Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Sandu2

Members
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Sandu2

  • Dată Naștere 03/04/1982

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Vaslui

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Sandu2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. Deci acum e cu interviu? pentru ce te mai cheama si la interviu(un drum in plus) daca accepta incepatori pe banda rulanta?
  2. De ce sa mergi la interviu? nu poti trimite direct un cv prin mail apoi sa trimiti si dosarul daca te accepta?
  3. Multumesc tuturor pentru raspunsuri, am avut de la toti de invatat. Treaba sta asa cum a banuit cico_3504. Am pe cineva care va pune o vorba buna, ca sunt serios, ca nu vin sa fur motorina, ca am mai condus pe ico pe colo. Problema e ca acolo se munceste la greu si nu vor sta aia dupa mine sa ma comport eu ca la scoala de soferi. Nu stiu inca daca ma va primi ca soferi cu experienta se gasesc mereu.
  4. Da, ai dreptate Cristian. Oscilez intre aceste joburi ieftine pentru. ca sunt slab pregatit si mai ales nu prea am incredere in mine. Intr-un fel e justificat sa nu am incredere ca doar nu am experienta. Imi cunosc nivelul, mai am multe de invatat. Pentru mine aceste detalii nu sunt simple ci reprezinta o piedica, daca le-as sti m-as duce direct la patron si i-as spune ca eu cunosc meserie. Am deja regulamentul 561 scos la xerox, o sa il aprofundez. Chiar daca l-as sti pe de rost tot mi-ar lipsi increderea. De asta am zis sa incep de undeva mai de jos. As prefera sa cunosc meserie ca voi si sa nu stiu regulamentul 561, l-as invata imediat, ar fi ultima mea piedica asta. Sper sa nu consideri mesajul meu ofensator, nu am intentia asta, eu spun doar cum vad eu situatia, pentru ca pe patron nu-l intereseaza daca cunosc eu regulamentul ci daca ma descurc, daca nu-i indoi bena, daca nu-i stric cilindrul, daca nu rastorn masina etc
  5. Intre timp a mai aparut o ocazie: o firma mare din judet care se ocupa de cereale a mai adus inca 20 de camioane noi, aveau deja cam 50+vreo 30 inchiriate sau de la particulari. Cunosc pe cineva acolo la birouri care ar putea sa puna o vorba buna, proba de lucru nu se da, nu imi cere nici sa dovedesc experienta(deci o sa bag din burta ca am condus Raba in cariera de nisip). Problema e daca eu m-as putea descurca. Basculante a vazut toata lumea la lucru, in principiu stiu cum decurge o descarcare, practic...Daca poate cineva sa imi spuna cum se face o descarcare treptata la o basculanta, adica sa zicem doar 1/4 din marfa intr-un loc apoi restul in alta parte; nu stiu daca maneta aia de basculare odata actionata poate si opri cilindrul intr-o anumita pozitie cat sa curga din bena o parte sau daca e ca la butoanele cu impuls odata actionat merge pana la capat. Am mai vazut basculante care descarcau partial, banuiesc eu ca faci comanda invers de coborare daca nu e cu oprire a cilindrului, sau cum e? Va multumesc foarte mult pentru amabilitate!
  6. Am un aviz psihologic eliberat recent de spitalul CFR Iasi. E in dublu exemplar ca sa zic asa(avand o copie de culoare roz). Doamna doctor mi-a spus ca imi da si a2a foaie in caz ca ma razgandesc si ma duc la alta firma. Si DA, eu m-am razgandit si imi depun dosarul la alta firma. Intrebarea e: daca copia roz are pe ea trecut "catre ARR Bacau Unitatea xxxxx" imi va accepta noua firma acea copie asa cum a zis doamna doctor? copia e scrisa dupa indigo, cu stampila spitalului in relief. Multumesc!
  7. Am o nelamurire, pe care doar colegii cu experienta (mai versati ca sa zic asa) o pot lamuri. Urmeaza sa ma duc sa dau o proba de lucru la o societate mica, camion de 7.5t(distributie in cateva judete) cu tahograf digital. Administratorul e varza, nu stie nimic legat de transporturi, timpi de conducere(nici nu cred ca il intereseaza), fostul sofer a plecat pe TIR in afara, oricum cred ca era cel mai capabil din firma respectiva. Nu stiu daca fostul sofer respecta intocmai timpii de lucru. Bun, ideea e, cum procedez la proba? bag cardul meu sau fara? pentru. o proba scurta prin curte(eventual iesit putin pe un drum judetean putin circulat) trebuie sa mai bag cardul meu? mentionez ca sunt incepator, nu am mai avut tangenta cu tahograful digital. Pe respectivul oricum nu cred sa il intereseze aspectul dar eu as putea avea probleme daca merg fara card. Intrebarea are 2 aspecte: a)cum ar trebui procedat corect? si b)cum face lumea in practica in acest caz? Multumesc!
  8. Alte detalii? mai stie cineva? am fost pana la Adjud, am pus un CV dar mi-au spus ca oricum nu fac angajari momentan.
  9. http://olx.ro/oferta/angajez-sofer-de-tir-dam-o-sansa-si-la-incepatori-pentru-formare-ID4lxaQ.html Sincer sa fiu, daca nu as fi gasit acest topic as fi fost cat pe ce sa o "musc" si eu. Multumesc oldtrucker!
  10. Toate cele de mai sus(reguli) se aplica si daca esti angajat la o firma mare cu mai multe camioane?
  11. Ca sa nu mai deschid un topic separat(si pentru ca exista o oarecare legatura cu subiectul) vreau sa intreb si eu cunoscatorii de ce se suspenda cate o punte la remorci tip basculanta sau la 6x4, 8x4, care este ideea si cum alegi ce punte sa suspenzi? Va multumesc! Daca am postat gresit rog un moderator sa mute postarea sau sa o stearga.
  12. Imediat dupa descarcare/incarcare masina trebuie mutata cel putin spre un loc mai spatios(din acceasi curte) ca sa aiba si altii loc de manevre. Daca vii dupa o conducere de ~4h30 sau 4h25 si manevrele iti iau 5 minute este ilegal sa te deplasezi? Sau daca in timpul incarcarii este necesar sa mai faci 2-3m cu masina dar cele 4h30 iti sunt expirate ce se intampla atunci? sau daca incarci din 2 locuri diferite ale aceleiasi societati? folosesti magnetul? sau faci pauza legala acolo pe loc?
  13. Nu angajeaza incepatori(teoretic). Practic spui tu ca ai experienta, daca te descurci la traseu bafta ta.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.