Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Vio Nic

Members
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    1

Vio Nic last won the day on January 2 2016

Vio Nic had the most liked content!

Despre Vio Nic

  • Rang
    Incepator
  • Dată Naștere 01.12.1968

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Botosani
  • Varsta:
    48

Vizitatori Recenți Profil

452 citiri profil
  1. Drept rutier

    Acum sunt acasa in Romania. Aici o sa schimb permisul de UK cu unul romanesc. Cunosc problemele cu punctele din Germania si de aceea am ales permisul de Ro, Am auzit despre asa zisul "idioten test" sau MPU pe care nu prea ai sanse sa-l promovezi. E putin mai complicat cu legislatia germana dar se gasesc portite,
  2. Drept rutier

    Multumesc pentru raspuns. Aceasta lege este valabila in Romania.Pe mine ma intereseaza ce se intampla in Germania, cu ce urmari se lasa dupa constatarea acestei contraventii. In Germania conducerea cu un permis de sofer profesionist valabil 10 ani nu e posibila. Ei recunosc doar 5 ani de valabilitate. E o legislatie stufoasa putin mai greu de descifrat. Acum nu-mi ramane decat sa astept sa vad ce o sa se intample. Deja am aplicat pentru schimbarea permisului si voiam sa stiu daca pot conduce in continuare cu un permis valabil(am auzit multe povesti cu suspendarea dreptului de a conduce o anumita perioada pe teritoriul Germaniei). Oricum o sa va anunt ce se intampla. E o experienta din care fiecare are de invatat.
  3. Drept rutier

    Din cate stiu eu atestatele sunt valabile pe un anumit numar de permis.Cand schimbi permisul trebuie sa schimbi si atestatul. In Germania atestatul este trecut direct pe permisul de conducere si nu- ti elibereaza unul fara celalalt.
  4. Drept rutier

    O intrebare pentru colegi: Stie cineva ce se intampla daca esti oprit in Germania si ai permisul de conducere expirat? Toate celelalte acte (atestat , card tahograf) sunt valabile. E normal sa ai atestat si card valabile atunci cand categoriile de profesionist sunt expirate? Multumesc anticipat.
  5. Cum Dumnezeului

    Ideea e ca am scris in anuntul meu "conditii decente de munca si fara compromisuri." Oare asta e cauza pentru care nu suna telefonul? N-am acceptat sa fiu sclav nici cand habar n-aveam cate urechi am, dar acum cand am totusi un an lucrat pe comunitate , din care 8 luni singur pe camion e mai greu sa accept oferte de prost gust. Nu vreau sa ofensez pe nimeni. Poate sunt si patroni corecti , dar eu inca nu i-am aflat. Au fost luni in care a ciupit ceva banuti si a motivat ca am prins mai putine zile de munca . Dar s-a intimplat sa am si mai multe zile munca intr-o luna si nu mi-a dat bani in plus. Si salariul meu a fost de la inceput in jurul a 1800 euro. Alergam pentru banii astia, ca-s constient ca nu -ti da nimeni bani degeaba. Dar alergam respectand toate normele si legislatia in vigoare.La presiuni le ziceam sa verifice pe fleetboard daca am facut ceva gresit si se cam incheiau discutiile.Se poate munci bine si legal.
  6. Cum Dumnezeului

    Am vazut ca sunt o gramada mare de anunturi cu oferte pentru soferi. Am pus un anunt cu o cerere de angajare in acest domeniu. Si acum as vrea sa vad daca ghiceste cineva cate apeluri am primit. Variante ajutatoare ;a. niciunul b.deloc.Si atunci despre ce vorbim?
  7. E bine ca mai sunt si profesionisti la firma asta,asa o sa avem si noi reclama de baieti buni(da cam ieftini). E bine ca nu au timp de stat pe forumuri(cu mici exceptii-Akademy). E bine ca le ofera lectii de germana gratuite(asa n-o sa mai fie nevoiti sa chinuie limba romana). In rest sa auzim numai de bine.
  8. Frumoasa încercare Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  9. Part-time sau urgente

