Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

palm

Members
  • Număr conținut

    158
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre palm

  • Dată Naștere 09/08/1977

Profile Information

  • Locatia:
    RO

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

palm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. Buna colegilor. Am ajuns la locul ala uitat de Dumnezeu (vai de mine, ce e acolo ). Pentru cei care merg la Braila, Zona Libera, traseul este: Soseau Ramnicu Sarat pana la intersectia cu calea Grivitei (faci stanga de pe Soseau Rm. Sarat.) Pe calea Grivitei te duci pana se infunda, acolo luati dreapta pe o strada cu piatra cubica (Strada Carantinei). Luati inainte, treceti de penitenciar, si imediat dupa penitenciar luati stanga (Vadul Rizeriei). Mergeti pana sa infunda si drumul ia catre dreapta. Tot inainte langa gard (gardul aveti pe partea dreapta, partea stanga aveti Dunarea). Mergeti pana ajungeti la parcare, cam 500 de m. Ati ajuns la vama. Vezi Google Maps Pa harta aveti drumul pana se infunde drumul, acolo luati dreapta, si tot inainte.
  2. Buna colegilor. Am si eu o intrebare catre voi. Cum pot sa ajung la Zona Libera Braile, perimetrul 3 (vezi aici ) Trebuie sa platesc taxa ca sa intru, exista vreun traseu unde post sa ajung acolo? Multam pt. raspuns, daca se poate, cat mai urgent, ca la noapte pornesc sa descarc.
  3. Salutare tuturor Va povestesc o intamplare. Un coleg de firma era in Franta. A nimerit un control, unde a primit o amenda de 6.000 de EU, pt. ca nu avea justificat 2 saptamani cu hartie de concediu, chiar daca statea cardul in aparat si masina nu se misca. A venit acasa, firma a scris o cerere catre ARR-ul central din Bucuresti. Dupa cateva zile au primit raspunsul. In franta asa se procedeaza, nu au ce sa faca. Concluzie: Sistemul asta din RO e atat de impotenta, incat nici macar legile date de ei sunt atat de confuze, ca noi, soferii, suntem amendati si atunci, cand suntem cu totul in regula. Hai sa continui firul povestirii, sa intelegi si mai bine cum se procedeaza, si va zic ca nici un rost nu are o campanie, cum e asta, ca nu avem suport din partea autoritatilor. In 2007, cand vecini nistrii unguri au inceput sa ne dea amenzile alea usturatoare de min. 1000 de EU pt. orice abatere, la Nadlac au oprit un camion di Germania. Au controlat, si au gasit ceva pe diagrame. Controlau fara aparat de control, se uitau asa pe diagrame, fara sa foloseasca aparate de verificare. Cand au zis germanului ca va fi amendat cu 1000 si ceva de euro, ala a dat un telefon, peste 30 de minute sa prezentat la vama un reprezentat a sindicatultui din Germania. Reprezentantul a constata ca se facea verificarea fara aparate, ungurii au primit interdictie de a controla diagtrame la granita (vamesii de fapt). Vedeti... asa se procedeaza. Pe noi ne amendeaza si acasa (min. 4000 roni) si afara, asta e soarta noastra. Singura solutie e de a declansa o GREVA GENERALA, a forta firmele sa sa ne plateasca, sa nu ne tine pe afara saptamani, sa ne plateasca la zii, cu diurna pt. fiecare zii.
  4. Idea e buna, da pana nu avem un sindicat care sa forteze demnitarii sa faca niste legi care sa reglementeze toate astea, rezolvarea nu o sa apara niciodata. Initiativa nu poate fii sustinuta de soferi fiindca: 1. Soferul care vrea sa faca "reclamatii" la patron, e dat afara fara nici un motic (legea care va intra in curand in vigoare, permite acest lucru, si patronul poae sa angajeze al sofer in locul lui, nu cum era pana acum, daca ai dat afara un sofer, nu puteai sa angajezi alt sofer) 2. Soferul e sofer, nu are nici o influenta fata de patroni. El semneaza contractul de munca si atat. 3. Sindicatul linge c***l demnitarilor, nu o sa ne ajute niciodata, nu o sa influenteze niciodata legile, legile sunt dictate de UE, mai bine de nemti si de francezi, care nu se plng de programe. Noi suntem amendati din cauza lor. Ei sunt bine mersi cu legile astea (ma refer la AETR) stupide, cu nmatematica lor, noi in schimb suntem amendati su sute de euro pt. niste minute. In concluzie, va sfatuiesc sa nu aveti iluzii cu initiativa asta, ca nu are nici un rost sa pierdeti timupmul cu astfel de lucruri. In schimb, sa aveti bafta pe asfalt.
