Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

masteriasi

Members
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Despre masteriasi

  • Dată Naștere 12/30/1966

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Iasi

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

masteriasi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Prima saptamana in comunitate Rare
  • O lună in comunitate Rare
  • Un an în comunitate Rare

Recent Badges

3

Reputație Comunitate

  1. Lidl Macon, N46.33176 E4.84180. Lidl Bonnevile, N46.07360 E6.41968 Lidl Paris A104, N48.95750 E2.56130 Lidl Figueres IDS, N42.26813 E2.97372 Carrefour Montpellier, N43.58155 E3.93254 IDS Beaune, parcare mare, Carrefour la 800 m, poti veni cu caruciorul la camion, N47.01105 E4.84153 Drumuri bune.
  2. Am primit pe mail cea ce am postat mai sus, nu am intervenit, editat, raspunsul, facea referire la un sofer fara multa vechime pe comunitate. Personal castig 2300 euro pe luna, salar pe tara plus diurna, duba fara frig, posta. Am vrut sa incerc si eu pe cont propriu si am intrebat mai multi soferi, raspunsul l-am postat aici, acum aflu si alte noutati, multumesc pentru informare, m-am hotarat sa raman sofer.
  3. Ilie Matei-"Omul soselelor" 9 ore · Cand ai bani poti mânca, cand nu ai inseamna că nu iti e foame !! Asta e replica aia care imi tot vine obsesiv in cap si apartine unui prieten si coleg de-al meu de corporație. Aud din ce in ce mai des, mai ales din partea tinerilor cum ca vor sa isi cumpere un cap tractor si vor sa inceapa sa lucreze pe cont propriu. Ba mai mult, unii din ei se si vad patroni de corporatii la nivel national in transporturi. Nu e rau sa crezi in tine si in potentialul tau, dar citeste randurile astea inainte sa te arunci cu capul spre o roata in mers. In primul rand, acest sector este sugrumat efectiv de mici corporatisti de astia cu 1, 2 tractoare care se chinuie sa lucreze sub pretul pietei pentru a scapa de concurenta neloiala a marilor balauri ce stapanesc piata de transport din Romania. A lucra sub un pret de 0.85 centi(asta in regim propriu, fara sofer angajat) e un fel de moarte lenta, ca si cum ai lua paracetamol ca sa vindeci o tuberculoza. Trebuie luati in calcul multi factori si cifre. Ceea ce omit cei mai multi este perioada asta nefasta si tulbure pentru a face bussines in transport. Gigantii in transportul romanesc au inceput afacerile dupa anii '90, atunci cand evaziunea fiscala, salarizarile soferilor, pretul per km, le era favorabil. Asa au ajuns cateva companii romanesti sa detina monopol pe sectorul de transport din Romania. Mai exista un aspect : Transportul romanesc nu este detinut de companii romanesti decat in proportie de 40%, restul fiind subfiliale ale unor alti balauri cu radacini in tari precum Spania, Olanda, Franta, Belgia, Italia. Asta inseamna ca automat vei lucra pentru straini, ceea ce presupune un anumit tarif per km, astia fiind organizati intr-un fel de cartel tacut si departe de ochii presei, care stabilesc preturi fixe pentru camioanele si firmele romanesti. Ce inseamna asta ?? Daca ai rabdare pana la final iti explic !! Preturile oferite romanilor pentru transporturi la prelata se incadreaza intre 0.75 centi si 1 euro(asta intr-un caz bun). Preturile pentru transport frigo sunt undeva intre 0.95 si 1.20 per km . Sa zicem ca ai un contract pentru 11000 km lunar. Asta la un mediu de 1 euro per km inseamna 11000 euro lunar produsi de acel camion. Din asta se scad urmatoarele : Motorina- un consum mediu de 30 l % Taxe de drum (astea difera de la stat la stat ) Asigurare camion Leasing camion(daca nu e achitat cash ) Intretinere camion(cel putin 2 revizii generale anual ) Km care se pierd lunar, prin ocoliri, dislocari, etc Chirie remorca(daca nu esti posesor al uneia ) Intretinerea ta (aici difera de la om la om, intre 500-1000 euro lunar, daca esti fumator ) La final, cand vei trage linie, vei constata