Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Red-Dog

Members
  • Număr conținut

    94
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

Red-Dog a câștigat ziua ultima dată pe Mai 31 2017

Red-Dog a avut cel mai apreciat conținut!

Despre Red-Dog

  • Dată Naștere 03/11/1971

Profile Information

  • Locatia:
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    Red-Dog

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Red-Dog's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputație Comunitate

  1. Mergeti la kuku baier colegi , au adus ucrainieni , nici aia nu mai vin , acum au adus filipinezi .... le a facut dormitoare , 3 mese pe zii si nu sunt multumiti , unde mai gasesc ei sclavi ca romanii !
  2. Sofer profesionist , BE CE DE , toate atestatele , ADR colete si cisterna , vorbitor de engleza si italiana , nefumator si antialcoolic , ultimi 6 ani lucrati pe comunitate , fara accidente/ incidente de orice fel in ultimii 24 de ani , vasta experienta pe frig cu marfa agatata. Ma intereseaza un loc de munca cu acte pe Romania , salariu pe contract de minim 2000ron si minim 60euro diurna la zii , diurna stipulata obligatoriu in act aditional la contractul de munca. Nu sunt interesat sa lucrez pe contract cu o perioada determinata !
  3. Vezi tinere ca e doar o cardasie intre dansk si BRG , pe final vei fi tepuit urat. Cunosc echipaj sot si sotie ce au fost tepuiti de 4000 euro si erau plimbati cu vorba de la dansk la BRG. Un danez ordinar pe nume kim la dansk cu o toapa romanca pe la birouri taie si spanzura , din pacate nu prea ai cui te plange pentru ca esti angajat pe firma fratilor grindeanu ....bogdan si rares , fosti lucratori spagari pe la kurt beier. Asta ca sa stii cu cine ai de a face. P.S. daca vrei sa te angajei la trans cargo sa o faci direct la ei in Padborg , Kim se numeste seful de acolo si o sa ti faca contract direct pe , Polonia cu 2300euro pe luna.
  4. Am lucrat 4 luni pentru kaj madsen si cred ca sunt in masura sa pot spune cateva cuvinte .... negative din pacate. 99% din trailere sunt frigo , se cara carne agatata pe italia , germania , franta , spania. Firma face contracte doar pe Lituania , pe firma unui lituanian stabilit in DK , individ ce taie si spanzura printre angajati , dar lucru bun pentru amatori este ca adora pupincuristii !!! Programul nu se respecta , se merge 9 cu 9 ori 10 cu 9 , se fac doar pauze de 24h , schimbi si 4 trailere pe zii si asta pentru ca sunt oameni in birou care urmaresc sa conduci maximul posibil pe ziua respectiva. In acest fel ajungi sa parcurgi peste 16.000km / luna si sa devii un fel de zombi. Din pricina amenzilor tot mai dese au introdus pauza de 45h , dar cum ? te da jos in garaj si altu pleaca cu masina ta , urmand ca dupa ce termini pauza sa iei masina altuia si tot asa. Romanii din firma au cele mai ordinare masini , tot ce este bun ori nou ajunge pe mana lituanienilor , au fost si sunt cazuri de masini cu plosnite in cabina , soferi ce dorm cu bluze si pantaloni de teama ciupiturilor. M-am angajat cu 60/zii si in scurt timp s a facut 70/zii .In noiembrie am plecat in urma unui episod de 45h la garaj petrecut in baraci infecte si din cate stiu in ianuarie au micsorat salariu la romani de la 70/zii la 63/zii in timpo ce lituanieni primesc 75/zii , respecta programul cu strictete , pauze lungi si dese la garaj ...in camion , ei nu schimba ca romanii. Asadar kaj madsen este inca o firma care considera soferul roman sclav !!!
  5. Am uitat sa mentionez faptul ca pentru primele 6 luni contractul este pe o perioada determinata , urmand ca dupa aceste 6 luni sa devii angajat pentru o perioada nedeterminata semnand un alt contract.
