Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 10/30/17 în toate secțiunile

  1. Buna ziua ! Stimati colegi, vreau sa dau o nota informativa despre firma data celor interesati de anunturile care le posteaza tot mai des pe diferite site-uri (unul din ele unde apar periodic anunturile este www.angajari-soferi.com). Am avut si eu "FERICIREA" sa lucrez si eu ceva timp chiar acum recent, la dansii. Pasii urmati ca de obicei pentru angajare: 1. Covorbire telefonica in prealabil (doamna iti raspunde foarte hatru la toate intrebarile puse de tine, adica auzi aceea cam ce iti doresti sa auzi). 2. Interviul propriu-zis la sediul firmei din Oradea (str. Calea Borsului 43, chiar in spatele ANAF-ului intr-o curte unde mai arendeaza oficii si alte cateva firme ca: Ana Bus, West ..... etc, in cladirea de Schenker). Promisiuni mari cu salarii la timp si careva bonusuri (excelenta in lucru), camioane noi si ingrijite, te mai intreaba cam ce preferinte ai. Dar totul decurge foarte rapid ca sa nu iti dai seama de anumite lucruri care nu ar trebui spuse de ei ori intrebate de tine. Dupa care te indeamna sa treci rapid comisia medicala si sa aduni/depui doc. necesare pentru angajare deoarece trebuie sa pleci cat mai rapid in cursa (iti inventeaza pe loc motivuri anumite, in orice caz asa a fost in cazul meu). La necesitate, daca esti venit din alte localitati (asa era si in cazul meu) si urmeaza sa fii angajat, dar iti mai trebuie timp sa aduni acte ori nu ai reusit sa treci comisia medicala in acea zi, ei te asigura cu cazare absolut gratuita (cum spun ei) din contul firmei, la hotelul proprietarului firmei Stokker A. 3. Daca totusi ai fost hotarat si ai urmat pasii (ai depus doc, trecut comisia medicala) urmeaza sa semnezi contractul. Aici fii foarte atent!!!!!!!!! ca la varianta primara unde iti propun ei, nu este indicata suma diurnei (deci daca nu ai fost atent si ai semnat asa - vei risca sa primesti diurna minima pe economie stabilita in RO undeva la 35 Euro/zi). Apo vei lua in primire camionul (poate fi la Oradea ori undeva in extern) cu toate cele necesare. Acum se incep surprizele........................ Odata fiind trimis la lucru sa duci marfa generala (asta promite ca o sa cari unul Mukki - hatrul pitic ungur de la birou) te pomenesti cu remorca firmei italiene Transmec pentru care tractioneaza Stokker Logistics, plina cu fel de fel carlige, ancore, 4 lanturi mari si grele, pături, 2 rampe a cate 50 kg fiecare daca nu mai mult, care cu greu le urnesti din loc, nu inca si sa le ridici. Totul ocupand undeva o patrime din trailer. Nu mai spun si de o multime de chingi necesare. Trailer-ul Krone care il ai tot nu este unul simplu - se lateste, largeste si se inalteste, special facut de dus containere (da da anume containere bagate in prelata - asa mai fac economie italienii pe seama romanilor), tractoare si stivuitoare de tip Manitou, Caterpillar, Komatsu etc, utilajuri de tot soiul. Deci cum ti-au promis "smecherii" din birou o sa cari doar marfa generala cu diurna de 55 Euro/zi (inca daca ai fost atent si ai specificat-o in CIM). Majoritatea incarcarilor/descarcarilor sunt pe lateral ori pe sus, foarte putine la rampa (deci prin usile din spate). Asadar ai de lucru enorm cu legare de chingi, desfacere si inchidere a prelatei, asigurarea tractoarelor, stivuitoarelor cu lanturi, ancore, carlige, manipularea in/din remorca pe rampile puse si scoase tot de tine. Iar daca remorca e full trebuie sa te gandesti unde sa le cladesti pe toate (ancore, lanturi, rampe etc.). Nu uita ca si lucrezi la timp iar marfa trebuie descarcata la data si ora stabilita. Iar dispatcherul te suna incontinuu si te intreaba permanent starea (ai inca de descarcat/incarcat ori pur si simplu te prosteste si te grabeste). Daca ai avut fericirea sa tragi remorcile de la Gruber te mai asteapta pe langa toate asta si o alta surpriza - camioanele nu au autorizatia de a duce marfa agabaritica. Iar care le au sunt doar niste hartii xeroxate cu o stampila care nu are nici o valoare juridica. Deci risti sa ramai fara permis de conducere, cu o amenda de 2000 Euro si camion sechestrat, daca vei fi prins la un control in Italia. Cei care fac returul, au batai de cap mai putine (evident si salariul corespunzator cam in medie la 1200 Euro) dar si acestia sunt rugati ori mai bine spus obligati sa se mute temporar ori la Transmec ori Gruber din motivul neaverii soferilor pentru departamentele respective. Daca totusi ai fost descurcaret, ai lucrat bine, nu ai avut amenzi ori pe scurt totul a fost OK, nu spera la bonusuri ori chiar la salariul promis deoarece: 1) Firma se mai greseste la calculul sumei diurnei (o zi sau 2 sunt uitate intamplator de contabila sa ti le puna in calcul). 