Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

ionutzoprea

Members
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ionutzoprea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. am mai "aflat" eu ceva de aceasta firma, pe care inca nu o laud si nici reprosuri nu ii aduc, dar azi, am primit un mail ce continea biletul de avion catre garaj...deci, sa fie intr-un ceas bun P.S. voi veni cu detalii si amanunte imediat ce intru in paine
  2. pe tocmai.ro le-am gasit numarul de telefon, am sunat, am trimis un cv si m-au sunat sa imi zica, ca am fost acceptat. sti tu ceva despre firma asta colegu?? patronu firmei este olandez, si acolo are si garajul si logistica
  3. Am fost contactat de aceasta firma cu privire la angajare, iar conditiile si oferta lor pare destul de promitatoare, numai ca nu stiu nimic despre aceasta firma, numai cateva informatii de pe net, dar prea putine...daca are vreun coleg informatii depre aceasta firma, l-as ruga sa le impartaseasca si cu mine, ca sa stiu in ce ma bag Multumesc!!!
  4. stiu si eu ca pauza mai mica de 15 minute se considera timp de lucru, dar eu am zis ca pauza de 45 de minute sepoate imparti in 3 pauze de 15 minute, adica minim 15 minute, nu mai putin pentru ca nu se mai considera pauza. p.s. iar ca sa fiu sigur, fac pauza de 16 minute, 16x3=48, pentru siguranta mea ca nu iau amenda. am voi sa fac asa sau nu???
  5. soliciti autoritatilor sa ti-l emita, si avand in vedere ca nu a fost greseala ta, ii presezi putin sa ti-o trimita cat mai repede pe cea noua,ca doar nu e greseala ta. te duci cu cartela si cu permisul la ei si le spui care iti este problema, si nu mai platesti....sa plateasca cel care a gresit, ca nu e vina ta
  6. deci costul total al dosarului, exceptand scoala de soferi, atestatul profesional de marfuri generale si cartela tahograf m-a dus la undeva la 800 de lei 302 lei pasaportul in jur de 200 fisa medicala si psihologicul si eu a trebuit sa platesc din urma pentru cardul european de sanatate...detalii mai multe despre cat ai de platit sau daca ai ceva de platit primesti la CNSAS plus xeroxuri ca trebuie sa trimiti numai copii si 10 lei cazierul judiciar eu am dus dosarul personal
  7. eu maine ma duc sa imi fac angajarea, dosarul l-am dus in data de 16 august, si poimaine plec in austria
  8. eu o sa ma duc maine la timisoara sa imi fac angajarea la ei, o sa intreb si daca mai fac angajari ca am si eu 2 prieteni care vor sa vina aici dar la fel nu au toate actele. daca primesc vreun raspuns de la ei si daca aflu ceva o sa scriu aici
  9. cu putin ajutor din partea colegilor, si fara critici prea dure, daca scriu cumva prostii, as vrea sa redau aici pentru a ajuta si pe alti colegi, diferentele dintre rulamentul 561 si regulamentul AETR regulamentul 561 se aplica numai tarilor membre Uniunii Europene -un sofer poate conduce maxim 4 ore si jumatate fara pauza, dupa care trebuie luata o pauza de cel putin 45 de minute; aceasta pauza poate fi impartita in 2 pauze, prima de cel putin 15 minute iar cea de-a doua de cel putin 30 de minute...pauza de mai putin de 15 minute nu este considerata pauza de repaus, ci timp de lucru - durata zilnica de conducere este de 9 ore, dar poate creste la 10 ore de maxim 2 ori pe saptamana - exista o limita a numarului de ore de conducere saptamanal, care nu trebuie sa depaseasca numarul de 56 de ore de conducere - numarul maxim de ore de conducere pe parcursul a 2 saptamani consecutive nu trebuie sa depaseasca 90 de ore de exemplu: daca saptamana curest soferul a condus 56 de ore, saptamana viitoare mai are de condus numai 34 de ore. respectand regula celor 2 saptamani consecutive, ca sa poata conduce saptamana in curs 56 de ore, trebuie ca saptamana precedenta sa fi condus numai 34 de ore; dupa cum urmeaza: saptamana 1 34 de ore, saptamana 2 56 de ore, saptamana 3 34 de ore - in decurs de 24 de ore soferul trebuie sa ia o pauza zilnica normala de cel putin 11 ore de la ultima perioada de repaus zilnica sau saptamanala. aceasta pauza zilnica normala poate fi fragmentata in 2, din care prima parte sa fie de cel putin 3 ore iar cea de-a 