
    Domnilor patroni...înainte de a posta o ofertă cu privire la un post de șofer autocamion, în nume propriu (deși ceva-mi spune că asentimentul e general), vă cer să: 1. Întrebați-vă de câteva ori și răspundeți-vă sincer la întrebarea: ''Eu aș lucra pe banii/în condițiile astea?''... continuați cu postarea ofertei doar dacă răspunsul sincer este ''Da''; 2. Dacă adresa de email a companiei dvs. este de Yahoo!... căutați-vă șoferi pe Google. Aici e o comunitate serioasă, iar companiile ''de buzunar'' cu glume proaste prezentate ca oferte de muncă, vor fi tratate ca atare (dealtfel în conformitate cu politica portalului utilizat pentru email-ul gratuit); 3.Înainte de toate, insist să vă măsurați nasul, cât mai exact posibil și să menționați valoarea între paranteze alături de username-ul folosit pe acest forum. În felul acesta putem pleca de la premisa că un om care-și cunoaște lungul nasului, nu va cere niciodată seriozitate de la angajați atunci când nici el nu este. Și totodată, măsurători ulterioare pot confirma dacă discursurile și poveștile dvs. au provocat modificări ale dimensiunilor din paranteze.; 4. De asemenea, recomand o perioadă de abstinență de la alcool, fumat (de orice fel), injecții sau orice alte forme de înnebunire a creierului, cu cel puțin 48 de ore înainte de a posta o ofertă pe forum. În plus, pentru rezultate bune, recomand cu căldură privitul în jur în tot timpul ăsta. Dacă sunteți lucid și priviți în jurul dvs. vă veți da seama imediat de mizeriile pe care le propuneți. (Ignorați vă rog ofertele de până acum pe acest forum, acelea sunt, după cum am spus, venite din partea unor lunatici, fără nici un contact cu realitatea. Dvs. nu trebuie să fiți la fel.); 5. Și pentru numele lui Dumnezeu, renunțați la impresiile că 50+ de camioane ''e o companie mare''. Nu este. Nici 100+ de camioane. Mărimea unei companii este dată de lungimea totală a zâmbetului de pe buzele angajaților, în orice moment ai face măsurătoarea. De unde v-a venit ideea că zâmbetul dvs. e cel mai mare ?(pentru că în companiile dvs., sunteți singurul care râde). Deci vă rog, fumurile astea sunt pentru când mergeți în concediu și vreți să impresionați vreo cameristă de hotel... noi aici ne putem pi*a oricând pe oricare din companiile dvs. Facem pariu?; 6. Dacă sunteți un intermediar pe piața muncii, aveți măcar bunul simț și editați ofertele pe care le postați. Sau faceți efortul și înțelegeți-le. Că a da copy-paste, fără să aveți nici o idee despre ce e vorba acolo e o mare jignire pentru noi. Mai ales când vă sunăm și ne spuneți că vom ''dormi în tir''. Iar suzetele alea cu voce plăcută la telefon, ar face bine să-și vadă de unghii și alte îndeletniciri specifice și să lase un bărbat care vorbește limba noastră să ne mintă ce și cum. Vom suporta mai ușor rahatul care ni-l serviți.; 7. Și încă ceva... vă rog să nu uitați că este foarte posibil ca integritatea dvs. fizică să se modifice, prin procese dureroase, atunci când realitatea din teren este diferită de cea prezentată la birou. În fond și la urma urmei dvs. sunteți cei care împingeți tot mai mult limitele răbdării printre noi... inevitabil careva, undeva va ceda. Ca un baraj pe un lac de acumulare... cedează și ia tot cu el la vale... camion, documente, urechea și piciorul dvs... Sper că nu credeați că titlul de ''Asociat unic'' vă face indestructibil, căci nu vă face. Și oricum, levierul nu știe carte...
  2. 7 likes
    As dori sa spun cateva lucruri celor care au dorinta sau intentia de a se angaja la CARRION EXPEDITION/J.CARRION. Cei care ridica in slavi firma , care sunt in stare sa jure cu mana pe inima sau sa spuna, ca ei chiar stiu ca nu este asa, sa se abtina. Ganditi-va ca e posibil sa nu stiti chiar toate evenimentele neplacute din aceasta "curte". Nu spun ca nu a fost o firma buna, sau inca este pentru cei care stiu sa isi impuna punctul de vedere. Spun ca exista si altceva decat cainii cu covrigi in coada. Hai sa punctam cateva lucruri: 1. Pauza de 45 de ore intrerupta la 43 de ore in Franta si Belgia 2.Incarcari/descarcari/schimburi de remorci in pauza (pe tichet, usor,magnet : la fiecare cum merge) 3. Se opresc 50 de euro pentru fiecare foaie de decuplaj/cuplaj lipsa 4. Se opresc 50 de euro pentru fiecare foaie de temperatura lipsa 5.Daca iti fura paletii ii platesti ( nu vorbim de cei care vand paletii, ci doar de nefericitii care chiar sunt furati) 6. Daca iti fura motorina o platesti 7.La cei care trebuiau sa fie la munca de sarbatori dar nu si-au prelungit vacanta printr-un concediu medical si s-au intors la munca dupa 1 ianuarie li s-au oprit 500 euro. (Au adus prejudicii firmei) 8. Daca nu te incadrezi la consum , ceea ce inseamna sub 34, oprire de 50 euro ( iarasi nu vorbim despre cei prinsi incercand sa faca un ban, vorbim de masini care nu se incadreaza orice le-ai face) Daca trece de 36 ,100 de euro opriti 8. Schimburi de soferi in parcari . Dupa ce faci turul Europei cu microbuzul firmei ajungi si tu in Romania. 10. Mai nou se semneaza foile pentru legea Macron. Foile fiind necompletate cu salariul. Foile se prezinta doar in limba engleza si franceza. La aceasta firma incepatorii nu se incadreaza la aceasta lege. 9. Si ultimul punct este despre accidentele tot mai dese la aceasta firma. Oboseala , alteori neatentia sau neadaptarea la conditiile de trafic fac victime. In unele dintre cazuri firma a intors capul si s-a facut ca nu-i mai vede pe soferii la nevoie. Nu spun ca nu exista soferi ajutati, dar ultimele cazuri chiar sunt de plans. Caz: ultima pauza de 45 intrerupta, ultima pauza de 9 ore intrerupta pentru a incarca, telefoane peste telefoane in pauza de 9 ore cand se presupune ca soferul trebuie lasat sa se odihneasca. La scurt timp dupa ce a plecat de la incarcare a avut un nefericit accident, ramanand fara permis. Se merita oare sa ne riscam viata ? Cine ne garanteaza ca dupa ruperea pauzei nu vom avea un eveniment neplacut? Sunt soferi ramasi fara loc de munca din cauza ca vor sa faca cum spun "sefii" . Imi doresc sa ajunga sa se constientizeze cat mai multi colegi ca sa putem schimba sistemul. Pauzele sa fie pauze. Daca se cere consum atunci hai sa mergem la consum. Cand ei spun *cursa super rapida* sa fie cursa in limita conditiilor de trafic, in functie de greutate si in limitele de viteza. Acum, fiecare dupa cum considera. Catelusii si pupi..... sa se abtina . Iar celor care doresc informatii, va spun atat: incercati sa cautati adevarul printre ei , cei patiti. Aici, in comentarii putini au curaj sa spuna adevarul de frica sa nu fie trasi la raspundere. Pe pagina la Carrion toate comentariile si postarile negative sunt sterse. Deschideti ochii, dragi colegi si haideti sa ne facem respectati! Drumuri bune , fara incidente!
