Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

fery20

Members
  • Număr conținut

    130
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    4

fery20 last won the day on March 31 2016

fery20 had the most liked content!

Despre fery20

  • Rang
    Sofer
  • Dată Naștere 12.01.1990

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Fieni Dambovita
  • Varsta:
    25

Contact Methods

Vizitatori Recenți Profil

748 citiri profil
  1. Mai bine staia acasa. Preturi foarte proaste. Iti scot ochii cu un 1,20 euro pe urcare dar la retur au grija sa vi cu 70 de centi. Kilometrii pe gol nu se platesc ( se fac minim 500 pe cursa) se plateste si chirie la remorca 1250 euro + IVA (TVA)
  2. E filtru de motorina murdar colegule.
  3. Scania nu porneste

    Pei spune mai multe detalii colegule, coduri de eroare, invarte sau nu ......poate fi de la baterii...elctromotor pana la vreun senzor sau partea de injectie
  4. As dori un sfat

    Colegule e cam tarziu pentru raspuns dar din punctul meu de vedere iti spun ca meseria asta trebuie privita in primul rand cu dragoste dupa restul vine de la sine...
  5. Introducere initiale tari

    Salutare colegii. Vreau sa ma lamuriti si pe mine daca puteti ca regulamentu sincer nu m-a lamurit cum vreau eu. Astazi am fost am luat o remorca de la Krone din Germania si dupa ce am terminat cu actele si toate cele m-am bagat in parcare pentru un repaus de 9 ore. A fost oleaca zapaceala si somnoros m-am bagat la somn si am.uitat sa dau tara de final Germania. M-am trezit dupa 4 ore speriat si am dat intr-un final tara de final . Problema e ca eu dupa ce am terminat repausul de 9 ore a trebuit sa ma duc la incarcare. Acuma cat de mare e buba ? Eu repausul l-am facut complet, am dat tara de final inainte de depasirea celor 15 ore de amplitudine dar nu mai iese 9 ore de repaus de cand am dat tara final pana am.dat tara initial . Iese decat vreo 5 ca 4 le-am dormit inainte. E asa grav? Se poate trece cu vederea. Nu am nici o secunda depasire in ultimele 28 de zile . V-as fi recunoscator pentru un raspuns la subiect sau un articol de lege sa ma lamuresc mai bine. O seara placuta
  6. RESTRICTII EUROPA

    Mersi mult Mario pentru raspuns. Asa ma gandeam si eu ca nu are cum sa puna restrictia in functie de tarra autotractorului. Culmea ca pe absolut toti colegii care i-am intrebat prin statie mi-au zis ca pot circula fara probleme
  7. RESTRICTII EUROPA

    Rog un coleg care stie mai bine daca se poate circula decat cu capul tractor pe restrictie in (franta-luxemburg-germania). Toata lumea imi zice ca se poate dar mie nu mi se pare asa ok ca ma gandesc ca se pune restrictia la tot ce depaseste M.M.T.A 7,5 tone. Astept o parere. Va multumesc
  8. Probleme cu egr

    Colegule ala mai mult ca sigur e cod EDC si se refera la faptul ca ai presiune scazuta in rampa de injectie . Daca zici ca ai schimbat pompa desi nu cred ca era de la ea cel mai posibil e sa fie unul sau mai multe injectoare care scapa motorina pe retur . Bafta
  9. MAN

    Colegule de obicei acel indicator se aprinde atunci cand emisiile camionului depasesc limita prevazuta . Intr-ucat camionul e euro 4 deci fara ad blue problema ar putea fi de la filtru de particule infundat , supapa EGR sau chiar o problema a sistemului de injectie common rail care implicit o fuctionare defectuoasa a acestuia ( injectoare , pompa , senzori etc) duce la marirea emisiilor de NOx . Multa bafta
  10. trebuia nu mai deschizi alt program duminica intr-ucat tu aveai deja 90 de ore lucrate. Trebuia sa astepti pana luni la ora 00:00 sa se reseteze tahograful dupaia puteai incepe linistit o noua saptamana de lucru
  11. Coleguleee Mario ti-a raspuns destul de clar ce inseamna saptamana calendaristica. De luni ora 00:00 pana duminica la 23.59. Cum sa fi salvat odata ce tu duminica ai mai mers 9 ore desi aveai 90. Deci ai lucrate 99 de ore in doua saptamani
  12. Nu esti salvat intrucat nu ai voie sa conduci mai mult de 90 de ore in doua saptamani calendaristice.
  13. Saptamana trecuta a dat 4000 la un echipaj de la j Carrion. La poarta de alsace vine jandarmeria seara de seara si noteaza numerele camioanelor parcate si daca vine si a 3 a zi si esti tot acolo ai pus-o de 4000 pe loc fara nici o discutie. Chestia e valabila si daca nu te prind in fapt si te controleaza peste doua saptamani si vad repausul saptamanal normal pe teritoriu frantei aceeasi amenda pe loc.
  14. Companie

    Autoritatile nu-ti fac nimic colegule . Io am avut sotia cu mine aproape un an pana a ramas insarcinata. Bine nu tot timpul dar o cursa statea acasa 3 mergea cu mine ca nu scapam de ea. Trebuie doar sa vorbesti cu firma angajatoare ca sa nu apara situatii neprevazute cum a zis Mario. Eu nici la vapoare nu am avut probleme cu ea ca le dadeam buletinu si o treceam ca sofer de rezerva. Bafta
  15. MAN

    Colegule acel cod iti aparare cand ai presiunea scazuta in rampa de injectie. Cauzele pot fi mai multe supapa DBV , injectoarele , dar mai mult ca sigur daca zici ca motorul merge rotund si trage ai doar un injector cu probleme. Trebuie sa faci neaprat o diagnoza in timp real la sistemul de injectie ca sa afli exact problema. Nu mai sta pe ganduri ca fumul negru inseamna motorina in exces in camera de ardere ai daca ai ghinionul sa se blocheze vreun injector pe deschis atunci se lasa cu pistoane sparte si alte alea... bafta
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.