  5. Salut colegi. Intru foarte rar aici, chiar din cauza meseriei Nu am conexiune in cabina, dar aceasta campanie mi-a facut sa reactionez si eu. 1. Plata soferilor sa nu se mai faca la kilometri parcursi Pt. cei care lucreaza acasa, e cel mai sigur mod de a primii banii pt. munca facuta. Eu nu sunt platit la km., sunt pe diurna fixa, fac numai Anglia, o tura e de min. 7.500 km. si primesc 350 EU/tura. Faceti si voi o socoteala, ce avantaje am fata de alal care primieste plata la km? Hai sa zic ca primies 400 EU/tura, sau cel mult 450EU/tura.... 2. Sa nu mai fim obligati sa circulam fara program Obliga BAG-ul, VOSA si restul care ne controleaza. Pt. foile de concediu BAG da din start 280 EU amenda cu drept de contestatie, si atentie, FIRMEI. Deci, daca firma crede ca foaia de concediu spune adevarul, depune o simpla plangere, cu diagrame doveditoare ca masina a fost condus de alt sofer, si primeste banii inapi, deci problema asta e si rezolvata. La ni la firma au primit tone de amenzi pt. acest lucruu. Acuim srtam ca prostii 45 de ore la granita ca sa mergem la prigram. trageti voi cncluzia. 3. Sa nu ne mai fie interzisa depasirea pe autostrada No comment. 4. Sa ne fie asigurate parcari pentru odihna in locuri sigure Mergeti in Anglia sa vedeti siguranta. Te fura la parcare cu 100 de camere, si suni la politie, care nici macar nu vine sa ia cazul. Macar la noi daca te oprezti la restaurante cu P cu plata (sunt cam la fiecare 50 de km pe orice ruta) dormi linistit. 5. Sa nu mai fim vanati de politie daca oprim camionul pentru 5 min sa intrebam de o adresa Da.. mai ales Timisoara.... Asta e. E cel mai simplu sa dai amenzi... 6. Sa avem dreptul sa circulam pe DN1 Brasov-Bucuresti si in timpul zilei ( in afara de week-end) Rational asta nu se poate acepta. Eu, ca conducator de camion, cand ma duc cu masina mica, duba la Buc pe DN 1 si ajung de la BV pana la Comarnic in 2 ore ziua din cauza ca merge Frigoexpres si restul pa DN 1 cu 30-40 la ora, si eu sunt suparat. 7. Sa fie eliminata concurenta neloaiala dintre firmele de transport ,prin monitorizarea la nivel national a tarifelor practicate. No comment. 8. Sa avem reprezentanti cinstiti la nivelul sindicatelor,care sa urmareasca interesele acestei categorii de munca Asta depinde de noi, nu de ei... 9. Sa se faca ca in alte state europene, o separare la nivel de preturi a carburantilor,cel pentru tractionism sa fie mai ieftin,daca este necesar subventionat . Ceri factura dupa diecare alimentare, si ti-se da inapoi 25 la suta.... 10. Subventiile tip " rabla " sa se aplice si la nivelul firmelor de transport,pentru eliminarea din parcul rulant a "fosilelor " ce inca mai circula pe drumuri lege care sa interzica circularea vehiculelor non-eu, (la camioane) pe drumuri. 11. Respectarea de catre patronat a prevederilor internationale AETR ,cu privire la timpi de conducere/odihna ,inclusiv cea saptaminala Vezi mai sus.
  6. Hai sa va spun cele mai noi informatii. In primul rand, NOIRBERT E DIN FRANTA, NU ND. Norbert face angajari pt. coloana din Arad. Trebuie sa te duci la baza din Arad, sa te inscrii personal (prin telefon nici nu te baga in seama, si au foarte mare dreptate), si faci o proba practica: tras la rampa, mers pe traseau, etc... ) Daca e cazul, te vor anunta sa te duci inapoi si sa participi la cursuri de pregatire (3-4 zile). Salariu: Lunar fix: 1.050 RON Km: 0,95 euro cent / km, adica 95 de Euro / 1000 km. 35 de EU sambata, duminica si zilele de sarbatori cand ai camionstop 50 EU dus, 50 EU intors pt. drumul de acasa + trasnport gratuit de la camion (Dijon, Franta) pana la baza din Arad Cursele: 4 saptamani in comunitate dupa care o saptamana acasa. Cerinta pt. care te da afara pe loc daca incalci: camionul sa nu depaseasca niciodata 85 km / h. Tarile in care trebuie sa faci curse: Franta, Italia, Anglia, Spania + mai rar: Germania, Benelux. In RO nu vii niciodata cu camionul. In concluzie: CEA MAI BUNA FIRMA IN MOMENTUL DE FATA IN EU!!! (Dar e greu sa ajungi la ei, cerinte: min. 1 an pe international, inscris in cartea de munaca: SOFER TIR INTERN SI INTERNATIONAL) Deci daca ai fost pe afara la niste fime de 2 bani care te-a angajat ca simplu SOFER, nu-ai ce cauta la ei)
  7. palm