  3. 5 likes
    Am obtinut permisul C+E acum 3 ani. In prosita mea am crezut ca joburile ca sofer de tir inseamna a conduce tirul de la A -> B in siguranta fara a omor pe nimeni si sa duc marfa intreaga (in continuare cred acest lucru desi sunt contrazis in fiecare zi de joburile postate pe diverse site-uri). Am fost foarte surprins cand am vazut pe forumuri ce inseamna sa fi sofer de tir: - "Sa nu ii fie frica de transpalet" citat dintr-un anunt care l-am vazut zilele trecute. In imaginatia bolnava a unor patroni de firme a fi sofer de tir inseamna a fi sofer de tir + muncitor in depozite. " A ajuta la incarcare si descarcare ". Ba nene pai ce ai facut ma nene ma... pai nu mi-am luat permis pentru transpalet, nu stiu sa conduc transpaletul si nici nu vreau sa il conduc, nu stiu sa conduc custile (multi drop Anglia magazine), nu stiu sa rup paleti si sa bag marfa in magazin, nu stiu si nici nu vreau sa mut paleti dintr-un Tir in altul. Am ramas si mai surprins cand vad ca aceste firme chiar au soferi, ca nu au cat le trebuie aia e din cauza ca mai sunt soferi care gandesc la fel ca mine si asta e cu totul alta poveste. Firme formate din patroni cretini si dispeceri cu retard mental sunt foarte multe, nu stiu sa planuiasca o cursa de la A -> B si dupaia te suna si te intreaba ca de ce esti unde esti, ca de ce ai intarziat la descarcare/incarcare, ....si tot felul de intrebari cretine. Unul din raspunsurile mele era " nu am aripi pe tir sa zbor, m-am oprit sa ma uit la filme porno, am diaree si fac treaba mare din 5 in 5 minute...." nu cred ca as putea sa dau un raspuns de om normal dispecerului care pune asemenea intrebari. In acest topic nu fac nici o referire la soferii batrani care au posibilitati restranse in a gasi un job calumea, soferii care dintr-un motiv sau altul accepta joburi de genul celor enumerate mai sus ( rate la banci, incepatori, probleme financiare grave ) dar fac o referire la soferii care au un IQ mic (mai mic de 90) si strica piata. Cum este posibil ca un sofer sa accepte 1800 euro/ luna sau pamant, sa incarce si sa descarce sau sa ajute? Cum poti sa accepti asa ceva si dupaia sa te plangi ca ti-au luat din bani din anumite motive (ex: ai avariat marfa la incarcare/descarcare)? Cum poti sa accepti sa pleci la un interviu la mama dracu in Slovacia si sa nu ai bani de taxi? Cum ai putea sa accepti sa ti se impuna un anumit consum (Diesel/motorina) la TIR? Cum ai putea sa accepti un job in care ti se spune ceva de Km? Si nu in ultimul rand si il scriu cu caps lock: CUM MAMA DRACU ACCEPTI CA SOFER DE TIR SALARIU MINIM PE TARA SI DIURNA????? Un salariu 2000-3000 RON net si 60-70EUR diurna l-as accepta si eu dar cand vad minim... ma ia frisoanele. Nu judec dupa gramatica altor colegi sau alte criterii dar judec dupa IQ, ma colegilor ma bufneste rasul cand vad cate unu ca se plange de nu mai stiu ce a patit la firma cutare, pai o meriti din plin si inca e prea putin ce ti s-a intamplat ca esti prea prost si trebuie sa suferi si sa platesti pentru IQ mic care il ai. Din cauza voastra sufera si altii pentru ca voi a-ti obisnuit patronii in felul asta, voi i-ati obisnuit cu Magnetul, tot voi i-ati obisnuit cu consumul, tot voi i-ati obisnuit cu KM, tot voi cu salariul minim pe tara si alte idei demne de filme de groaza. Din cauza voastra le este foarte greu altor colegi sa isi gaseasca joburi normale, sa fie respectati intr-o firma, sa fie tratati ca oameni si nu ca niste animale. Am patit si eu tepe, pacaleli ieftine...etc dar nu m-am plans de ele pentru ca mi-am dat seama ca le merit. Spre exemplu: 1. Am discutat cu un patron Norvegian (vorvesc engleza fluent si un pic Germana) sa ma angajez ca sofer de autobuz. Zis si facut am facut bagajul m-am urcat in masina si am plecat la Oslo. am ajuns acolo am stat 2 zile sa mi se faca actele si cand mi-am dat contractul sa il semnez am citit ca era diferit fata de ce vorbisem. Am iesit din birou le-am aratat la ( la revedere ) si am plecat in Romania (aici am fost mai prost ca ala de a plecat in Slovacia dar diferenta e ca nu m-am plans pe forumuri). Ma bufnea rasul pe drum inapoi acasa si ma intrebam cam cat de prost pot sa fiu ca sa ma duc pana in Norvegia dupa un job fara un contract inainte si pe niste vorbe. Daca aveam contractul dinainte sa plec de acasa puteam sa ma duc la politie. 2. Am trimis CV-ul unei firme am vorbit cu o agentie despre ce consta munca ce urmeaza sa o prestez si a zis ca este Trunking (RDC to RDC). M-am dus la munca, am observat ca dispecerul care era si managerul garajului respectiv are apucaturi de rasist, vorbea urat, iti inchidea telefonul in nas, ... etc. A doua zi dupa o cearta cu el am incarcat camionul si m-am intors spre garaj (la ordinele lui) in schimb am luat curbele " pe 2 roti ", nu am asigurat marfa, franele le-am facut rosii, accelerari ca la F1. Rezutatul a fost ca am facut marfa in spate , i-am predat cheile si nu m-am mai dus. 3. Pe asta il scurtez numai scriu asa mult. Cand mi-a zis ca sa pun mana sa "ajut la descarcare" am refuzat ferm, am vazut ca nu am cu cine sa ma inteleg, am lasat camionul acolo si am plecat acasa. Tepe mi-am luat si eu dar nu m-am plans de ele si am invatat sa le evit, am invatat atunci cand vad un job postat pe anume site sa imi dau seama daca e de bine sau de rau, am realizat ca daca accept sa fac ceva ce nu tine de jobul meu afectez pe ceilalti in sensul negativ (ex: descarci tirul cu transpaletul si liftul raman cei din depozite fara jobu-uri, faci curatenie in autobuz dupa ce s-a termiat tura ta raman spalatorii de la garaj someri). Nu stiu cati dintre voi ati invatat la scoala sau la atestate sa nu va fie frica de transpalet, sa conduceti EPT si sa conduceti custile prin magazine, sa luati cutiile, baxurile de pe palet si sa le bagati in magazin, eu nu imi aduc aminte sa fi invatat asa ceva la scoala de soferi sau la atestate, si daca era asa ceva nu ma mai duceam si ma duceam in constructii in Anglia ca, castigam mai multi bani. Daca o sa incepti sa refuzati astfel de joburi, daca incepti sa fiti un pic mai cerebrali, o sa ii bagati in criza pe acesti patroni si/sau dispeceri si or sa se cunoasca imbunatatiri majore ca regim de munca si la salariu'. Acceptati incontinuare aceleasi conditii si de acelasi tratament o sa aveti parte, iar partea cu banii :))))))))) visati incontinuare la salarii decente. Sper sa priceapa macar cativa din ce am scris aici. Bafta si drumuri bune!
