Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

rotysor

Members
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre rotysor

  • Dată Naștere 12/10/1982

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Ploiesti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

rotysor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Dragi colegi, M-am gandit ceva timp inainte sa postez pe forum, in general incerc sa imi vad de treaba mea insa avand in vedere ca lucrez de 3 ani la aceasta firma cred ca as putea sa ajut un pic asupra discutiilor existente si aici si pe cateva grupuri de soferi de pe facebook. Colegul Gabriel a lucrat o scurta perioada de timp la aceasta firma, a plecat acasa, pentru ca i s-a solicitat sa isi schimbe anumite acte (in special hartia care ii tinea loc de atestat), a refuzat si ulterior s-a incetat contractul de munca. Dupa aceea au inceput show-urile, a trimis ceva scris la firma in limba engleza in care jignirile erau la comun, si apoi a inceput sa posteze tot felul de chestii pe toate grupurile de soferi pe care le-a gasit. Banii, asa cum erau prevazuti in contract, i-a primit intocmai si la timp. Problema este ca el sustine ca i s-au promis si niste bani in plus de catre o anumita persoana din cadrul firmei (nu dau nume), bani care nu erau prevazuti in nici un contract sau act aditional, bani care nu au fost primiti si pentru care face acum toata nebunia asta. Firma asigura un microbuz de 9 locuri pentru transferul soferilor din Romania in Germania si inapoi, masina este limitata la 140 km/h (tot din cauza soferilor romani care mergeau cu 180-200 km/h dar nu recunosteau amenda de viteza care venea ulterior), microbuzul nu ajunge la Iasi (asa cum a afirmat colegul) nici la Botosani, Chisinau, sau Constanta, cu acelasi microbuz am mers de mai multe ori ori acasa (eu locuiesc in Ploiesti) si cu tot cu pauze de alimentare/mancare/toaleta/etc am ajuns in aprox 22-24 ore (ultima data a fost in 22-23 ianuarie). Pentru cine nu doreste sa mearga cu acest microbuz firma deconteaza 100 euro din orice alta varianta alege soferul, masina personala, avion, autocar, etc. (Mi s-a parut decent, parerea mea) In cei trei ani lucrati la aceasta firma nu am vazut sofer "invitat afara noaptea fara drept de apel" , nici macar cel care a facut dauna totala la camion, pana si acela a fost adus in Romania pana la Ploiesti. Povesti de parcare si exagerari am auzit cu totii si o sa mai auzim. Firma lucreaza cu dube frig, monitorizate in permanenta, se lucreaza mult cu parcari platite, si se deconteaza aceste parcari. Poti sa primesti bani in avans pentru parcari, taxe, etc, evident ca ceea ce nu se poate justifica din banii respectivi cu chitanta nu se deconteaza. Contractul de munca este intr-adevar in limba germana, nu te obliga nimeni sa il semnezi, nu vine din start scris in mai multe limbi, dar poate fi tradus, evident. Conditiile de la baza nu sunt stralucite, adevarat, dar nici nu ajungi la baza decat daca este chiar nevoie. In plus nu te impiedica nimeni sa iti speli rufele intr-un autohof (unde parcarea este decontata, dar nu si spalatul rufelor). La firma lucreaza cu contract german aprox 50-60 soferi romani, pe langa cei germani, danezi, polonezi, olandezi, si mai sunt si alti de prin alte parti care imi scapa acum. Sunt cativa soferi romani care lucreaza aici de cel aprox 4-5 ani. * cateva lamuriri pt Gabriel : - patronul vorbeste germana si engleza, a refuzat sa vorbeasca cu tine dupa ce a vazut porcariile pe care ai inceput sa le postezi peste tot, daca chiar doreai sa vorbesti cu el o puteai face inainte sa incepi tot taraboiul asta - clasa de impozitare ("grila") nu este cea maxima asa cum zici tu, ci este clasa 1, intereseaza-te sa vezi ce impozit platesti la clasa de impozitare 6, si apoi incearca sa dai lectii altora. - nimeni nu este obligat sa plece la ora 21:00 dupa ce a condus in ziua respectiva camionul, toti romanii fac asta din dorinta de a ajunge cat mai repede acasa, dar in nici un caz ziua in care ai lucrat pe camion nu este zi de concediu, pentru ca nu prea are cum, dar cand vrei neaparat sa pozezi in victima presupun ca orice ti se pare normal - nu te mai enerva cand cineva incearca sa iti explice ca exagerezi, mai sunt si colegi care chiar umbla prin Europa, si mai stiu si ei cat faci dintr-un punct in altul, dintr-o tara in alta. Sper ca nu am sarit calul si ca nu am jignit pe nimeni. Va doresc un weekend linistit tuturor
