Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

wolf77

Members
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

wolf77 a câștigat ziua ultima dată pe Octombrie 25 2018

wolf77 a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Lisabona

Vizitatori Recenți Profil

1861 citiri profil

wolf77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Reputație Comunitate

  1. Atentie la aceasta firma ! Sunt multe de spus despre ei ,in scurt timp voi face o descriere detaliata despre aceasta firma. Pentru alti colegi care vad anuntul pe OLX ,luati in consideratie urmatoarele; Patronii sunt turci ,semnezi contractul in ceha fara sa fie tradus in romana ,engleza ,germana etc Nu se respecta programul se merge peste program "fara numar " ! Se cere sa descarci /incarci cu cardurile afara pe pauza de 9 ore ! Cazarea ,adica cambuza e infecta undeva la 12km de Linz .Nu televizor ,aragaz , internet, etc. O baie cu 1 dus si 1 wc in acelasi loc, pentru cateva zeci de persoane . 2 camere, una cu 3 paturi si una cu 5 murdare ,departe de orice magazin ,fara masina va fi greu sa faci cumparaturile,etc Bani se dau cand vrea si cum vrea sultanul ! Voi reveni cu lux de amanunte !
  2. Ca sa las aici treaba lamurita , am renuntat la UK .Firma de reclutare era un dubioasa , era ceva cam la mana 3a ! Tipul era un "freelancer" care ne punea in contact cu firme de recrutare de acolo ,firmele la randul lor dadeau CV-ul la altele ,etc Mai pe scurt , am primit o singura oferta de 1400 £ ,fara cazare sau alte beneficii.Am cerut 2000 si drumul platit ,si au spus ca nu se poate , cica "nu indeplinesc profilul " , :)))),dar daca acceptam 1400 era ok. Mi-am gasit de munca in Austria , sa vad daca pot sa ajung acolo cat mai repede sa incep munca ! Va multumesc de sfaturi , sa aveti drumuri bune ! Wolf out..
  3. Mersi colegu, sa vedem daca se leaga ceva. Momentan mi sa spus sa mai astept.Din cate am inteles vor sa faca un grup de 6-10 soferi si sa plecam toti odata pentru mai multe firme si categorii. Vad ca se intarzie prea mult ,nu stiu , o sa ma orientez iar spre Spania pe un frigorific,pentru ca la prelata mi sa oferit putin pentru incepator ,am primit oferte de la Madrid si Irun 1000-1200€ ,nu ma interesat . Voi raspunde aici daca se rezolva ceva cu oferta din UK,sau daca mai este valabila.
  4. Salut, Multumesc pentru link, e ceva asemanator ; https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/208091/rules-on-drivers-hours-and-tachographs-goods-vehicles-in-gb-and-europe.pdf. numai ca asta e direct la capitolul tachograf ,pauze ,restrictii,etc Stiu ca e ceva asemanator cu Olanda, un coleg a intrat mai fortat intrun sens giratoriu,la incomodat pe unu cu o dubita ,ala cu dubita a anuntat politia undeva prin afara la Birmingham, sa tinut dupa el pana la descarcare, acolo politia ia facut un desen cum sa intre in sensul giratoriu ,bla bla bla, si lau iertat ca nu mai avuse niciun incident,eu am condus mai defensiv ,si sunt " civilizat" in trafic
  5. Este adevarat ce povesteste mosmartin, poate si mai rau ,hoti de buzunare ,betivi ,drogati ,nebuni,etc Haos mare cand sunt meciuri de fotbal ,concerte, uni vor sa opresti unde vor ei.In plina iarna un coleg punea A/C pentru ca se se incalte pasageri ca mirosea de nu se putea in autobuz . Stress MARE, pentru soferi de autobuz din anumite companii ,sau repartizati pe anumite rute.Bine inteles sunt si oportunitati foarte bune in transport pasageri, in turizm,rute in zone ok,la aeroporturi etc Eu prefer sa transport animale vii sau pasari, decat pasageri nu as putea sai tolerez !
