Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

scotzianu13

Members
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

scotzianu13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. scotzianu13

    IFPTR Raspunde

    da, multumesc pt lamurire....da, inainte de joia respectiva nu am mai lucrat vreo sapt si ceva, dar tot nu inteleg cum de nu s-a luat in considerare pauza aia de 27 ore, de parca am stat cu cardul in tachograf pe ciocane si nu scos din tachograf....
  2. scotzianu13

    IFPTR Raspunde

    ai idee cum e posibil ca dupa ce am lucrat o zi si apoi am scos cardul din tahograf vreo 27 ore, cand l-am bagat din nou, sa imi apara ca tb sa iau pauza zilnica obligatorie, ca si cum alea 27 ore nici nu au fost....si cand am condus in ziua respectiva a inceput de la 8 ore si ceva, adik ce ramasese din tura anterioara?....
  3. scotzianu13

    IFPTR Raspunde

    o nelamurire, daca ma puteti ajuta......sunt in UK si se conduce si sambata si duminica, nu are importanta ziua saptamanii....sa zicem ca incep saptamana de lucru intr-o joi, vineri stau, lucrez din nou sambata, diminica stau, pot lucra de luni pana vineri inclusiv pana la a face pauza de 45 de ore...sunt nelamurit in cazul de fata pt ca insumez 7 zile de lucru, deci nu e permis, dar am 2 pauze de 24 ore intre joi si sambata si intre duminica si luni....va multumesc!....
  4. Radu Morton, decenta postare...mult bun simt si adevar....si eu am inceput tot la Hartl si recomand tuturor celor care au fost in pozitia mea, adik total nestiutori in privinta camionului si gabaritului, sa incerce aici 2-3 luni, nu mai mult caci apoi devine pierdere de timp si bani........
  5. are dreptate Narcis24.....fugiti de Hartl cat va tin picioarele....chiar daca isi au utilitatea lor atunci cand esti la inceput.....este pur si simplu o tiganeala de 2 bani, o mizerie cu acte......regretele sunt tardive asa ca ganditi-va dinainte...... citeste regulamentul,vei observa ca nu se accepta scrierile gen chat,
  6. "Renegatule", eu nu am criticat dorinta de a munci la Hartltrans, doar termenul de "a visa", e o mica-mare diferenta.....cat despre acuzele pe care mi le-ai adus, mai vorbim peste o luna......in ceea ce priveste imbracamintea, ia-ti absolut tot ceea ce ai nevoie, cel mai important o pereche de bocanci de lucru ca altfel te trezesti cu niste chestii de ti-e scarba sa le atingi, patura, perna, vesela completa, samd, butelie o sa aiba titularul.....si un sfat de la "unul care se da interesant"......daca reusesti, lipeste-te de un titular din judetul Timis, sunt cei mai ok (eu sunt din Moldova)......
  7. Ati innebunit, ati ajuns sa visati la Hartltrans!?......poti visa la bani multi, la femei frumoase, dar nici intr-un caz la Hartltrans.......eu am fost acolo si e o mizerie.....recunosc, e super ok cand nu stii nimic in domeniu cum am fost si eu, dar in cel mai scurt timp tb sa pleci in alta parte......ca sa zic asa pot face analogie cu viata militara, Hartltrans e ca un centru de instructie pe cand firmele serioase de transport sunt ca Academia Navala ......think twice inainte de a spune ca visezi la Hartltrans, chiar daca termenul "visezi" e in ""!.........
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.