  6. Doar ce mi am dat demisia de la Quehenberger , lucrurile nu sunt asa pe roze , dar nici negre in totalitate. Am ajuns aici, eu si multi altii, cu promisiunea ca dupa prima luna remunerata cu 1800 euro va creste salariul la 2000. Asta se intampla in ianuarie cand parcul auto era impanzit cu peste 200 de camioane fara sofer. Dupa luna februarie am vazut ca salariu a ramas la fel si am sunat pentru demisie si le am reprosat faptul ca m au inselat la care ei mi au spus ca nu este adevarat , ca salariu nu s a marit la nimeni , deci nu am fost inselat Dupa mintea lor trebuia sa muncesc pe 1800 ca oricum nu s a marit la nimeni. Acum sa va spun lucruri bune si rele , cel putin in viziunea mea ! - salariu se vireaza in lei si euro in fiecare luna in jurul zilei de 6 ori 7 - camioanele sunt in mare parte noi , cel putin la exterior , la interior depinde cine a lucrat inainte - programul este sfant si daca se greseste e doar vina soferului , personal am condus o saptamana 50h si in urmatoarea am avut pauza de joi sera pana luni dimineata - la frig mai putin , dar la prelata schimbi trailerul foarte des , se face schimb de paleti cam peste tot , deci trebuie sa ai un fizic antrenat - desi la angajare ti se spune ca in aceasta firma nu se conduce noaptea ... poti munci cu saptamana numai de noapte la cursele de flori unde incarci singur , descarci singur ... cam in toate locatiile se incarca de catre sofer si se descarca la fel. - NU se spala camionul , desi la garaj in strasswalchen exista o spalatorie automata , acolo au acces doar soferii din cehia , de fapt soferilor romani le este interzis sa faca pauze in garaj , in oricare din ele. - diferente mari intre cehi si romani cand vine vorba de salariu ..... 2200 vs. 1800 , romanii in mare lor majoritate au MAN uri care nici macar slot USB pentru mp3 nu au , cehii au in mare doar mercedes - se asigura transportul catre garaj in Austria de la Pitesti si Timisoara cu microbuze sprinter .... care au soferi , practic au pus sofer la soferi , pare ciudat , dar acei soferi sunt relatiile sefilor romani - acum un an cand veneai la quehenberger primeai 200euro bonus .... de cand cu sefii romani bonusul a disparut , in ianuarie mi s a decontat integral transportul pentru ca am venit cu masina personala , acum mai ofera doar 50euro , ca peste tot de altfel ....unde ajung romani in birouri se duce totul de rapa.
  7. Colegul svalentins are dreptate in mare parte , ar trebui sa mai spuna de faptul ca orice pauza petrecuta in garaj nu se plateste daca nu muncesti in depozit , ca de multe ori mai dai in program cand o cere dispecerul. Nu lucrez si nu am lucrat la ei , dar cunosc 80% din soferii de acolo , mare parte din ei sunt fosti soferi la kurt beier.
  8. Au masini fara soferi mereu , multi din soferii care ajung acolo sunt de pe alta planeta ...asta si cauta de fapt , schimbi sasiul si de 3 ori pe zii. Firma daneza , reprezentata de mister Kim vrea de mult sa faca schimbari in bine, din pacate trecutul nu i da voie pentru ca acel individ dorin beres are documente compromitatoare pentru care se face multa puscarie in danemarca. Asa ca pana nu se va scapa de acest db din conducere , practic el taie si spanzura , lucrurile nu se vor imbunatati pentru soferi in aceasta firma.
  9. Salut colegu , Ionut a venit din concediu.... cat despre Dudu , gurile rele spun ca a fost fortat sa demisioneze. Tot ce a scris Mamitzoiu este adevarat , se fac alte contracte pe o alta firma , dar cu acelasi sediu si aceiasi angajati ... ce faliment o fi asta nu stiu ?! Noile contracte prevad clauze ce lasa cu gura cascata si angajatii unei banci. Sunt colegi care de la Cluj se intorc acasa , nu vor sa l semneze. Se impun max 10h de functionare in gol a masinii pe timp de vara , 20h pe timp de iarna ... sa l vad eu pe ala care merge toata noaptea si ziua poate dormi in masina la peste 35 grade fara clima de stationare , nu mai aduc in discutie zgomotul facut de frig. Pentru ei suntem doar piese de schimb , asta e motivul ptr care se fac angajari in permanenta ... care cum fac ceva experienta la scoala kurt beier cauta la mai bine. Cat despre programul de condus ... depinde la ce speditie esti , in general la prelata se respecta. Drumuri line colegi.