  6. Nu cred ca vor iasa ,dar cine stie ! Din ce am vazut aci la dezbateri pe tema asta la televizor, pare ca englezi stabiliti aici vor sa ramana in EU,si cei stabiliti in Spania la fel,vom vedea pe 23 iunie !Chiar daca ar fi doar pentru cateva luni ,mi-ar aduce un mare beneficiu la CV, si imi va inbunatati cosiderabil nivelul de engleza ! In legatura cu oferta de munca ,mi-au trimis un link cu legislatia din UK sa studiez ,referitor la cartoanele tacograf digitale si analogice, pauze,etc Coincide in 95% cu ce stiam deja.Inca nu stiu unde este firma ,deaceea nu pot inca sa caut o chirie ,descart bicicleta si masina ,pentru ca deja am investit aici intro masina, si cum clima acolo e total diferita de aici ,voi opta pentru un scooter 50cc. Voi reveni cu amanunte dupa interviu .
  7. Va multumesc pentru informatii si sfaturi ! In materie de limba engleza ma descurc,am fost de cateva ori acolo ca turist, si cu firma ultima data am facut 2 drumuri cu un CE, in luna noiembrie anul trecut, m-am descurcat si cu condusul ,si cu acte ,etc Mi-au spus ca e vorba de distributie pentru un C momentan ,si dupa 2-3 luni CE,si ca se ocupa ei de tot in pricipiu ,acum ramane de vazut ,saptamana care vine este interviul in limba engleza. Atunci odata trecut ,ramane de venit acolo sa asist la un curs de 1-2 zile de legizlatie ,acomodare si un examen. Daca trec examenul imi fac contract ,si din ce am inteles contractul este cu firma de transport ,nu cu agentie, ca se conduce noaptea, ca se fac ore extra. La interviu voi afla mai multe ,si voi face o analiza daca se merita ,in functie de slariul net pe care il ofera. Imi ofereau 2200£ pentru CE,plus ore extra, voi cere acelasi salariu, pentru C, pentru ca este multa munca in distributie la magazine, am lucrat si stiu ce vorbesc ! Urcam tone de marfa pe scari ,pana la etajul 4 de multe ori, pentru ca uni nu aveau lift de serviciu,sau deposite subterane ,scari melc,etc O sa postez aici rezultatul interviului si conditiile oferite. Inca o data va multumesc colegi ,si sa aveti drumuri bune !
  8. Salut, Doresc sa aflu de la colegi stabiliti in UK, cat se pateste real pentru categoriile C-CE,am primit cateva oferte care par "atractive" ! Cum se realizeaza plata, care sunt preturile la o chirie in afara orasului pentru o persoana,care e cheltuiala pentru a trai "decent" ?
  9. Eu nu stiu ,dar pentru mine prefer sa castig cateva sute de € mai putin ,dar stau pe local,national. Si munca de sofer nu depinde numa de TIR,pe comunitate. Sunt multe oferte pe camione C1/C distributie locala,constructii ,basculante ,betoniere,etc alea sunt C,sasiuri fixe ,deci relativ usor de condus tinand cont de dimensiuni ! Saliriile nu sunt mici,sunt oferte pe C ,care plateste mai bine ca un TIR pe comunitate,cu avantajul de esti noaptea acasa,24-45 le faci acasa si nu dormi in camion! Nu peste mult timp o sa ajunga soferi sa dicteze salariile (3-5 ani maxim) nu sa mai fie iobagia care e acum! Ai cu datu jos din camion,si amandonat prin peco pea fara am auzit si io,dar nu cred ca se intampla orcui. In primul rand esti angajat cu contract,iar daca de la dispecerat spuna sa pleci din camion ca vrea Guta ala,trubuie sati lase bani de cazare,mancare transport etc,ca doar el are cardul firmei si poate sa scoata de la bancomat suficienti bani,€.lei ,etc depinde unde sunt. A,ca e o discutie si primul o vrea el asa sa te abandoneze din propia initiativa fara ordin de la firma,iti dai seama ca nu trebuie sa faci ce vrea el,ca dupaia daca firma nu stie nu te plateste mai cere si daune ca ai abandonat fara sa anunti! ,
