Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 01/02/16 în toate secțiunile

  1. Salutare colegi! Astăzi am avut ceva timp liber și din greșeală am văzut acest topic deschis când îmi crăpau venele de ciudă că pierd timp și bani... Cum spuneam și în ultima postare, am dat din nou de atestate (marfă și agabaritice) la ADR am renunțat pentru că la firma la care lucrez nu transportă mărfuri periculoase. Mi-am făcut și card de data asta cu atestatele pentru că urma să lucrez pe tgx 440 sau 480 din 2012 și nu aveau diagramă. Între timp de la ultima postare am revenit la sentimente mai bune și vreau să spun că insistența mea de a nu renunța a dar roade. Am găsit de lucru la mine în localitate cu ajutorul unui prieten. La firma care lucrez au doar 8 camioane, timpii de lucru se respectă și nu se cer măgării. Din curte la el mi-am ales un tgx 480, fiind singurul, restul sunt 440. Nu mi-a cerut CV-uri, nu mi-a cerut recomandări... Am avut o discuție de 30 min când am ajuns prima dată la el la firmă și pe loc mi-a spus care sunt condițiile și mi-a zis că mă ajuntă cu atestatele (financiar) și să îmi aleg mașină că are 4 aduse recent din Germania. Totul a decurs normal și după angajare până acum am făcut 3 curse tur-retur RO - UK. Sunt mulțumit cum m-am înțeles cu el cu plata și tot odată văd că și restul colegilor. După sărbători urmează să încep să lucrez iar pe comunitate la Cobelfret în Rotterdam la containere. Vă urez un an nou fericit cu sănătate și forțe de muncă. Fără incidente sau amenzi. La mulți ani.
    1 punct
  2. Eu vreau una !! Cea veche sa decolorat de la soare de la cat o port .
    1 punct
  3. Salut.Colegule,nu-ti cunosc problemele personale si te rog sa nu le expui aici,sunt ale tale si le vei rezolva.O varianta ar fi,daca ai permis C+E si atestate,sa pleci pe comunitate cu o firma serioasa ce-si respecta angajatii.Respectul pentru angajati,dupa mine,ar fi:salariu bun si platit la timp,masini bune si intretinute,decont parcari,respectarea programului,sprijin logistic,etc.Astfel vei scapa de drumuri proaste,salariu mic si ce mai descrii tu acolo.Mentionez ca nu eram deloc incantat de ideea de a fi plecat 2 luni din tara insa,daca faci un calcul,stai mai mult acasa in cele 2 saptamani de concediu decat daca ai lucra tur-retur.Strage din dinti,"inraieste-te" pozitiv si nu renunta!
    1 punct
  4. multumesc iulian.purcari,am lucrat in italia pe actros 1843 cabina semi tot cu impulsuri si nu au fost probleme avea 80.000 si l+am lasat la 390.000 doar revizii si atat ,dar nu ma uns la suflet ca magnum sau eurostar am mers pe toate cam europene mai putin man tg ,bafta. PS topic +ul inca e deschis pentru sfaturi si pareri despre tot ce tibe de deschiderea topicului
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.