Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Harley

Members
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Norvegia

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Harley's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Reputație Comunitate

  1. Salut, Eu locuiesc in Jessheim unde se afla si firma unde lucrez. Despre loc de munca, cel care m-a recomandat pe mine anul trecut cand a fost un post liber incearca din toamna sa bage un alt amic care se cunoaste personal cu patronul dar fara nici un rezultat pana acum.Dacum.De anul trecut un lituanian vechi in firma mea si-a deschis firma lui si angajeaza lituanieni si face cursele nonoastre.Probabil tarifele sunt agreate de patron.Fata de mine nu au respectat ce mi-au promis la angajare si lucrez pe aceeasi bani. Se angajeaza la Vei Transport.MaI poti incerca si la Harlem TransTransport.Daca vrei detalii ma poti suna la tel 40578588. Bafta.
  2. Despre condusul in conditii de iarna am vazut cateva postari "simpatice". Dupa mai multe experiente proprii din rutele mele spre nord iarna (Trondheim, Mo I Rana, Narvik, Tromso si Alta), spre vest (Stavanger, Haugesund via Haukeli, Bergen via Hemsedal, zona Stryn via N 15, Forde si cateva insule) va pot spune ca, ca si mine, multi incepatori au "supravietuit", s-au adaptat bine si nu au avut evenimente neplacute. Intr-adevar pentru oricine sofeaza iarna pentru prima oara in Norvegia pe astfel de rute reprezinta o experienta unica nu mereu placuta insa cu o masina dotata regulamentar cu anvelope bune, cu lanturi de gheata, ceva cai putere sub capota, obligatoriu motorina suficienta si cu multa prudenta se descurca cu brio, nu trebuie sa te nasti super sofer. Este bine ca inainte sa afli de la initiati cam cum se monteaza corect si repede un lant de gheata si alte informatii ajutatoare despre drumuri. Am avut momente cand eram pregatit sa sar din masina, momente cand eram la limita rezistentei (ger, lanturi, viscol, gheata, drum ingust, etc.). Multi (si eu) faceam inprudenta de a amana montarea lanturilor inainte de zonele grele in speranta ca o sa trecem fara sa fim nevoiti sa pui mana pe niste lanturi la -20* noaptea pe viscol insa cand ramai inzapezit din cauza asta este mult mai greu pentru ca poate ai o pozitie nasoala, mai blochezi si drumul, patinezi si nu poti sa bagi lantul,etc.Acum sunt mai rapid si mai precaut si am supravietuit doar cu 2 oglinzi sparte in 3 ani de sofat prin Norvegia. Despre Kim am vazut de asemenea niste postari "interesante". Ca si pentru mine firma aia a reprezentat sansa de a incepe undeva cu experienta minima sau deloc in cazul multora.Stiu multi care au plecat dar care s-au tot intors la Kim si toti recunosc ca mai bine ca la Kim nu au gasit. Eu unul am fost multumit si a contat mult sa ma pot spala zilnic, sa port haine curate tot timpul, sa dorm intr-un pat, sa gatesc o mancare calda, etc. Cat despre munca de acolo cu mici exceptii a fost mai mult decat rezonabila. Restul tine de capacitatea fiecaruia de adaptare, diplomatie, seriozitate si altele. Cand am avut ceva de obiectat am facut-o si nu m-a dat nimeni afara ci dimpotriva nu m-am lasat pana nu mi-am rezolvat problemele mele si nu numai ale mele fortand nota uneori dar fara probleme. vizavi de ocazia de a lucra in Norvegia, nu o ratati deoarece daca nu venim noi (romanii) oricum vin altii din toata lumea asa ca mai bine sa ingrosam randurile comunitatii noastre. Bafta!
  3. Munca consta in manipulare incarcare si descarcare in diferite conditii.De exemplu acum am o cursa pentru PostNord,incepla 13.00 si termin la 2.00,3.00 noaptea.In decursul zilei incarc si descarc de 2 ori un camion cu remorca si seara incarcarea dureaza 3 ore continuu in viteza.Marfa trebuie stivuita pana sus ca sa incapa tot si ai tot felul de paleti,pachete,marfuri ambalate sau nu,parbrize,etc...Dupa 3 ore conduc 2 ore dupa care incepe descarcarea 1 ora,acolo am ajutoare.Antebratele mele sunt tot timpul in febra de la strans manerul transpaletei. Pe alte curse incarc dela materiale de constructii pe carele livrezi la diferite santiere prin orase,in zone aglomerate,pozitii dificile de descarcat si de manipulat paletii.Am mai facutdistributie pentru un retailer de unde incarcam de la frig si congelator si descarcam la magazine.Tragi de paleti de pana la 900 kg din strada pana in magazin,multe nu au rampe,asfaltul nu este drept poate,ai de trecut borduri,etc... Salarizarea este de 170 kr/ora.Eu fac cam 250 ore/luna.Esti platit doarla ora si daca mergi acasa nu primesti nimic si se simte in buget. Cheltuielile sunt destule insa faptul ca am familia langa mine conteaza mult. Afacere este cand ambii soti lucreaza,altfel nu prea ai ce strangi. Relatia la munca este ok,esti tratat bine,oamenii sunt amabili,esti ajutat la nevoie,etc.
  4. Salutare tuturor, dupa 3 ani si jumatate de ucenicie la Kim Johansen dintre care ultimul petrecut numai in Norvegia,am reusit de anul trecut din Mai sa ma angajez la o firma Norvegiana la recomandarea unui fost coleg.Intr-adevar aici am dat de munca in adevaratul sens al cuvantului,de munca fizica in primul rand.Vorba unui fost coleg de la Kim care a lucrat cateva luni in Norvegia:in Norvegia esti manipulant cu permis de conducere! Nu sunt fan Norvegia,aici am avut ocazia sa ma stabilesc,sa ma adun de pe drumuri(curse internationale,cabina,etc) sa pot locui cu familia,acesta fiind obiectivul meu pana se va produce o minune in Romania si sa ne intoarcem acolo:). Ca peste tot sunt ajunsuri si neajunsuri,ne putem acomoda si cu ceva noroc sa ducem o viata buna aici. Suntem un mic grup de Romani care lucreaza la diferite firme,tinem legatura,ne vizitam,ne ajutam. Am cautat mult,am mers personal la multe firme,stiu ce inseamna astasi catde dificil este. Oricine are nevoie de o parere,sfat,idee,informatii,etc.,ii stau la dispozitie. Numai bine si bafta tuturor.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.