Hartl este un inceput foarte bun pentru incepatori, inveti minimul necesar pentru a putea profesa aceasta meserie. A fost si cazul meu, in care am invatat ce inseamna cap tractor cu semiremorca, la majoritatea scolilor de soferi din tara inveti pe camion cu remorca cu protap, inveti cum sa intri la rampa, mersul cu spatele etc. Iar salarizarea de inceput intr-adevar nu este una fantastica, dar spre deosebire de celelalte oferte pentru incepatori, in care nu esti platit deloc, e bine. Ca si titular nu sa schimbat nimic 7 centi/km, ei asigurand 15000km (si asta conditionat, colegii de acolo stiu). Ca sa faci peste 15000 km pe luna pentru bonusuri, trebuie sa cotizezi la Daniel (de la Vomp), practic bonusul care il iei, tot nu este al tau. Salarizarea ramane sub media sectorului de munca, daca inveti minimul necesar, si te mai si descurci conversational intr-o limba straina, poti castiga mult mai bine, este si cazul meu(cu ajutorul unui coleg forumist). Spor si drumuri bune tuturor.