Sari la conținut

FlapJack

Members
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    1

FlapJack last won the day on March 22 2016

FlapJack had the most liked content!

Despre FlapJack

  • Rang
    Incepator

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

652 citiri profil
  1. Atestatul ...o gaselnita

    Salutare, vreau sa impartasesc cu voi intrebarea pe care am gasit-o in examenul de atestat de conducator auto transport marfa- CPI. Ce trebuie sa aveti în vedere pe parcursul deplasarilor efectuate în conditiile de carosabil umed, acoperit de mâzga? a) -curatirea periodica a farurilor; b ) -refacerea periodica a presiunilor în pneuri; c) -schimbarea periodica a lamelor stergatorului de parbriz; d) -verificarea periodica a aderentei caii de rulare, prin încercari de frânare controlate; Acum intrebarea mea este: Care este varianta corecta si de ce?. Sa va dau si un indiciu: daca va ganditi la varianta "d)" ati raspuns gresit.
  2. Stiri

    Citat din ziarul EVZ din data de 18 mai 2016. Titlul articolului "Mafia patronilor si lipsa controalelor au nascut noii sclavi ai Europei: SOFERII DE TIR" "............ Raspunsul oferit EVZ de ISCTR a fost din categoria "am luat la cunostinta". "Fenomenele din petitia pe care ne-ati adresat-o sunt cunoscute de catre institutia noastra. In unele cazuri se ajunge chiar la abuzuri incalificabile, dar din pacate sunt foarte greu de depistat in cadrul controalelor caci conducatorii auto, de frica pierderii locului de munca, nu sesizeaz organele competente pentru a putea fi luate masurile necesare in timp util. Probabil ca sindicatele ar putea face mai multa lumina in aceste cazuri punctuale", ne-au mai raspuns cei de la ISCTR. Cum probleme soferilor dureaza de ani de zile, iar date despre abuzuri exista la Federatia Sindicatelor din Transporturi si Servicii, ne vine greu sa credem ca ISCTR nu are informatii cu privire la firmele care fac dumping social. In finalul raspunsului, ISCTR scrie ca a demarat prin inspectoratele teritoriale controale la sediile operatorilor "menstionati in adresa", adica Braun Trasporte, Kraft Logistic, Gruber Logistics, KIM Johansen, Hoeldmayr, Koltrans, firmele din cauza carora au fost adresate cele mai multe plangeri la sindicat."
  3. @botosu, eu tot nu am inteles ce ai povestit.
  4. Multumesc pentru listat data Gongy. Inca nu am atestatul in buzunar, urmeaza sa il iau.
  5. Ce sa invat? (Ma refer la partea cu "unde-i lege nu-i tocmeala"). Poti face o lista de "lecturat" ? De exemplu: 1.Reg 561. 2. Legislatia rutiera.
  6. Mercedes-Benz 2017 masina care merge singura

    Ne vor lua robotii locul de munca? Ce credeti? http://www.iflscience.com/technology/six-platoons-self-driving-trucks-just-drove-thousands-kilometers-across-europe
  7. Cum poti invata germana gratis

    Salutare, Am gasit un site care te ajuta sa inveti germana gratis si m-am gandit sa-l impart cu voi. http://romaningermania.ro/cum-invatam-germana-gratis-fara-profesor/
  8. Ahhh!!!! nu stiu ce sa zic. Nu vreau sa fiu rautacios. Asa ca mai bine va las acest videoclip.
  9. Paracross

    Salut, Ne poate spune cineva cum putem lua legatura cu ei? Sa ne zica si noua o pagina web, un e-mail sau un numar de telefon. Multumesc!
  10. presupun ca pauza de 45 de ore, asa inteleg de aici " multi dormi in camion 45 il faci in parcari "
  11. Da, firma este intermediara. Pauzele de 45 nu le fac in parcari, le fac in locatia unde voi fi cazat. Fiindca nu platesc chiria degeaba....
  12. Salutare, O intrebare pentru cei care lucreaza in germania cu contract acolo. Am gasit o oferta pe internet care zice asa: Jobul este de sofer, contract in Germania, salariul este de 1800 euro brut. Si acum urmeaza dilema mea. EU facand parte din clasa 1 de salarizare imi mai raman 1266,87 euro din care scad chiria, max 300 euro, diurna este de 12 euro daca lipsesc mai mult de 8 ore de la sediu si 24 euro daca lipsesc mai mult de 24 ore de la sediu. Ce parere aveti de aceasta oferta?
  13. Diurna NU este salariu. (just a reminder)
  14. Iti trebuie "Know how-ul"! Si acest "Know how" nu ti-l formezi pe forumuri.
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.