Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 12/25/16 în toate secțiunile

  1. Buna seara. Domnule C_O_C, inainte de a face observatie cuiva, asigurati-va ca, in primul rand dumneavoastra stapaniti gramatica si sintaxa limbii romane. Corect, se scrie " invata ", nu " anvata " - se aplica regula cu litera " i " la inceputul cuvantului. Cuvantul " anagramat " - folosit de dumneavoastra - un derivat al cuvantului " anagrama "- , care este o specialitate rebusistica, si care presupune schimbarea ordinii literelor unui cuvant, pentru a forma alt cuvant. Daca doriti sa caracterizati incapacitatea cuiva de a se exprima in scris si/sau vorbit, corect din punct de vedere gramatical, cuvantul destinat este " agramat ". Atentie, de asemenea, la semnele de punctuatie. In concluzie, hai sa nu procedam la fel ca in parcare, unde toti suntem " profesionisti ", dar, doar pana la proba contrarie. O seara buna va doresc, in continuare. P.S. - am vorbit doar in numele meu, - ca simplu membru al acestui forum -, departe de mine gandul sa ma erijez in avocatul cuiva.
    3 puncte
  2. - Raporturile dintre angajat și angajator, așa cum sunt ele reglementate de către Codul Muncii, exclud cu desăvârșire solicitarea și/sau reținerea (sub orice formă) de garanții materiale care să acopere valoarea echipamentelor (sau eventualele daune asupra echipamentelor), de orice natură ar fii aceste echipamente și cu care angajatul își desfășoară activitatea. - Respectarea Reg. C.E. 561/2006 nu este un privilegiu acordat de către angajator. Este obligație legală. ... Și mai și spui că lucrezi de 8 ani... Dacă ai lucrat cerând voie să respecți legea, scuză-mă, dar îți bați joc de noi toți. Și mai ești și tare-n gură...
    1 punct
  3. O sa va rog sa va ginditi la 2 lucruri.... 1= din punct de vedere firma...patron....ati facut un contract de munca...inregistrat la itm..?? daca da...sunteti acoperit si recuperati banii.. daca cumva insa nu ati facut acest lucru si era ceva gen ''munca la negru''..sunteti direct raspunzator..ati deschis singur ''portita'' 2= din punct de vedere sofer.....in momentul in care discuti cu o firma si accepti conditiile de lucru care ti se spun....rele...bune...nu e cale de intoarcere...le-ai acceptat constient....Luind diurna in avans si plecind ulterior iti bati joc nu numai de tine ci si de cei care vor veni in urma ta..Acea persoana nu va fi un sofer profesionist niciodata..va merge pe furtisaguri si alte minunatii.. Ca idee de discutie..totusi ar fi bine sa intervina si cel care are pus aici numele..poate iese o alta poveste...
    1 punct
  4. Vine si dovada... cu ce salariu va platiti angajatii incadrati ca soferi profesionisti? Cumva salariul minim ? Si restul diurna? Pana la 1500 eu? Ii mai trimiteti si pe Anglia si nu le platiti parcarile dupa ce ca le dati un salariu mizer pentru europa... sa revenim la salariu, dumeavoastra stiti ce pensie o sa aive un angajat care iese la pensie de la dvs? Chiar va rog daca puteti sa faceti un calcul ...o sa le dati diurna si la pensie? Si exemple sunt o gramada e plin forumul si peste 90% sunt firme romanesti duma, edy, bdt, trota maghiari aia cu w si tinde spre infinit
    1 punct
  5. V as ruga sa postați si dovezile acuzațiilor dumneavoastră ca vorbe in vânt pot spune multi.altfel sa nu mai faceți astfel de acuzații.multumesc!
