Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 05/16/16 în toate secțiunile

  1. Te inseli Mario ! Orice camion poate fi inmatriculat fara a avea tahograf , sau tahograf neomologat! Numerele vechi ( nu mai exista dupa radiere ) nu sunt trecute in actul de inmatriculare provizorie ! Tahograful pentru a fi omologat si pt. a primi oficial statutul sau la bord prezuma urmatoarele : 1. autovehiculul sa aiba inspectia tehnica valabila ( in cazul in speza RAR) 2. Inmatricularea sa fie efectuata . 3 . Sa existe licenta de transport si copia comforma . 4 sa ai placa de identificare RAR afisata pe lateralul cabinei .( obligat oriu la prezentarea pentru omologarea tahografului!) ... Nu vreau sa sperii pe nimeni ! Vreau sa spun doar ca din exces de zel de multe ori comitem erori capitale . Eu am adus trei ansamble in februarie si martie si am inteles cum stau lucrurile . Crezi ca nu ma faultau Ungurii sau Austriecii ? Hai sa fim realisti ! Atata timp cat cu un vehicul rutier chiar utilitar fiind , nu desfasori o activitate economica iesi de sub incidenta lui 561 ., asa ca,, face un transport rutier , inca o data atentie la termen ,, transport rutier care e destul de bine explicat la definitii la ambele regulamente , " ...nu se considera transport rutier o dislocare a unui misloc rutier pentru trecerea in alta propietate a acelui mijloc rutier de la fostul la actualul propietar . (Fac trimitre si la art 3 din 561 cazul unu vehicul nou achizitionat ...) Uite ceva , va dau tema de legalitate si va las sa o dezbateti : exemplu - am bani fara de numar si sunt damblagiu la camioane , cumpar din Germania un camion izoterm de 12 T , pe care il transform in camper pentru turism .... aici intreb : ce licente i-mi trebuiesc pentru a ma deplasa cu acel camper ( de 12 T) ? Am obligatia sa ma comformez lui 561/2006? Sunt obligat sa stau pe interdictii ? ..... si pot continua ....Cine -mi spune ca trebuie sa inregistrez activitatea de condus ( poate ma plimb zilnic cate 30 Km) ? ( Eu inteleg ca militam pentru legalitate , numa ca nu trebuie sa fim mai catolici decat papa !).... Dezbarati-va de obiceiul de a interpreta textul legii dupa puterea fiecaruia de a vedea lucrurile ! Apropos , cauta in postarile mele trecute referitoare la legalitate , multi stiu cu convingere ca am dreptate , dar .... Zici de sters ... nu-i bai ,poti sterge si contul meu ! Daca sunt Gica contra , macar sa fiu pana la capat .
    1 punct
  2. Cand citesc acum cata teorie pentru niste intrari manuale in tahograf ma bufneste rasul..... Acum sfat pentru colegii mai tineri sau fara experienta ca mine: Meseria se invata lucrand Nu este greu daca ai inclinatie pentru asa ceva Camioane se gasesc, soferi mai greu, cine are nevoie de un sofer iti va acorda o sansa ( dupa cateva probe de lucru o sa stii ce sa faci) Cand nu stii intreaba ! cu timpul o sa demonstrezi ca esti mai bun decat ceilalti pentru ca esti roman si romanii sunt buni soferi Succes colegi, si sa nu acceptati sub 11€ in Germania
    1 punct
  3. Reptor, colegule, omule! Am specificat: a fost o glumă, parodie, bășcălie, miștocăreală, pe seama " ofertelor de nerefuzat "! No comment!!! Soluție: - Iarna te poți încălzi împingând ansamblul în " stau ", faci și economie la motorină, nu mai trebuie nici să mergi la sală. În timpul asta, poți ceda cabina unei " doamne ", face și ea niște banuti, primești și tu un procent, toată lumea are de câștigat. P.S. - sper ca măcar de dată asta să nu iei în serios " calculele "!
    1 punct
  4. Din plictiseala rasfoind , pe aici pe forum am gasit acest subiect care nu imi pare deloc in regula, auzi cum sa supravietuiesti la o firma de transport cred ca e cea mai cea mai intrebare, pai de ce sa te chinui sa supravietuiesti, accepti sau nu conditiile, te impui prin ceea ce stii sa faci daca sefu nu e deacord cu principiile tale fiecare pe drumul lui strangi mana si mergi mai departe in nici un caz nu fac compromisuri.
    1 punct
  5. Da colegu poti sa ii spui numele meu si te pot lua...nu am nici eu experienta mare sunt din septembrie dar invatam amandoi si te ajut ca si eu am fost ajutat la randul meu.
    1 punct
  6. Nu îi adevărat că firmele mici trag de tine... Vă dau exemplul meu, m-am băgat in afacerea de transport internațional mai mult după ureche. M-am documentat, am făcut calcule și am hotărât să mă apuc. Eu am lucrat cot la cot cu șoferii mei, echipaj/singur. Eu, datorită ȘOFERILOR am ajuns de la 1 cap tractor, la 4, in 2 ani jumătate. În târg se aude că șoferi sunt destui, dar nu îi așa. Nu vreau să intru în polemici cu voi, însă nu toți cei care au C,CE, se pot numi șoferi profesioniști. Eu ca manager de firmă, sunt conștient că dacă încerc să fac mișmașuri cu soferii (magnet, foi, furt motorină etc) o să rămân cu ochii în tavan. Mulți dintre șoferi blamează patronii, unii au dreptate, unii nu. Eu când am început să merg pe comunitate cu primul meu șofer, nici măcar nu știam să agăț o remorcă. În momentul când am plecat din localitate, mi-a spus în felul urmator: băiețică, tu pe firmă ești patron, dar în cabină eu sunt șef. Așa că... trageți voi concluziile. A.L
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.