Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tipul Cel Rau

Members
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Tipul Cel Rau a câștigat ziua ultima dată pe Iulie 17 2015

Tipul Cel Rau a avut cel mai apreciat conținut!

Despre Tipul Cel Rau

  • Dată Naștere 04/03/1981

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Cluj-Napoca

Contact Methods

  • Yahoo
    vali.campean@yahoo.com

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Tipul Cel Rau's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

20

Reputație Comunitate

  1. Combinatia fatala : Un cetatean, Gabriel1960, convertit in conducator auto spre final de cariera in piata muncii (ca un sofer de o viata o mirosea din timp) + un recrutor italian (stim cu totii despre caracterul italienilor...) + contract de munca intr-o terta tara (Slovacia in cazul nostru) + un intermediar slovac cu alura de combinator (de fapt asta era) si s-a ajuns la asta... Bai oameni, daca nu ati umblat prin lume, nu ati muncit pe camioane prin Europa, de ce va mananca in posterior sa acceptati oferta la dracu-n praznic?Nu vorbiti o limba de circulatie internationala fluent, dar mergeti sa semnati contracte la Bratislava... Orice sofer cat de cat umblat stie ca, cash-ul este rege peste tot, pai eu lucrez pe langa casa acum si tot am 200 de lei in portmoneu mereu, si tu colegule te-ai lasat la mana bancomatului?Pai sofer sigur nu esti!Ai incredere in ce zice nu stiu ce italian fara acte semnate?Pai sigur nu esti sofer!Te plangi de furtuna si ploaie?Pai sigur nu ai pus chingi si copertat pe ploaie si vant, sa te urci in cabina murat (asta in cazul cand nu ai pelerina competenta, caz in care te murezi doar de la genunchi in jos ). Nu-s de acord cu ceva lucruri ce ti le-a spus Cristian, dar in esenta avea dreptate.Ati tras meseria in jos, si acuma plangeti.Pai daca mi-ai fi zis acuma 10 ani de mers la Bratislava si semnat contracte, iti radeam in nas jumate de ora.Ei bine, ati infaptuit-o si pe asta.Pai cat sa nu te duca mintea sa realizezi ca chestiile aste in niste lucruri facute sa cearna soferii de fraieri. Am avut fost coleg care ma chemat la o firma mare si recunoscuta, tot asa cu contract pe Slovacia, si n-am mers ca nu-s de acord cu mizeriile astea, ca-ntr-o zi se sparge si treaba asta cu granitele comune, si fi linistit ca n-au sa-ti trimita slovacii pensia pentru cat ai contribuit la ei.Dar iti trebuie minte sa vezi lucrurile astea.Hai ca daca era vorba de o Germania mai ziceam... Bai, nu mai fiti fraieri, ca doare, inclusiv financiar!
  2. http://www.risco.ro/verifica-firma/uca-trans-impex-cui-11976731 Cu asta am spus tot ceea ce era de spus.Am vazut in reclama camioanele alea verzi si noi si m-o apucat curiozitatea...mi-o trecut la fel de repede...
  3. No, sa ma bag si eu in seama : Discutia a fost constructiva. Concluzia (mea) este ca : muncim ca sa traim, si nu traim ca sa muncim (cum e in North America).Am lecturat pe truckersreport si TirExpress avea mare dreptate cu ceea ce a scris. Actualul meu sef are o fiica in State (cetatean) si fiul la master.Fiica e mare MBA pe acolo, dar trimite taticu' bani in fiecare luna pentru rata la casa imensa pe care nu inceteaza sa o arate sarantocilor din Romania...trimite bani si fiului de asemenea, pentru ca acesta ii plateste vreo opt sute de parai chirie surorii sale...Acestea auzindu-le, tare ma mai bucur vara ca-s cu coasa in gradina de acasa, in saracia si cu slanina si palinca noastra...Macar avem "peace of mind" cum se zice... @mamitzoiu-Sa stii ca unii mai tinem si la confortul personaL, la timp acasa, la chestii din astea...ziceai odata ca esti la a treia nevasta.A meritat?Merita sa pui materialul in fata la orice?Daca ai da timpul inapoi, ai mai face la fel?Ca spre lucrurile astea batea Tir cu postarile sale.
