Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

ADR-job

Members
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

ADR-job a câștigat ziua ultima dată pe Septembrie 30 2019

ADR-job a avut cel mai apreciat conținut!

Despre ADR-job

  • Dată Naștere 03/11/1976

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    romania

Vizitatori Recenți Profil

1073 citiri profil

ADR-job's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. Bună ziua!Sunt membru al (SLT)de aproximativ 2 ani.Până acum nu am avut probleme salariale când am părăsit Companiile la care am lucrat.Recent am renunțat la o companie olandeză și au refuzat sa-mi plătească drepturile salariale. Am informat sindicatul despre problema mea, au intervenit pentru mine și mi-au recuperat toate drepturile bănești până la ultimul cent în decurs de 9 zile calendaristice.Insist sa Mulțumesc echipei SLT pentru ajutorul acordat. Ps.Dacă nu am postat unde trebuie,rog Moderatorii să posteze la Topicul corect.
  2. Mario lasa teatrul.Cand am scris fraza cu donatiile tu ai postat deja adverbul DELOC!!si doar atat.dupa ceam scris eu mai sus ti-ai postat explicatia ta sa de-a bine pe forum. Chiar te rog sa-mi stergi contul,asta este cererea mea. Multumesc!
  3. Voi primiti donatii de la aceasta companie de transport de sunteti asa IRITATI?Mare problema,am folosit "jargonul" PROGRAM. Ma puteti bloca,nici o problema. Scuze domnilor soferi si moderatori profesionisti.
  4. "Program"=acordul AETR 561/2006 cu toate modificarile privind cadrul de aplicare a regulilor privind perioadele de conducere,pauzele si perioadele de odihna ale conducatorilor auto si utilizarea aparatelor de inregistrare a activitatii acestora. Acum este corect? Oricum ati inteles despre ce este vorba dar nu va lipseste acea doza de sarcasm si nu inteleg de unde si de ce?
  5. Mario Bandit,nu prea inteleg intrebarea ta.
  6. Dupa cum am spus,am revenit cu informatii despre ce se intampla in Sitra.Vorba unui coleg"depinde ce trebuie sa faci pentru 2400e/luna,ca s-ar putea sa fie prea putini".In ultima perioada se incearca sa se circule la program dar nu prea se reuseste.De ce nu se reuseste?pentru ca nu se vrea acest lucru de catre firma.Se joaca un teatru demn de Hollywod.Daca sunt probleme cu dispecerii si mergi la conducerea companiei sa faci o plangere,ti se promite ca nu se va mai intampla dar in realitate se pregateste venirea unui alt coleg,in locul celui care a facut plangerea, recomandat de un alt coleg care lucreaza deja acolo si este "baiat bun"(adica unul care foloseste magnetul la incarcare-descarcare etc").Dupa cum am mai spus,pana sa ajungi titular pe un camion trebuie sa sari din un camion pe altul aproape in fiecare saptamana timp de 10luni-1 an.Presiunea dispecerilor asupra soferilor de a depasi programul si cu rost si fara rost este maxima(mentionez ca am 16 ani in acest domeniu dar nu am intalnit asemenea presiune in nici o companie de transport).Contractul de munca este pe Anglia,il citesti la angajare,il semnezi si nu o sa-l mai vezi in mana niciodata.In urma cu 1 an se pleca organizat cu bus-ul in uk pentru a se semna acel CNP in UK,dar de 10 luni nu se mai intampla acest lucru,compania punand in fata motivul ca sunt ceva probleme cu contractele pe UK.In concluzie presupun ca nu prea ai asigurare de sanatate si alte drepturi pe care ti le asigura un contract de munca.Vreau sa subliniez faptul ca aceasta nu este o plangere pentru a primi compasiune,cum s-a grabit un coleg sa ma acuze,este o informatie pentru cei care vor sa vina la "pomul laudat cu sacul" Referitor la acest subiect va stau la dispozitie cu raspunsuri(in functie de cum voi avea timp sa intru pe forum. Drumuri bune fara evenimente neplacute.
  7. nu caut compasiune,vreau doar sa informez.in viitor voi reveni cu mai multe detalii.
  8. 600 euro /saptamana,nu lire,salariul se primeste in euro.contract de munca in uk.nu este siloz,este silo(bulk).
  9. Sitra,o companie serioasa de transport care ofera 600 euro/saptamana.perioada de lucru:4saptamani la munca,1 saptamana acasa.soferul beneficiaza de concediu de odihna 4 saptamani pe an si acesta platit.Transportul de la firma acasa si retur se efectueaza cu avionul platit de firma.Pana aici totul roz,dar sa vedem si partea nevazuta si nestiuta.Foarte des soferul este presat de catre dispeceri sa depaseasca programul de lucru.Amplitudinea de lucru este zilnic mimnim 15 ore.Pauza de odihna doar 9 ore.Pauza de odihna combinata cu barca Dover-Calais si retur,pentru cei care nu cunosc barca de pe acea ruta nu are cuseta,deci ilegal.Bataie de joc din partea dispecerilor la greu.Amenzile pentru depasirea timpilor din tahograf sunt platite de firma.Ca in orice firma unde se inmultesc romanii sunt si colegi buni si rai.Ca sofer nou angajat esti saritor de pe un camion pe altul in fiecare saptamana timp de aproximativ 10 luni.Doritorilor,succes la interviu.
  10. salut.este primul tau drum din D spre RO?

