am lucrat cu ei de proba o luna...
ofera ca pret: 0.95 pe ruta DE>AT>IT si 0.93 pe relatia IT>FR>UK>BE>DE
chirie la trailer 650 euro de la KLV + 20 euro tariful lor
nu deconteaza nimic, platesc numai ferry-ul si tunelele MB+Frejus
nu au dispecerat, ci te intreaba pe tine pe email si la telefon de 10 ori zi unde se afla masina... daca le propui sa le dai acces la GPS-ul masinii, zic ca nu ii intereseaza..
prima cursa facuta cu ei a fost o suprasarcina de 26 tone de cherestea paletata dintre AT>IT... noroc ca la Brennero nu ne-au oprit pentru cantar (desi stau acolo non-stop italienii).. ca altfel 1000 euro amenda si te pune pe tren sa cobori din munti...
incarcarile si descarcarile nu sunt niciodata in aceiasi zi.. mereu s-a pierdut cate o zi...
la ultima cursa, cei de la incarcare din UK au atins folia la 2 paleti de borcane cu unt de arahide... cei din Germania unde s-a descarcat i-au refuzat instant, desi marfa nu a fost atinsa.. ci folia frecata
cand le-am transmis celor de la spontex, prima grija a lor a fost sa-mi trimita un document pe email (in nici 10min) in care stipulau ca daca clientul lor va cere despagubiri.. ne vor taia si ei din plata...
pana la urma dupa 6 ore de asteptare cu 2 paleti in masina, clientul a fost de acord sa primeasca marfa la un alt centru logistic la 200km departare... evident cursa s-a facut pe banii nostri, s-a pierdut si o zi...
dupa 6200km facuti in 3 curse a ramas un profit de 200 euro
buni numai pentru soferi, ca posesor de cap tractor cu leasing si sofer... e dauna totala sa lucrezi cu ei, sunt casa de comenzi, si intermediaza pentru altii, transporti orice, iar ei nu isi asuma niciun risc