    1 punct
  6. Asta da sofer :))) cel mai probabil a aflat din timp ca dati tepe si nu platiti soferii rog pe colegu Manea Bogdan sa mai viziteze si alte firme din Romania
    1 punct
  7. Daca taceai filozof ramaneai ..... Daca in 8 ani nu ai invatat , e grav ....te -ai tinut de volan degeaba ....
    1 punct
  8. Tu măcar ești șofer de meserie? Sau vorbești din auzite, căci tu în realitate lucrezi în alt domeniu? Tu nu reușești nici măcar să înțelegi că vorbim de tipuri de transport diferite aici, dar în schimb îmi ceri mie ''argumente legale''. Și dacă ți le-aș da, probabil nu le-ai înțelege... Recunoști că nu știi nimic despre situația în sine dar faci afirmații la adresa mea, anume că induc lumea în eroare. Ce excepție să fie prevăzută domnule moderator, când din capul locului reglementările cabotajului NU SE APLICĂ?!? Ce e așa de greu de înțeles?!? Este transport internațional combinat (intermodal, multimodal sau cum vrei să-i spui), atâta tot. Nu este absolut nimic ilegal. În plus, dovedești clar că nu știi ce vorbești când îmi ''povestești'' mie despre numărul de înmatriculare al autotractorului scris pe C.M.R. Uite, eu nu scriu numărul autotractorului și nici pe cel al semiremorcii, ci scriu B.I.C.-ul semiremorcii... ce părere ai dumneata, oare convenția C.M.R. îmi permite asta? Și încă ceva, la mintea ta așa, cine crezi că întocmește C.M.R.-ul?!?... Nu cumva ăia din Germania când au încărcat marfa? Cum poți tu să-mi spui mie că fac cabotaj când eu am CMR din Germania, am interchange-ul de la terminal și sunt același operator de transport (nici măcar un transportator succesiv la rubrica 17). Rezumă-te la a fii sindicalist înfocat (dacă crezi că alții pot îndrepta ce nu suntem noi înșine în stare) și nu te mai lega de mine dacă nu știi despre ce este vorba. Am evitat s-o spun până acum, dar tu pur și simplu abuzezi de poziția de moderator (vis-a-vis de confruntarea cu mine). Nu mă deranjează, dacă e să o luăm oblu... moderator sau nu, sunt gata când vrei tu să ne confruntăm pe legislație. Dar mai bine ai profita de poziția de moderator în acțiunile tale sindicale. Dacă ești convins că faci ceva bun, atunci profită de impactul mesajelor tale ca moderator și adună-ți oameni. Nu-ți ''strica'' rating-ul cu mine, eu n-am nici un fel de interes aici... doar ajut la rândul meu cum și eu am fost ajutat.
    1 punct
  9. Reg. CE 1072/2009, art. 2, alin. 6: Și cu asta se termină orice altă discuție pentru situația de mai sus. Transportul intermodal prezentat de colegul nostru, este transport internațional și punct. Se face de către același operator de transport în baza unui singur contract de transport/operațiune.
    1 punct
  10. Rea e viata de Camionagiu în Canada, în aceasta tara subdezvoltata făceam team pe California curse de 6 zile (70 de ore, nu 130), ca și șofer angajat, am început cu 4500+ taxe, după 2 ani, ultimul paychek a fost 5700 + taxe /luna, după ce plăteam toate dările la guvernul acestei tari subdezvoltate rămâneam cu 3500 la începuturi, ca după 2 ani de experienta sa ajung sa rămân cu peste 4500 curat in buzunar. După aceasta perioada de munca care m-a ținut departe de familie, banca mi-a aprobat o linie de credit din care mi-am luat camion, deci cu down payment făcut aici, și nu cum zice acest Nostradamus, cu bani aduși din Romnika, și iarăși contrar previziunilor deosebite făcute de același atotcunoscator care mi-a zis ca în maxim 6 luni o sa fiu falimentar, ma gândesc serios sa îmi iau al doilea camion. El a rămas în exact același studiu ca acu 4 ani, a fost ultima oara când am avut contact cu el. Pentru oamenii care nu le este frica de munca, succesul în aceasta meserie și nu numai este sa va distantati de astfel de persoane negativiste care aduc numai energii negative și sa va apropiați de cei care sunt cuprinși de gânduri pozitive capabili sa vadă partea plina a paharului. Da Robert, de când TU nu ai mai dorit să ai de-a face cu mine toate îmi merg mult mai bine, pentru asta îți mulțumesc. Răzvan
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.