  2. Salut Paul, Cardul tahograf este 238 lei platiti in contul ARR poza 25x32 si o cerere pe care o completezi pe loc depui actele si ARR iti da cardul in doua saptamani Pentru CPI , depinde de scoli, instructori, etc, eu am facut la Fatii in Ploiesti, si stiu ca au pe site numere de contact in fiecare judet
  3. mie mi l-a luat nenea militianul si l-a pus la dosar dupa ce mi-a zis ca am luat categoria C+E , si ca vine acasa intr-o saptamana (n-am facut si D-ul)
  4. gasesti in jur de 200 - 250 lei la policlinicile private si medical si psihologicul trebuie sa te interesezi care face in orasul tau, si cam toti privatii iti rezolva in aceeasi zi totul
  5. Salut Mie mi-au cerut sa le trimit cele de mai jos Copie dupa: 1. Buletin/Carte de identitate - copie color 2. Certificat de nastere 3. Certificat de casatorie, certificate nastere copii (daca este cazul) 4. Ultima diploma de studiu 5. Permis de conducere: categoria C, C+E 6. Atestat sofer profesionist – transport marfa • Eventual Atestat ADR - Marfa periculoasa 7. Cartela pentru tahograf digital 8. Cazier judiciar + auto 9. Pasaport 10. Aviz medical (tip siguranta circulatiei) + aviz psihologic (tip siguranta circulatiei valabile) – apt transport intern/international marfuri generale 11. Cardul European de sanatate ELIBERAT DE CNSAS 12. Recomandare de la ultimul loc de munca in original – cu nr de contact 13. CV *** UN NUMAR DE TELEFON UNDE VA PUTEM CONTACTA Mi-au trimis actele pe email , si mi-au zis sa le trimit doar dupa ce le am pe toate facute si valabile Acum astept sa imi iasa cardul de la cnsas si pasaportul si le trimit
  6. normal ca nu are nici o legatura, in cazul i care nu am fost suficient de explicit, doreas a zic ca structura examenului este asemanatoare, subiectele, intrebarile, sunt evident pentru transportul de persoane
  7. Salut Jorji din ce stiu , la CPI pentru persoane trebuie sa dai din nou examenele , aproximativ cum ai facut la marfa d-asta am si amanat eu D-ul spor
  8. Salutari Robert, Sfatul meu este cam in nota celor spuse de colegii mai cu experienta , termina facultatea aia, buna - proasta, interesanta sau neinteresanta , termin-o , ia diploma si apoi vezi pe ce drum alegi sa mergi . Oricum pana in 21 de ani, n-ai nici o sansa sa iei categoriile si sa si pleci pe tir. Daca vrei sa stam de vorba sa iti povestesc cum mi-am luat eu acum la 30 de ani categoriile de profesionist si inca nu am gasit pe tir asa cum speram da-mi un mesaj privat cu nr tau de telefon si ne putem vedea la o bere ca sa mai povestim. Si eu sunt tot din Ploiesti. bafta la sesiune (ca acum e perioada )
  9. Salut Ovidiu Pentru CPI testul teoretic are trei parti : - una pe calculator , 40 de intrebari , un raspuns corect din cele 4 afisate ca variante (asemanator cu cel de la politie) - a doua cu pixul pe hartie 30 de intrebari , si tre sa dai tu raspuns (din cele 70 de intrebarid e pana acum tre sa faci corect minim 70%) - a treia , tot cu pixul pe hartie, 20 de intrebari (studiu de caz le zicea pompos) , unde tre sa povestesti tu raspunsul in scris , tot 70% tre sa fie corect ca sa treci Apoi proba practica , de condus, ai citit probabil mai sus
  10. Salut Am dat acum o saptamana practica in Ploiesti , fata de ce a a spus colegul Marius SB , pe mine m-a intrebat de acte (ce primesti si in intrebarile de la examenele teoretice de la CPI) a fost foarte multumit ca le-am stiut, m-a intrebat de retarder, fara sa ceara prea multe detalii, si apoi mi-a povestit de cum erau camioanele pe vremea tineretii lui. Acum astept de la ARR sa elibereze atestatul si sper sa gasesc undeva sa primeasca si incepatori.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.