Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 06/22/17 în toate secțiunile

  1. Legea in germana poate fi consultata aici https://www.bgbl.de/xaver/bgbl/start.xav?startbk=Bundesanzeiger_BGBl&jumpTo=bgbl117s1214.pdf#__bgbl__%2F%2F*[%40attr_id%3D'bgbl117s1214.pdf']__1495627549678 alte discutii.... Noul regulament clarifică faptul că atât șoferul cât și compania de transport, primesc o amendă pe teritoriul german în cazul în care perioada de repaus săptămânal de 45 ore se face într-un vehicul. Germania a luat exemplul Belgiei si Frantei privind repausul saptamanal de 45 ore in camion. Legea prevede că perioada de repaus săptămânal normală nu poate fi efectuată în autovehicul, șoferului trebuie să i se pună la dispoziție un loc potrivit de dormit atunci când își efectuează perioada de repaus. In cazul în care șoferul efectuează perioada de repaus săptămânal normală în cabina autovehiculului sau într-un alt loc neadecvat de dormit, se consideră că nu a efectuat deloc perioada de repaus săptămânal normală. Amenzile sunt aceleasi cu cele care se aplică în cazul în care șoferul a omis să efectueze perioada de repaus săptămânal normală si anume: pentru șofer -60 euro- pentru fiecare oră petrecută în autovehicul în timpul perioadei de repaus săptămânal normală; pentru operatorul de transport – 180 euro- pentru fiecare oră petrecută de șofer în autovehicul în timpul perioadei de repaus săptămânal normală, pentru că societatea nu a respectat prevederile legii. In consecinta....faptul ca nemtii lasa o perioada de acomodare cu noul regulament nu trebuie interpretat ca ''te lasa'' sa faci un repaus saptaminal pe teritoriul Germaniei..ca nu e data nici o lege...Cind vor incepe controalele se vor gasi destui care sa plinga ca nu au stiut..deci...mai bine sa stiti decit sa fiti amendati...
    1 punct
  2. As dori sa spun cateva lucruri celor care au dorinta sau intentia de a se angaja la CARRION EXPEDITION/J.CARRION. Cei care ridica in slavi firma , care sunt in stare sa jure cu mana pe inima sau sa spuna, ca ei chiar stiu ca nu este asa, sa se abtina. Ganditi-va ca e posibil sa nu stiti chiar toate evenimentele neplacute din aceasta "curte". Nu spun ca nu a fost o firma buna, sau inca este pentru cei care stiu sa isi impuna punctul de vedere. Spun ca exista si altceva decat cainii cu covrigi in coada. Hai sa punctam cateva lucruri: 1. Pauza de 45 de ore intrerupta la 43 de ore in Franta si Belgia 2.Incarcari/descarcari/schimburi de remorci in pauza (pe tichet, usor,magnet : la fiecare cum merge) 3. Se opresc 50 de euro pentru fiecare foaie de decuplaj/cuplaj lipsa 4. Se opresc 50 de euro pentru fiecare foaie de temperatura lipsa 5.Daca iti fura paletii ii platesti ( nu vorbim de cei care vand paletii, ci doar de nefericitii care chiar sunt furati) 6. Daca iti fura motorina o platesti 7.La cei care trebuiau sa fie la munca de sarbatori dar nu si-au prelungit vacanta printr-un concediu medical si s-au intors la munca dupa 1 ianuarie li s-au oprit 500 euro. (Au adus prejudicii firmei) 8. Daca nu te incadrezi la consum , ceea ce inseamna sub 34, oprire de 50 euro ( iarasi nu vorbim despre cei prinsi incercand sa faca un ban, vorbim de masini care nu se incadreaza orice le-ai face) Daca trece de 36 ,100 de euro opriti 8. Schimburi de soferi in parcari . Dupa ce faci turul Europei cu microbuzul firmei ajungi si tu in Romania. 10. Mai nou se semneaza foile pentru legea Macron. Foile fiind necompletate cu salariul. Foile se prezinta doar in limba engleza si franceza. La aceasta firma incepatorii nu se incadreaza la aceasta lege. 9. Si ultimul punct este despre accidentele tot mai dese la aceasta firma. Oboseala , alteori neatentia sau neadaptarea la conditiile de trafic fac victime. In unele dintre cazuri firma a intors capul si s-a facut ca nu-i mai vede pe soferii la nevoie. Nu spun ca nu exista soferi ajutati, dar ultimele cazuri chiar sunt de plans. Caz: ultima pauza de 45 intrerupta, ultima pauza de 9 ore intrerupta pentru a incarca, telefoane peste telefoane in pauza de 9 ore cand se presupune ca soferul trebuie lasat sa se odihneasca. La scurt timp dupa ce a plecat de la incarcare a avut un nefericit accident, ramanand fara permis. Se merita oare sa ne riscam viata ? Cine ne garanteaza ca dupa ruperea pauzei nu vom avea un eveniment neplacut? Sunt soferi ramasi fara loc de munca din cauza ca vor sa faca cum spun "sefii" . Imi doresc sa ajunga sa se constientizeze cat mai multi colegi ca sa putem schimba sistemul. Pauzele sa fie pauze. Daca se cere consum atunci hai sa mergem la consum. Cand ei spun *cursa super rapida* sa fie cursa in limita conditiilor de trafic, in functie de greutate si in limitele de viteza. Acum, fiecare dupa cum considera. Catelusii si pupi..... sa se abtina . Iar celor care doresc informatii, va spun atat: incercati sa cautati adevarul printre ei , cei patiti. Aici, in comentarii putini au curaj sa spuna adevarul de frica sa nu fie trasi la raspundere. Pe pagina la Carrion toate comentariile si postarile negative sunt sterse. Deschideti ochii, dragi colegi si haideti sa ne facem respectati! Drumuri bune , fara incidente!
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.