2-a de cel putin 9 ore. in acest caz pauza zilnica normala se prelungeste la 12 ore. pauza zilnica normala poate fi redusa la 9 ore, dar nu mai mult de 3 ori pe saptamana - cand soferul insoteste un vehicul pe feribot sau tren, perioada zilnica de odihna nu poate fi redusa la 9 ore, deci trebuie sa ia o perioada zilnica de odihna de cel putin 11 ore, dar pe care o poate intrerupe de maxim 2 ori, insa intreruperile insumate sa nu depaseasca 60 de minute - cand vehiculul este condus de soferi in echipaj, perioada zilnica de munca poate ajunge pana la 21 de ore dupa care trebuie luata o pauza de minim 9 ore, rezultand o zi de munca de 30 de ore care trebuie precedata de o pauza de cel putin 9 ore de odihna zilnica - pauza de 45 de minute poate fi luata in timp ce celalalt sofer conduce, insa perioada zilnica de odihna de 9 ore autovehicolul trebuie sa fie obligatoriu stationat. pauza zilnica saptamanala are o durata de 45 de ore neintrerupte, care trebuie luata dupa 6 perioade de 24 de ore de la sfarsitul ultimei pauze saptamale de odihna - puza saptamanala normala poate fi redusa la 24 de ore, cu conditia ca restul de ore sa se recupereze pana la sfarsitul celei de-a treia saptamana, in bloc cu o perioada zilnica normala sau saptamanal normala regulamentul AETR acest regulament se aplica in tari care nu apartin comunitatii Uniunii Europene. tarile in care se aplica regulamentul AETR sunt urmatoarele: Albania, Andorra, Armenia, Azerbaidjan, Belarus, Boznia si Hertegovina, Elvetia, Kazahstan, Liechtenstein, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Norvegia, Rusia, Serbia, Turcia, Turcmenistan, Ucraina si Uzbekistan. - timpul maxim de conducere fara pauza este de 4.5 ore, dupa care soferul trebuie sa ia o pauza de 45 de minute, care poate fi fragmentata dupa cum urmeaza: - 3 pauze a cate 15 minute - 2 pauze din care una de 20 de minute si alta de 25 de minute - 2 pauze din care una de minim 15 minute si cealalta 30 de minute sau invers - limita zilnica de conducere este de 9 ore, dar poate creste la 10 ore de maxim 2 ori pe saptamana timpul de conducere pe drumuri neamenajate nu se ia in calcul, dar trebuie inregistrat ca alta munca - la fiecare 24 de ore este necesara o perioada de odihna zilnica de minimum 11 ore consecutive. aceasta poate fi redusa la 9 ore consecutive, dar nu mai mult de 3 ori pe saptamana, totusi, daca perioada zilnica este redusa, aceasta trebuie recuperata cu o perioada echivalenta reducerii, pana la sfarsitul saptamanii urmatoare - perioada zilnica de odihna poate fi fragmentata in 2 sau 3 perioade odihna de cel putin 1 ora, din care ultima sa aiba cel putin 8 ore dar totalul sa fie de cel putin 12 ore. de exemplu se poate lua 1h pauza, 2h conducere, 3 ha pauza, 3 h conducere, 8 h pauza continua. - legislatia nu prevede o limita de conducere saptamanala, dar cum perioada zilnica de conducere este de 9 ore, intr-o saptamana nu se poate conduce mai mult de 56 de ore. limita de conducere pentru 2 saptamani este de 90 de ore. - daca soferul insoteste un vehicul pe feribot sau tren, pauza zilnica de odihna este de 11 ore. aceasta poate fi intrerupta o singura data, dar nu mai mult de 1 ora, 60 de minute, 3600 de secunde in acest caz se mai adauga 2 ore suplimentare, pauza care se va lua pe uscat dupa debarcare - cand vehicolul este condus de un echipaj de soferi, fiecare trebuie sa aiba minim 8 ore de odihna intr-un interval de 30 de ore. abii soferi trebuie sa se afle la bordul vehicolului cat timp este in miscare, iar pauza zilnica de odihna se ia in timp ce vehicolul este stationat - dupa 6 perioade zilnice de conducere se ia o perioada de odihna de cel putin 45 de ore. pauza saptamanala poate fi redusa la 36 de ore daca este luata in locul unde vehicolul este parcat, sau unde soferul isi are domiciliul. daca este luata in alta parte, perioada de odihna poate fi redusa la 24 de ore. fiecare reducere trebuie recuperata cu o perioada echivalenta, pana la sfarsitul celei de-a treia saptamana si trebuie luata in bloc cu o perioada de odihna zilnica normala sau una saptamanala
  10. ionutzoprea

    Sondaj!!!!

