Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 09/14/15 în toate secțiunile

  1. " Soferia este un mod de viata, nu doar o meserie. Tot timpul trebuie sa inveti, absolvirea scolii de soferi iti da dreptul de a conduce o anumita categorie de vehicule si iti explica regulile. Deprinderile, reflexele, profesionalismul se formeaza in timp, si dupa 20 de ani sau mai multi de la terminarea scolii, tot mai ai de invatat. Cei care fac cu pasiune aceasta activitate trec usor peste anii petrecuti in custile de otel, peste mesele luate langa roata camionului, peste singuratatea curselor lungi." ...... CECOR
    1 punct
  2. Exact așa se muncea la Grigman! Am plecat la inițiere în aprilie 2013 cu un rucsac de foi de concediu și cu un nod în gând la ce va urma. Vineri dimineața m-am urcat într-un buz de marfă făcut de persoane și înghesuit între ceilalți șoferi am pornit spre Zeebrugge. Nu știam cine este dl. Manoilă, dar aveam să aflu. Pe drum șoferii cu experiență au început discuții și din vorbă în vorbă m-au întrebat unde merg, le-am spus, atunci a început distracția. Nu am băgat prea tare în seamă și m-am gândit că dacă am intrat în horă trebuie să joc. Am ajuns în Belgia sâmbăta după masă într-o mare de camioane și șoferi mangă. Prima impresie a fost că am ajuns la spitalul de nebuni și mi-am pus întrebarea ce caut acolo. Camionul meu nu era printre acele camioane așa că m-a dus la garajul unde era la reparații. Acolo am făcut cunoștință cu titularul, un băiat din Botoșani pe nume Gabi. Acolo am avut parte de cel mai amar gust pe care l-am avut vreodată în viața și mi-am dat seama că ce mi-au spus șoferii despre Manoilă și societatea lui sunt adevărate. Mi-am pus bagajele în praf și am așteptat să se repare camionul ca să pot și eu să mă pun la somn că eram rupt de pe drum că am condus din Austria până la destinație. Pe la 18:00 camionul a fost gata, după zeci de rugăminți a lui Gabi la mecanicul care și el rupt vroia să plece. Mi-am așezat lucrurile și în câteva minute dormeam deja. Nu m-a deranjat nimeni și Gabi s-a comportat foarte frumos. Am stat o săptamina cu el, după care el a plecat acasă că avea 5 luni aproape state că nu venea șofer să îl înlocuiască și care a venit cu ceva vreme înainte a plecat acasă când a văzut condițiile de muncă. Probabil la fel aș fi făcut și eu, dar todeauna am fost învățat cu greul și am zis să încerc pentru familia mea. Acasă era mai greu ca aici, casă în construcție, copil mic, rate neplătite din decembrie 2011... Toți avem probleme... Luni dimineața am început cu un scandal monstru între Gabi și Manoilă care vroia ca la plecare să nu îi de-a niște bani care i-a băgat Gabi în reparații la camion și care nu erau din cauza lui. Toată săptămâna atâtea mi-a povestit că mă gândeam să renunț și să plec cu el acasă, dar iar m-am încăpățânat. Au trecut 3 saptamini de când Gabi era plecat când am intrat în primul scandal cu dispecerul de la Angel Trans (Andrei). În momentul ăla nu mai rezistam, acest dispecer o făcea pe prostul. Conduceam și 16 ore, foile de concediu le-am topit aproape toate. Îmi dădea curse de 700-900-1300, (exe: 800 km în 7 ore). Așa ceva era imposibil și l-am întrebat dacă este șofer și dacă își dă seama ce scrie sau este drogat. Aici a început marea belea că am avut tupeul să îi spun ceva. În vre-o jumate de oră m-a sunat Manoilă și mi-a zis așa: " chele, ți-am dat șansa să lucrezi, te crezi buricul pământului? La poartă la mine vin în fiecare zi șoferi care nu ar face figuri, dacă mai aud că i-ai zis ceva dispecerului zbori". I-am explicat cum este treaba dar nu a vrut să audă și a ținut-o pe a lui. Cu o săptamina înainte mi-a trimis 500 euro că nu mai aveam bani și m-am gândit la acel moment așa: îmi bag p... în mașina ta, în tine și dispecerul damblagiu. I-am lăsat camionul parcat lângă dig în sâmbăta aia și am plecat cu niște băieți din dumbrăveni acasă. Nu mai spun că în perioada aia am avut probleme cu camionul de 6 ori. De amenzi am scăpat, dar cred că în perioada aia m-am ales cu diabetul care aveam să îl descopăr în toamnă la niște analize întâmplătoare, probabil făcut din cauza fricii de amenzi și a celor de la CLdN Cobelfret. La vizita medicală înainte să plec la el nu am avut nimic. Le spun șoferilor începători să aibă mare grijă și să nu accepte orice doar de dragul de a face experiență sau să își păstreze locul de muncă. Mai importantă este familia și sănătatea ta. Am avut un coleg care a intrat în depresie de la stres și astăzi trăiește în lumea lui, noroc din părinții lui că mai trăiesc. După belea soția la părăsit, loc de muncă nu își găsește... O adevărată dramă. Eu am renunțat la ideea de a mai lucra pe camion după ce am căutat pe la zeci de firme și toate au venit cu propuneri nesimțite. Acum mă gândesc să încerc pe autoutilitară 3.5 to după o experiență de aproape 3 ani în distribuție. Dar și aici m-a luat lehamitea, toată perioada asta lucrând la negru. Acum nu mai am obligații în spate, așa că pot să aleg sau să aștept locul de muncă potrivit la o firmă serioasă cu un patron cu bunsimț. Drumuri bune și sănătate colegi!
    1 punct
  3. Vatrancy SRO nota 9,dadeam 10 daca salariul ar fi fost mai mare.In rest patron ok'taxi+avion decontat,lucrul la program.de cand lucrez la ei nu am facut niciodata pauza de 24;numai 45;nu consum; destul de bine comparativ cu ce se discuta pe forum.Si ca si gluma dar adevarat,daca lungesti pauzele mai mult dispecerii trimit mesaj:pls drive!,cu alte cuvinte te roaga si nu se supara nimeni
    1 punct
  4. Singurele cuvinte ''cu înțeles''. Restul... cine se regăsește în descriere n-are decât să-și poarte singur crucea. P.S. Aș adăuga că: Toată lumea acuză începătorii pentru mare parte din situația în care s-a ajuns, din cauză că ''acceptă orice'' pentru experiență. Dar ''experimentaților''... câți dintre dumneavoastră ați SFĂTUIT măcar un începător (nu mai zis să-l și învățați măcar teoretic ceva)?!? Mulți dintre dumneavoastră lucrați ''la km'', sau pe 2 lei din cauză că ''e greu frate, am rate, am copii, până găsesc altceva...'' (și vă mai țineți și de prostii, că deh... aveți experiență) dar în public și aici pe forum vă lăudați cu mii de euro salarii.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.