Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 03/24/17 în toate secțiunile

  1. Dovadă de... ce?! Întrebări la subiect, concrete... poftim: 1. Care este numărul de înregistrare al avizului acordat de guvernul olandez programului PTV Map & Guide, și pentru care versiune? 2. Sub ce formă oferiți cei 10000 de km minimum? Există o clauză în contract în care vă asumați acordarea de tranzite care să acopere această distanța, sau doar plata lor? Și ce se întâmplă când dvs. nu vă puteți îndeplini obligațiile asumate? 3. Tariful este fix și doar pentru distanța parcursă? Ce se întâmplă când (inevitabil) greutatea va depăși limitele legale? (Îmi rezerv dreptul de a verifica independent greutatea declarată în acte) 4. Ce se întâmplă când numărul de km oferit la plata/cursă este depășit? (Să nu uităm că din ce în ce mai multe companii aplică sisteme de sens unic pentru circulația vehiculelor în perimetrul lor. Ori o suprafață de câteva mii de metri pătrați, înconjurată cu 20km/h și 24t, de cel puțin 2 ori înseamnă mult combustibil și timp consumat) 5. Ce se întâmplă atunci când șoferului îi este solicitat să încarce/descarce mărfuri, folosind mijloace mecanice/hidraulice/electrice pentru care nu este autorizat? (vorbim totuși românește aici) 6. Puteți estima, în procente, raportul dintre curse în regim FTL și PTL? De asemenea, puteți estima un număr de operațiuni (încărcare/descărcare)/cursă? Și, de exemplu, de câte ori, într-un interval de timp oarecare, se tranzitează A7 (D), în zona Kassel? (indiferent de direcție) 7. Eu sunt operator de transport autorizat. Cum verific bonitatea companiei dvs. (nu a clientului pentru care lucrați)? Și în ce măsură vă asumați bonitatea clientului? (La urma urmei pe mine mă interesează să lucrez bine cu dvs., nu vreau să primesc ridicări din umeri când clienții dvs. sar calul) Una peste alta, anunțul cu oferta dvs., pe lângă că conține cel puțin o informație falsă, este foarte ambiguu, omite informații importante (numele companiei dvs. de exemplu) și cel mai important, nu oferă nici un motiv plauzibil pentru care eu mi-aș băga mașinile la voi. Mai bine le dau, cu șoferi cu tot, pentru 350€/zi la truncking pentru Aldi (cu program de femei gravide, că la ora 15:00 deja depozitele încep pregătirile pentru livrările de dimineață). Eu vă înțeleg până la un punct, am spus și mai sus, activitățile de intermediere în transporturile rutiere sunt reglementate legal, dar totuși, asta nu vă dă dreptul să dansați cum vă cântă clientul ziua și să vă bateți joc de transportator noaptea. Căci voi sunteți tari în gură cu tracționistul, dar mielușei cu clientul, ori treaba asta e cam aiurea, să zic așa. Nu m-ar deranja să fiți bățoși în fața mea, atâta timp cât facturile sunt grase și la timp, dar când voi îmi dați de lucru de 5-6000 de km amărâți și în rest doar scuze... atunci o să fiu eu cel bățos.
    2 puncte
  2. Asta e cea mai tare. Că guvernul olandez nu are altceva nimic mai bun de făcut decât să ''avizeze'' softul englezilor, renumiți dealtfel pentru ineficiența sistemelor de transport cu flote mari pe care le folosesc. Eu nu știu de ce mințiți în halul ăsta? Chiar credeți că dacă aruncați o astfel de afirmație într-o ofertă o să se arunce lumea cu capul înainte să lucreze cu voi? Chiar credeți că punem botul la prostia asta? Auzi și tu... ''program avizat de guvernul olandez''??!!!!! Ăla e un soft care ESTIMEAZĂ costurile unui transport (asta este de fapt principala lui funcție), dar, ca și celelalte softuri de pe piață, în multe cazuri e departe de realitate. Și nu e avizat de nici un guvern, din nici o țară (nici nu există conceptul ăsta). Și în plus... cum vedeți voi colaborarea asta cu tracționiștii? Softul zice X km, Y timp și Z costuri și aia e realitatea?! Păi în cazul ăsta, eu ca tracționist, o să vreau să văd licența de la softul respectiv, o să vreau să văd log-ul de la actualizări, o să vreau o formă grafică a traseului de urmat plus alternativele și o să vreau monitorizare/asistență 24 din 24. Că deh, dacă voi vă considerați mai buni la planificare decât mine și insistați să lucrăm așa, păi mergem până la capăt, nu? Vreți totuși 300€/lună de la mine. Sau voi de fapt îmi dați un traseu (de cele mai multe ori de tip way-points), un termen limită și un tarif pe tona kilometrică și... descurcă-te băiete! Și dacă, obligat de situația din teren, nu mă încadrez în condițiile voastre, sunt bun de plată, nu? Eu zic așa... terminați-o cu prostiile. Sunteți doar niște căpușe în industria asta. Intermedierea în transporturi este o practică legală, dar voi vă bateți joc.