    cere parerea unui specialist in resurse umane, o sa te lamureasca muult mai bine si ca parere personala...no ideea...nu ma pot pronunta...totul depinde de personalitatea fiecaruia, si de recomandarea obtinuta de patron/ii unde a lucrat cel mai bun e cel ce isi face meseria cel mai bine
  11. Curs pentru formarea soferilor profesionisti 1. Introducere in lumea soferilor profesionisti (am zis sa incepem cu acest capitol in care sa introducem elemente generale si esentiale din codul rutier, pe care toti trebuie sa il fi invatat cand au luat permisul) 2. Acte necesare conducerii autovehiculelor din categoria C, CE cu mma peste 3.5 tone 2.1. atestat transport marfuri genrale 2.2. atestat transport agabaritic 2.3. atestat marfuri periculoase ADR ;cistern si colete 2.4. cartela tahograf 3. Legislatie necesara soferilor profesionisti in transortul national si international de marfa 3.1. regulamentul CE nr. 3820/85 privind transportul rutier - asta a dcedat in 11 aprilie 2007 ! 3.2. regulamentul CE nr. 3821/85 privind aparatura de inregistrare in transportul rutier 3.3. regulamentul CE 561/2006 privind armonizarea transportului rutier 3.4. regulamentul AETR 4. Cunostiinte de mecanica (aici parerea mea e ca ar fi bine sa introducem notiunile de mecanica cele mai uzuale, si care se dau in mare parte de invatat si la scoala de soferi) 4.1. mecanismul de directie 4.2. Sistemul de franare 4.3 Transmisia autovehiculului 4.4. Sistemul de racire a motorului 4.5. Sistemul de ungere a motorului 5. Dispozitii finale/ concluzii sper sa fie ceva bun si util... fiecare sa vina cu o idee, cu un capitol, sau subcapito, dar sa stie unde sa il incadreze, parerea mea este ca trebuie sa avem un cuprins general de la care sa incercam sa impartim celelalte capitole si subcapitole....eu am facut aici ceva foarte general, dar ca sa dau un exemplu, de la capitolul 3, subcapitolul 3.3, putem face alte subcapitole, sau ma rog, un nou "film" cu titlul regulamentul 561 pe care sa il impartim in mai multe si sa detaliem tot, sau aproape tot, ce cuprinde acest regulament, sau partea care ne intereseaza... nu sunt un expert in chestii de genu, in juridice mai ales, dar sper sa fie de ajutor munca mea de pana aici, si daca-mi va fi apreciata ma voi stradui si mai mult de ex ce a postat costy67aici, foarte interesant, dar nu putem da cu ele asa ala-n-dala (parerea ea strict personala) trebuie introduse in capitolul mecanica, la subcapitolul transmisie...ca banuiesc ca de asta tine diferentialul...uite cum sunt eu, daca ma apuc sa citesc ce a scris costy67, si nu imi spune ce e ala diferential si parte a cui compnenta majora e, nu o sa pricep nimic... consider ca trebuie sa luam totul pe rand, ca de la clasa 1 pana la liceu...chiar facultate, pentru unii spor mai departe la idei, argumente si contraargumente astept pareri pro si conctra la ceea ce ampostat multumesc!