2) Au naravul sa te tina pe carlig, deci plecand in concediu intind cu plata cat se poate mai lung pana vii inapoi la cabina, esti permanent cu banul la ei in buzunar. 3) Mai nou chiar nu achita deloc ori intind destul de mult cu salariului pe Romania !!!!!!!!!!!! (cred ca nu cunosc de ITM). 4) Daca totusi ai hotarat sa pleci de la ei si ai avut necazul sa le spui asta inainte de salariu sa stii - ca o sa-ti scoata bani din tot ce este posibil (supraconsum, extrakm, daune facute la camion - chiar daca nu le ai oricum ti le gasesc, inventeaza si iti scriu amenzi false sau achiti oricare alta amenda o caruiva coleg etc). Nu vreau sa mai lungesc povestirea data dar chiar nu merita de lucrat la o asemenea firma jalnica din toate punctele de vedere. Nu indemn pe nimeni sa nu se duca sa lucreze acolo dar va spun cum a fost la mine si au patit altii care au lucrat la ei. Pur si simplu CATEGORIC NU VA RECOMAND FIRMA "STOKKER LOGISTICS" SRL. Drumuri bune sa aveti !!!!!! colegilor si paziti-va de Nemernici. Multumesc celor care au citit pana la capat si mi-au apreciat staruintele !
    1 punct
  2. Am obtinut permisul C+E acum 3 ani. In prosita mea am crezut ca joburile ca sofer de tir inseamna a conduce tirul de la A -> B in siguranta fara a omor pe nimeni si sa duc marfa intreaga (in continuare cred acest lucru desi sunt contrazis in fiecare zi de joburile postate pe diverse site-uri). Am fost foarte surprins cand am vazut pe forumuri ce inseamna sa fi sofer de tir: - "Sa nu ii fie frica de transpalet" citat dintr-un anunt care l-am vazut zilele trecute. In imaginatia bolnava a unor patroni de firme a fi sofer de tir inseamna a fi sofer de tir + muncitor in depozite. " A ajuta la incarcare si descarcare ". Ba nene pai ce ai facut ma nene ma... pai nu mi-am luat permis pentru transpalet, nu stiu sa conduc transpaletul si nici nu vreau sa il conduc, nu stiu sa conduc custile (multi drop Anglia magazine), nu stiu sa rup paleti si sa bag marfa in magazin, nu stiu si nici nu vreau sa mut paleti dintr-un Tir in altul. Am ramas si mai surprins cand vad ca aceste firme chiar au soferi, ca nu au cat le trebuie aia e din cauza ca mai sunt soferi care gandesc la fel ca mine si asta e cu totul alta poveste. Firme formate din patroni cretini si dispeceri cu retard mental sunt foarte multe, nu stiu sa planuiasca o cursa de la A -> B si dupaia te suna si te intreaba ca de ce esti unde esti, ca de ce ai intarziat la descarcare/incarcare, ....si tot felul de intrebari cretine. Unul din raspunsurile mele era " nu am aripi pe tir sa zbor, m-am oprit sa ma uit la filme porno, am diaree si fac treaba mare din 5 in 5 minute...." nu cred ca as putea sa dau un raspuns de om normal dispecerului care pune asemenea intrebari. In acest topic nu fac nici o referire la soferii batrani care au posibilitati restranse in a gasi un job calumea, soferii care dintr-un motiv sau altul accepta joburi de genul celor enumerate mai sus ( rate la banci, incepatori, probleme financiare grave ) dar fac o referire la soferii care au un IQ mic (mai mic de 90) si strica piata. Cum este posibil ca un sofer sa accepte 1800 euro/ luna sau pamant, sa incarce si sa descarce sau sa ajute? Cum poti sa accepti asa ceva si dupaia sa te plangi ca ti-au luat din bani din anumite motive (ex: ai avariat marfa la incarcare/descarcare)? Cum poti sa accepti sa pleci la un interviu la mama dracu in Slovacia si sa nu ai bani de taxi? Cum ai putea sa accepti sa ti se impuna un anumit consum (Diesel/motorina) la TIR? Cum ai putea sa accepti un job in care ti se spune ceva de Km? Si nu in ultimul rand si il scriu cu caps lock: CUM MAMA DRACU ACCEPTI CA SOFER DE TIR SALARIU MINIM PE TARA SI DIURNA????? Un salariu 2000-3000 