Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

vali89

Members
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    timisoara

Vizitatori Recenți Profil

1155 citiri profil

vali89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. Hai sa nu confundam, in primul rand nu sunt mecanic, altfel ar fi alta meserie si in al doilea rand, cel mai probabil nu am atata experienta precum dumneata, dar nici macar o data nu am spus ca Daf ul nu este o masina buna, din contra, imi place mult, mai ales si pentru spatiu si alte chestii! Insa, asta nu inseamna ca toata lumea stie ce sa i faca, pentru ca am fost la service cu camionul, si nu putea sa explice unde se duce apa, si oamenii din asta traiesc, repara camioane, noi traim din condus camioane, e o diferenta
  2. Nu inteleg ce legatura are varsta cu motorul unui Daf, sau mai exact, cu o opinie a mea! Plus ca, daca stai sa calculezi, din 89 pana in prezent, nu sunt 25 de ani, dar asta e alta discutie revenind la camioane, nu cred ca se poate compara Daf cu Volvo, chiar si la rulaj, incepand de la pret, pana la cat poate sa duca, nu? Nu zic, sunt bune Daf urile, dar au unele probleme, care consider ca pot fi discutate, sau nu avem voie sa defăimăm marca Daf? La achizitie, si la intretinere, sunt foarte bune, insa eu daca am considerat ca as vrea sa scriu acest comment despre incalzirea motorului, care am mai auzit o si prin parcari, nu numai mie mi sa intamplat, nu cred ca am gresit si Da, Daf incalzeste motorul, nu raceste cum trebuie, si asta e o problema, fie ca iti place sau nu
  3. Nimeni nu spune de Daf ca incalzeste motorul foarte tare, si asta duce la niste consecinte grave! Toata lumea, comenteaza de consum, si de pat...dar cand te lasa motorul, sau mai rau, te decizi sa cumperi un Daf second, si daca cumva, acel motor a fost incalzit prea tare, il vinzi la piese, ca te costa prea mult sa faci un motor nou! Hai sa fie si productive subiectele astea, nu numai bazaconii eu am condus un Daf, XF dib 2010, dupa o luna cerea apa, si am ajuns sa bag 2 litrii de apa la 40 de km mersi! Pana la urma, sa dovedit ca motorul a fost incalzit, si trebuie schimbat! Si am mai auzit chestia asta la alte Daf uri! Aveti grija la motor, ca se duce naibii daca il fortati!
  4. Ok, durata de condus zilnica, poate din lejeritate am scris program, si ca de obicei se intelege, cand am specificat ca e vorba de orele de condus dintr o perioada de condus zilnica ( program pe limba mea ) scuze daca te supar, nu de asta am intrebat, ci ca aveam nevoie sa stiu multumesc
  5. Perfect! La timp raspunsul, ca azi chiar cred ca o sa am nevoie sa prelungesc din nou! Multumesc frumos
  6. Salut! Am si eu o problema! Lucrez in echipaj cu sotia, ieri am prelungit amandoi programul la 10 ore, si vreau sa stiu daca ai voie sa prelungesti si a doua zi programul la 10 ore, daca e voie sa faci lucrul asta consecutiv! Pana acum nu am prelungit consecutiv, dar sunt cazuri cand ai nevoie, si aici de obicei gasesc raspunsuri care sa ma lamureasca, si sper ca si acum sa fie cineva care sa poata sa imi raspunda! Multumesc frumos
  7. Salut! Foarte misto raspunsul si detaliile, multumesc! Cu privire la motor, ai dreptate, merge mai "frumos" unul mai mare ca si capacitate cilindrica, cu toate ca la achizitie este ceva mai scump, in timp practic se vede de ce este asa ideea este sa fie bun si dupa ce trece garantia, si Daf ca si paranteza, are din start 3 ani garantie, pe langa Renault care are 2 ani, si pentru un an in plus platesti 4000 de eeuro...sunt detalii multe, sincer mie la Daf imi sta mintea, cu toate ca Renault arata foarte bine, in interior si exterior, dar imi este frica de costurile de dupa achizitie! Eu momentan conduc tot un Daf Xf, dar euro 5, imi place si nu imi place cum se comporta, are unele momente cand bruscheaza foarte mult, dar astea sunt detalii nesemnificative, dar care se aduna si trebuie luate in considerare, plus ca a avut ceva probleme la motor, care reparatia costa undeva la 3500 de euro, deci costuri maaari insa, costuri cu care practic tu nu ai treaba cand masina este noua, tocmai de aceea caut sa ma indrept spre ceva nou, si acum adun informatii de pe unde pot, si intreb pe cine cred eu ca ar putea sa ma ajute ( nu un reprezentant de vanzari care incearca sa isi vanda marfa ) oricum multumesc frumos de raspuns, numai bine!
