Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 08/03/16 în toate secțiunile

  1. In situatia dumneavoastra Regulamentul 165/2014, articolul 34, aliniatul (3), litera b, prevede: Statele membre nu impun conducătorilor auto o cerință de a prezenta formulare care să ateste activitățile lor în intervalul în care s-au aflat departe de vehicul. Concluzia logica este ca ar fi suficient sa va introduceti date manual pe cardul tahograf astfel incat toata perioada cat cardul a fost scos sa se justifice. Din pacate, in practica este „putin diferit”, fiind posibila intalnirea cu un agent de control care nu cunoaste prea bine prevederile legale, in special pe teritoriul Ungariei, si care sa „ramana surprins” de lipsa unui formular care sa ateste repausul prelungit (concediul)…Sunt foarte dese aceste situatii care reprezinta un abuz plecat de la necunoasterea legilor. Pentru a evita astfel de discutii, un formular va poate asigura confortul calatoriei. Deci, introduceti manual datele in memoria cardului si ( imi pare rau, dar este total neprofesionist acest sfat, insa practica difera putin fata de teorie) sa aveti un formular care sa acopere aceasta perioada.
    1 punct
  2. In canada este 500$ pe fiecare tona ce depaseste gwv
    1 punct
  3. Bună seara domnilor. Colegule, o să încerc sa te lămuresc, dacă pot. Asta depinde foarte mult de examinator. Daca ai crengi de copaci care pot agata prelata sau pot lovi parbrizul, faci remarca examinatorului - în 9 cazuri din 10, îți dă O.K. -ul. Orice manevra dupa ce in prealabil, te-ai asigurat temeinic. Trebuie sa demonstrezi ca esti capabil sa circuli in spatii in care altii nu incap cu Matiz-ul. Dacă ai taximetre, microbuze care îți stânjenesc manevra, faci remarca examinatorului, te asiguri si totul o sa fie bine. La plecarea din loc, ai grija la zapacitii care vin de pe strada Cuțitul De Argint. În 99% din cazuri, o să întorci în jurul scuarului din fata autogării Filaret. Dai prioritate si la muștele care vin dinspre " farfurie ", totodată ai grija sa nu te surprindă tranvaiul care urca/coboară spre/dinspre șoseaua Viilor, pe linie. Paralel cu Autogara Filaret, este o străduță cu restricție de greutate, dacă te băga pe acolo, în prealabil atenționezi examinatorul - care vrea să vadă că " tu vezi ". Vezi ca în fața la Autogara sunt microbuze, dacă spune sa faci dreapta spre Viilor, o să poți doar dacă încalci banda doi. Dacă mergi pe Trafic Greu, atenție la semaforul care dă prioritate la tranvai ( linia intersectează direcția ta de mers în virajul la dreapta, pe strada din fata ai restricție de greutate ). Tot pe Trafic Greu ai calea ferată dezafectată, dar care are încă Crucea Sfântului Andrei - este lăsată acolo pentru examen. Oprești, întorci capul să te asiguri până îți trosneste gâtul. Aceeași situație pe strada Zetarilor - este traseu de examen. Alt traseu " urat " este pe la Policolor. Ai cale ferată, si atenție mare la întoarcerea în giratoriul dinainte de Drumul între Tarlale. Vin ca bezmeticii de pe A2, si riști să nu dai prioritate - acolo, ei au ! Te încadrezi pe banda interioara, cu rotile din dreapta de la remorcă pe latura din dreapta a benzii tale și virezi ușor dreapta camionul - ai grija sa nu-l scoți prea tare in fata unui idiot care - teoretic - nu are ce căuta decât înainte, spre străduța din spate de la Arabesque. În felul ăsta, o să vezi ce vine din dreapta. Dacă te duce pe Sebastian si îți spune să virezi dreapta pe 13 Septembrie, vezi ca ai bretea cu doua benzi. Te poziționeze pe mijlocul bretelei, înainte să intri pe ea. Dacă o să încerci să virezi de pe banda unu, precis pleci cu semaforul de pietoni după tine pentru că la ora de examen, 13 Septembrie este foarte aglomerat, si nu poți scoate camionul în larg. Pe urma, o să virezi dreapta pe Trafic Greu. Atenție la pietonii care traversează din dreapta ta, în momentul când și tu virezi la dreapta. Încearcă să folosești si vitezele superioare - atenție la limita de viteza -, folosește ambele game. Încearcă să vezi dincolo de " 5 metri ". Ai grija sa nu atingi bordura cu rotile de la remorcă, în virajul la dreapta. Nu stiu daca te-a învățat instructorul, dar cel puțin doi dintre examinatori, au obiceiul să înceapă examenul cu cuplare aer, ABS si instalația electrica. Încearcă să dovedești siguranță în manevre. Daca esti in miscare, te apropii de o intersectie si examinatorul nu-ti spune din timp incotro sa o iei, inseamna ca ai un indicator cu traseu de urmat pentru camioane -atenție la tipul ăsta de indicatoare. In momentul cand examinatorul iti da o indicatie de urmat, o repeti cu voce tare, sa vada ca ai inteles. Nu palavragi, dar poti schimba cateva cuvinte, sa vada ca poti sa fii atent, concomitent la mai mute lucruri. Dacă te pune sa dai cu spatele, oprește cu rotile drepte, te asiguri, si miști ansamblul doar din ambreiaj, fără să folosești accelerația. Indiferent unde o să executi manevra, la ora aia este circulație, vin din spate, cand esti absolut sigur, mai misti putin agregatul. Nu te opri foarte aproape de bordura - e bine si la 40-50 de cm. Daca pleaca remorca intr-o parte, tragi usor de volan in directia respecfiva - mai mult de 10m, nu o sa dai cu spatele, pe urma se complica treaba la protap. Permanent muchea verticala din spate a cabinei, sa fie aliniata cu muchea verticala din fata de la remorca. Bafta la examen.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.