Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

TheAnonimKid

Members
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Hunedoara

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

TheAnonimKid's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Da despre firma Trans MM Transport Timisoara a lui Hochstaffl va pot spune eu cateva lucruri,am trecut prin firma aceasta timp de 3 ani, va pot spune ca inainte plata se facea la km pentru camioanele cu semiremorca cu prelata si 300 euro pe saptamana pentru cele cu platforma, + salariul de baza minim pe economie. Inca de acum 3 ani in firma s-a pus o regula cum ca la venirea acasa si la decont se va retine suma de 500 euro pana la intoarcerea la munca in prima saptamana ti se virau cei 500E. Conducerea firmei pana in anul 2016 a fost super ok, nu dau nume aici ca nu vreau sa am probleme cu persoanele incriminate. Va pot spune doar ca exista intelegere atat din partea biroului din Timisoara cat si a celui de disponenti din Worgl Austria unde era speditia si garajul. Nu a existat consum impus, cursele erau si bune si rele in mare parte se transporta de pe Austria in Italia zona de nord din firmele (Binderholz si Pfeiffer) pentru cine cunoaste cherestea si pelleti. Camioanele au fost si mai bune si mai rele dar asta din cauza soferilor ce veneau si plecau DAF euro5 si euro 6 mega si normale si Volvo euro 5 si 6 la fel mega si normale urmand aducerea a catorva Renaulturi Premium euro 6. Programul de lucru era 3-4 sapt cu 5 zile acasa sau 6 saptamani cu 2 libere, asta te intelegeai cu cei din Timisoara si dupa nevoi stateai cat aveai nevoie. Pana in toamna lui 2014 comunicarea sofer-disponent se facea direct cu putina engleza italiana sau germana la probleme mai grave erau doua persoane romance in Worgl si comunicai cu ele. La plecarea la lucru care se facea vineri seara in jur de ora 21 din Timisoara primei 200E avans apoi dupa 2-3 saptamani puteai sa ceri ori pe cont ori in Worgl. In toamna lui 2014 au hotarat sa puna doi translatori in Timisoara care sa transmita mesajele din speditia din Worgl catre sofer. A fost ok treaba asta avand in vedere ca cele doua persoane erau competente de asa ceva si isi faceau treaba extraordinar neavand de ce sa iti faci ca sofer probleme, eu unul am lucrat fiecare sejur fara probleme chiar daca cursele erau cateodata extrem de proaste(200km cu cherestea sau cu fier si cuprindeau 4-5 descarcari). In anul 2016 in ianuarie in firma Trans MM si-a facut aparitia un personaj trecut pentru treaba asta care a mai stricat treaba in doua firme in trecut Seba si BC Trans, acest personaj a venit cu ideii ridicole de trasee montane pentru economie( de la Mezzocorona la Brescia Ss42 Ossopo-Brennero Ss51 Cortina d'Ampezzo si multe altele trasee destul de dificile pentru termenele sale de descarcat urmate de ore fixe si tonaje de 25T cu fier sau lemn. Acest personaj Adrian S. nu a facut altceva decat sa se ia la harta cu fiecare sofer in parte sa-l contrazica si sa infloreasca prin ideeile lui de economie in fata patronului. In urma demisionarii a catorva soferi si ramanand camioane parcate pe dreapta s-a hotarat sa se ofere niste bonusuri si o plata fixa a salarilor si aici s-a facut 300E fix urmat la fiecare in parte de un bonus( trageai de iti sareau capacele cu curse de 250km-350km 3-4 descarcari si 3-4 incarcari iti mai punea 25 de euro la saptamana dar nu era ceva fix. Desigur erau pensionarii si soferii lingusitori faceau tot pauze de 14-15 ore si luau 375E pe saptamana Iuliu Matei Ambroci Aurel Mereuta Dan si multi altii astia nu faceau altceva decat sa te dea de gol daca te vedeau ca te urci sau te dai gresit jos din camion. In vara lui 2016 firma a mai ramas cu 30 de camioane din 46 si lipsa de soferi atunci s-a hotarat sa se faca 350E pe saptamana fix la toata lumea iar cine aducea un sofer primea 100 E pentru el. Au format si cateva echipaje cu titular si incepator dar au platit incepatorul cu 50E pe saptamana. Treaba a inceput sa mearga si mai rau cand in vara vechea conducere a fost sapata de Adrian S. si prietena patronului urmand sa ajunga ei la conducere, un fost sofer a fost pus pe postul de translator, pana si secretara a fost inlocuita cu sotia lui Adrian S. Sau facut atunci o mie si o suta de promisiuni, toate doar minciuni constatanduse mai tarziu cum ar fi: ca din luna ianuarie anul 2017 nu se vor mai retine cei 500E ca cine nu si-a luat concediul ii va fi platit ca programul de lucru va ramane la fel ca plecarea la lucru se va face in asa fel incat soferul sa stea o saptamana intreaga acasa nu 5 zile(plecai vineri la 21 seara veneai acasa duminica dimineata la 4-5). A venit inchiderea de an cei ce au avut concediu si nu l-au folosit nu au primit nimic li s-a spus de catre Adrian S. ca nu a auzit asa ceva. Soferilor li s-a dar sa semneze o foaie precum ca sunt deacord ca diurna sa fie platita in fiecare luna in data de 15 dar pe ce s-a lucrat luna trecuta. Adica nu se mai tineau opriti 500E se nimerea sa se tina oprit 700E sau dupa caz fiecare cat prindea sa lucreze luna in cursa ca luna viitoare sa ia banii. Mie personal mi-au tras teapa la plecare de 160E , anul trecut in vara a trebuit sa-mi reinoiesc actele asa ca am vorbit cu firma sa stau la lucru doua luni sa vin acasa in 26 iunie urmand sa dau examenul pentru atestat in 3.iulie, m-a adus acasa pe 18 iunie, cand am fost gata cu toate actele am anuntat ca sunt gata de plecare spunandu-mi ca nu au loc sa ma duca si tinandu-ma inca 14 zile acasa. Acuma la lichidare am fost sunat de noua contabila spunandu-mi ca trebuie sa-mi retina banii ca mi-a dat prea multe zile de concediu anul trecut. Un coleg de-al meu inainte de craciun a fost pus sa vina in Romania cu un camion caruia trebuiau sa-i faca ITP-ul la fel a demisionat a cerut lichidarea, nici in ziua de astazi nu i-au inapoiat garantia restul de diurna pe motiv ca a demisionat si ei nu au avut pe cine sa trimita inapoi in ianuarie cu camionul adus de el in Timisoara. In toamna am patit si eu ceva asemanator, camionul pe care lucram eu avea dupa el alta remorca careia ii expira ITP-ul asa ca am primit cursa cu descarcare la Mako H urmand sa vin pentru vineri dimineata in Timisoara sa fac ITP, va precizez ca in acel sfarsit de saptamana eu trebuia sa fac 45 ore pauza + recuperare. Am facut ITP am primit incarcare la Oravita pentru Stuttgart. Am mers am incarcat iar seara la ora 20 am venit inapoi la sediu in Timisoara unde am parcat camionul si am plecat acasa pana duminica noaptea la 00. Cand a fost la decont surpriza -100E reprezentand pauza mea de 45 facuta acasa. Asa ca colegi evitati firma aceasta va termina fizic si psihic nu merita va salut si va urez drumuri bune.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.