Tu măcar ești șofer de meserie? Sau vorbești din auzite, căci tu în realitate lucrezi în alt domeniu?
Tu nu reușești nici măcar să înțelegi că vorbim de tipuri de transport diferite aici, dar în schimb îmi ceri mie ''argumente legale''. Și dacă ți le-aș da, probabil nu le-ai înțelege... Recunoști că nu știi nimic despre situația în sine dar faci afirmații la adresa mea, anume că induc lumea în eroare.
Ce excepție să fie prevăzută domnule moderator, când din capul locului reglementările cabotajului NU SE APLICĂ?!? Ce e așa de greu de înțeles?!?
Este transport internațional combinat (intermodal, multimodal sau cum vrei să-i spui), atâta tot. Nu este absolut nimic ilegal. În plus, dovedești clar că nu știi ce vorbești când îmi ''povestești'' mie despre numărul de înmatriculare al autotractorului scris pe C.M.R. Uite, eu nu scriu numărul autotractorului și nici pe cel al semiremorcii, ci scriu B.I.C.-ul semiremorcii... ce părere ai dumneata, oare convenția C.M.R. îmi permite asta?
Și încă ceva, la mintea ta așa, cine crezi că întocmește C.M.R.-ul?!?... Nu cumva ăia din Germania când au încărcat marfa? Cum poți tu să-mi spui mie că fac cabotaj când eu am CMR din Germania, am interchange-ul de la terminal și sunt același operator de transport (nici măcar un transportator succesiv la rubrica 17).
Rezumă-te la a fii sindicalist înfocat (dacă crezi că alții pot îndrepta ce nu suntem noi înșine în stare) și nu te mai lega de mine dacă nu știi despre ce este vorba. Am evitat s-o spun până acum, dar tu pur și simplu abuzezi de poziția de moderator (vis-a-vis de confruntarea cu mine). Nu mă deranjează, dacă e să o luăm oblu... moderator sau nu, sunt gata când vrei tu să ne confruntăm pe legislație.
Dar mai bine ai profita de poziția de moderator în acțiunile tale sindicale. Dacă ești convins că faci ceva bun, atunci profită de impactul mesajelor tale ca moderator și adună-ți oameni. Nu-ți ''strica'' rating-ul cu mine, eu n-am nici un fel de interes aici... doar ajut la rândul meu cum și eu am fost ajutat.