  10. @aquabluedod , de felul meu sunt calm si respectuos , asta in ciuda fizicului ... aici daca te porti si le vb frumos ei te confunda cu un prost , asa ca am dat armata jos din pod si am inceput sa ma port ca atare. Astazi m au sunat sa mi spuna ca am avizul psihologic expirat .... perfect , trimiteti ma acasa sa l fac , o sa va sunam noi .... ghici ? sunt parcat de 3 ore si nimic , nici nu ma mai suna , cum ti a spus si colegul mamitzoiu ... nu te schimba la o alta speditie , ptr ca disponentul are un cuvant mai greu decat al lor. Iar in perioada asta au o criza mare de oameni , sunt masini in curte fara soferi ...deci ? @George , cumva in germania imi faceai din faruri ? stateam rezemat pe volan si vb la tel ? daca tu erai sa stii ca te am vazut in scurt . poate ne intalnim si noi o data , cu george.cioc m am intalnit deja , am facut un schimb de trailere si de ...idei nu am statie , nu ma pricep la asa ceva si decat sa dau banii pe ceva aiurea ...mai bine stau in banca mea. Ptr acei colegi care vor sa vina la kurt e bine sa stie : mai nou acum se da proba de lucru ... parcat intre doua camioane din stanga si din dreapta , iesit prin intersectii , mers pe autostrada , limba engleza ... toate astea se fac cu , Karoly , e un om onest si cu siguranta nu va pune bete in roate celor care vor sa munceasca.
  11. Ptr ca nu ma schimba si ptr plecat acasa imi spun ca sunt alte programari inaintea mea ... las o moale cu DSV ul , acolo a fost si este boierie ptr cei care au ramas , nu am auzit pe nimeni sa , se planga. Nu stiu exact la ce speditie sunt , am CMR uri de N&k , CARP , ETAG . Daca oi fi varu , nepotu , cumnatu sau fratele nu stiu cui ... e normal sa te simti "ars" .... ca idee : am becuri arse , nu am ulei ptr completare , bazinul de la stergatoare nu a mai vazut lichid de mult ( e buna si apa) nu mai am CMR-uri , plicuri .... mai exact cam tot ce completezi cand ajungi in padborg. Sa ti mai spun ca am intalnit coleg in Belgia ( la aceiasi speditie cu mine ) venit de peste 3 saptamani , nou in firma ....manca alune cu zahar ... a terminat toata mancarea si astia inca nu au binevoit sa i trimita acel avans de 200euro. E usor sa vb cand esti pus bine ! Drumuri line colegi.
  12. Mda , incompetenta disponentilor si in mod evident prostia noastra isi spune cuvantul .... dupa 18 septembrie pana in 18 octombrie am nici mai mult nici mai putin de 14800km , am condus 201h , fara pauze de 11h intre perioadele de condus sau 45h la sfarsit de saptamana. Sunt curios in ce tara e amenda mai mare in caz ca imi controleaza cineva cardul ?! Mai nou am peste 30zile fara dk , doar germania , franta , belgia si nelipsita italie ... majoritatea pauzelor , fie ca sunt de 9h sau 24h se fac unde incarci/descarci , adica fara masina de spalat / uscat , dusuri . In conditiile astea eu plec de la ei curand , dar vreau sa le fac o bucurie de cat mai multe mii de euro. Drumuri line colegi.
  13. salut colegu , probleme ca banii au fost la mai multi soferi , inclusiv eu cat am tras ptr leman apaream ca fiind in concediu , au fost ceva greseli la pontaje dar s a rezolvat intre timp kurt beier a renuntat la dsv esbjerg , au ramas cateva masini acolo ....din pacate si uite asa am ajuns din nou la n&k , tot italia , tot singur. drumuri line .
  14. Salutare colegi , Gata , am schimbat barca , ma plictiseam de stat pe Germania , Olanda si Belgia cu LEMAN ...imi lipsea Italia , acum sunt la DSV Esbjerg , pe frig din pacate ...dar cu Italia si Anglia la pachet.
  15. Salut Gabi , eu am o cursa extrem de usoara , ma plictisesc de moarte , fac doar olanda , belgia , germania ...max 2500km/saptamana ...vb cu , Karoly , poate te pune in locul meu. @George te ai bagat iar la DSV ? pe frig ? eu de aici mai plec doar pe italia si doar prelata , nu vreau sa mai aud de frig
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.