  4. 4 likes
    Întru totul de acord cu tine colegule. Și eu când le spun altora că am coloană vertebrală îmi spun: ''Degeaba, că ești singurul...'' Ei, uite că nu mai sunt... Și am curaj să pariez că în următoarele 2 luni, după ce-o termin cu Anglia o să revin pe comunitate cu salariu de încadrare de minim 3000 de lei și diurnă de minim 60€/zi. Căci unde suntem 2 azi, mâine vom fi 20 iar poimâine 200... și tot așa.
  5. 3 likes
    Pentru a veni in ajutorul posesorilor de MAN voi incerca sa interpretez codurile de eroare ce apar pe displayul de bord.In urma experientei voi posta cateva din codurile mai des aparute: EDC 00647 urmate de o liniuta si diverse terminatii:01;10;08;31=probleme cu primul injector ,cel cu senzor(uzual e terminatia 08- devalorizarea senzorului ZBR 00111 sonda nivel apa- intrerupta FFR 00647 probleme cu cuplajul ventilatorului de racire FFR 00033 senzor traductor ambreiaj EBS 03161 senzor ABS fata dreapta EBS 03171 senzor uzura frane fata dreapta Pentru alte coduri, puteti posta pe forum.
  6. 3 likes
    Salut colegi incepatori ! Am deschis acest subiect pentru a va impartasii prin ce a trebuit sa trec cand am ajutat 2 colegi sa poata devenii soferi si sa invete europa si cu ce se mananca TIRUL . Incercati sa nu mintiti titularul cum a facut colegul meu care imi era ajutor si mai exact a frecat toata partea dreapta a tirului in telepas si a indoit lada de paleti , eu in acel timp dormeam bineinteles dupa 2 saptamani de 123 cine a facut armata stie , idea e urmatoarea daca faceti vreo belea nu ascundeti titularului acest lucru va faceti rau singuri !! Cel de al-2-lea coleg a zis ca sunt tigan pt. faptul ca ascultam printre altele si muzica de manele . Ganditiva bine si comportativa frumos si civilizat cu titularul nu merita asa ceva drept multumire pt. binele pe care il face pentru un coleg incepator . Intrebativa de ce este asa greu sa gasiti un coleg cu experienta pt a forma un echipaj ? Va multumesc pentru intelegere nu vreau sa supar pe nimeni drumuri bune !!!!!
  7. 3 likes
    Ce nu se spune: - prima luna, daca nu este completa, se plateste la km, respectiv 8centi pentru. echipaj si 9 centi singur. De exemplu, te-ai angajat pe data de 5 a lunii, 25 de zile esti pe 9 respectiv 8 centi. - a doua luna ai salariu 1500 singur si 1700 echipaj. - a treia luna ( calendaristica ) pe data de 15 sau 20 a lunii te trimite acasa si esti platit cu numarul de zile lucrate x 43.3 EU. Acuma adunati si voi si-o sa vedeti ca nu este deloc roz. Drumurile sunt 90% pe autostrazi si este foarte greu cu aprovizionarea alimentelor. Aviz celor ce urca la Oslo - acolo nu aveti ce face cu euro si daca te tine o saptamana Norvegia - Danemarca chiar trebuie sa fi aprovizionat. Se circula mult prin Luxemburg unde este obligatoriu sa se alimenteze si nu o sa stiti sa ajungeti nici cu coordonatele gps fiindca in Luxemburg tranzitul este interzis si gps-ul nu va duce bine - intrebati la angajare de traseu. Dispecerii te suna non stop nu tin cont ca dormi si mai au si un ton obraznic unii chiar se amuza sau fac pe sefii, lucrul acesta este cel mai rau la aceasta firma, lipsa de linisye si somn. - aproape zilnic faci schimb de remorca, unele nu au lada si ramai cu lucrurile in brate, altele sunt incarcate prost si-ti fuge remorca stanga dreapta. - foarte multe remorci cu probleme de ABS !!! am luat doua remorci fara frane, cu prima am mers foarte incet pana la un service, dupa certuri la telefon desigur iar a doua am refuzat sa plec cu ea din Montornes (baza carrion) cu certuri si mai mari fiindca incercau sa ma convinga sa plec cu ea asa - sa scot cablu abs ca asa-mi dispare eroatea de pe bord argumentand ca el (tehnicul de la service) are oameni la Oslo care merg pe gheata la Oslo fara cablu ABS si pana nu i-am spus sa-i trimita pe aia cu remorca asta nu au bagato in service. Ce vreau sa punctez este ca atat din partea dispecerilor cat si a tehnicienilor romani de la baza Montornes se face un pressing cu orice pret - nu sunt interesati decat sa le duci remorca, nu conteaza problemele tehnice sau oboseala soferului!. Cine a lucrat la ei stie cat de greu se obtine un bec sau ce te chinui sa speli remorca dupa ce ai carat peste iar dispecerii stiu sa te sune sa-ti dea repede incarcare si niciodata spalatorie!! - Se fac incarcari sau descarcari pe pauza, daca nu merge magnetul pur si simplu rupi pauza ( pe riscul firmei ce-i drept ) dar dupa noua ore incepi o noua amplitudine, se uita total ca TU nu te-ai odihnit noua ore, alta cearta cu dispecerii... Va urez succes la ei (in ghilimele desigur) dar sa nu traiti cu impresia ca se schimba ceva, cu certitudine doar soferii !.
  8. 2 likes
    Buna ziua dragi colegi,am si eu rugamintea daca ma puteti ajuta cu niste informatii mai de actualitate despre firme ce vor tractionisti.Detin un MAN TGX 2012 E5 si ma gandesc sa-l trimit la o firma si nu prea stiu unde sa ma orientez.Va multumesc si va doresc numai bine!
