Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

cico_3504

Moderators
  • Număr conținut

    4039
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    138

cico_3504 a câștigat ziua ultima dată pe Martie 10

cico_3504 a avut cel mai apreciat conținut!

1 Urmăritor

Despre cico_3504

  • Dată Naștere 10/03/1963

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

13367 citiri profil

cico_3504's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Deschizator de conversație Rare
  • Foarte Popular Rare
  •  Reacționează bine Rare
  • Dedicat comunitatii Rare
  • Prima postare Rare

Recent Badges

533

Reputație Comunitate

  1. M-as fi gindit la compresor sau la supapa sa fie blocata uneori,dar vad ca iti face la fel si dupa ce le-ai schimbat,poate reuseste vreun coleg sa iti vina in ajutor,
  2. cel mai bine este sa intrebi direct la ARR ,de unde apartii
  3. mda,pierderi trebuie sa fie undeva la aceasta cantitate,e prea mult si doar 1 l daca era tot era destul de mult,dapoi 15...sper sa rezolvati,bafta
  4. uita-te ce zice articolul 53 la punctul B cu 3 ,pentru ca tu nu te incadrezi la punctul C unde e vorba si despre o remorca,adica cu B poti conduce o duba cu o masa autorizata de maxim 3500 kg,adaugind E cu o remorca de maxim 750 kg....Tu vrind sa conduci o duba de peste 3500 kg nu te incadrezi categoriei B
  5. OK,succes si drumuri bune
  6. Imi pare rau sa aud ca ai pierdut procesul,ar fi fost util sa te ajute un avocat chiar daca pe litigii de munca nu se taxeaza te ajuta cu hirtiile,plateai o consultatie ceva.Acum asta e,dar era frumos sa fi cistigat tu si sa le iei banii
  7. Din ce spuneai mai sus nu reiese ca nu faci pe mecanicul la firma,ci contrariul,ia reciteste ce ai zis.Nu zici nicaieri ca altii fac si tu nu,ai ocolit si raspunsul cu judecata,ma asteptam si la asta deoarece de multe ori spunem doar ce vrem noi,nu totul ''Firma care își bate joc efectiv de soferi, ii sclavageste în ultimul hal, nu se tine de promisiunea de a aduce acasă soferul, cum te pui de acord, faci pe mecanicul la ei ,plătești cu cardul din banii tai parcarea pana la decont, în cazul în care decontul vine la sfirsit de sezon ,uleiuri ,becuri și alte vin din românia aștepți și 2 saptamini sa ajungă defectele majore ,doar în tara mergi cu defectul saptamini întregi firma nu asigura nimic pentru camion, cablu de vama ,lacăt, cumperi tu ca fraierul și ei la decont ''
  8. ai mai intrebat asta...o zi de munca e o zi de munca,nu se deschide..inchide dupa 5 minute sau o ora.Ai inceput o zi de munca...ai bagat cardul in tachograf .Daca inchizi activitatea atunci o poti redeschide abia dupa efectuarea unul repaus zilnic sau saptaminal,depinde de caz..Nu stiu cum ai luat atestatul si vezi ca felul in care ai procedat este taxabil la un eventual control.Stii vorba aia...sa nu vii cu bani de acasa...
  9. Esti tare cu formularile astea,ma feresc sa zic ca esti varza deoarece presupun ca esti incepator si nu ai fost invatat.Bine,nici tu nu cred ca ai vrut sa inveti ceva.Ziua ta de munca incepe..si se termina...atit..nu e ca la autobuz,te sui in el..te dai jos...apoi iar te urci...Daca ai inchis programul unei zile de munca nu il mai poti deschide decit dupa efectuarea unui repaus zilnic,normal sau redus.[adica dupa 9 ore..sau 11 ore]...La ce spui tu ignora vreo inchidere si pune doar semnul de pat,sa stai ,daca nu faci nimic
