Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 10/24/18 în toate secțiunile

  1. Ceva imi spune ca nu ai sa gasesti asa ceva in Romania.Am 10ani de comunitate si de vreo 2ani tot incerc sa imi gasesc ceva de lucru cu contract romanesc.Pina acum nu am gasit inca firma care sa respecte ce ceri tu.Desi cererea de soferi e foarte mare,nu se cauta soferi buni care sa fie respectati ci soferi cit mai ieftini care sa accepte toate magariile angajatorilor. Ba nu se plateste salariul de baza, ba nu se trece diurna convenita in contract, ba vor sa stai cu lunile pe cabina, ba nu ti se respecta dreptul la repaosul zilnic si cel saptamanal. Majoritatea iti fac ei program si au pretentia sa mergi pina in fata firmei si sa faci acolo,pe strada, repaosul fara o toaleta,un dus,apa.Le-am spus la multi ca repaosul zilnic redus la minim 9h este acceptat dar nu si obligatoriu si ca nu ma pot obliga ei sa fac doar 9h *de pauza* dupa 15h de munca.Si musai de 3 ori pe saptamana. Repaos saptamanal la hotel? Vise umede,mai bine platesc o amenda! Angajatorii din Romania nu au auzit de plata orelor suplimentare sau a celor de noapte, a sarbatorilor legale si multi nu platesc taxele la stat pe perioada cit stai acasa.Ce concediu legal?! Ce asigurare medicala sau echipament de protectie?! Astora li se pare ca au facut un efort extraordinar daca iti dau o pereche de manusi de protectie si au pretentia sa te tina 2-3luni,desi sunt cele mai proaste posibil. Vezi ca e o firma la Cluj care nici macar frigidere nu are pe masini. *Din motiv de igiena* dupa cum mi-a spus cel care recruta soferi.Desi , in disperare, au ajuns sa puna anunturi de angajare prin Kauflanduri(am gasit unul in Suceava),totusi nu cumpara frigidere pentru masini ca sa nu aibe ce repara cind se strica si iti servesc pastila cu igiena.Dar iti ofera spre vinzare frigider la vreo 300euro.Ca un sofer nu are destul bagaj cind pleaca acasa,tre sa mai aibe si grija frigiderului! Unii inca mai platesc la km sau te vrajesc cu un bonus pentru km.Altii nu platesc diurna decit cit se invirte roata la camion.Daca ai plecat de vineri dimineata din RO,sambata ajungi la camion si daca ai incarcare sau descarcare abia luni, 3zile stai pe banii tai caci nu i-ai produs nimic.Daca mai ai bafta si la plecare spre casa sa termini lucrul joi sau vineri si microbusul vine sa te ia abia sambata seara, te-ai scos. Am intilnit si cazuri in care, desi mi se oferea un contract de munca pe RO, nu ofereau sau nu decontau transportul pina la camion(Belgia sau Italia) desi este obligatia firmei.La fel cum si analizele medicale si psihologice+ medicina muncii pentru angajare sunt in sarcina angajatorului, inca nu am intilnit firma din RO care sa mi le deconteze la angajare.Abia peste un an. Nu mai zic ca la toti nu le iese consumul,desi au toti gps-uri pe rezervoare si tot felul de chestii ca sa nu se fure.O firma care imi impune consum de motorina,desi are gps pe rezervor o refuz din start.Nu ma intereseaza cum merg sau ce fac ceilalti colegi care scot consumuri mai mici ca mine.Am vazut multi colegi cu numere. de RO care abia se taraie la deal, cu acceleratia la 1/2 sau care la semafor nu mai trece nimeni dupa ei, ca sa nu consume. Eu am ajuns la concluzia ca nu mai e de lucrat pentru firmele romanesti.Mai ales pe salariul minim pe economie. Bafta in cautari!
    1 punct
  2. Daca e vorba de schimbarea permisului romanesc cu permis german nu recomand(e aceeasi situatie ca cei ce au luat credite in franci muncind pe lei) cazul de fata pai trebuie sa cunosti legislatia ca altfel te vei intoarce in Ro si vei face scoala de la zero(aici e vorba de puncte,te poate trimite sa dai o testare psihologica daca ai comiso si in cazul punctelor acumulate testarea te asteapta)sper ca nu am fost pe langa.
    1 punct
  3. Servus ! Azi voi continua cu ...saracia de distributie . Urmarind sensul de rotatatie al axului cu came ( privit din fata ) distingem atat ordinea de aprindere cat si diferentierea admisiei de evacuare. ( Voi dezvolta subiectul cand voi vorbi despre punerea la punct a distributiei) Axul cu came este tare bine uns . Trebuie sa fie uns deoarece frecarile sunt multe si mari . La varianta distributiei ,,cu axul in cap" , axul este gaurit aratand ca un ,,fluier" , pentru realizarea unei ungeri abundente a lagarelor in care se rostogoleste cat si pastilele supapelor. Fac aceasta precizare cu scopul de a arata ca la nivelul axului cu came exista o bogata pierdere de presiune de ulei . De obicei atunci cand se constata , desi uleiul e curat si temperatura corecta, o scadere a presiunii uleiului catre o zona periculoasa , defectul poate fi generat de jocul mare a axului cu came in lagarele sale datorata uzurii accentuate. Bine inteles nu am de gand sa scriu un tratat de mecanica auto , asa ca ating numai generalitati, de aceea nu voi prezenta decat variante constructive ala distributiei. Sunt motoare clasice , unde gasim toate subansamblele ce compun distributia si motoare de ultima generatie unde multe din subansamblele clasice au disparut fiind inlocuite de alte sisteme. In primul rand , axul cu came compus ( mixt) , cel pe gasim atat camele de adm. cat si de ev . ( adm. = admisie ; ev = evacuare) , sau axe de adm. si axe de ev. ( un ax numai pentru admisie ,sau numai pentru evacuare), varianta nu prea uzitata. Varianta mixta fiind cea mai raspandita. Mai exista si axe cu came ,,speciale " ce echipeaza motoarele cu distributie cu geometrie variabila . nu voi dezvolta acest subiect deoarece doresc sa vb. despre motoarele clasice , mai ales de cele ce echipeaza camioanele. Varianta cea mai des folosita in constructia motoarelor moderne , fiind distributia cu axul in chiulasa si atac direct al supapelor. Avantajele sistemului consta in reducerea frecarilor , a pierderilor energetice , greutate redusa , precizie mai mare in functionare , pierderi mai mici de presiune de ulei in instalatie Ma opresc ! Trebuie sa plec . Dar revin
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.