Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Marius982

Members
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Marius982

  • Dată Naștere 01/03/1982

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bacau

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Marius982's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

4

Reputație Comunitate

  1. Wow ! Multumesc tuturor pentru raspunsuri, nu ma asteptam sa primesc atat de mult feedback /info, felicitari tuturor persoanelor ce se ocupa sau activeaza pe acest site. @Mario Bandit Intotdeauna verific de multe ori inainte de a face orice fel de acuzatie, mai ales in situatia expusa cand e vorba de job-ul unui om, te asigur ca evaluez lucrurile corect tot timpul. Acei asa zisi ,,patroni" pe care i-ai mentionat sunt de fapt niste otrepe si nu se califica pentru conditia umana, in opinia mea. Niste bisnitari ce se bucura la fiecare suta de lei, planifica totul numai pe termen scurt si banutii aia ciupiti le acopera un cost/ rata lunara la ceva si sunt fericiti -ultimii oameni. Eu vad carciumari de genul asta, ce tin mereu afisul ,,angajam personal" pe geam, sa adune zeci de numere de telefon sa aiba masa de rulaj umana, la fiecare inventar de sfarsit al lunii scoteau omul lipsa sa nu-i dea salariul sau chiar il faceau dator. Asa functioneaza luna de luna cu angajati carora nu le dau nimic. Te asigur ca patronul de la noi este un tip super corect si dependent de munca, e pe autocar de la 06:00 la 18:00 ocazional se mai se intoarce si pentru inca o cursa de la 23:00 E genul care trage impreuna cu omul, nu din aia ce stau biciul in spatele angajatului si asteapta. Sanatate tuturor !
  2. @SXN Am intrat pe graficul zilnic pe care l-ai mentionat si am verificat acele zile cu consum suspect, ziua in care a aparut consumul in stationare 26L la cursa de 88Km dus-intors. Pare ca linia verde coboara lin (adaug o poza). Aceste precizari m-au ajutat mult si au clarificat situatia, mai ales ca soferul in cauza este unul experimentat, de asemenea este si un tip cizelat in exprimare. Poti emite o parere despre activitatea lunara a ambelor masini (pozele de mai sus) ? Multumesc !!!
  3. @Cico Era doar o intrebare legata de soft, separata de subiectul ,,consum in stationare". Multumesc pentru celelalte lamuriri.
  4. @SXN Imi poti spune ce medota folosesti pentru a calcula o cursa numai la dus sau doar la intors (eu citesc raportul dus intors si fac scaderi dar nu inregistreaza intotdeauna toate toate zonele exact, exista in soft o comanda care iti face separatia ?)
  5. Multumesc SXN, Da, m-ar ajuta fisierul exemplificat si as aprecia trimiterea sa. O zi buna in continuare !
  6. Multumesc pentru precizari Turistul, cele doua masini au remorcile cu prelate decopertabile si nu au macarale. Oricum este evident ca nu sunt sofer de camion si orice informatie este binevenita. Mersi si sanatate maxima.
  7. Imi poti recomanda niste firme /sisteme de monitorizare ?
  8. Multumesc Mario pentru detaliile tehnice si raspunsul exhaustiv. Nu au fost facute acuzatii, tocmai de asta am sunat la firma in cauza si am accesat acest forum. Ma voi interesa despre versiunea cu cele doua litrometre. Toate cele bune !
  9. Salutare tuturor, sunt nou pe acest forum si aceasta este prima postare. Nu stiu daca am ales sectiunea potrivita pentru acest topic. Ma ocup de monitorizarea a doua masini cu ajutorul softului ,,Easy track map" de la Tell Security Systems. Am nelamuriri referitoare la consum, mai exact la capitolul ,,consum in stationare". Firma la care lucrez se ocupa in principal cu transportul de persoane, dar patronul a achizitionat si doua masini pentru transport marfa marcile Scania si Man. Eu ma ocup doar de aceste doua, adica monitorizare, facturarea comenzilor, birotica, viramente bancare etc., urmeaza ca firma sa mareasca flota pentru marfa gradual si incet. Revenind la consumul in stationare, pe data de 30 aug 2016 ambele masini su efectuat cate o cursa ,,scurta". Consumul masinii Man este cel care a ridcat stegulete rosii. Atasez doua poze: Prima este Scania cu consumul mic si a 2-a Man-ul cu un consum suspect. Am sunat la dept. tehnic al Tell si tehnicianul mi-a spus ca ar fi fost niste fluctuatii si ca distanta e scurta si se intampla cu acest soft. De asemenea voi posta consumul pe luna august al ambelor masini si veti constata urmatorul fapt, consumul in stationare al Man-ului este semnificativ mai ridicat. Nota: Niciuna dintre masini nu are montat sistemul de monitorizare al capacului de la rezervor. Abia la anul vor fi montate si acestea, nici nu pot spune daca soferul Man-ului fura motorina sau nu, nici daca a observat lipsa gadgetului de la capacul razervorului. Alta suspinicune a fost aceea ca dupa efectuarea acelei curse scurte a fost pentru PRIMA data cand soferul m-a sunat sa ma intrebe ca fapt divers cum a fost consumul, niciodata nu a mai sunat sa intrebe despre consum la finalul curselor anterioare. Sper sa gasesc eventuale sfaturi la utilizatorii cu experienta ai acestui forum referitor la graficele postate, lamuriri vis-a-vis de consumul in stationare si eventuale pareri /indrumari despre sfoturile de monitorizare sau alte programe. Va multumesc !
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.