    1 punct
  3. 1 punct
  4. Salutare colegii. Vreau sa va prezint o alternativa la clasicele invertoare auto pentru alimentarea unui laptop. Asa cum stim un invertor auto preia tensiunea continua de la bricheta autovehiculului (12V sau 24V) si o va transforma in tensiune alternativa de 220V. Fiecare invertor mai are specificat un parametru, puterea lui, putere exprimata in wati. Un invertor bun pentru alimentarea laptopului este de minim 300W, sub aceasta valoare exista riscuri mari de defectare. Evident ca si cele de 300 de wati se defecteaza dar nu chiar asa de des. La iesirea invertorului vom conecta alimentatorul laptopului. Daca ati observat noi avem o sursa de tensiune continua de 12V sau de 24V, sursa pe care o vom folosi pentru a genera o alta tensiune de 220V curent alternativ iar din aceasta tensiune prin folosirea unui alimentator de laptop obtinem si tensiunea necesara de 19V-20V curent continuu. Toate aceste transformari se fac cu pierderi deoarece randamentul de 100% inca nu a fost inventat!!! Ca si alternativa la aceasta problema eu am construit un incarcator de laptop care se alimenteaza de la priza de 12V a masinii/camionului si care imi va asigura o tensiune de 20V (in cazul meu) pentru alimentarea laptopului. Pentru a face acest alimentator am cumparat de pe ebay cu 3 dolari (de aici mai exact: http://www.ebay.co.uk/itm/400676391723?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT, sper sa nu se considere reclama) un modul ridicator de tensiune. Acest modul preia o tensiune intre 10 si 18 de volti si la iesire va livra o tensiune constanta de 20V. Atentie, se va folosi priza de 12V, in cazul folosirii prizei de 24V tensiunea de iesire va fi cel putin identica cu tensiunea de intrare deci, in acest caz, laptopul va fi alimentat cu o tensiune de cel putin 24V fapt care va duce cu siguranta la defectarea lui! Acest modul va fi inclus intro carcasa de invertor auto defect: Legaturile sunt simple, un plus/minus de intrare si un plus/minus de iesire: Am introdus montajul in carcasa invelit in punga cu bule pentru a fi protejat atat de socuri cat si de eventuale scurtcircuite: Montajul ansamblat arata asa: Precum se vede in ultima poza la iesirea acestui alimentator am conectat o mufa pentru propriul laptop. Ca si costuri de "fabricare" avem modulul 3 dolari (15 lei), o mufa de alimentare (bricheta) in valoare de 5-7 lei, o mufa de alimentare a laptopului la fel in valoare de 5-7 lei si o carcasa noua de plastic care se gaseste la aproximativ 10-20 de lei si 2-3 metri de cablu in valoare de 3-5 lei. In total ar fi maxim 55 lei. Un invertor de minim 300W este aproximativ 150 de lei. Mai jos prezint si o comparatie (avantaje/dezavantaje) intre cele 2 tipuri de alimentari folosite. Avantaje: -consum redus (in teste consuma mult mai putin decat alimentarea clasica prin invertor + alimentatorul original); -posibilitate de defectare redusa (montajul functioneaza la o temperatura de 50 de grade); -pret redus de constructie. Dezavantaje: -nu se poate folosi decat la un anumit tip de laptop (nu e batut in cuie, in caz de nevoie se poate schimba mufa de alimentare); -necesita achizitionarea separata a componentelor plus montarea lor. Daca ma veti intreba de ce am facut acest montaj pentru alimentarea la priza de 12V raspunsul este ca am uitat sa cumpar din timp (tot de pe ebay, evident) si un alt modul care sa preia o tensiune de 24V-29V (existenta la bordul camioanelor) si sa o reduca la o tensiune de 19V-20V necesara pentru alimentarea unui laptop. Oricum urmeaza sa apara si acest tip de modul si atunci voi mai construi inca un alimentator si pentru priza de 24V a camionului. De maine montajul urmeaza sa intre "in paine" (de aceea am si scris la titlu cuvantul experiment!) urmand a va tine la curent cu functionarea acestui. Personal nu cred ca voi avea probleme. Pentru alte intrebari, nelamuriri sau alte sfaturi va stau cu placere la dispozitie in limita timpului disponibil.