  9. 2 likes
    Aici ai articolul de lege care te ajuta sa intelegi....din discutie inteleg ca nu e o despartire amiabila...ci la dorinta ta..de aceea sunt mai batosi in atitudine...oricum trebuie sa respectati ce ati semnat de comun acord Art. 81. [definitia legala, procedura si efectele demisiei](1) Prin demisie se intelege actul unilateral de vointa a salariatului care, printr-o notificare scrisa, comunica angajatorului incetarea contractului individual de munca, dupa implinirea unui termen de preaviz. (2) Angajatorul este obligat sa inregistreze demisia salariatului. Refuzul angajatorului de a inregistra demisia da dreptul salariatului de a face dovada acesteia prin orice mijloace de proba. (3) Salariatul are dreptul de a nu motiva demisia. (4) Termenul de preaviz este cel convenit de parti in contractul individual de munca sau, dupa caz, cel prevazut in contractele colective de munca aplicabile si nu poate fi mai mare de 20 de zile lucratoare pentru salariatii cu functii de executie, respectiv mai mare de 45 de zile lucratoare pentru salariatii care ocupa functii de conducere. (5) Pe durata preavizului contractul individual de munca continua sa isi produca toate efectele. (6) In situatia in care in perioada de preaviz contractul individual de munca este suspendat, termenul de preaviz va fi suspendat corespunzator. (7) Contractul individual de munca inceteaza la data expirarii termenului de preaviz sau la data renuntarii totale ori partiale de catre angajator la termenul respectiv. (8) Salariatul poate demisiona fara preaviz daca angajatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul individual de munca.
  10. 2 likes
    http://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32010R0581&from=RO REGULAMENTUL (UE) NR. 581/2010 AL COMISIEI din 1 iulie 2010 privind termenele maxime pentru descărcarea datelor relevante din unitățile montate pe vehicule și din cardurile conducătorilor auto (Text cu relevanță pentru SEE)
  11. 2 likes
    Deci , tot EU sunt de vina ..... ?? Ma duc la biserica sa ma spovedesc .... !!
  12. 2 likes
    Păi cu ce să te ajute un coleg. Tocmai ai descris problema... Aerul pe care îl produce compresorul ăla nu e destinat exclusiv sistemului de frânare, în caz că nu ți-ai dat seama. Aerul comprimat e folosit pentru a acționa diferite valve și servomecanisme, inclusiv de la controlul cutiei de viteze... ori tu scoți apă din cel puțin o butelie, destul de des, înțeleg. Apa aia vine de undeva... de la sistemul de răcire al motorului, al compresorului (dacă e cazul) sau se formează în urma condensului. Indiferent de sursă, nu are ce căuta în instalația ta de aer (reduce sau chiar blochează debitul de aer, implicit reduce presiunea de lucru în sistem... evident un servomecanism ce ar trebui acționat, rămâne înțepenit). Schimbă toate garniturile și filtrele (în special cele anticondens, sau cum s-or numi...) și poate scapi de problemă, deși ar trebui identificată întâi sursa apei. P.S. Sfat bazat pe gândire logică și cunoștințe primare, nu sunt mecanic sau alt gen de specialist în domeniul ăsta.
  13. 2 likes
    Atunci dragi incepatori va meritati soarta !!!!!! Una e sa nu asculti manele si alta sa jignesti colegul din aceasta cauza vai si amar....... eu nu mai merg in echipaj cu incepatori si nici cu colegi de breasla , ascultati voi muzica disco acasa si eu manele in cursa singur fara stres . Se vede ca sunteti baieti ........................................................
  14. 2 likes
    Bine spus Mit. Daca sunt incepator ,asta nu inseamna sa suport orice moft din partea titularului...eu unul cu manele nu pot sa fac nimic...ata de mult ma enerveaza incat nu mai sunt bun de nimic. Apropo am iscat un scandal urias intr-un autocar de la atlassib..(veneam din sicilia) si pana la urma tot ca mine a fost
  15. 2 likes
    Pai daca asculti manele eu din start ma lipsesc si de experienta si de camionu tau
  16. 1 like
    Colegule dacă ai fi știut un pic de istorie ai fi inteles că pentru existența ta au fost oameni care au murit ca tu să poți să te joci in nisip și în alte locuri frumoase când erai mititel sa te mândrești cu faptul că nu reușești să te descurci in tara și din contra sa te mândrești că îi ștergi la .... pe alții pentru 3 lei e treabă ta și nu ești singurul care pentru câțiva euro aruncă cu noroi in locul unde s-a nascut(de aici trebuie să pornim au reușit cei cărora le spui ACASA să-și atingă scopul)In rest o zi bună tuturor și drumuri bune.
  17. 1 like
    https://www.indeed.co.uk/cmp/1st-Step-Solutions-Ltd/jobs/Pts-Labourer-9076d84030fde630?q=PTS+labourer PTS = muncitor la trenuri (Overground si NU Underground) munca usoara nu se compara cu underground si cu constructiile. zero responsabilitati in comparatie cu soferia, cost obtinere calificare: 300-500 Lire. Comparatile si voi https://www.indeed.co.uk/viewjob?jk=3a3e20ca12702f67&q=class+1+driver&l=Doncaster%2C+South+Yorkshire&tk=1bl08t1mo92cg824&from=web https://www.indeed.co.uk/cmp/H.-appleyard-&-Sons-Ltd/jobs/HGV-Class-Driver-3ae454d8d4686806?q=class+1+driver Sofer si salariu. :)))))))))
  18. 1 like
    Ca sa prelungim discutia dar cu totul in mod educational pentru alti colegi: In Uk in 2013 aveau undeva la 60.000 - 70.000 soferi in minus. acum s-a mai inbunatatit situatia cu soferii dar nu cine stie ce. Erau undeva la 20.000 care aveau permise dar refuzau sa presteze servicii. Din aia 20.000 fac eu parte :))). Am fost la Eddie Stobart acum 2-3 luni am rezistat 20 - 30 de minute :))) la training. Si sa expun ce s-a intamplat. Am intrat la induction in birou, mi s-a pus in fata o tona de hartii sa semnez si sa le invat intr-o ora . Din primul minut am stiut ca nu stau dar am vrut sa vad pana unde ajung cu cretinismul ( nici macar nu au fost surprinsi de plecarea mea, erau obisnuiti nu eram primul ). 