Sari la conținut

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 09.09.2016 in all areas

  1. 1 point
    Mario Bandit, Gasesc initiativa ta buna. Termenii uzuali care sunt folositi in domeniul legislatiei transporturilor rutiere trebuie cunoscuti de catre cei implicati. Si cine este mai implicat decat conducatorul auto? Chiar si acest substantiv "conducator-auto" tinde sa inlocuiasca substantivul "sofer" . Eu ma declar multumit daca reusesti sa determini o parte a conducatorilor auto sa utilizeze termenul "PAUZA" atunci cand este obligatoriu sa se odihneasca si "REPAUS" atunci cand dispun liber de timpul lor. La alti termeni, de exemplu: PERIOADA, DURATA, ZI DE LUCRU, este mai greu datorita faptului ca limba romana permite utilizarea acestor termeni, in contexte diferite, cu referiri acoperitoare literar pentru mai multe scenarii. Referitor la PROGRAM, este adevarat ca acest termen nu apare in legislatia sociala, dar apare in OMTI 980/2011 obligatia sa intocmeasca programul de executare a transportului, deci sa "programeze", de aici si acest "program" care-l mai utilizeaza anumiti conducatori auto. Deci, te urmaresc... Totodata, putina intelegere si rabdare cred ca o sa-ti aduca o mai mare apreciere si din partea celor care nu te cunosc atat de bine si care nu au timp sa inteleaga ca intentiile tale sunt pozitive. Oltenii (si eu sunt oltean), cu felul lor original, isi arata iubirea de genul "Fa, fir-ar a dracului sa fii, te iubesc", de aia si vorbim mai repede (noi, oltenii), sa nu lasam pauza dupa "sa fii", ca daca tragi aer in piept chiar atunci, ramane doar "Fa, fir-ar a dracului sa fii" si te bate nevasta de-ti iese legislatia din laptop.
  2. 1 point
    Turistul

    Consum in stationare

    Cu permisiunea lui Mario as mai adauga urmatoarele; Depinde ce activitati se fac in timpul stationarii,eu de exemplu am zile cand tin motorul turat cate4-5 ore la 900 ture pentru a incarca sau descarca silozuri sau bulk uri..Mai folosesc si compresorul pentru a face presiune de aer pentru acestea. Pe alte camioane avem macarale cu care incarcam diverse marfuri. Mai sunt unele remorci care au rampa liftanta la spate si necesita o tensiune constanta de curent. Cum am mai spus..Depinde de activitatile prestate in timpul stationarii.
  3. 1 point
    Mario........comunitatea soferilor profesionisti nu e constituita din absolventi de studii superioare( in marea lor majoritate) , care se pot exprima cu usurinta in termeni tehnici.Nu m-am erijat niciodata in formator de opinie,asa cum incerci tu sa o faci, folosind avantajele functiei de administrator pe acest forum( asta ca sa intelegi de ce prefer sa urmaresc doar activitatea, de multe ori , fara sa reactionez). Si eu scriu de pe telefonul mobil, dar asta nu prezinta pentru mine un inconvenient in a scrie " sti" in loc de "stii".........pana la urma e vorba de ortografie de clasa a 4-a ....nu de interpretare si definitii de termeni tehnici din regulamentele care reglementeaza activitatea in transporturile rutiere de marfuri. Ceea ce ma deranjeaza personal, e atitudinea pe care o adopti atunci cand, dupa spusele tale, ai doar intentii bune si constructive, dar sfârșești prin a jigni sau a lua in batjocură parerile celorlalti..... Inteleg ca ai activitate si oarece performante ( relative, dupa parerea mea)pe acest forum.....inteleg ca vrei sa iti construiesti o anumita imagine, dar cred ca, in maniera in care o faci, e mai degraba una menita sa facă membrii acestiu forum sa nu se implice in actiunile tale. Nu te cunosc personal, asa nici cum tu nu cunosti personal, pe multi din membrii acestui forum pe care ii cataloghezi fara retinere dupa doua-trei fraze exprimate: " manuitori de volan", insa pot afirma cu certitudine despre tine , ca nu imi doresc sa cunosc personal o astfel de persoana: " plina de sine".... " aroganta si dispretuitoare"......."priceput in tot si la toate" ....in domeniul nostru, bineînțeles. Sfarsesc , cu un gust amar dealtfel, in a constata ca unii isi ridica singuri statui, fara a tine cont de pareri, impresii si experiente.Cred ca faci parte din categoria celor care, cred, ca doar parerea lor conteaza.....ti-ai creeat singur un "mit" in care te vezi centrul atentiei......poate observa oricine acest lucru: ironii si jigniri gratuite, dublate de block al user-ilor care nu iti impartasesc ideile si conceptiile, conferite de calitatea de administrator .....Sincer, parca ma vad in pauza saptamanala normala intr-o oarecare parcare ( asta ca sa respect termenii tehnici pe care vrei sa ii implementezi in vocabularul " manuitorilor de volan") si vine unul sa ma " certe" ca nu spun ca sunt " in pauza de odihna saptamanala normala" in loc de " fac un 45 de ore colegu' "....
  4. 1 point
    cico_3504

    CATI KM SE POT FACE IN 4,30 MINUTE ?

    asta e o boala provocata de cei care lucreaza pe o plata ilegala..respectiv la km...nu e interesant citi poti face..acelasi sofer in conditii identice poate scoate diferiti timpi..si km....totusi eu personal nu consider un motiv de lauda de a face cit mai multi km...ideal ar fi fost...''cei mai putini km in 4,30 ore conducere''
  5. 1 point
    kikitobar

    Meyer Logistik Germania

    Salutare! Am revenit sa va povestesc ce hotie e la Meyer... Ca sa ajungi sa castigi undeva la 1700-1800 euro, bagi cate 10-12 ore pe zi ,uneori si 14 ore si bineinteles tu ar trebui sa castigi mai multi bani , dar super firma Meyer iti mai taie din ore sistematic si lunar cate 20-30 ore!Adica pe intelesul tuturor:NU ESTI PLATIT DUPA CARD!Justificarea?Rewe plateste dupa un barem de ore care este afisat pe Tourenliste,dar nu se ia in consideratie cat astepti dupa marfa,cat stai la magazin daca ai camion la descarcat in fata ta,daca stai in STAU,etc... Pe masini nu exista niciun fel de liza ai doar in depozit si cele mai multe sunt la KOLO.La Obst si Gemese(legume/fructe)trebuie sa fugi dupa ele ca sa prinzi si tu un daca ai noroc... Legat de tariful pe ora...esti platit cu 9 euro brut/ora si nu vei castiga niciodata ca soferii nemti care castiga undeva la 2300-2500 euro...deci e cam discriminare nu-i asa? Ca idee ...un sofer neamt care conduce SOLO va castiga intotdeauna mai bine ca tine sau ca soferii polonezi,unguri,columbieni,africani,etc ...tu conducand CITY SATTEL... Deci mult succes va doresc la Meyer si nervi de otel! PS: Nu faci soferie frate la Meyer ci mai mult hamaleala pe bani putini...plus ca apartamentul unde stai e pe numele lui Meyer si pot sa-ti dea viteza cand vor ei...
This leaderboard is set to București/GMT+03:00
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.