    1 punct
  5. colegilor, capitanul are dreptate... am fost si eu la ei, si am patit la fel... cea ce spune Nae e abureala... eu am stat o luna jumate... problema mai pleca si de la colegii nostri romani plecati acolo, care cauta sa-l pupe in fund pe Costi, si uite asa te "sapa" colegul care e uns cu miere cand stai de vorba cu el, exemplele fiind nenumarate... aveti grija cand va luati cartele de roaming si faceti conferinte cu colegii, in conferintele aste este bagat si Costi fara sa stiti, si mai ales ca are tactica sa se injure si sa se blesteme singur, sa afle ce zice soferii de el... referitor la ce spune Nae ca este " de 7 ani la firma asta si am primit bani tot timpul la timp si fara nici o problema", dar de ce nu spune ca toti soferi buni si cu vechime din firma, si aici ma refer la soferii care conduceau autobuzele la Leon, nu mai sunt si si-a batut joc de ei... vorbeam cu un coleg care mi-a spus cand am plecat, ca "in 4 ani de soferie la Costi, 2 ani am muncit degeaba!" asta da afacere! sloganul in firma asta ar fi: intra cine vrea, raman doar cei ce nu pot evada din sclavie! adevarul e ca una vorbesti cu Costi aici in Romania, alta face acolo, "ca nu mai e valabil ce-am vorbit atunci"... mai e si pocait, vai de credinta lui... pai cum sa isi creasca parcul auto intr-un timp asa de scurt, daca nu pe munca soferilor... in iunie-iulie2015 avea cam 70 de capete tractor plecand de la 4 capete tractoare... aveti grija cand semnati contractele de munca, una din clauzele lui sunt ca daca loviti saua la camion, care sunt inchiriate de la Huber, te penalizeaza cu 100e pentru fiecare zi care sta in service!!!, salariu de baza in contract pecizat in contract este cel din Romania, dar nu precizeaza nimic de diurna sau totalul sa fie de 1500e!!! cand stai de vorba cu Costi de salariu, iti spune ca nu are bani, ca trebuie sa plateasca lizingul la camioane... etc! un sfat pentru toti soferii: nu va jucati sa mergeti cu maimuta in austria, germania, nu e ca in Rom iti da amenda si iti i-a atestatul si ai scapat, am vazut cu ochii mei cand doi colegi romani (ei fiind in echipaj) care erau in in fata mea, am fost opriti de un filtru, si au fost legati pe loc... de program nici nu mai vorbesc!!! in ziua cand am plecat, au plecat 4 soferi o data de la Costi... plus dupa ce am plecat eu... ar mai fi multe de spus, dar in concluzie, mai bine ii evitati, cautand sa lucrati in alta parte! Doamne ajuta!
    1 punct
  6. Pei fa si tu un calcul ca plin forumul de firme care vor tractionisti. Se practica 80...90 de centi pe kilometru . Motorina cu peaje undeva la 15000 km parcursi ajunge pe ruta spania germania si retur ca eu aici lucrez la 8500 Euro . La asta adaugand chetuiala ta a camionului ca na i mai trebuie un bidon de ulei un senzor un bidon de lichid de parpriz. Daca nu iti da iei remorca trebuie sa platesti si chirie la frig e undeva 1250 E fara TVA Eu zic ca daca intradevar nu ne minti si iei banii astia cu sotia stai asa cum esti ca e mai bine
    1 punct
  7. Colegu, dar de ce nu spui si ca ai venit spunind ca stii sa mergi si cind te-a pus sa cuplezi nu stiai nici asta. Eu sunt de 7 ani la firma asta si am primit bani tot timpul la timp si fara nici o problema. Cred ca trebuie sa spui si ce nu ai facut sau ce ai facut gresit si dupa aia poti sa dai un comentariu aici. Deci oameni buni cind cineva posteaza asa ceva, mai trebuie si intrebat: ba dar tu ce paguba ai facut de nu a vrut sa iti dea banii ? Toata lumea cind este intrebata stie de toate dar abia dupa aia se vede ce poate, asa ca nu mai spune prostii pe web!!!! Faceti-va treaba prima data si dupa aia mai comentati!!!!!!
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.