Simplu,acuma vreo 20 ani si ceva cu o camioneta iveco de 3,5 tone drumuri pe langa casa,pe urma dupa vreo doi mi-am cumparat primul camion daca se poate numi asa,un Robur made RDG izoterm,viteza max 50 la ora dar nu era o problema ,inca nu exista taho,licente program de condus masina buna si sigura ,era greu pana pornea, pe urma un DAF 45 cu cuibar pe cabina ,vara cald iarna frig in loc sa fie invers,urmatorul camion IVECO turbo star 480cp,cutie fuller camion adevarat cred ca si acum bate multe camioane noi ca forta si rezistenta 18000km pe luna media,bani frumosi ,somn si odihna putina dar a meritat (lucram pe Italia) putini straini salarii adevarate in anii96-99, reintors in tara camion VOLVO FH 12 nou,eram tare prin parcari,transport sub carnet TIR bani frumosi curse putine,eram CFR-ist adica tranzitam Ungaria,Austria,Slovenia cu trenul lipsa autorizatii,cand nu era loc pe tren via Ucraina cu traditia dupa tine,viata grea dar frumoasa acte multe,carnetTIR,T1,T2 carnet ATA putini mai stiu ce inseamna astea ,pe urma am intrat inUE si din salarii de 1800 2000de marci(euro) castigati acasa am ajuns sa lucram pe 1200 la straini,asta e globarizarea.