RON net si 60-70EUR diurna l-as accepta si eu dar cand vad minim... ma ia frisoanele. Nu judec dupa gramatica altor colegi sau alte criterii dar judec dupa IQ, ma colegilor ma bufneste rasul cand vad cate unu ca se plange de nu mai stiu ce a patit la firma cutare, pai o meriti din plin si inca e prea putin ce ti s-a intamplat ca esti prea prost si trebuie sa suferi si sa platesti pentru IQ mic care il ai. Din cauza voastra sufera si altii pentru ca voi a-ti obisnuit patronii in felul asta, voi i-ati obisnuit cu Magnetul, tot voi i-ati obisnuit cu consumul, tot voi i-ati obisnuit cu KM, tot voi cu salariul minim pe tara si alte idei demne de filme de groaza. Din cauza voastra le este foarte greu altor colegi sa isi gaseasca joburi normale, sa fie respectati intr-o firma, sa fie tratati ca oameni si nu ca niste animale. Am patit si eu tepe, pacaleli ieftine...etc dar nu m-am plans de ele pentru ca mi-am dat seama ca le merit. Spre exemplu: 1. Am discutat cu un patron Norvegian (vorvesc engleza fluent si un pic Germana) sa ma angajez ca sofer de autobuz. Zis si facut am facut bagajul m-am urcat in masina si am plecat la Oslo. am ajuns acolo am stat 2 zile sa mi se faca actele si cand mi-am dat contractul sa il semnez am citit ca era diferit fata de ce vorbisem. Am iesit din birou le-am aratat la ( la revedere ) si am plecat in Romania (aici am fost mai prost ca ala de a plecat in Slovacia dar diferenta e ca nu m-am plans pe forumuri). Ma bufnea rasul pe drum inapoi acasa si ma intrebam cam cat de prost pot sa fiu ca sa ma duc pana in Norvegia dupa un job fara un contract inainte si pe niste vorbe. Daca aveam contractul dinainte sa plec de acasa puteam sa ma duc la politie. 2. Am trimis CV-ul unei firme am vorbit cu o agentie despre ce consta munca ce urmeaza sa o prestez si a zis ca este Trunking (RDC to RDC). M-am dus la munca, am observat ca dispecerul care era si managerul garajului respectiv are apucaturi de rasist, vorbea urat, iti inchidea telefonul in nas, ... etc. A doua zi dupa o cearta cu el am incarcat camionul si m-am intors spre garaj (la ordinele lui) in schimb am luat curbele " pe 2 roti ", nu am asigurat marfa, franele le-am facut rosii, accelerari ca la F1. Rezutatul a fost ca am facut marfa in spate , i-am predat cheile si nu m-am mai dus. 3. Pe asta il scurtez numai scriu asa mult. Cand mi-a zis ca sa pun mana sa "ajut la descarcare" am refuzat ferm, am vazut ca nu am cu cine sa ma inteleg, am lasat camionul acolo si am plecat acasa. Tepe mi-am luat si eu dar nu m-am plans de ele si am invatat sa le evit, am invatat atunci cand vad un job postat pe anume site sa imi dau seama daca e de bine sau de rau, am realizat ca daca accept sa fac ceva ce nu tine de jobul meu afectez pe ceilalti in sensul negativ (ex: descarci tirul cu transpaletul si liftul raman cei din depozite fara jobu-uri, faci curatenie in autobuz dupa ce s-a termiat tura ta raman spalatorii de la garaj someri). Nu stiu cati dintre voi ati invatat la scoala sau la atestate sa nu va fie frica de transpalet, sa conduceti EPT si sa conduceti custile prin magazine, sa luati cutiile, baxurile de pe palet si sa le bagati in magazin, eu nu imi aduc aminte sa fi invatat asa ceva la scoala de soferi sau la atestate, si daca era asa ceva nu ma mai duceam si ma duceam in constructii in Anglia ca, castigam mai multi bani. Daca o sa incepti sa refuzati astfel de joburi, daca incepti sa fiti un pic mai cerebrali, o sa ii bagati in criza pe acesti patroni si/sau dispeceri si or sa se cunoasca imbunatatiri majore ca regim de munca si la salariu'. Acceptati incontinuare aceleasi conditii si de acelasi tratament o sa aveti parte, iar partea cu banii :))))))))) visati incontinuare la salarii decente. Sper sa priceapa macar cativa din ce am scris aici. Bafta si drumuri bune!
    1 punct
  3. Corect informatia am fost si eu fericit pentru o perioada scurta la ei (si mai fericit cind am plecat), dl stokker si vamesu (anabus) lucreaza impreuna, se cred inteligenti (mint,fura,insala) soferul si statul, ei nu gandesc pe termen lung vrea sa se inbogateasca rapid fara sa ofere aproape nimic.conditii de munca aproape de zero la aceste firme.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.