Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

cccc_hd

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

cccc_hd a câștigat ziua ultima dată pe Iunie 10 2016

cccc_hd a avut cel mai apreciat conținut!

Despre cccc_hd

  • Dată Naștere 01/16/1980

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    potocotonesti

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

cccc_hd's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. O să încerc să vă lămuresc eu, deoarece lucrez la această firmă de doi ani. În primul rând, începătorii nu vă mai pierdeți timpul cu acest topic, este necesar cel puțin un an de experiență pentru a fi angajat. Firma se numește acum XPO Transport Solutions România, datorită preluării grupului Norbert Dentressangle de către compania americană XPO Logistics anul trecut; restul (adresă, numere de telefon) este neschimbat. Se lucrează pe prelate (majoritatea), friguri, cisterne vrac sau tandemuri, repartizarea se face după nevoile firmei. Cursele sunt cu precădere Franța-Marea Britanie, dacă aveți rău de mare ... ghinion. Salariul minim pe economie pe carte de muncă, diurnă 55,70 euro pe zi, fără vreun dacă sau parcă. La plecare primești un avans de 700 de euro (virat iîn contul tău bancar) și 200 de lire sterline cash pentru plata parcărilor în Marea Britanie (unde sunt și câteva parcări unde firma are deschis cont). Programul de lucru este opțional: 4 săptămâni la lucru cu 5 zile acasă, 5 săptămâni la lucru cu 8 zile acasă sau 6 săptămâni la lucru cu 11.zile acasă; dacă dorești să stai la lucru mai mult de 6 săptămâni nu se supără deloc firma, dar oficial nu primești mai mult de 11 zile libere. Ziua de plecare și cea de înapoiere fac parte din perioada de lucru (plătite ca atare), nu consumă din timpul liber (decât dacă locuiești prea departe de Arad). Se lucrează numai la program (excepțiile sunt extrem de rare și necesită aprobare specială), extrem de rar noaptea (frigurile mai mult), nu se lucrează în echipaj, nu ai voie să-ți aduci cu tine familia, cățelul sau purcelul. Camioanele nu vin în România decât pentru ITP, deplasarea la camion se face cu microbuzele firmei în care ești doar pasager, destinația fiind o bază XPO (de regulă din Franța) care variază în funcție de cursa pe care o are camionul pe care îl preiei; doar în cazul unor disfuncționalități poți prelua camionul undeva în afara unei baze XPO (mi s-a întâmplat o singură dată în doi ani). După preluarea camionului, fără nicio excepție, faci o pauză de cel puțin 9 ore înainte să te apuci de condus. În baze ai WC-uri, dușuri, mașini de spălat, bucătărie cu sală de mese, televizor și internet wireless (acesta din urmă pare a fi pe cale de dispariție). Cât despre oameni, găsești și buni și răi ca peste tot, câteodată te mai enervezi, dar eu zic că se poate trăi. Cred că am acoperit esențialul. Toate cele bune.
  2. Salut, colegii. M-ar interesa ce implică tranzitarea Serbiei: - la frontieră: formalități, costuri (oficiale sau ”neoficiale”), timpul necesar, etc. - taxe de drum. - orice altă informație. Mulțumesc anticipat.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.