Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 02/20/17 în toate secțiunile

  1. Ia pune intrebarea corect ca sa vezi cum primesti raspunsul corect .. sus scrie forumul soferilor profesionisti .., nu grupul manuitorilor de volan .
    1 punct
  2. Cum adică ''neglijență''? N-a văzut în ce mașină s-a urcat, sau cum? Și cum și-a permis ăla să deranjeze o mașină care-și făcea ''pauza''? Adică era și ea săraca obosită, își făcea o pauză, poate binemeritată și vine nu știu cine și se apucă să tragă de ea, așa nitam nisam... da' cum e posibil așa ceva? Da' chiar vă credeți în junglă acolo, de deranjați mașinile altora?!! Tu unde erai în intervalul 12:45 și 18:00? Dacă efectuai un repaus zilnic (indiferent că normal sau redus) trebuia să fii la bordul autovehiculului. Dacă efectuai repausul zilnic în altă locație, cardul nu avea ce să caute în tahograf!!! Cât despre amendă, nu știu detalii exacte (cu sume de bani), dar pot să-ți spun că indiferent cât ar fi amenda, meriți una în plus pentru necunoașterea prevederilor și a termenilor legali. Așa că ''știmabile''... noi doi nu suntem colegi (de breaslă, cum probabil crezi tu). Colegii mei știu meserie!
    1 punct
  3. De ce vă e așa greu să recunoașteți că apariția sistemului cu atestate nu are nici o legătură cu ce ''a fost odată''?!? Schimbările astea nu s-au făcut ca să pună cineva la îndoială calitatea șoferilor vechi și nici ca să dea startul vreunei competiții între generații. Au fost niște schimbări necesare, atâta tot. Pe vremuri se făcea șoferie cu harta, fără GPS și on-board telematics, fără telefon mobil. Ok, era greu. Dar în același timp viteza medie era undeva la 45-50km/h, distanța parcursă/30 zile era undeva la 6000-7000 de km, o încărcare-o descărcare, iar traficul nu mai zic... vedeai o mașină joia și vara. Evoluția industriei transporturilor, din toate punctele de vedere (vehicule, sisteme de transport etc) a dus inevitabil la apariția de reguli noi (și să nu trecem cu vederea că cele mai multe asemenea reguli vizează securitatea în muncă). Ori regulile noi, odată apărute, ele nu pot fi implementate dacă nu ai și un sistem care să perfecționeze ''utilizatorii'', să zic așa. Nu-i poți cere unuia să respecte o regulă, dacă el nu știe care e regula respectivă. Și problema a fost la discrepanța dintre avântul industriei transporturilor și ''amorțeala'' sistemului educațional. Școlile din sistemele publice nu au ținut pasul cu dezvoltarea transporturilor, în consecință, ceea ce te învăța la școală, deja nu se mai aplica ''pe drum''. Și atunci, au stabilit acest sistem adițional prin care se asigură că tu, cel care conduci în condițiile de azi, știi ce ai de făcut. Punct, nimic altceva. Nu zice nimeni că X nu e șofer, deși conduce de 30 de ani. Nu, ei doar vor ca cei care intră în branșă să învețe înainte de a se urca la volan, nu în timp ce, cum a făcut X, acum 30 de ani. Deci da, atestatele SUNT o găselniță, dar în sensul bun, nu în sensul rău. P.S. Evident și găselnița asta are punctele ei nevralgice, cum ar fi metodologia, plata repetată la fiecare 5 ani... dar ideea principală nu este una rea, din contră.
    1 punct
  4. ps:Am uitat sa mentionez,cei care spun ca au permisul de prin anii 80-90,pai fratilor nu puneti meseria care o invatati atunci cu ce se face acum,poate pentru asta s-au bagat si atestatele astea.Am facut 300 H conducere C+E si o saptamana teorie,hmmm....cum spunea si profesorul de legislatie,stiu ca n-ati inteles nimic (mecanica),ce va preau aici in cateva ore eu am facut in 5 ani.Soferii vechi sunt intradevar soferi,noi astia (inclusiv subsemnatul) mai ne trebuie destule ore de dormit prin cabina ca sa intelegem cu ce se mananca meseria asta,corect?
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.