ca BMW ul ala la care sperai sa ai acces in 6 luni dupa inceperea bussinesului cu 1 cap tractor ca si tractionist la vreo caracatita, pardon, logistica de asta obscura, mai are mult de asteptat.Profitul in transportul de mare tonaj incepe sa vina, putin cate putin, de la 3-4 camioane in sus, asta dupa cateva recuperari mari de TVA, dupa cateva inginerii financiare facute de un contabil bun in care tu nu prea ai profit ca si firma, ca na, la profit platesti taxe, chestii de genul. In plus, recomand sa nu va aruncati cu capul inainte la chestiuni gen, doar pentru ca aveti vreo cunostinta care se lauda ca face bani cu sacul in domeniu.Bani s-au facut cu ani in urma, acum fac doar cei care si-au consolidat bine afacerile si care au flote mari. Cei mici, rar spre deloc au acces doar la firimituri, nici macar la bucatele. Chiar aveti impresia ca nu sunt soferi cu potential financiar de a cumpara un cap tractor ?? Sunt, insa majoritatea stau pe loc, pentru ca apele sunt tulburi, mai ales ca nimeni nu stie cu exactitate ce va reprezenta Pachetul de Mobilitate pentru transportatorii din Est. Asa ca, stimate coleg cu ganduri de imbogatire rapida din acest domeniu prin schimbarea taberei, intai stai si verifica piata, fa-ti niste calcule, apoi vei constata ca in vremurile astea e mai rentabil si mai sanatos sa fii doar sofer. Despre inginerii financiare care inca se fac, nu o sa povestesc pentru ca la un singur camion nu vei avea acces la ele. Spun doar atat : Macron, Milog, returnari de TVA, diurne, etc Dar acolo au acces la borcanul de miere doar companiile mari, ca au spatiu de manevra. Tu in schimb, cu un singur camion, vei fi sofer, mecanic, contabil, dispecer, sef coloana, secretara, etc. Te-am pus pe ganduri ?? Verifica ce am scris mai sus si informeaza-te !! Asta ca sa nu ramana vreun tanar naiv din bransa asta cu impresia ca noi suntem cumva invidiosi pe succesul si Lamborghiniul ala ce va sa vina dupa 6 luni de la achizitionarea primului camion. Ia o gura de apa, spala-te bine pe ochi si verifica informatiile. Aici sunt gratis, in piata asta nu vei primi nimic gratis, nici macar un sfat. Astept sa ai ambitie si sa fii perseverent si iti doresc sa ai atata succes incat intr-o buna zi Omul Șoselelor sa tremure cu un CV in mana la poarta firmei tale asteptand un raspuns la o cerere de angajare. Drumuri bune, dragilor !! #OMULSOSELELOR
  4. Acea fereastra care apare trebuie sa aiba sus scrisa calea unde te afli, ex: "/Navman/" va trebui sa tastezi pe acea bara pana apar mai multe foldere, nu stiu la acel aparat denumirea folderului cu programul de navigatie, ar putea fi "iGO", dar poti tasta pe fiecare folder pana apare un executabil ex: primo.exe, navman.exe, iGO.exe. Dupa ce selectezi calea salveaza setarea, trebuie sa fie tot in bara de sus optiunea salvare. Toate astea doar deca nu ai sters programul conectat la un PC. Daca este din fabrica, te conectezi la un PC si de pe siteul producatorului descarci programul lor si te va indruma pas cu pas cum sa-l actualizezi.
  5. Un politist cu radarul opreste un conducator auto pentru depasirea vitezei legale. Politistul: - Stii, am avut eu presimtirea ca voi da o amenda, d-aia te-am si asteptat toata ziua. - Pai, am venit cat de repede am putut! Mergeam cu mașina și am observat flash-ul camerei de filmat. Am ințeles ca am fost inregistrat pentru depasirea vitezei, deși știam ca nu am depașit-o. Pentru a ma convinge, am inconjurat un cartier și iarași am trecut pe acolo, cu 20 de km mai incet decat limita prevazuta, dar camera iarași m-a inregistrat. Parandu-mi-se amuzant, am mai trecut așa de inca trei ori pe acolo, de fiecare data filmand cu mobilul bordul mașinii, pentru a avea proba indubitabila a faptului ca este defecta camera rutiera de inregistrare și deja ma gandeam ca, imediat ce imi vine amenda, ii dau in judecata. Dupa doua saptamani, prin posta primesc cinci chitante de amenda pentru ca am mers fara sa am centura de siguranta pusa. - Un mos la scoala de soferi: - Vreau sa ma inscriu pentru cursuri de sofer de autobuz. - Cum asa ?! - Doctorul mi-a recomandat ca de acum incolo sa circul cu autobuzul… Companiile petroliere din Romania au fost amendate de Consiliul Concurentei. Valoarea amenzii o veti afla la urmatorul plin!  - Stiti ce faceam eu inainte sa ma insor? - Ce? - Orice vroiam! - In ultimul timp te vad foarte prost dispus. Ai probleme ? - Am aflat ca in curand voi fi tata. - Si ce e rau in asta ? - Nevasta-mea nu a aflat inca. Nu-i atât de dificil să găseşti femeia visurilor tale. Dificil e s-o ascunzi de soţie!  Doi copii stau de vorbă. Primul spune cumândrie: - Tatăl meu e inginer. El face nave spaţiale! Al tău ce face?  - Ce zice mama! Iubitule, unde e cadoul meu? - Iubito vezi Ferrari-ul ăla roşu de afară? - Vai, iubitule... - Ţi-am luat un ruj de aceeaşi culoare... O femeie face plajă fără sutien. Sânii ei superbi atrag atenţia unui bărbat. Acesta se uită, se uită şi, în cele din urmă, încearcă să intre în vorbă cu ea: - Puteţi să-mi spuneţi cât de caldă este apa? - Ascultă, domnule! răspunde ea iritată. Multă lume m-a luat drept târfă, dar drept termometru încă nimeni... De ziua lui, soţul primeşte din partea soţiei un şampon împotriva căderii părului. - Dar mie nu-mi cade părul, iubito... - Nu-i nimic, dă-i-l colegei tale de serviciu, ei îi cade... Bunicul avea radio si a facut 9 copii, tatal meu a avut televizor si a avut 3. Eu am internet si cred ca aici s-a terminat familia! Doi ardeleni taiau lemne, iarna, frig naprasnic. - D-apoi vere, cum de nu ai luat sapca aia cu urechi? - De cand am avut accidentul, n-o mai port! - Ce accident? - Mi s-o oferit palinca si n-am auzit...
  6. Intotdeauna e bine sa ai un sistem de rezerva pentru navigatie, cum majoritatea au telefoane sau tablete cu Android va propun un Kit complet cu harti Europa q4 2017, usor de instalat, cu adrese DKV, IDS, Linii cargo, etc., pentru toate categoriile de vehicule. Mod de instalare: 1.Pentru cei ce au peste 4 g liber pe memoria dispozitivului dezarhivati pe calculator, copiati folderul Android in memoria dispozitivului, cautati iGO_PAL_9.18.27.719974_SD.apk in Android/data/com.nng.igo.primong.palestine/files/iGO_Pal, instalati porniti si setati preferinte. 2.Pentru cei care nu au suficient spatiu in memoria dispozitivului dar au un card de memorie cu cel putin 4g liber. Creati pe cardul telefonului folderele Android/data/iGO_Maps/content, de pe calculator mutati folderele map, poi, dem in content de pe cardul telefonului, restul folderului Android de pe calculator copiati-l in memoria telefonului. Cautati fisierul sys.txt in Android/data/com.nng.igo.primong.palestine/files/iGO_Pal, deschideti-l cu notepad si cautati : [folders] data_folder_name="iGO_Avic" linked_root_list="/sdcard2 /sdcard /sdcard/sd /mnt/sdcard /mnt/sd /mnt /storage /mnt/extSdCard /mnt/extern_sd /mnt/sdcard/external_sd /sdcard/external_sd /storage/extSdCard" ;has_secondary_root=1 ;android_secondary_root_path="/storage/external_sd/android/data/iGO_Maps" Stergeti " ; " punct si virgula din fata has_secondary_root si android_secondary_root_path. Iar in loc de "external_sd" trebuie sa scrieti denumirea cardului sau numarul lui de exemplu "1234-5678". Salvati sys.txt in telefon. Urmati pasii de instalare de la primul punct. https://drive.google.com/file/d/1Skz8hMlvQRyWcSIUfyVArKii-TODKsxU/view?usp=drivesdk Drumuri bune colegi.
  7. Becker e foarte bun, numai ca firma a dat faliment, nu stiu cat timp vor mai oferi actualizari la harti (acel lifetime update) am inteles ca partea de servis garantii si post garantii a preluat-o alta firma, softul este super bun, unele aparate au mai dat kix, sper sa nimeresti unul bun si imediat dupa cel cumperi inregistreaza-l la ei si fati actualizari la program si harti. Drumuri bune.