  4. Salut.Eu cat am muncit pe autocar/autobuz am fost tare mutumit de Setra.Am avut cu motorizare si de la Mercedes, si de la Man.La acelasi traseu, Man-ul consuma cu 2-3-4 litri la suta mai mult, deci concluzia e logica la motorizare.Eventual daca gasesti motorul sa fie in V, e cu atat mai bine, sunt deosebit de fiabile si rezistente.Nici Tourismo nu-s de aruncat, destul de ok, n-am avut probleme deosebite pe drum.Evita Bova, Daf, n-am gasit coleg pe drum care sa lucreze pe asa ceva si sa nu se planga de diferite probleme.
  5. Iti raspund putin tarziu pentru tine : ( eliminat ) In primul rand, ce este ala "Sprinter 316 dublu"?Vrei sa zici cu 4 roti pe puntea spate poate...Modelul 316 ar putea sa insemne ca : are MTMA de 3100 kg si 160 de CP, incadrandu-se astfel in categoria B.Pentru ca vei avea si o platforma agatata dupa, care daca este pentru transport auto, va fi avand MTMA ori 2500 ori 2700 de kg (aia cu 2 axe), vei avea o MTMA a ansamblului autovehicul+platforma de peste 3500 de kg, intrand astfel sub incidenta Reg.561.Daca totusi faci acest transport in cont propriu, legea te scuteste de la folosirea tahografului.Daca-l faci pentru vreo firma, e indicat/obligatoriu sa respecti timpii de conducere si repaus.Desigur, cum zicea si Gongy, pe banii tai poti face cum vrei.Nota=MTMA-masa totala maxima autorizata, ca asta te doare, nu daca ai sau masina pe platforma, in fata organului de control e una si aceasi chestie.Sper ca ti-am fost de folos.Am vreo 30 de curse dinspre Germania cu asemenea ansamblu, si vreau sa stii ca daca pana acum autoritatile de peste tot au cam inchis ochii, recent baietii din Salaj care trag dupa Sprinter <3500 kg. platforme de 3 axe cu protap au luat amenzi in zona Praga de circa 10000 de euro, banuiesc eu ca pentru lipsa tahograf+lipsa OBU (mergeau probabil doar cu vigneta).Probabil si pe tara sa se pus pe treaba baietii de la ARR (nu stiu ca nu prea circul prin tara).
  6. E greu cand apare cineva care pune intrebari competente?Treaba e ca nu-s batran, dar is de mult, si-s cam harsait in soferie, si le-am cam patit pe toate.Inclusiv pe aia cu accidentul de munca (chiar in Danemarca cea frumoasa), asadar stiu cat puteti fi de parsivi si mincinosi (angajatorii de acolo).Ce ma deranjeaza si mai tare sunt trompetele acestor angajatori.Si ca fapt divers, am tras o remorca de a KajMadsen-ului pe vremuri, cand nu aveati inca angajati straini, doar danezi.Doar ca acuma e foame de bani, sunt buni si romanii. Si totusi, eu parca as vrea sa continuam polemica si sa-mi raspundeti la ceea ce v-am intrebat.Asta daca aveti raspunsurile la dumneavoastra.
  7. Soferul cu falanga retezata cat timp va fi in concediu medical?Sau mai bine zis beneficiaza de concediu medical?Ce bani va primi in acest timp?Concediul medical va fi recunoscut ca si vechime in munca?Documentatia aferenta acestei probleme cine/unde o face?Cine plateste asigurarea medicala, firma angajatoare sau angajatul?
  8. Lasati, spuneti-mi ce se intampla DUPA spital.Stiti dumneavoastra, cu concediul medical.Sta pe banii lui, este?Ca sa nu mai vorbim ca probabil asigurarea privata este platitat tot de catre sofer.Este si asta?
  9. Da' sa postati ineptii (a se citi oferte de munca) aveti timp?Atunci nu e volum de munca mare?Vedeti ca ati comis-o gramatical de 2 ori, ceea ce denota necunoastere, nu doar neatentie.Vedeti cum va prind cu minciuna?S-apoi sa nu-mi dau seama ca mintiti cu nerusinare la oferta de munca?Vom fi o seama frustrati ( a se citi/intelege ca nu punem botu') da' nu suntem si prosti cu totii.In fata romanilor adevarati imi scot palaria, iar in fata dumneavoastra mi-o asez inapoi pe cap.
  10. Si va somez sa-mi raspundeti la intrebarea : ce se intampla cu un sofer roman in cazul unui accident de munca daca are contract de munca pe Lituania?