10.30 Lire/h era salariul, Tesco, custi, Trunking depozite. Se apuca femeia sa imi explice ca atunci cand plec din Yard sa ma asigur ca e trailerul corect, sa fac daily check si hop da cu mucii in fasole ,sa scriu pe foaie lungimea trailerului pai ma nene ce treaba am cu lungimea, cu inaltimea DA dar cu lungimea? o fi vre-unu ilegal construit de 150m lungime si sa nu il iau pe ala sau ce treaba e cu lungimea? i-am cerut sa explice, a zis ca nu ea a facut tabelele alea si sa nu o intreb pe ea, pai nu le-ai facut tu atunci ce eliminat cauti aici sa ma inveti tampenii? OK. Trecem peste, o alta aberatie teancul de acte care trebuie sa il faca soferul la Eddie Stobart UK in fiecare zi. Am injurat frate olteneste in gand si am plecat de acolo. Am lucrat frate Cico pe 11-12p/h in timpul saptaminii si pe 20p/h duminica la scafolding pe low loader, am lucrat la alte companii pe 10.50 - 12p/h si am completat decat daily check aia era singura hartie de completat a soferului. Nu tu marfa sa asiguri, nu tu verificat marfa in spate nu faceam nimic decat transportam trailerul atat. La CEVA a fost o data de am dat marfa jos cu transpaletul dar credema ca nici nu am bagat in seama asa ceva, adica oamenii sunt asa de prietenosi, nu fac galagie daca nu ajungi la timp, daca ajungi prea devreme, daca uiti sa bagi motorina, daca uiti sa ai bocanci in picioare, daca ajungi la munca mai tarziu, nu aveam cum sa ii refuz adica trebuia sa fiu nesimtit sa fac asta. Dar sa fac asa ceva (incarcat/descarcat) in fiecare zii cu Transport office care iti sare in cap daca ai facut ceva minor ma nene ma imi pica pe invers rau. Parerea mea este asta: cu ce o sa se confrunte UK in domeniul de soferie o sa se noteze in istorie, au lasat sa faca legi tampite oameni care habar nu au de soferie, inclusiv daily check-ul e degeaba, eu il apreciez dar nu bate casa cu masa. MetroLine din Londra ne-a invatat numai saftey si extra saftey la autobuze in training. Cand am ajung la garaj in prima zi de munca mi-am dat seama ca tot ce m-au invat aia e vrajeala si nu se tine cont aici. Autobuzele erau pericol public, numai stiu cate autobuze am luat fara retarder, care mi s-au stricat pe drum, si multe altele care din punctul de vedere legal si al meu desigur nu aveau ce sa caute pe sosea. Pai unde e Saftey-ul din training ca nu il mai inteleg. Tot asa si la TIR, tot bordul era bradul de craciun, roti blocate pe trailer, am facut pana, pana la urma eu am fost de vina nu remorca sau camionul. OK OK eu am fost devina dar ala nu e stricat? nu am scris toate defectele in daily check? sunt acolo mi-ati zis ca deabia a trecut MOT-ul si sa ma duc cu el unde am de dus...... "Dute acasa ai terminat tura, o sa te sune agentia daca mai vi si maine". Cred ca au vrut sa zica ca fac pe desteptul cu ei . Atunci cand marfa e incarcata gresit poti sa refuzi sa pleci cu el majoritatea companiilor nu or sa zica nimica, dar mai sunt firme care nu te mai cheama daca faci pe desteptul. La training am fost si eu, tot asa era si la DHL, Eddie Stobart Doncaster (2-3 zile training si induction). Cico frate poate ai noroc si gasesti o remorca sau camion cu un cauciuc sau mai multe care are floarea sub 1.6mm si refuzi sa pleci ca e illegal sa pleci cu el sa te vad atunci daca ii mai lauzi, sau sa le zici ca nu merge ABS si il ai aprins in bord. Or sa zica daca nu e cu Rosu e ok, sa il scrii in defect sheet si il reparam noi, tu pleci e ploaie cum e normal in anglia si pui o frana mai brusc ca iti taie unu calea sau iti pune frana brusc in fata ca e suparat pe tine si iti derapeaza trailerul ca nu a avut ABS si fuge un pic in dreapta sau stanga si loveste alta masina. Nu ai Dashcam pe camion sau CCTV. A cui e vina? Nu e nici la Eddie Stobart totul roz. Daca nu ar face induction si training in care sa te invete lucruri de care ei oricum nu or sa tina cont, si te invata ca sa poata sa arunce dupaia vina pe tine, pentru mine ar fi OK si nu as mai protesta pe aci , dar ei te invata ca sa poata sa arunce mortu pe tine. Daca le respecti ca la carte ( faci pe desteptul ) sunt in stare sa fac pariu ca nu te mai cheama la munca sau iti gasesc ei ceva motiv sa te dea afara daca esti PAYE. Ca sa nu se inteleaga gresit, am pus mana pe transpalet, am pus mana pe EPT si am facut ocazional descarcare cu ele la vre-un depozit, dar am facut ca nu am vrut sa fiu nesimtit, am facut ca imi era drag de firma la care munceam, am facut ca a fost exceptie si nu se intampla in fiecare zii. Cico banuiesc ca esti ziua in tura si faci magazine, gandestete cum ar fi daca ai avea driver mate, cum ar fi cu un salariu mult mai mare fata de al meu (cum ar fi si corect frate ca eu incasez 11.50 si cei de la multi drop incaseaza de la 11.50 la 13.50)?
  19. 1 like
    uitate pe post ca l-am reeditat..vezi daca e ok asa..celalalt a fost sters.. Referitor la discutie...problema este ca noi suntem invatati cu heirupul...nu putem merge linistit ca am fost invatati sa alergam la km...nu putem sta linistiti in cabina ca ..pfff....aceiasi idee...nu putem cere o plata suplimentara ca nu stim asta..ni se pare firesc sa muncim pe brinci..Zic noi dar intelegi ca este vorba despre multi alti colegi...La faza cu picior rupt..cap spart..etc..e simplu...ceri daune...CLAIMS..iar ne sperie acest lucru..dar e corect...Consider ca multi altii pot invata din aceasta discutie...lucruri bune..de aceea putem prelungi discutia.. Din ce spuneai cu descarcat si dus in magazin e practica celor de la aldi.si .lidl...Soferii accepta deoarece ...stii reversul...C-am suparati in ultima vreme ca au fost prinsi...Sunt insa si alte firme...Stii ca atunci cind marfa nu e incarcata si depozitata corect poti refuza descarcarea..?? foto...anunti si sa descarce cine vrea..nu tu...sau te intorci cu camionul incarcat la depozit inapoi daca asa decid superiorii...La genul de dus marfa la vreun eventual magazin tu nu ai treaba in afara remorcii..daca ai trainig facut stii asta..altfel nu...Treaba ta este sa dezlegi chingile si sa tragi custile pina pe rampa...atit..In practica poti ajuta daca vezi ca si cel din depozit te ajuta la rindul lui..dar nu e corect...safety...Daca se intimpla un accident e vina ta deoarece nu aveai ce cauta acolo...Eu lucrez pentru Edy Stobart...acum au decazut mult dar totusi...esti pus destul de des sa semnezi informari..traininguri pentru diferite chestii simple..gen cum alimentezi..etc..Te invatau cum sa procedezi intr-o multitudine de cazuri..lucrind cu diferite tipuri de remorci..prelata..frig..dd...etc..Si acum o pot face numai ca agentiile nu mai doresc sa iti plateasca 3 zile macar de training..deci te trimit'' ciine sur la vinatoare''..Asa ajung foarte multi sa ia in primire un camion si sa se uite la el ca la poarta noua..Nici macar nu stiu cum sa introduca un card...nu mai spun de restul...De aceea cred ca semnalul tau de alarma e bun...Trebuie sa ne ridicam la nivelul normalului...
