• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

boaska

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

boaska last won the day on May 16 2016

boaska had the most liked content!

About boaska

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 11/30/1980

Profile Information

  • Location:
    Chiemgau
  1. @cri5sti deci pentru atestat ADR Marfuri Periculoase se poate da autorizarea oricand? Multumesc frumos
  2. Salut colegi, Mai este valabila perioada de peste 5 ani vechime pentru inscrierea la cursuri in vederea obtinerii certifictului ADR? Multumesc
  3. Cand citesc acum cata teorie pentru niste intrari manuale in tahograf ma bufneste rasul..... Acum sfat pentru colegii mai tineri sau fara experienta ca mine: Meseria se invata lucrand Nu este greu daca ai inclinatie pentru asa ceva Camioane se gasesc, soferi mai greu, cine are nevoie de un sofer iti va acorda o sansa ( dupa cateva probe de lucru o sa stii ce sa faci) Cand nu stii intreaba ! cu timpul o sa demonstrezi ca esti mai bun decat ceilalti pentru ca esti roman si romanii sunt buni soferi Succes colegi, si sa nu acceptati sub 11€ in Germania
  4. Ce vrei , daca am fost la scoala in loc sa leg semiremorca acu intampin greutati. Va salut
  5. Daca intelegeti germana e foarte usor sa inveti, chiar si asa faca sa citesti legislatia o sa vezi ca tahograful iti arata exact ce trebuie sa faci si te atentioneaza chiar si sonor sa faci pauza aia, si nestiutorul din primul video a precizat ca este foarte important sa lasi pe ciocanele 10 min inainte sa pleci din pauza inapoi la drum.... poate ca sunt chestii care ma depasesc pentru ca nu am experienta dar stilul zemflemea de pe forumul asta ma lasa rece
  6. Deci eu sunt sofer fara experienta, poate ca gresesc, cartela am folosit-o de cateva ori.... deci te sui in masina pui contactul ca altfel nu haleste cartela bagi cardul dai ok, tara blabla, si se selecteaza automat ceva pe displayul la taho.... te dai jos si faci diverse, taho inregistreaza pleci si mergi asa oleaca, opresti descarci, cand a venit sorocul apare pauza pe ecran... faci pauza nu? ai muncit 5 ore, 3 ai alte activitati 2 ore ai condus, parchezi ca ai terminat treaba, scoti cardul dai ok ok te suna sefu si zice, mai avem o cursa, ce faci? bagi cardul si pleci in cursa sau pleci acasa dupa ce ai muncit 5 ore dintre care 3 alte activitati? sau zice ia alt camion si du-te, ce faci, scoti raportul din camionul A si te sui in camionul B si conduci mai departe in timpii legali ramasi ptr ziua respectiva? scoti cartela din taho si o bagi inapoi in urmatoarle 10sec, dai ok si? nu mai este legal sau
  7. Nu se platesc orele suplimentare, nu se respecta pauzele, timpii de munca, nu se platesc concediile, prime, bani ptr transport De cand au dat dreptul de munca si vin toti cu buletinul nu te mai angajeaza nici maturator, intri in supermarket nemtii sunt minoritate, e normal sa se sature de straini, totul pana la bani, se merge ca in romania, locurile sunt date dinainte, anunturile sunt publicate pentru ca asa cere legea, suni la 20 de posturi in ziua cand le-au pus si cica s-au decis deja pentru altcineva, sau cica trebuie sa astepti ca ei fac concurs de dosare.... si ei isi angajeaza nemtii, pe romani nici nu ii cheama la interviu, pe urma unii nu toti iti trimit un mail ca cica nu corespunzi pentru postul ala, si sau decis ptr altul care corespunde perfect....ei merg pe sitemul plug&play... CD bagi si canta Singurele locuri de munca 90% sunt cele pe care le-a descris colegul in primul post
  8. Stau in germania de cativa ani, romanii cand scapa aici uita de mama de neamuri, se integreaza si scuipa pe tot ce este romanesc Cand ajungi la mana lor te baga in sapa de lemn, iti mananca banii si te trimit acasa ca nu este de tine germania Nu conteaza ca muncesti ca un sclav pe 1000e, cum ai luat un tricou nou pe tine esti deja luat in colimator Firmele de personal fac legea acum, cv-urile dospesc la fabrici, ai deschis gura zbori, sunt 200 care asteapta Nici nu mai intri in fabrici sa depui cv, sunt paznicii la poarta, te trimit la firmele de personal, aia sunt interpusi intre angajator si angajat, esti strain nu corespunzi Locuri de munca sunt, dar nu pentru romani Si sfaturile de la romani si prieteni de obicei sunt cele mai rele posibil, toti iti dau sfaturi cand esti bun cu ei si ai bani, toata lumea iti vrea binele
  9. Stau in Chiemsee, zona rosenheim-traunstein, am permis A,B,C,CE si carduri (fara Adr) Caut de munca pe camion local de mult timp la firmele de aici, nu are nimeni nevoie de romani angajati fest, firmele de personal sa nu aud Vorbesc germana (si engleza) Nu am experienta pe Tir De aceea caut pe distributie, camion, local in zona Acum lucrez sofer pe bani putini ca asa lucreaza auslenderii.... tractez masini, transfer, livrari in tara cateodata,folosim mai mult BE, am condus si C1E de cateva ori dar acum l-au vandut Singurii care m-ar fi acceptat erau unii cu contract ADAC dar la cate accidente sunt aici in zona, si din ce auzisem de la altii faceai multe ore suplimentare Daca stiti ceva sau pe cineva care are nevoie de sofer in zona dintre muenchen(fara oras) si pana in granita cu salzburg sunt interesat....nu am experienta dar ma prind repede
  10. thanks pentru informatii, un topic util
  11. va multumesc frumos pentru ajutor, o sa ma documentez mai bine
  12. Multumesc pentru raspuns Cristian, sunt nou in bransa deci fac raport zilnic cand termin si il semnez, si la sfarsitul saptamanii raport saptamanal, scriu pe spate ca nu am lucrat in afara orelor de pe raportul saptamanal, le pastrez si tin dupa mine si o copie la contract, si cand introduc cartela peste 3 zile sa spunem iarasi trebuie sa introduc manual ce am facut in perioada cand nu am mai lucrat, le trec ca fiind repaus?
  13. si daca lucrezi doar ocazional, adica in part time pe camion fara sa fii angajat direct cu norma intreaga? cum justifici la un control?
  14. nu stie nimeni?
  15. salut, ma puteti ajuta si pe mine cu un raspuns pe tema tahograf-legalitate? stau in Germania si pana acum nu am lucrat pe camion si cartela este noua cu zero ore intrebarea este: daca ma sui acum pe camion in part time sau full time sau ajutor cu 400 basis si ma opreste controlul logic ca nu am cele 28 zile de condus doveditoare, ce regula se aplica? poti sa le arati contractul de munca ,o hartie de la fortele de munca in care sa spuna ca nu ai lucrat sau cum se procedeaza? pentru ca aici lucreaza multi ca pfa sau ajutor cu ziua....stiti cum e , prefera sa-ti dea banu in mana si te cheama doar cand are de lucru