Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

wolfw

Members
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

wolfw a câștigat ziua ultima dată pe Octombrie 30 2017

wolfw a avut cel mai apreciat conținut!

Despre wolfw

  • Dată Naștere 11/30/2017

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    europa

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

wolfw's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. Buna colegi, informatii pentru cei care doresc sa se angajeze la aceasta firma: angajeaza non stop,la interviu numai minciuni, distributie soferul incarca-descarca schimb de paleti, curse scurte, cica 60-65 euro diurna dar nu e trecuta nicaieri (te tine la 60 cu abureala), esti detasat 30 zile primesti diurna pe 28 zile in realitate diurna este de 56 euro, transport cu microbuzul pe care-l conduci tu pina in germania , pauza de 45 in boscheti si zone industriale conform legislatiei tarii respective, salariul de baza intirzie cel putin 3 luni, garantie 500 euro fara nici un act doveditor, te pune sa semnezi hartii goale necesare pentru decont care sunt completate dupa ce-l semnezi (nu m-am intilnit cu asemenea minuni pina acum).
  2. Corect informatia am fost si eu fericit pentru o perioada scurta la ei (si mai fericit cind am plecat), dl stokker si vamesu (anabus) lucreaza impreuna, se cred inteligenti (mint,fura,insala) soferul si statul, ei nu gandesc pe termen lung vrea sa se inbogateasca rapid fara sa ofere aproape nimic.conditii de munca aproape de zero la aceste firme.
  3. TRACTIONISTI (patron fost vames) la gruber,transmec lucreaza cu vagon special prelata (agabaritic) numai curse cu probleme: inaltime,greutate pe motrica depasita sau insuficienta,marfa fara documente etc platesc ei amenzile prin cardul personal al soferului comisioanele sint al soferului (service schimb ulei filtre aceasi metoda).probleme cu pauzele saptaminale , fara recuperari, soferul incarca descarca utilajele 3-4 ore de munca, dupa 2-3 luni de munca te anunta ca nu are cu cine sa te schimbe,dispeceri sub orice critica adevaratul dispecer e vamesul care sta in curul dispecerilor, 55 de euro pentru munca de cel putin 85. schimb de soferi: 3-4 sute km pina la firma 2-3 ore dureaza pina pleci cu un minivan 1000km italia cind ajungi iei camionul si faci un program de 15 ore (urgente cursele nnnniiiiiiiiiii aaaaaaammmmmmuuuuuuu) esti platit numai dupa preluarea camionului (pierzi o zi jumate dus si la fel intors) .la anabus soferii fac o tura dupa care pleaca din cauza asta angajeaza nonstop.
  4. Buna are cineva informatii sau pareri despre Anabus Trans Oradea?
  5. S-a deschis firma la sfarsitul anului trecut si au deja 50 fosti angajati cu 30 camioane,angajeaza non-stop au anunt si acuma pe jobhaze.ro (au renuntat deocamdata la olx si tocmai,sa nu zica lumea ca sunt neseriosi) cu 1600 e dar banii acestia se da numai din gura,se pare ca au talent sa angajeze numai soferi neseriosi altfel e o firma serioasa domle drumuri bune si platite.
  6. O firma noua cu aproximativ 30 camioane, 4 sau 5 acceptabile restul volvo-uri din 2007 fara frigider si toll colet (rabe) folosite de colegi din sk, salariul pe romania se da dar se scade din orele lucrate, 7 euro pe ora dar daca ai 15 ore se scade 2 ore nu stiu de ce..........NU confundati firma asta cu firma mama din nl, diferenta enorma. Drumuri bune.
  7. Da colegu MARR ai dreptate majoritatea angajatorilor romani sint niste baieti buni .La gartner cel mai bine platiti sint de pe cisterne (limba hu,translatori hu) 16000ft diurna zilnica,ai sanse pt ca esti deja angajat,nu se angajeaza direct pe cisterna,daca ai ai vointa si putina rabdare.............numai bine drumuri bune.
