Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 10/01/17 în toate secțiunile

  1. Bună ziua. Există un protocol intern, care delimitează clar etapele controlului în vamă. Acel protocol are ca scop inclusiv combaterea evaziunii fiscale. De exemplu, să nu se mai arunce CMR-urile pe geam ! Sau să nu mai iasă marfa pe la Oradea, și să intre pe la Arad...Iar SSDB, s-a găsit să facă " hora unirii " cu reprezentanții patronatelor - ce cunoscută este această situație ! Adică cu ăia care sumt direct interesați, și care ne trimiteau să dormim în corturi ! Și care au făcut lobby pentru tragerea la răspundere a șoferilor profesioniști pentru ìncălcarea timpilor de conducere ! Ce s-au gândit ei : hai să dăm o mână de ajutor contabililor din firmele de transport... Din toate problemele șoferilor, SSDB-ul este preocupat de responsabilitățile contractuale ale...patronilor !? Vezi Doamne, de aceea sunt nevoiți să încalce șoferii Reg. 561/2006. Prostii ! Un șofer care lucrează legal, nu face 13-14 în cabină...el este plătit ! Nu așa stau treburile cu " viteziștii " plătiți " cu ruptu' ", dar...ei sunt cei vinovați ! Dar, acum înțeleg de ce vorbește/decide UNTRR-ul în numele șoferilor...Și cum se lăuda SSDB că a declinat invitația patronatelor la nu știu ce congres/simpozion... Pe urmă, Domnul Virgil Purcărescu, declara în TirMagazin, că trebuie schimbat Codul Muncii, ca să corespundă...Reg.561/2006 !!! Adică modifici o lege ( singura care mai apără cât de cât interesele salariaților ) pentru a corespunde unui regulament ! O aberație din punct de vedere juridic ! E ca și cum ai opri trenul la barieră, să dai prioritate autovehiculelor. Pe urmă, același Domn Virgil Purcărescu lăuda activitatea ISCTR-ului !? Care controlează șoferii, dar niciodată sediul firmelor " grele "...Care nu văd zecile de anunțuri de muncă în care firmele de transport declară cu subiect și predicat salarizarea per km ! În concluzie, este adevărat : " istoria se repetă " !
    1 punct
  2. In concluzie: De ce sa fi membru de sindicat? Pentru ca este datoria ta! Este datoria ta fata de colegii din parcare, fata de colegii care stau in cabine cu lunile, fata de familiile care asteapta intoarcerea ta acasa si care plang cand pleci din nou in cursa. Citind postarea, dar mai ales "În concluzie", mi-am adus aminte de şedințele de partid PCR. Poate nu ştiți, dar intre timp modul de comunicare este altul. Eu ca potențial viitor membru, am reținut : "este datoria ta", 10 € cotizație lunară şi promisiuni că va fi să fiți "altceva" raportat la ceea ce există. Dacă urmați cursuri de comunicare, posibil să realizați ce ar trebui. Cu scuzele de rigoare nu văd cum ați susține o infruntare cu patronatele, respectiv autoritațile, cu asemenea logică in transmiterea unor idei. În altă ordine de idei, noțiunea şi încrederea muncitorilor români în aceasta forma de organizare, s-a demonetizat, datorită unuia ca Mitrea şi a averilor celorlalți preşedinți de sindicat în funcție. Cele scrise reprezintă doar o opinie personală. Prefer să nu fac compromisuri şi îmi reuşeşte fără ajutorul sindicatului. Succes şi toate cele bune. Note 4 by mobile app
    1 punct
  3. Chaser, eu nu privesc situatia din exterior, sunt o parte componenta si activa a acestei situatii, cu experienta de ambele parti ale barierei. Aceasta situatie este complicata deliberat de gramada de impostori si neaveniti care se ingramadesc in aceasta industrie, pentru o bucata de " ciolan ". Nu reusesc sa obtina venituri din activitatea transport - pentru ca sunt niste lingai incompetenti - , ci prin furt si frauda. Nu pentru ca sunt destepti, ci pentru ca legea este prea permisiva. Si pentru ca sunt prea multe ( pocnitori ) de firme, de aceea greu de controlat. De fapt ecuatia este foarte simpla: carutareala nu este transport, prostitutia rutiera nu este soferie, bijnitarii nu sunt oameni de afaceri, habarnisti atestati nu sunt dispeceri, detinatorii de permise nu sunt soferi profesionisti. Nu este obligatoriu nici statutul de patron de firma de transport, nici cel de sofer profesionist. Cine poate si stie, sa ramana, cine nu, la revedere ! Nu ma intereseaza " cazurile sociale " cu leasing-uri, rate. Nimic nu indreptateste hotia, sau acceptarea hotiei ! Indiferent de unde privesti: nici din exterior, nici din interior !
    1 punct
  4. Sunt stupefiat! Acest om, încălca legea, nu obligat, o face pentru ca este convins ca așa este bine! Pemtru el este bine! Nu-l interesează și nu înțelege cât rău face celor din jur și lui însuși. Nu am fost niciodată un " turnător "! Dar de acum încolo, promit ca dacă știu ca cineva folosește orice mijloc de manipulare a tahografului, indiferent dacă in timpul operațiunilor de încărcare/descărcare sau în timpul deplasării, anunț autoritatile! De ce? Pentru ca eu consider ca așa e bine pentru mine! Cine este plătit " la hectar ", 100% " rupe " programul de condus/odihnă! Și pe urma, când primește o țeapă cât casa, vine și plânge pe forum. Și iar nu înțelege, și solicita ajutorul - celor pe care i-a sfidat, i-a ignorat. Si nu intelege ca isi merita soarta. Iar la batranete, când iar nu o să înțeleagă de ce nu-i ajunge pensia, o să umble după ajutor pe la organizațiile statului. Și o sa primească, din banii pe care eu și alții ca mine, i-am cotizat ani la rând, în mod corect. Era pe aici un " aplaudac profesionist ", care considera ca este bine la o anumită firmă de doi lei, pentru ca i-au dat o butelie! Cine știe ce înseamnă bine, si pentru celălalt.
    1 punct
  5. Ce este de facut ? Inscrierea in sindicate ,constientizarea faptului ca salariul minim pe economie are efecte devastatoare asupra viitorului mai ales cel pensionistic . Gasirea unor solutii (ma tot gandesc la ele si am ceva in minte dar acum sunt in mare criza de timp) gen petitii ,la Ministerul Muncii in care sa cerem schimbarea incadrarii acestei meserii si recunoasterea acesteia implicit clasificarea ei intr o altfel de grupa de salarizare etc etc . Va invit sa mergeti la oficiile de pensii din cadrul camerelor de munca si sa va informati pentru cate zile vi se platesc asigurari /contributii sociale ma adresez mai ales celor care faceti comunitate si stati cate 2-3 luni pe cabina.Rezultatul obtinut coroborati-l cu art 3 litera d din O:G 38/2008. Toate cele bune .
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.