  20. 1 like
    Treaba cu diferenta de bani in functie de munca prestata frate Cico e la aprecierea fiecaruia. Din punctul meu de vedere nu se merita, tot din punctul meu de vedere ca sofer de tir ar trebui sa fac ceea ce am invatat la scoala si la atestate. Daca am intalnit Romani care fac munca pe pret derizoriu... cred ca toti am intalnit. Eram sofer pe autobuz cand am intalnit un om cu ochi care facea curat in autobuz dupa ce termina tura si muncea pe 9lire/h. Era roman, imi venea sa il iau la pumni. Am intalnit un roman care mi-a zis ca el munceste pe Class 1 pe 8 lire pe ora, am vazut pe forumuri cum se plangeau ca nu stiu ce plata au incasat pe Anglia (1000-1200 pe luna). Ideea este daca s-ar incepe cu refuzuri ferme din partea soferilor sa se mai duca la asemenea firme sa se angajeze pe asemenea bani ar fi cu totul altceva. Nu am bani nu cred ca am 300 lire toti bani in cont :))) dar nu sunt disperat dupa ei. Nu m-as duce sa dau ficatul afara din mine pentru un job chiar daca nu stau bine cu bani, nu intra disperarea in mine. Traiesc cu speranta ca lucrurile se vor indrepta si o sa avem mai multi colegi care or sa refuze ferm orice nu apartine de soferia de tir. Mie imi e foarte greu sa price si nu pot sa pricep Cico treaba aia cu incarcatul si descarcatul, si frica de transpalet cu bani opriti la motorina, cu bonus la km, cu magnetul si alte prostii din astea in Romania. Aici in Uk le pricep pe toate doar ca nu imi convine pretul si multi dropul la magazine nu e de mine nu ma tine caroseria si softul .
  21. 1 like
    Sa rectific pentru ca nu m-am exprimat bine. DHL Nisa muncesti 12-15/zi ca sa iei 1000 pe saptamina de care vorbeam. In 24 de ore iti mai raman 9-12 ore sa vi acasa sa faci baie daca mai faci, sa mananci daca ai gatit si sa te culci. Asta fara sa fac un calcul corect cat faci de acasa pana la munca si inapoi. Ai custile de dat jos la magazine, eu sunt mai bleg si mai lenes dupa cum se vede la ce job sunt acum, mi-a picat o cusca cu lapte direct pe bocanc si am avut noroc ca a picat pe botul de fier. Alti nu sunt asa norocosi si si-au rupt un picior... nu cred ca e o nimica toata. Am o cunostinta care fuge de asemena joburi si nu le-ar accepta nici pentru 20 de lire pe ora ( si-au rupt picioarele prin Taillift, custi cu apa sucuri lapte cazute pe picioare sau peste ei direct, capete sparte, si alte accidentari, hernie de disc de la carat la baxuri in magazine ) acum ca e la aprecierea alora de se duc acolo si muncesc pe banii aia pai Cico frate tot la aprecierea lor e si povestea cu salariu minim pe tara si diurna si incarca si descarca pana iti vine rau. Am fost o singura zi la asa ceva fara sa imi dau seama de ce ma asteapta: am descarcat cu un EPT 2 paleti si 10-12 custi la un magazin, nu puteam sa le bagam in magazin ca usa era prea mica si a trebuit sa rupem paletii si custile sa bagam alea inauntru. Mai eram cu inca unu care imi facea trainingul. Am carat cred ca un palet cu bratele in magazin si dupaia i-am zis: "descurcate ca ma duc acasa" si am plecat. Eu faceam referire cum am scris mai sus ca la scoala de soferi si atestate nu m-a invatat nimeni asa ceva. Nu e nimic gresit ca o firma are asemenea joburi dar angajeaza Driver Mate sa descarce ala pana io veni rau! pai ori sunt sofer ori ce sunt? Sofer si hamal nu se poate la mine. La alti ai dreptate se poate au alt psihic, au alta constitutie fizica....etc
  22. 1 like
    acu..tu ai ce ai cu uk...hahahh...aici intradevar..plata e dupa munca...muncesti mai putin...bani mai putini...muncesti mai mult...bani mai multi..ma refer la faptul ca intre o munca gen ce ai spus tu si una in care ai de facut incarcari descarcari exista o diferenta de pret..corecta facuta dupa munca..Crezusem initial ca tu ai observat ca sunt colegi romani care fac o munca mult mai grea pe sume derizorii...Faptul ca esti platit in plus pe o munca suplimentara depinde de fiecare..si trebuie sa ai training pentru ceea ce faci..bine..depinde de agentie...Tot ai zis tu de Ceva...hai sa iti dau si eu un exemplu...e la cauciucuri...soferul incarca descarca remorca...pfff....e diferit fata de ceea ce faci tu...dar pe aceiasi plata...deci accepta o plata mediocra pentru o munca mai grea...Aici e marea problema..Eu consider ca munca trebuie rasplatita..Ai mai multe de facut...mai multi bani..Nu mai pun in balanta transporturile de ADR...pe care multi le practica dar la fel de multi accepta plata identica ca la un transport obisnuit..uitind de pericolele adiacente acestui fel de transport..Riscul trebuie platit..la fel ca munca grea..