  10. cred ca ai preluat din zbor ideea si nu ai fost atent la tema...titlu..cum vrei sa ii spui...Deci NU,nu se aduna ciocanelele la cele 4,30 ore de conducere..Se aduna la timpii de munca,ceea ce e altceva..si acolo intradevar ai o limita de maxim 6 ore fara repaus etc..etc..Noi discutam exact de timpul de conducere,cele 4,30 ore
  11. Da,s-a schimbat,din februarie 2022 [alta etapa mai 2022] a intrat in vigoare regulamentul european 1055/2020 care prevede ca toate vanurile cu masa intre 2,5 tone si 3,5 tone trebuie sa fie licentiate,indiferent daca sunt pe persoana fizica [gen ai si tu un van] sau pe firma,transport international.Nu se aplica auto sub 2,5 t si nici celor care fac transport in cont propriu,vezi pachetul de mobilitate 1. Profitind de situatie stiu ca si ARR a dorit ca si in transportul national sa se licentieze,nu stiu insa daca au reusit sa reglementeze asta..
  12. Multumim de informatie,cred ca ar fi singurul lucru pozitiv,restul sunt negative.Interesanta chestia ca esti dat in judecata pentru o suma de bani..Au sau nu dreptate acolo ? ca daca nu au esti linistit,iti sustii nevinovatia.La restul..cu parere de rau..asa se intimpla de obicei cu cei care fac pe mecanicii si isi folosesc banii personali pentru a ajuta firma.Patronul le da cu tifla.Sper ca la urmatoarea firma sa nu mai procedezi la fel si sa fii invatat ceva,nu soferul baga bani in piese si in camion,ci firma,e treaba lor.Sper ca la proces sa ai tu dreptate altfel daca au ei,vei plati si oalele sparte.Ai ceva timp de cind esti pe acest forum,ar fi trebuit sa inveti macar din greselile altora,sa nu ajungi in aceiasi situatie
  13. Conducerea fara card e conducere fara card,nu conteaza distanta,pot fi 100 metri sau 100 km si nu conteaza ca e in germania,romania ,olanda,austria sau franta.Sigur nu esti sofer profesionist daca pui aceasta intrebare,exista niste exceptii in anumite cazuri dar cred ca e deja prea mult.Ce o sa zica cei care vor controla camionul,nu soferul...Ia uite...pe data de...intre localitatea..si localitatea..camionul a mers singur...si poc...dupa 100 km apare si soferul...tare scamatoria asta.Cei care profeseaza in aceasta meserie nici nu se gindeau sa puna aceasta intrebare,cred ca tu de fapt doreai sa stii daca mai merge inca o repriza,la ''ghiceala'',te prinde sau nu...
  14. trist din pacate,e si roman...dar oboseala isi spune cuvintul,mai ales pe shifturile de noapte,vezi si accidentul de pe A 38 cu evri,acolo in mod miraculos nu a patit nimeni nimic,doar ceva zgiriieturi,nu iti vine sa crezi...dar se mai intimpla uneori uite un link, https://www.plymouthherald.co.uk/news/plymouth-news/gallery/miracle-evri-lorry-driver-walks-8581841
  15. cico_3504

    Tahograf

    Nerespectarea obligativitatii inregistrarii manuale mai ales la trecerea frontierelor e considerata abatere .Amenda are valori diferite in functie de diverse tari,pe germania intre 125/250 soferul,plus una mai maricica transportatorul,in italia 50/100 si etc..etc..Daca ai facut o printare atunci cind a aparut acel semn de intrebare deseneaza pe spate activitatea ta pina la ora inceperii si apoi acolo scrii si tara,nume,prenume,etc..Asa se poate considera ca ai observat imediat greseala si ai incercat sa o remediezi,depinde de cel care te controleaza cum aplica.Vezi pachetul de mobilitate 1[1054/2020].Fii foarte atent la cum folosesti si ce inregistrezi in tahograf ca actiuni ale tale.Nu pune pe pat daca faci vreo activitate.Invata si termenii corecti,nu este o pauza ci un repaus,zilnic,saptaminal. Succes
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.