    1. Arată comentarii anterioare  3 alții
    2. paduraru florin

      paduraru florin

      masina e in olanda sunt luate dupa care plec in germania fac o incarcare si apoi vin cehia si restul

       

    3. ADR-job

      ADR-job

      atunci iei vigneta pe NL,se poate lua si on line,in granita cu D te opresti si iei toll colect pana la locul de incarcare si urmezi traseul de pe bon.cu acest toll colect probabil o sa ai nevoie de putin ajutor.dupa ce incarci iti iei din nou toll pana la iesirea din D

       

    4. ADR-job

      ADR-job

      ok,o seara buna

  11. salut!da!din momentul in care urci in bus din Arad ai 50e/zi de luni-vineri.sambata si duminica,daca nu circuli ai 43eur/zi.5 eur/zi daca...+inca 5eur/zi daca...Probabil acest bonus,in total de 10eur/zi i-l vedem...nu stiu cand!In privinta profesionalismului in conducere mai ramane de vazut,este mai apreciat cel care face gafe,greseli decat cei care au experienta si respecta regulamentul firmei.Totusi pentru cei care au lucrat cu '''banii pe caiet''' este o firma buna.
  12. asa stiu si eu,nu mai stiu alta firma din Romania cu sindicat si asta chiar se cunoaste,face cate ceva ce poate si el bineinteles.Cat de putin este,este binevenit,dar multi nu stiu sa aprecieze asta.
  13. scuze pt lipsa de argumente:din pacate, pentru mine,nu mai lucrez in aceasta firma si nici nu mai pot sa ma intorc,pentru ca nu primesc inapoi soferi care au mai lucrat la ei,dar sunt prea putini soferi care recunosc ca au pierdut o firma buna.ei te transporta la lucru,ei te aduc acasa,iti dau 100 euro diurna de mancare pe tur -retur cu microbuzul,10,5 euro/100km,sambata-duminica 70euro,ziua de stationare 35 euro,tot ce exista parcare cu plata este decontata inclusiv voucher de mancare,WI-FI in toate bazele,dus,bucatarie,toalete,in concluzie conditii foarte bune pentru un sofer plecat pe Comunitate.Daca iti vezi de treaba si nu faci probleme sau sunt probleme minore,nu iti ia nimeni din bani.Inconveniente sunt peste tot,nicaieri nu este *Raiul pe Pamant* in plus este adevarat,mai sunt salariati in Arad care nu prea au ce cauta acolo,sau in alta firma(sunt cam tupeisti si isi cam depasesc uneori atributiunile)dar asta este viata,mergem inainte.....sau inapoi.Sa nu uitam ca ceea ce se intampla in aceasta meserie ne mai facem si noi cu mana noastra.
  14. buna dimi!!! sunt nou venit si ma amuz de discutiile in legatura cu subiectul Norbert Dentressangle.Sunt sofer de aprox 14 ani si am lucrat in mai multe firme de transport.Cine nu a lucrat in aceasta Companie ar fi bine sa nu comenteze prea multe la adresa lor,deoarece ,din punctul meu de vedere este cea mai serioasa Companie care exista in Romania in raport munca-bani.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.