• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Curios

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Curios

  • Rank
    Incepator
  • Birthday

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    roman
  • Age:
    49
  1. In primul rand un an nou mai bun decat 2016 pentru toti cei ce traiesc din meseria asta. Apoi vreau sa precizez ca eu prestez munca asta doar in echipaj si doar in perioada vineri ora 08 si luni 0ra14 cand ajung din nou in roman. Introduc cardurile la oradea in jur de 20.30 si opresc roata efectiv sambata la ora 18.00,execut repaus pana duminica la ora 05.00. in intervalul 16-18 conduc out .Tot in out incep si duminica de la ora 05 la ora 07. La ora 07 incepem efectiv perioada zilnica de condus cand agatam din nou remorca. Daca este bine inseamna ca multumita voua am invatat. Daca nu spuneti-mi unde gresesc si ma corectez . Va multumesc.
  2. Multumesc domnule Mario de rabdarea de care dati dovada in a explica pe intelesul nostru a celor care nu suntem inca familiarizati cu termenii regulamentului.Am inteles. Cardul trebuie sa stea in tahograf tot timpul.Scot doar cand descarc cardul .Va rog urmariti un pic.Plec din roman echipaj.bag carduri,setez out. Agat la oradea,trec in on,conduc in echipaj pana la padova cu respectare timpi .Dezgat .La padova colegul meu ar trebui sa inceapa ultima perioada de condus. Ce fac? Termina perioada sau trec pe out si mai conducem cei 200km asa.? Pana unde procedez corect si unde nu?
  3. Nu domnule cri5tian nu este vorba despre un test.Eu sunt nou in bransa ,fara experienta,si de aceea intreb in stanga si in drepta sa fiu sigur ca nu gresesc interpretand gresit legea.Spre exemplu lamuriti-ma d-voastra cand plec fara remorca cum setez tahograf.? bag card sau nu ? Daca nu bag card scrie condus fara card valabil .Setez out?Am nevoie de un sfat, nu de cineva care ma trimite sa citesc legea .Am citit-o de 10 ori.Vedeti si d-voastra cum se contrazic soferi profesionisti cu experienta pe interpretare legii.Ce pretentii aveti de la mine? Pe autoutilitara ganditi-va sun situatii diferite: nu este limitata, poate fi condusa cu card sau fara card.Cum justifici perioadele cand conduci fara card? Multumesc domnule Gongy asta ar putea intradevar fi cartea de capatai al oricarui sofer
  4. Cri5tian multumesc pentru amabilitatea de a-mi raspunde,dar un isctr-ist mi-a zis urmatorele: sa bifez pe formularul de atestare a activitatii casuta 17,cu ora de plecare din roman spre exemplu,si ora aproximativa cand agat remorca.Atunci cand bag cardul.Si sa nu pun pe out ca cesta e doar pentru scurta durate (bac,garaj,etc).Apoi eu poate merg o samptamana fara remorca.Pot merge asa pe out?Tu ce zici? cum ai proceda spre exemplu: pleci din roman la 9.00.La Oradea ajungi la 19.00.Agat remorca,merg cu remorca pana la Padova in italia,acolo dezgat remorca,continui drumul pana termin programul sau scot cardul dupa ce dezgat?Mai merg apoi 200 km fara remorca dupa care ma opresc fac pauza 12 ore.a doua zi plec fara remorca 200 km ,ajung la padova pun cardul agat remorca ,ma intorc la oradea ,las remorca si plec la roman.Ce zici? Complicat? Eu doar vreau sa fiu in regula.
  5. Detin o autoutilitara de 3.5 t mixta 6+1 locuri. Detin licienta transport marfa si copie conforma. Uneori agat remorca de 3t. Masina are montat tahograf digital.Problema pe care o supun discutiei este ca uneori plec dintr-un loc fara remorca, dupa 200km trebuie sa agat remorca dupa care dupa inca 300 km o dezgat si imi continui drumul fara remorca.Inrebarea mea este ce trebuie sa fac cu tahograful cand plec, apoi ce fac cand prind remorca ,si cand raman iar fara remorca. O alta intrebare ar fi daca pot transporta vreo persoana in timp ce transport marfa atata timp cat masina este mixta. Va multumesc.