Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

gaby_bn

Members
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre gaby_bn

  • Dată Naștere 11/03/1980

Profile Information

  • Locatia:
    Bistrita

gaby_bn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. .Multumesc mult colegul Giani.Cam asa ma gindeam sa fac si eu dar ascultind atitea variante am zis ca poate e ok si cum m-au sfatuit alti.Am chiar cunoscuti cu , camioane propri care au venit din tarile de origine a camionului prin metodele mai sus mentionate asa ca fara sa jignesc pe nimeni colegul Mario am citit pe aici pe tema asta dar avind si citeva exemple clare care au procedat asa (respectiv prieteni de ai mei)am mai reformulat si eu odata intrebarea asta tocmai din cauza ca nu mi se parea corect cum au procedat.Multumesc inca odata si astept in continuare sfaturi.
  2. Colegii care ati mai trecut prin aceasta situatie sau ati auzit poate ma puteti ajuta.Am infintat o firma de transport si saptamina viitoare trebuie sa aduc un cap tractor second hand din Germania. Inca stau in dubi si nu stiu cum sa procedez cu tahograful. Parerile vad ca sunt cam impartite pe aici nimeni nu poata sa spuna ceva clar 'da domnule asa se face,. Am card tahograf ,am experienta pe comunitate dar nu stiu daca sa il introduc in tahograf fiind un camion cu numere provizorii.Uni m-au sfatuit sa vin fara sa introduc cardul si sa scot doar tichet zilnic bineinteles respectind programul de condus.Alti sa vin fara oprire deoarece fiind numere de toll se poate si asa.Altii sa bag cardul.Va rog mult poate este cineva documentat sau care s-a confruntat cu aceasta situatie si ma poate ajuta. Va multumesc anticipat
  3. Primul lucru si cel mai evident nu ai dat deschidere de program(astea trebuie sa le faci manual de pe butonul dreapta tahograf.Intri in meniu de pe ok si te duci cu sagetile la tara initial,ii dai tara si cinfirmi cu ok).Cum spuneau si cilegi invata savfolosesti tahograful pentru ca daca nu in eventualitatea unui control nu te vad bine.Drumuri bune
  4. De unde pot sa il cumpar colegu?Chiar muncesc pe Franta destul de mult si ar fi ok Multumesc anticipat
  5. Ma poate ajuta un coleg cu vreun sfat.Ceva soluti ,modem prepay pentru Spania? Deasemenea ceva soluti pentru Franta,Italia?Va multumesc anticipat.
  6. Mai multe detali gbri_puiu2008@yahoo.es daca este posibil.Multumesc anticipat.De unde este firma in Germania,din ce oras.Eu sunt deja in Germania si as fi interesat in viitor
  7. Mai este valabil anuntul.Sunt in Germania ,muncesc sofer la alta firma si poate as fi interesat pe viitor.
  8. Multumesc tare mult.Numai bine si drumuri bune sa ai
  9. Nimeni nu stie nimic,ce presupune aceasta dovada?
  10. Multumesc mult colegul.Sti cumva daca poti sa functionezi in domeniul asta al transporturilor ca fiind neplatitor de TVA.Am mai avut firma in Rominia pe alt domeniu si m-a cam terminat TVA-ul asta care sti si tu cit e la noi in tara?
  11. Am inteles si asigurare garanteaza oarecum acel suport financiar de 9000 de euro.O alta portita in legislatia romineasca,dar la final cei cistigati suntem noi cei care nu dispunem efectiv de acesti bani(e bine).Sa inteleg ca licenta de transport este una si aceiasi si pentru intern si pentru extern?,deci practic tu ai din start licenta si pentru extern?
  12. As vrea sa discut mai multe chestii cu tine colegule daca esti binevoitor,vezi tu birocratia si hotia din tara noastra e mare si trebuie sa iti iei oarece masuri de precautie.Eventual lasami un ID de messenger sau chiar un numar de telefon.Eu lucrez sofer in Germania momentan si pot sa te sun si pe mobil de Rominia ca am gratis sau lasami mesaj personal aici pe forum si mai povestim
  13. Se poate obtine licenta de transport si in cazul unui PFA(persoana fizica autorizata)?sau AF(asociatie familiala)?
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.