Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

lucimarco

Members
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

lucimarco a câștigat ziua ultima dată pe Iunie 13 2016

lucimarco a avut cel mai apreciat conținut!

Despre lucimarco

  • Dată Naștere 04/17/1979

Profile Information

  • Locatia:
    Botosani

Vizitatori Recenți Profil

1447 citiri profil

lucimarco's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputație Comunitate

  1. (i) „săptămână”: perioada cuprinsă între ora 00.00 a zilei de luni şi ora 24.00 a zilei de duminică; Fiind definita saptamana. Am si eu urmatoarea intrebare: incep joi 0715h (saptamana I) prima perioada de activitati. Dupa cateva perioade de 24 de ore incep repaus saptamanal redus. Marti incep o noua runda de perioade de activitati. Citind cele de mai sus.. inteleg ca.. in cea de a doua saptamana trebuie sa opresc orice activitate inainte de 2100h vineri. Fiin expuse cele de mai sus...mie.. ca si conducator auto... mi se pare mormal. Sunt curios .. cati dintre colegii de breasla cedeaza la insistentele "biroului" de a incalca ceea ce este trecut in regulamentul european si citeaza mai sus mult stimatul coleg Gongy.
  2. Sursa: https://driveeuropenews.com/2016/08/12/friday-1800-3/
  3. Pe rocada ce duce in portul Calais, noaptea, emigrantii din "Jungla" , construiesc baricade pe sosea din obiecte carora le dau foc. Camionul din foto nu a reusit sa treaca de baricade
  4. Durata normala a timpului de lucru, pentru salariatul de noapte, nu va depasi o medie de 8 ore pe zi, calculata pe o perioada de referinta de maximum 3 luni calendaristice, cu respectarea prevederilor legale cu privire la repausul saptamanal. Sau: Night workers must not work more than an average of 8 hours in a 24-hour period.
  5. Povesti circula. Esti hotarat sa te rupi de familie pentru bani? Pentru ca la ce bani se dau pe contracte de Ro( comparatie favand cu cele din vest) nu cred ca merita efortul. Se duce viata si nici bani nu ai sa faci.. Vesticii de ce nu mai ies afara. Ies doar cei divortati. Fii bland. Nu faci avere decat cu contract din vest.
  6. Colegu cristi...depinde si ce ti doresti tu. Daca te duci ca innecatul la locul de munca...fara sa ti negociezi un contract ...zic ca in 2 luni postezi aici iar. Si nu lucruri bune. E criza de soferi. Flotele s au marit. Soferii nu mai merg pe 2 bani. Daca tu accepti acu sa te duci moca(cum am mai auzit pe la colegi care erau dornici sa invete) cam cat crezi ca o sa ti faca leafa cand ajungi sa fii stapan pe situatie? Si ai sa fii din nou pe forum la rubrica locuri de munca. Mirajul asta cu banii care se iau la soferie e bolnavicios. Tragi linie dupa un an de zile si vezi cu ce ramai. Faci cominitate 2 luni cu 2 saptamani(sa zicem). Te duci pe o leafa de 1500e(200 salariul si restul ceva...depinde ce zile prinde fostul sofer de comunitate transformat in patron). Daca nu esti invatat cu viata de caine comunitar... Cedezi usor.
  7. Aceeasi problema. Impinsi de nevoi semneaza "orbeste" si dupa o perioada incepe plansu pe forum. E cat se poate de simplu. Citit. Fara graba. Ca nu e cineva cu pistolul la tampla. Ai semnat? Ok! Nu te acuza nimeni. Nu veni sa plangi. E ridicol sa ti spuna cineva ca ai semnat. Ochii cat cepele la semnat. Ai negociat ceva? Sau doar ai fost multumit ca te au acceptat. Nu plange. Nu vei primi compasiune.
  8. Filmul "Senatorul melcilor" incearca sa dea o explicatie la cum au disparut. Unde au disparut? Asta ne intrebam si noi.
  9. lucimarco

    Paracross

    Multumesc pentru raspuns. Aveam aceasta nelamurire si tocmai de aceea am scris la acest subiect. Am scris nefiind interesat pe moment de aceasta oferta. Dar nu se stie pe viitor. Totusi, cine mai curseaza pe uk are oricand posibilitatea de a se informa(daca are si nivelul de limba suficient de bun) direct la sursa , piata neducand lipsa de oferte. A. Si cred ca gresesti cand spui ca nu poate fi vorba de diurna. Intr unul din raspunsurile de mai sus, spui citez"ai inteles corect..esti angajat polonez cu detasare uk."
  10. lucimarco

    Paracross

    Esti rautacios. Aveam doar o intrebare simpla. De ce vrei sa complici. Bafta in trafic daca esti la pauza acu.
  11. lucimarco

    Paracross

    Interesul meu e cat e salariul si cat e diurna! Vezi cazul muncitorilor detasati in Finlanda. Nu ma incanta venitul lunar. Sau saptamanal cazul uk. Ma gandesc ca nu au mutat firma pe PL ca e mai sexy acolo.
  12. lucimarco

    Paracross

    Multumesc de info. Am dedus pana acu urmatoarele: asigurare de santate este in PL, perioada de cotizare pentru pensie tot in PL, pe care trebuie sa mi o procur pentru dosar in RO, recalcularea taxelor se va efectua in PL(cazul in care se face ), in caz de concediere care imi va fi pusa in mana , am sa fiu nevoit sa merg in PL sa ma adresez serviciului in cauza pentru drepturile somerilor(cotizatia fiind platita in PL) . Cu munca pe UK speram sa beneficiez de aceleasi drepturi ca si un sofer britanic. Nu doar sa am aceleasi responsabilitati ca si ei. Daca aplic pentru aceasta societate nu cred ca se pot intruni conditiile.
  13. lucimarco

    Paracross

    Ceea ce incerc sa intreb( daca e ceea ce am inteles eu): se lucreaza pe uk cu ltd dar plata in cont se face in zloti? Scuze daca am inteles gresit si am provocat iritare.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.