  12. pasiune...pentru tot ce tine de meseria asta...alte cuvinte cred ca sunt inutile imi place sa calatoresc, imi place sa conduc, imi place sa vad tot timpul locuri noi, imi place sa ma murdaresc de ulei si de vaselina (cu toate ca sper sa nu ma murdaresc de asa ceva prin parcari, mai bine la garaj ) nu sunt soarece de birou, nu pot sa fiu asa, sunt genul de om care prefera munca de teren, de a nu sta mereu in acelasi loc, imi place sa socializez, dar un birou de relatii cu clientii, gen, nu ma caracteizeaza cum am gasit o exprsie interesanta pe nu mai stiu ce site-uri dar care am retinut-o "trucking is not a job, is a lifestil poate spun toate astea acum ca inca nu m-am urcat intr-un camion, insa sper sa o fac cat mai curand posibil....si chiar daca am fost refuzat de foarte multi angajatori, nu mi-am pierdut speranta p.s. sper sa pot spune ce am zis scris mai sus si peste un an de vechime pe tir
  13. marti. 13 august, cand am fost sa imi fac fisa medicala m-am intalnit cu un baiat care reinoia fisa medicala si care a spus ca a lucrat la firma asta, deci ceea ce spun acum e din ce am auzit, daca el m-a mintit va mint si eu.... unele chestii din ce am citit aici sunt adevarate, altele nu prea... la angajare omul iti spune, "la mine se alearga ilegal pentru ca si tu ca sofer esti platit la cursa, 300 E pt germania, 400 pt franta si pretul difera in functie de cat de multi km ai de facut...pe camioane are numai tahografe cu diagrama, si baiatu asta zicea ca schimba diagrama la fiecare 4 ore, restul le distrugea...foi de concediu la greu, zicea ca din 24 de ore dormea maxim 4 ore da se castiga, ca omul plateste bine, dar te plateste la cursa, nu ai salariu fix sau la km, faci cursa iei banu...si intra-devar, plateste in avans inainte de plecare in cursa iar amenzile pentru viteza le plateste patronul spunea ca ajungea si la 2200 de euro pe luna, dar ca sa imi risc atat de mult viata mea, in primul rand, si a celorlalti participanti la trafic, prefer mai binesa iau 1000 de eurodar sa stiu ca lucrez legal si ca ajung intreg acasa si nu am constiinta incarcata ca am facut accident si am omorat sau am ranit grav alte persoane concluziile le trage fiecare daca e rau sau bine, nu sunt eu in masura sa judec pe cineva, dar parerea mea strict perosnala e ca nu se merita sa alergi ca disperatul dupa banii astia, si urmatorul loc in care s a te trezesti sa fie un pat de spital
  14. dragi colegi, din lectura mea suplimentara am constatat ca exista 3 tipuri de tahografe. ca un incepator in ale meseriei de soferie, dar nerabdator in a intra cat mai repede in clasa soferilor profesionisti, m-am gandit sa fac un subiect in care sa aflam si noi, cei incepatori daca cei profesionisti stiu deja, care sunt diferentele intre cele 3 tipuri de tahografe digitale si anume: ACTIA, SIEMENS si STONERIDGE asemanari si deosebiri avantaje si dezavantaje sper sa intereseze pe cat mai multa lume acest subiect si sa aflam cat mai multe despre acest aparat fara de care jobul soferilor profesionisti facut in deplina siguranta, zic eu, nu ar putea fi posibil
  15. cauta pe la firme de distributie, internetul e mare, tu esti destul de aproape de bucuresti, sunt convins ca o sa gasesti repede pe la un depozit ceva...sau chiar si la tine in zona, si eu am lucrat pe distributie
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.