  11. @Kajmadsen-Poate ”a-ti” vrea sa invatati niste gramatica, sau poate ”a-ti” gresit doar, din cauza nervilor.Oferta voastra de de c....Ce se intampla in cazul unui accident de munca?Tre' sa mergem la Vilnius pentru acte etc?Umbla vorba ca in statele baltice daca un sofer contribuie 4 ani la fondurile sociale, e ca si cum n-ar fi existat, deoarece pragul minim este de 15 ani.Desigur e doar un zvon...Ca si comparatie, am dus odata o echipa de muncitori din DK la Madrid (eu le-am dus incarcatura, ei cu avionul fireste), montatori de standuri, aveau 30 de euro in fiecare ora din cele 24 cat timp erau in afara granitelor tarii natale.Din cauza asta cautati voi soferi romani, ca-s pe gratis.Cu banii unui danez platiti cati romani pentru aceeasi munca?Eu fac dreapta la restrictia de la pod, vorbesc engleza fluent+alte 3 limbi la nivelul la care am nevoie, imi dati 2500 de euro pe luna daca va dovedesc competentele mele?Domnule, va tradeaza gramatica.Sunteti un parvenit ce nu stie cum sa prosteasca lumea ca sa-si incaseze comisionul.
  12. In primul rand formula corecta e marsarier (din franceza), nu marsalier.Corect e sa ai masina in viteza, sa nu bruschezi comenzile autoturismului (frana, acceleratie, volan) sa folosesti pe cat posibil frana de motor, iar daca totusi trebuie sa folosesti si frana de serviciu, sa o faci intr-un mod sa-i zicem insesizabil, sau cum spun specialistii ”in cascada” adica calci pedala mai usor si de mai multe ori.Contrabrachezi in directia in care iti derapeaza masina.Esential sa faci manevra cu o viteza cat mai mica, astfel chiar si-n cazul unui derapaj necontrolat, urmarile sa fie minime.In rest, asfalt uscat si retine ca prima iarna-i mai grea.Sau ca iarna nu-i ca vara, cum spunea un clasic in viata.
  13. Si apropo, eu m-am gandit intr-o zi ca poti sa ai si 6 contracte de munca diferite a cate 2 ore fiecare.De contract de 1 ora inca nu am auzit.
  14. @masteriasi-E bine ca ne contrazicem pozitiv .Pe langa volan, la un moment dat am fost putin si patron, si de atunci stiu ca intr-o firma contabilul te ridica, si tot el te ingroapa.De asemenea, m-am mai nimerit si printr-o firma care avea dubla contabilitate, deoarece erau luni cand munceam mult prea mult si efectiv nu ma puteau plati legal, asadar imi ”mutau” zile intregi in lunile mai slabe.Legea la noi e buna, pacat ca nu se aplica.Cat despre ITM, niste incompetenti (majoritatea) .Am avut ceva litigii de munca si, parerea mea ca asa cum rezolva ei problemele de multe ori sunt inutili de-a dreptul. .
  15. Fii atent : statul roman zice ca poti munci intr-un arc de 24 de ore maxim 12 ore.Contractul colectiv de munca zice 8 ore pe zi, 160 de ore intr-o luna.Daca tu ai alte nevoi financiare, te mai lasa sa-ti gasesti un serviciu cu jumatate de norma, adica 4 ore.Acuma sa presupunem ca tu vrei sa muncesti la 3 firme diferite, deoarece poti : in fiecare loc poti avea maxim jumatate de norma, adica 4 ore pe zi, deoarece toate adunate dau 12h/zi, adica o norma si jumatate (4+4+4=12).Cei care muncesc 12 ore (nevasta-mea lucreaza asa) au specificat in contract faptul ca lucreaza mai mult, pentru a fi compensate cele 4 ore peste cele 8 normale prin repaus/plata.Nu poti face ore ”la discretie” intr-o luna calendaristica, deoarece contabilul nu are cum sa-ti plateasca decat un numar limitat de ore intr-o luna (poate ai auzit si tu ca la unii colegi platiti la ora cand muncesc prea mult, firmele le platesc orele extra intr-o alta luna cand au muncit/castigat mai putin).Daca vrei sa stii exact cum se face, du-te si vorbeste cu un contabil, ca ala te lamureste cel mai bine.Eu doar ti-am explicat maximul la care iti da voie legea.Tehnic si teoretic poti munci si-n 6 locuri diferite de munca, avand cate un contract de cate 2 ore la fiecare.N-am auzit, dar nu scrie nicaieri ca nu ai voie.Legea prevede doar maximul de ore pe care-l poti efectua, teoretic pentru a iti da dreptul si la o viata personala, la odihna etc.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.