  10. Parerea mea e sa cauti acolo pe plan local ! A lucra in echipaj e complicat,sunt multi factori care complica munca; 1,primul sofer trebuie obligatoriu sa fie de treaba ,ca altfel e nasoala situatia,(fumator,nefumator) igiena personala,aprovizionarea de alimente,apa etc Sa te ajute cu manevrele,tacograful,acte etc 2,Pe frigorific se alearga mult,sunt 2 programe Complete 4-4,25h*4 se sta putin pana se schiba cartoanele 5-10 minute,la iceput e obositor mai ales daca primul nuti permite sa te odihnesti in patul lui.primul sofer e interesat sa traga cat mai tare pentru bonusuri,km.sau pentru a esi in evidenta,sau vrun lingau ! O sa incerce sa dea vina pe tine ,daca nu esti atent,ajunge tarziu la incarcare/descarcare ,spune cai din cauza ta ca ai mers incet,sau te-ai incurcat ca nu cunosti drumul,isi uita ,curele,separatoare,paleti,manusile etc o sa zica iar cai din vina ta! Se merge mult noaptea ,el daca nu respecta limitatorele de viteza ,tu nu te ei dupa el. Pentru ca amenzile nu ti le plateste el ! Si in niciun caz sa nu il lasi sa conduca cu cardul tau de tacograf!Ajungi pe orarul tau la incarcare,etc ai spui sa te ajute cu manevra,ca daca o face el in locul tau ,nu inveti in veci! Sunt multe de lamurit .dar le vezi tu cand o sa lucrezi in echipaj! Iati un caiet ,si iti notezi tot,curse pauze,cand incepi programul,evenimente,km parcursi pe program,evenimente,etc tot scris cu ora ,data.Asta pentru siguranta ta in caz ca primul face subit amnezie ,cand cine vorba de vro problema cu zile sau saptamani in urma ! Asa tu ai acolo la insectar tot scris si poti sa dovedesti ca nai fost tu !
  11. Salut. Incearca la Primafrio din Romania,sau in Spania daca cunosti pe cineva in zona Murcia mai precis in Molina de Segura !Eu acum cateva zile am plecat de la ei,au peste 1450 de camione noi ,si sunt multi romani si moldoveni care lucreaza acolo si au nevoie de echipaj,te iau fara experienta ca sofer 2,si salariul e bun pentru inceput . Depinde de cate curse 1440€ 3 curse,in jur la 800 salariu,si 230 pe fiecare cursa ,poti face 2-5 curse lunar ,depinde de campanie! Pe la barurile din zona ,gasesti multi colegi romani si moldoveni mai tot timpul ! Intri in parcare ,la baza si intrebi.sunt si anunturi puse !
  12. Salut, Din cateva articole pe care le-am citit in ziare spaniole ,spuneau ca peste 45% din soferii profesionisti la nivel european eu peste 50 de ani. Spuneau ca peste 3-5 ani va incepe o criza de soferi profesionisti, pentru ca sunt mai putini cei care promoveaza ca soferi profesionisti , dacat cei care se pensioneaza sau abandoneaza activitatea. Pentru un sofer profesionist cu experienta nu inteleg salarii de 1000-1200 euro, Pe EURES sunt in momentul de fata peste 18000 de locuri de munca pentru soferi profesionisti.Am vazut salarii in tari precum Germania,Franta,Anglia. de la 1500-2500 , sunt oferte diverse pentru C1-C-CE, in distributie locala ,in constructii cu salarii lichide de peste 1800 euro , si esti pus direct in legatura cu firma care are nevoie ,si nu cu intermediari vampiri ! Bine inteles ca sunt conditii ,experienta demonstrabila, cunoasterea unei limbi straine, disponibilitatea de a te stabili in tara respectiva ,etc Eu m-am reciclat, am lucrat in fabrici si constructii, dar in economia de astazi nu se mai merita constructiile, Ca incepator ,este greu , ca ori unde, dar daca iti place ceea ce faci si vrei cu adevarat reusesti ! Experienta se face cu timpul, se pleaca de la opinca si se ajunge la nike:)) Ca incepator trebuie sa inghiti multe ,si sa fii capabil sa treci peste toate , odata trecuta perioada de acomodare ,ti se deschid usi spre cariera de sofer profesionist.
  13. E Leopardu, adica un fel de escroc din jungla romaneasca )) Am contactat multe oferte din Ro, pentru incepatori pretentiile sunt exagerate , unele chiar de sclav ! Ex; unul din CT , vroia 500 euro pe luna ca sa ma ia cu el in echipaj,altul vroia sa" impartim" cheltuelile ,partea mea era 400 eur chirie+160-200 eur mancare dintrun salariu de 900 de eur. altul sai trimit Urgent la WU, 300 eur pentru acte ,etc etc
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.