  8. Aprecierea mea ca exemplele sunt corecte legal se bazeaza pe faptul ca cele 2 repausuri de 24 ore luate in saptamana 2 se incadreaza in cele 6x24 din saptamana, unul la inceput si unul la sfarsit , in acest mod se respecta toate regulile, daca se depaseste 6x24 atunci e o problema. Instructive parerile tuturor, multumesc si o zi buna.
  9. Vine un moment cand o femeie trebuie sa aiba incredere in sotul sau. De exemplu: O sotie vine acasa seara tarziu, cu o zi mai devreme, dupa ce fusese plecata intr-o calatorie de afaceri si deschide incet usa de la dormitor. De sub patura ea vede iesind patru picioare in loc de doua. Se intinde dupa bata de baseball si incepe sa loveasca cu sete patura. Dupa ce termina se duce in bucatarie sa se racoreasca cu un pahar de vin. Cand intra in bucatarie il vede pe sotul sau citind o revista. “Buna draga!” spune el … “Parintii tai au venit in vizita si i-am lasat sa stea in dormitorul nostru. I-ai salutat si tu?”
  10. Acum sunt pe calculator, erata la exemplul 2 "repaus zilnic" , deoarece repausul de 24 ore este luat in timpul saptamanii fara a se depasi cele 6 perioade de 24 ore si nu se incalca regula de 2 saptamani indiferet care, la intrebarea " pentru care repausuri saptamanale reduse se compenseaza reducerea? " - eu personal as face compensarea la ambele reduse dar dilema mea este in bloc sau separat? As lua separat alipita la un repaus zilnic fara a depasi cele 3 saptamani si fara a cumula repaus mai mare de 72 ore, daca urmeaza la sfarsitul perioadei de 2 luni pe comunitate ar fi perfect. O zi buna.
  11. Scenariul 1= corect, se respecta regula 2 saptamani luate indiferent, unul redus unul normal, pentru amandoua redusele se compenseaza separat , pentru a respecta regula , redusele se compenseaza. Scenariul 2= gresit total Scenariul 2= primul 24 se considera repaus normal, dupa care se repeta scenariul 1 Pot sa incep saptamana de lucru in oricare zi a saptamanii si repausul saptamanal sa-l fac in timpul saptamanii, sambata si duminica sa lucrez. Asta e punctul meu de vedere Nu am mai putut edita scriu de pe telefon e greu cu degete mari
  12. Am auzit ca de la 01.01.2016 se schimba sistemul de plata la Waberers si se maresc salariile, este adevarat?? stie cineva din sursa sigura??
  13. Eu am trei contracte de cate 1 ora, intretinere si interventii, program 08-09, 09-10, 10-11, in rest cand pica ceva
  14. Tipul Cel RauDau Cezarului ce este al Cezarului Se poate sa ai mai multe contracte de munca dar nu trebuie sa depaseasca timpul de munca conform art. 114, sa respect si intrebarea principala, fiind in concediu fara plata contract pe perioada determinata cu norma intreaga. ART. 114 (1) Durata maximă legală a timpului de muncă nu poate depăşi 48 de ore pe săptămână, inclusiv orele suplimentare. (2) Prin excepţie, durata timpului de muncă, ce include şi orele suplimentare, poate fi prelungită peste 48 de ore pe săptămână, cu condiţia ca media orelor de muncă, calculată pe o perioadă de referinţă de 4 luni calendaristice, să nu depăşească 48 de ore pe săptămână. (3) Pentru anumite activităţi sau profesii stabilite prin contractul colectiv de muncă aplicabil, se pot negocia, prin contractul colectiv de muncă respectiv, perioade de referinţă mai mari de 4 luni, dar care să nu depăşească 6 luni. (4) Sub rezerva respectării reglementărilor privind protecţia sănătăţii şi securităţii în muncă a salariaţilor, din motive obiective, tehnice sau privind organizarea muncii, contractele colective de muncă pot prevedea derogări de la durata perioadei de referinţă stabilite la alin. (3), dar pentru perioade de referinţă care în niciun caz să nu depăşească 12 luni. (5) La stabilirea perioadelor de referinţă prevăzute la alin. (2)-(4) nu se iau în calcul durata concediului de odihnă anual şi situaţiile de suspendare a contractului individual de muncă. (6) Prevederile alin. (1)-(4) nu se aplică tinerilor care nu au împlinit vârsta de 18 ani.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.