  8. buna, ma bucur colegule MARR ca esti multumit deocamdata esti singurul dar sunt convins ca peste 3 luni o sa schimbi parerea,posteaza te rog un fluturas cu 1100 euro,daca tot se castiga pina-n 1600e cred ca nu ti-e greu, stergi numele lasi numai ce ne intereseaza,eu as posta dar nu am asa ceva.salariul la gartner este maxim 1400 euro total,pina-n 1400 austriacul nu plateste impozit de asta e calculat in asa fel sa fie bine.n-am putut sa ma laud din pacate cu banii cit am lucrat pt ei,in schimb pot sa ma laud ca am dus si 27 tone,am condus si 110km pe zi adica 1 ora si 40minute(am avut descarcare a doua zi),sper totusi sa nu te intilnesti cu lucrurile astea dar in curind domnisoara Reka i-ti trimite formularul pt depasirea programului (numai fraierii pun botu)si atunci incepe distractia..........drumuri bune colegu spor la euroi.
  9. mai este ceva de povestit? nu vad niciun mesaj pozitiv pe acest subiect dar daca aveti bani de o excursie....................platesti drumul de cate ori mergi la munca, platesti vizita medicala, PAV-ul(atestat unguresc),iti fac 2 carduri la otp pt euro(pornesti cu 20 euro in minus)si pt forinti,de cate ori retragi salariul banca iti ia 20 euro, primul salariu iti da dupa aprox 45 zile,tranporti si 27 tone s.a.m.d. in rest e bine, soferie putin de tot munca en-gros incarci-descarci toata ziua...............trebuie sa ai cel putin 800 euro ca sa te descurci pana la salariu........stai linistit colegu decat sa muncesti degeaba mai bine stai degeaba................NU E O FIRMA PT SOFERII DIN RO. (m-am exprimat ELEGANT)
  10. Mda....Patronasii din romanika sant minunati te angajeaza cu salaru minim si te trimite pe comunitate ca sa faca averea colosala de 40 mil euro in cazul asta. Legile sunt facute pt ei, soferul face sesizare la itm adica la varul patronului si la procuratura care sigur va spune ca soferul e de vina, traim intro tara plina cu talente la coruptie,minciuna,tradare.Consider pana soferii nu iau atitudine si nu rezolva manual vreo 100 de patronasi nu o sa se schimbe nimic,salar minim si km. Ne-ar trebui un sindicat ca in spania NU SINDICAT ROMANESC care e corupt pana in maduva oaselor,tara romaneasca e cel mai mare producator de sclavi din europa, diferenta dintre un sofer francez, neamt si roman este enorm. ,,daca castigi atit cat sa platesti intretinerea si mancarea inseamna ca esti sclav,, Drumuri line.
  11. -raspuns: la firmele mari sau care se respecta au de obicei personal de curatenie, care da cu mopul macar o data la 4 ani ca madam Udrea,nu-i cazul la Gartner.
  12. Conditii cazare sofer Lambach austria http://youtu.be/PMsl7-M9nZw
  13. la angajare promit 1400 euro dar nu te intilnesti cu acesti bani chiar daca stai pana la pensie, vechimea in munca este recunoscut dupa 5 ani de sclavie la gartner, 35 euro pe zi si 12500 ft duminica astai salariul la ei, max 1200 euro din care 200 euro drumul dus- intors cel putin 400 euro pt intretinere lunar si uite asa ramai cu 600 euro daca ai noroc, cursele sant de la 20 km pana la 700km dar multe de 150-250km la gartner muncesti de iti sar capacele vorba unui coleg, la incarcari-descarcari astepti pana ti se termina programul de lucru si dupa asta disponentul te roaga frumos sa treci peste program, daca nu accepti ti se reproseaza si nu mai ai viata lunga la ei (sigur pleci), revin cu informatii si probe (fotografii, video)
  14. firma de..............., salariul pe caiet, in mana la sf asteapta.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.