Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 05/18/16 în toate secțiunile

  1. Articol preluat din Infotrucker În cadrul Conferinței Interanaționale pe Transport, comisarul european Violeta Bulc a declarat că susține impunerea salariului minim pentru toți șoferii profesioniști din spațiul comunitar. Momentan, totul stă într-o declarație făcută de comisarul european pe transport, dar care dar de anul acesta ar putea deveni o acțiune concretă a Comisiei împotriva dumpingului social în transportul rutier, profitând de „Pachetul de drum”, care va fi prezentat chiar înainte de sfârșitul anului 2016. Prin urmare, pachetul de reglementare în sectorul de trnasport rutier ar putea conține norme specifice împotriva dumpingului social, acceptând faptul că unele țări, precum Germania și Franța, au pus deja în aplicare într-un mod autonom, impunerea unui salariu minim pentru conducătorii auto comunitari. Aceste reglementări sunt valabile mai ales pentru cei care fac cabotaj și își detașează șoferii pentru o lungă perioadă de timp în străinătate. Plecand de la propunerea impunerii unui salariu minim obligatoriu pentru soferii profesionisti la nivelul Uniunii Europene venita din Italia, ne-am gandit ca este momentul sa ne exprimam punctul de vedere cu privire la un aspect ce a tinut capul de afis la sfarstiul anului trecut, impozitarea diurnelor soferilor profesionisti cu scopul de a reduce evaziunea fiscala din sectorul transportului din Romania. Aparent cele doua subiecte nu au nicio legatura, insa, in esenta lucrurile vizeaza acelasi aspect, cel economic. Dupa cum stiti, propunerea de impozitare a diurnelor soferilor profesionisti a venit din partea ANAF, care, in cadrul unui program pilot a efectuat controale la mai multe companii de transport, perturband activitatea acestora. Mai mult, ANAF dorea ca aceata impozitare sa fie facuta retroactiv, pe ultimii trei ani, ceea ce ar inseamna falimentul intregului sector de transport. Si nu disparitia companiilor de transport ar fi o problema cat numarul mare de someri rezultat. Intr-un final lucrurile s-au calmat dupa ce ANAF, a suspendat controalele pe aceasta tema, pentru a putea face o analiza.Statul roman, in goana sa nebuna si continua de a aduna bani la buget a „mirosit”, lucru ce este evident de mai mult timp, ca prin acordarea diurnelor catre soferi, o mare parte din firmele de transport „sifoneaza” bani, fentand astfel plata taxelor catre stat. Evidentele in aceste cazuri merg pana intr-acolo incat, orice patron de transport cu 5 camioane, isi permite luxul unei masini personale de peste 50.000 de euro in conditiile in care acesta se plange continuu ca este greu. Pai daca este greu, mergem cu Loganul, nu cu Mertzanul.
    1 punct
  2. Cred că mă confunzi Mario... Eu am început în 2011, pe 7,5t distribuție de noapte, 1450euro + chirie și transport asigurate (contract pe RO). De atunci tot în sus am mers. Momentul trecerii la 40t a fost unul nasol, în primul rând pentru că acceptasem plata la km și în al doilea rând că au încercat să-mi tragă țeapă (au încercat, căci le-am lăsat camionul fără acte în Elveția și cu o zi înainte de a pleca la Kurt Beier mi-au băgat banii datorați plus ceva peste... pentru deranj). Și în plus, pentru cultura ta generală Mario, nu doar salariul este criteriul după care mă ghidez în alegerea unui loc de muncă. Caută prin posturile mele, că am mai spus-o... eu caut un raport muncă/salariu care să-mi convină. Degeaba mi se oferă 3000euro dacă după ce semnez muncesc de 5000euro, prefer să mi se ofere 1200euro și să muncesc de 900euro... Dacă sunt ironic/arogant și te deranjează personal treaba asta... închide-mi contul. Dar dacă sunt ironic/arogant atunci când sfătuiesc pe alții să NU facă ce-am făcut eu, sau când ofer sfaturi, poate chiar bune de urmat, atunci bănuiesc că mi se poate ierta exprimarea... dacă nu, la fel, mi se poate închide contul.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.