  23. 1 like
    Sa ma bag si eu in seama pe scurt: Orice comentariu care ii ia apararea lui Gabriel1960 e de prisos si nu isi are rostul, este 100% vina lui Gabriel1960, nu avea ce sa caute sa plece de acasa fara un contract in mana. Ai plecat ca mine in Norvegia sa zici merci ca ai scapat doar cu drumul si tu ai scapat bine ca ti-au platit drumul dus. Eu l-am platit tur si retur :))). Sa iti fie invatare de minte si alta data incearca sa folosesti materia cenusie care o mai ai. Nu o folosesti patesti rele colegule. Bafta
  24. 1 like
    Dau un exemplu: Stau prost cu banii dar nu am acceptat sa ma injosesc ,sa fac lucruri care nu le consider EU in fisa postului, pai daca sunt tot felul de handicapati si baga in fisa postului tot felul de nebuneli aia nu inseamna ca asa si e, ca ei au dreptate. Nu le consider eu pai ma nene ma eu sunt seful meu si punct. Poate sa vina Regina sa imi zica ca tre sa fac nu stiu ce ... nu fac ca nu vreau. Am rabdat si lucrez cu o agentie care intr-adevar a inteles ca sunt prost de bubui si nu are rost sa ma trimita in locuri unde nu imi place (dupa ce i-am explicat preferintele mele si dupa ce i-am explicat ca daca uita de preferinte pierde clientul ca ce fac acolo nu a mai intalnit). Agentia ma trimite 3-4 zile pe saptamana la CEVA (chiar e numele firmei) iPort Doncaster. Jobul e in felul urmator: iei tirul, cuplezi remorca, il duci la RDC, deschizi usile, il bagi in Bay, astepti te descarca si te intorci gol inapoi. Greutate nu e ca sunt numai adidasi tricouri si treninguri. Muncesc 3-4 ore pe noapte si sunt platit 8. Mi s-a intamplat o singura data sa muncesc 14:40 (am stat blocat pe M62) ore si a doua zi 6 ore. Nu castig cine stie ce dar nici nu fac nimic. As putea sa ma duc la DHL Nisa 5 descarcari pe zi la magazine, as lua 1000 pe saptamana lejer cu LTD(13.50 lire/h in timpul saptamanii si mai mult in weekend) , nu pot sa ma duc ca o consider o injoseala. Sper din tot sufletul sa se opreasca majoritatea soferilor in a accepta tot felul de conditii debitate de oameni bolnavi, sper din tot sufletul ca atunci cand un coleg vrea sa se angajeze sa ceara contract in limba care o cunoaste el si sa il citeasca foarte atent, desi la ce specimene de colegi am vazut sperantele sunt slabe. Bafta colegilor
  25. 1 like
    Ai facut o sinteza buna a situatiei de azi din domeniu...Cum ai spus si tu..din pacate...multi dintre noi accepta si de aici coborirea standardelor...Nu stiu o limba straina...nu stiu meserie..si de aici acceptarea magariilor..Se tot gindesc ca merge si fac bani..din pacate cind trag linie descopera ca ies pe minus...nu pe plus.. Imi pare bine sa observ ca sunt mai multi cei care au coloana vertebrala si sunt constienti de valoarea lor..si a profesiei...Sunt destui inconstienti..sper ca acestia sa dispara din aceasta meserie..
  26. 1 like
    ne dovedesti ca esti un...posesor de carnet...nicidecum sofer profesionist...Suparat rau ca bonusul pe km nu il poti avea..Te incurca rau ca ti se IMPUNE sa respecti timpii de condus si timpii de repaus...Ai auzit cumva printre discutiile din jurul tau prin parcari ca bonusarea la km e ilegala...??nu cred..altfel nu ai mai fi contrariat...La fel nu e interesant ca exista un regulament care iti spune ce ai voie si ce nu...Daca nu iti impunea firma tu mergeai si 24 ore incontinuu..nu era bai... Salariul iar e aiurea..fii sigur ca ai luat 1450 lei...plus diurna...Ca ai ajuns la o suma cumulata de atitia euro...iar e o alta poveste.. Sfatul meu...schimbati meseria sau mentalitatea...Nu mai profesa ca sofer fiind birjar... ps..am incercat sa corectez dar nu inteleg ideea asa ca am lasat needitat comentariul tau...cred ca tu aici ai fi dorit sa spui ..''Am citeva luni de cind lucrez cu firma asta si parea ca merge bine cit de cit,luna trecuta am luat 1800'' tu spunind ''Am cateva luni de cand lucrez cu firma data si pana ce merge bine cat de cat luna trecuta am luat 1800'' ps2= aici incercam sa devenim profesionisti...sper sa nu fi confudat acest forum cu vreunul din grupurile de pe fb...
  27. 1 like
    marianm45 imi pare bine sa vad ca ti-am infrumusetat ziua si ti-am dat motive de bucurie...confunzi insa responsabilitatile cu ''reclama''... Am spus... '''indiferent de situatie eu personal nu am acceptat..si nici nu voi accepta vreodata ca plata vreunei reparatii sa se faca din banii mei camionul avind deja asigurare..indiferent ca e sau nu vina mea.''' Asa ca da...nu ma doare niciunde daca lovesc bara..scara..tai cauciucul..lovesc remorca si o fac zob ca nu sunt atent la inaltime.....Camionul este asigurat Din pacate asta nu inteleg majoritatea celor care poseda carnet cu categoria C si E...Un patron poate face diferenta intre un sofer bun si unul de duzina prin salariu. Din citatul meu reieseau 2 idei...prima...ca nu am acceptat niciodata...Nu stiu de unde ai scos tu ca imi fac reclama negativa eu lovind camion..lovind remorca..Nu au nimic dea face accidentele cu acceptarea responsabilitatii..Ideea era ca dea lungul zilelor in care am profesat niciodata nu am acceptat sa platesc macar un bec ars sau o siguranta ..Are camionul asigurare...Exemplele astea 2 ti le-am dat ca sa observi valoarea infima a lor...ca exemplu..Sa nu crezi altceva... A2a idee care se desprinde din citat..e ca intradevar..nici in viitor nu voi accepta sa lucrez undeva unde mi se imputa mie sa platesc pentru o eventuala distrugere.. Nu intelegi ideea de ''camion asigurat''...Aici ai ceva de munca matale...Sa iti mai spun ca cu toate aerele astea ale mele de neacceptare foarte multi angajatori au fost fericiti sa ma aiva in curtea lor ar fi prea mult pentru tine...Au preferat cred un sofer pregatit..decit unul varza...Au si platit pentru asta diferit..Au pus in balanta totul si au descoperit ca e mai bine sa ma plateasca pe mine mai mult decit sa aiva altul de duzina..Asta face diferenta intre un sofer pregatit,profesionist si unul slab...Asta este si unul din motivele pentru care incerc..si voi incerca intotdeauna sa ii ridic nivelul de pregatire celui de linga mine...chiar daca e incepator..Nu ma sperii ca imi poate lua locul..Sunt chiar bucuros ca devine mai bun decit mine...Si ca nici el nu va accepta magariile cu plata daunelor atunci cind camionul e asigurat.. Capisco..??
  28. 1 like
    Uite ca s-a gasit cineva care sa spuna lucrurilor pe nume. Bravo tatae! Iar in Anglia deja este sparta treaba, sunt colegi romani care lucreaza pe tir si pe 7.50 lire la ora (minimul pe economie in tara asta). Plata pe ora a fost trasa in jos extrem de mult si continua sa fie trasa in jos de colegi care accepta ORICE, numai sa vada si el 90 lire in mana la sfarsit de 15 ore lucrate...ca deh...in Europa la cabina muncea 15 ore si lua doar 45 euro diurna... Concluziile le poate trage fiecare...dar sunt aceleasi ca peste tot: uitati-va la Italia, la Spania... ghici ce tara va urma...
  29. 1 like
    Detin 2 man tgx 440, 1 remorca prelata 1 remorca frig, euro 5 doresc calaborare ferma cu firme de intermediere
  30. 1 like
    Ce e ala Danny ? Fara un sfert ?? Matematica mamii ei ....