  8. Salut! Si eu vreau sa imi cumpar camion, am incercat sa dau de tine sa iti scriu un mesaj in privat dar nu merge spune-mi si mie, te rog, avantajele la Renault T fata de un Daf XF, aceeasi cai putere! Pretul la Renaul este de aproape 71000, iar la Daf cu vreo 5000 mai mmult...si nu stiu de ce, dar tare as vrea parerea ta multumesc
  9. Bun, acum intelegem ca poate vrei sa "ajuti" pe cineva, dar chiar toata lumea asta sa fie atata de proasta incat sa lucreze pe banii astia? Adica, am tot stat si am citit, poate nu e cum cred eu, dar 0,80 cu tot cu autostrazi si motorina? Pai ce facem frate? Schimbam mersul lucrurilor? Un om care isi cumpara un camion castiga la fel de mult ca si un angajat sofer? Pai nu se mai merita, in cazul de fata, sa faci investitia! DAR, sunt si alte firme, care platesc bine, la timp, si faci si km, numai ca lumea trebuie sa deschida putin ochii, sa nu inghita toate rahaturile "firmelor mari"!
  10. Multumesc mult de raspuns, eram tare nedumerit ca patronul mi-a spus sa trecem tara de fiecare data, dar eu nu voi trece ca nu e normal! Apreciez rapiditatea si seriozitatrea! Drumuri bune
  11. Salut! Deci, de exemplu, la conducere in echipaj incepi programul in Olanda, dai inceput de program NL, si pe urma urmeaza sa schimbi pe Franta de vreo 3 ori pana sa iesi spre Spania, unde urmeaza sa dai incheiere program cu Spania si zona in care esti! Intrebare, la schimbul cardurilor pe parcurs, este obligatoriu sa dau OK pe Franta, adica sa mentionez tara de fiecare data cand scot cardul? Pentru ca din punctul meu de vedere, cam inchizi programul daca dai asa, si asta ar insemna sa tot inchizi si sa pornesti programul...si cred ca Mario Bandit e competent sa ma sfatuiasca! Multumesc
  12. Ok, si atunci rezolvarea este, ca noi sa conducem cu pauza de 45' doar pe teritoriul Frantei, si totusi daca ne permite timpul, putem face asta si in celelalte tari. Cel putin in Suedia, de la firma mi-a spus sa facem pauza de 45'dupa 9h, deci dupa cum spuneam, din punctul meu de vedere, ar fi buna o pauza dupa cele 9h de condus, dar asta poate e doar parerea mea
  13. Multumesc de raspuns! Ceva de genul am vazut intr-o postare pe FB, dar nu stiu cat de adevarat este, tocmai de aceea intreb! Si mai stiu ca Mario Bandit mai lucreaza si pe Spania, sau cel putin a lucrat, ca am citit multe subiecte pe aici, si de asta ma gandesc ca este competent sa spuna ceva adevarat pe aici
  14. Deci, ce sa intelegem? Conduce soferul 1 maxim 4h30', conduce soferul 2 maxim 4h30', si pe urma e obligatoriu pauza de 45'? Pe urma din nou au voie sa conduca cate maxim 4h30'? Si mai ceva, asta e valabil doar pe teritoriul Frantei? Pentru ca am vazut si ceva directive cum ca ar intra si pe teritoriul Spaniei acelasi mod de lucru, ceea ce nu ar fi rau deloc, parerea mea! Multumesc
  15. Salut! Scuze de ce am facut aici, am dat pe niste butoane gresite, si nu ma descurc sa sterg, poate ma ajuta administratorul vroiam sa zic si eu o problema care am intalnit-o, eu sunt cu sotia, amandoi incepatori, am sunat la Kaj si au spus ca sa mergem ca ne ia pe amandoi, ca ne da camionul si plecam...chiar se poate asta? Adica, clar, sunt incepator, trebuie sa invat si eu niste chestii, plata autostrazilor, si multe altele, dar zic, oare nu as merge degeaba in danemarca? E mult de munca, am observat din topic-ul asta, dar nu de asta ma feresc, pur si simplu nu vreau sa merg degeaba pana acolo poate aveti si voi pareri
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.