    Ai multe atuuri de care te poți folosi. Şi eu consider ca și vârsta ta e un atu. Multora o sa le fie mai greu sa încerce sa te forțeze la câte unele care nu se fac. Şi chiar dacă nu ai experiență , poți compensa foarte mult cu celelalte abilități. Şi sa știi ca e foarte important sa poți comunica. Oricum din răspunsurile tale și din modul cum pui problemele cred ca nivelul tău este peste medie. De aceea cred ca o sa te descurci. Mult succes. Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  10. Part-time sau urgente

    La cererea de soferi actuala o sa-ti găsești ceva. Eu am început sa capăt ceva mai târziu experiență , avantaj limba straina (engleza în cazul meu,acum învăț germana) și sansa mea a venit din Germania.Si acum muncesc singur pe camion de prin august și nu pe putini bani (am stat în proba pentru acomodare, cum spun ei, trei saptamani ).Oricum în România ofertele-s cel puțin ciudate, eu la 47+ (ani)nici nu m-am interesat de ceva local pentru ca ofertele serioase sunt rare sau lipsesc cu desăvârșire. Așa ca privește spre afară ca ai multe șanse. Și nu dispera, ce-i al tău e pus deoparte. Succes. Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  11. Șofer profesionist pentru BDF

    E bine că mai sunt oameni care ridică nivelul. Poate văd și cei care accepta ofertele convenabile patronilor şi o să conștientizeze că prestează aceeași muncă , dar cu mult mai puțin plătită. Succes Cri5tian Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  12. Graba... nevoie mare!

    Nu crezi ca acțiunile unor colegi te afectează și pe tine? Indiferent de motivele pentru care faci prostioare , cred ca trebuie sa te gândești și la consecințele care se răsfrâng asupra colegilor. Asta doar în cazul în care avem aceeași definiție a colegialitatii. Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  13. Graba... nevoie mare!

    Tu nu-i consideri colegi, dar BAG ul îi consideră. Şi următoarele lor controale vor fi pentru camioane cu numere de-ale "colegilor minune". Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk
  14. Vreau daca e posibil sa ascult si eu parerile colegilor despre firmele care au oferte de munca in fiecare saptamina(sau mai bine zis sa citesc comentarii). Ca eu dupa mintea mea nu cred ca se maresc de la o zi la alta si au nevoie de alti angajati. Si citesc despre anunturi de angajare in UK cu oferte de 6,70 pe ora care mi se par chiar de "bun simt" cand o agentie de plasare ofera 10-11-12 pe ora, iar la angajator direct oferta e 15-16-17pounds pe ora. Trebuie sa invete toata lumea ca a munci nu inseamna sclavie.
  15. E greu sa formezi un echipaj.Trebuie sa existe o oarecare compatibilitate la baza , pe care sa pui si ceva compromisuri. Sunt incepator , dar asta nu ma impiedica sa fiu titular pe camion.Am invatat singur pe camion mai mult decat as fi invatat cu profesori in ale soferiei. Primul meu titular a fost un finut. Facea el tot. Ma proteja de greutatile meseriei de sofer. L-am apreciat , inca il apreciez dar nu mi-a facut un bine.Am avut sansa sa plec afara si sa nimeresc intr-o conjunctura favorabila mie si sa primesc un Actross cu 2000 de km , fabricatie iunie 2015.Si indiferent cine si ce o sa zica , responsabilitatea primita m-a facut sa progresez in ritm alert.Asta nu inseamna ca n-am simtit lipsa unui titular in spate.Sfaturi ceream tot de la titulari , telefonic.Experienta-si cere drepturile oricat de talentat nativ esti in ale soferiei.N-am avut probleme mari, dar asa zise chitibusuri au fost "fara numar" ca sa respectam si tematica. Si oricat de rai , de afurisiti sau mai cum or fi soferii cu experienta ,te pot ajuta sa treci peste anumite probleme ,cu sfaturi profesioniste.Soferii cu experienta care traiesc cu impresia ca-s stapinii cabinei se descalifica, in opinia mea sunt lipsiti de profesionalism.Si se mai si mandresc cu faptele lor de vitejie , gen lasare in parcare , dat jos din camion, ca sa vada toata lumea ce importanti sunt ei si de cita omenie dau dovada.Pina la urma tot ce conteaza e sa ramii om , indiferent ce meserie faci.
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.