    Diverse

    Si lanturile se rup... destuil de des si face pagube...
  8. Ciudat.... sa nu aude colegi tai care baga comunitate de inceputul ziles de lucru? Ciudat.
  9. Asta e normal. Sute de firme de transport dau faliment lunar, asa ca e o solutie care poate fii inteleasa..... insa..... de ce numai Ro si BG ???
  10. Poti sa pui poze postate de mine.
  11. Confuzi lucrurile. Pauza la descarcat, la incarcat, etc nu se considera pauza. Asta facem numai noi, ca sa avem cat mai multe pauza sa putem conduce. Cand esti la incarcat, descarcat, in mod normal pui pe ciocan. Asta sa fie clar. In cazul in care nu mai ai timp de lucru (alea 15 ore terminate), pui pe pauza si stai linistit. Poti sa iei amaneda, si amenda usturatoare (2000-2500 EU) daca pe diagrame, carduri nu ai amprent pt. alte activitati. Un lucru: Dupa pauza de 11 ore procedeul normal care iti cere BAG, ARR, politia din Franta sau orice organ de control: Pui/reglez pe ciocan 5-10 minute, dupa care incepi conducerea. Ce rost are? lasi dovada, ca dupa ce te-ai trezi, te-ai dat jos din camion, ai verificat anvelopele, sigiliul sau marfa etc. Deci activiatea zilnica nu cu pauza sau conducere incepe, ci cu alte activitati (ciocan)...
  12. Ciocanul nu se considra ore de condus, asta fie clar pentru toate lumea. Cei care lucreza pe camion stiu foarte bine.... daca stai la incarcat 6 ore, ala insemana 6 ore de conducere si iei amenda ca ai condus peste??? Nu cred. Daca conduci 4 ore 30 si tragi la rampa, si lasi 30 de minute pe ciocan adica pe tahograful clasic iti dace dunga groasa, ala nu se considera, si nici nu sa considerat vreodata ore de condus, ci alte activitati, care nu se socotesc ore de pauza. Exemplul mai sus. Condici 4 ore 30, tragi la rampa, 30 de minute de ciocan. Dupa care daca stai inca 15 minute si tai la drum, nu e bine... dar daca mai stai 45 de minute, reglat la pauza, poti sa tai la drum.
  13. Alte activitati, adica mai pe romaneste, ciocanul NU este considerat nici ore/minute de condus nici ore/minute de pauza.
  14. palm

    Diverse

    Daca ridici remorca in timp ce motrica nu o poti ridica greutatea se duce pe fata... Analizand situatia, era ceea mai buna solutie aleasa de sofer. Cea ma buna si mai rapida sa scapa de acolo. Eu zic, sa fereasca Dumneze pe fiecare de asemenea situatii.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.