  31. 1 like
    Cristian, parca "omul" reprezenta o "capușă" pentru tine? Acum ai schimbat parerea? Sent from my iPhone using Tapatalk
  32. 1 like
    Buna ziua Poate sa-mi spuna si mie cineva daca a lucrat sau lucreaza ca tractionist in dk la Era Transport...cum sunt ca firma!? plateste la timp .asigura curse..etc.. va multumesc...
  33. 1 like
    Legea in germana poate fi consultata aici https://www.bgbl.de/xaver/bgbl/start.xav?startbk=Bundesanzeiger_BGBl&jumpTo=bgbl117s1214.pdf#__bgbl__%2F%2F*[%40attr_id%3D'bgbl117s1214.pdf']__1495627549678 alte discutii.... Noul regulament clarifică faptul că atât șoferul cât și compania de transport, primesc o amendă pe teritoriul german în cazul în care perioada de repaus săptămânal de 45 ore se face într-un vehicul. Germania a luat exemplul Belgiei si Frantei privind repausul saptamanal de 45 ore in camion. Legea prevede că perioada de repaus săptămânal normală nu poate fi efectuată în autovehicul, șoferului trebuie să i se pună la dispoziție un loc potrivit de dormit atunci când își efectuează perioada de repaus. In cazul în care șoferul efectuează perioada de repaus săptămânal normală în cabina autovehiculului sau într-un alt loc neadecvat de dormit, se consideră că nu a efectuat deloc perioada de repaus săptămânal normală. Amenzile sunt aceleasi cu cele care se aplică în cazul în care șoferul a omis să efectueze perioada de repaus săptămânal normală si anume: pentru șofer -60 euro- pentru fiecare oră petrecută în autovehicul în timpul perioadei de repaus săptămânal normală; pentru operatorul de transport – 180 euro- pentru fiecare oră petrecută de șofer în autovehicul în timpul perioadei de repaus săptămânal normală, pentru că societatea nu a respectat prevederile legii. In consecinta....faptul ca nemtii lasa o perioada de acomodare cu noul regulament nu trebuie interpretat ca ''te lasa'' sa faci un repaus saptaminal pe teritoriul Germaniei..ca nu e data nici o lege...Cind vor incepe controalele se vor gasi destui care sa plinga ca nu au stiut..deci...mai bine sa stiti decit sa fiti amendati...
  34. 1 like
    Colegule din ce am vazut acolo , scrie că decat la soferii de persoane nu si la marfa. Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
  35. 1 like
    Nu o sa se reuseasca reducerea timpilor de odihna si cresterea orelor de condus pentru ca s-ar creste prin asta periculozitatea pe sosele deoarece prin aceasta reducere a odihnei si crestere a programului de lucru soferi ar acumula oboseala excesiva.
  36. 1 like
    Eu am un GPS Becker Tranzit 5, pentru camioane. E principala sculă cu care îmi fac treaba. Ca și back-up am Sygic Truck pe telefon (cumpărat, 120€ licența) pe care-l pot muta pe orice device cu Android dacă e nevoie (am avut la un moment dat o tabletă, dar sincer, mai mult am purtato degeaba după mine). Google Maps îl folosesc să caut destinația după numele firmei, atunci când primesc informații incomplete/inexacte, în nici un caz pentru ghidare. Laptopul este exclusiv pentru timpul liber, filme, navigare, comunicare... Am avut la un moment dat AutoMapa instalat pe laptop, destul de drăguț, dar foarte incomod/ilegal de folosit. Anul ăsta am în plan un upgrade la Becker, dar nimic mai mult. P.S. Deși mulți consideră o măiestrie condusul fără GPS (vezi Doamne, ei știu trasee), cel puțin până în orașul de destinație, eu unul îl setez din start din 2 motive: 1. TMC-ul, care mă anunță de eventuale blocaje, acolo unde există infrastructura și 2. Am timpul sub control, în sensul că estimările privind durata de condus ale aparatului sunt mult mai exacte decât calculele mele, deci...
  37. 1 like
    Tot respectul pentru munca depusa. Am dat 65 de lei pe un "transformator" care se alimenteaza la 12 V si scoate selectabil intre 3V si 24 V, avand mai multe mufe incluse pentru diferite tipuri de device-uri. Il folosesc de mai bine de 3 ani, atat la tv cat si la laptop. Se gasesc in supermarket-uri. Toate cele bune. Note 3 sent by Tapatalk
  38. 1 like
    Sa nu uitam ca in alte sectoare in cazul unei calatorii in interes de serviciu sau unei detasari se acorda cazare ,aparte de diurna zilnica , desi problema vine bine specificata in 561 , trebuie remodelata timpurilor actuale . Cristian , gresesti , nu e un capriciu a unei natii contra vesticilor , e vorba de o facilitate de care ar trebui sa beneficiezi ca muncitor , in o deplasare , esti tot la postul de munca si oarecum esti privat de libertate fiind obligat sa pazesti camionul , nu beneficiezi pe deplin de acel concept de ,, pauza de odihna săptămânală ,, relax , o iesire la plimbare , eliberarea psihologica , igiena si o hrana adecvată .
  39. 1 like
    Pentru Soferu...comentariu eliminat .aici e site de soferi nu de postat manele
  40. 1 like
    cand vi la cineva in casa nu ai dreptu sa comentez nimic,,,,,chiar nu ti se cere parerea daca iti place sau nu,,,,,,,,,,,cei care sant pretentiosi pot fi scosi in suturi sau in domeniu nostru pot ramane in parcare ,,,,,de aceea este titular,adica stapanul camionului si cel care raspunde de el.........sant multe cazuri in care soferi au fost abandonati in parcare ,fara bagaj doar cu acte [pormoneu],,,,,,,nu vreau sa intelegeti ca titularul este un zeu ,,,el este stapanul casei si chiar cainele face ca el ca daca nu ,,,zboara
  41. 1 like
    alin draga,,!,,da,i cu hip -hop inainte ! ,,buna muzica si aia ! gusturile nu se discuta ! eu ma intreb ?..tu te,ai dus sa asculti muzica sau sa inveti ceva ? ca vad ca tot o arzi cu muzica in coontinuare,!
  42. 1 like
    Grele cu soferia asta! Poi fratilor cand cautati un coleg care sa va ia cu el scrieti in anunt "caut un coleg non manelist" Acum vorbind serios stiu cum e cand cineva asculta un gen de muzica care celuilalt nu-i prieste dar lasand gluma la o parte,experienta cere sacrificii si eu am fost o saptamana pentru initiere cu un prieten care asculta la greu manele si ce manele dar na am suportat pentru amarata asta de experienta si acum nu mai am treaba sunt bine mersi singur si ascult ce vreau eu adica hip hop
  43. 1 like
    asa ca fapt divers alin ! nu,s fan manele ! dar ce au manelele cu ceea ce a scris omul ca a facut colegul lui ? mare,i frustrarea si stressul in ziua de azi
This leaderboard is set to București/GMT+03:00