• advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

cico_3504

Moderators
  • Număr conținut

    2.793
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    74

cico_3504 last won the day on June 22

cico_3504 had the most liked content!

2 Urmăritori

Despre cico_3504

  • Rang
    Sofer profesionist
  • Dată Naștere 03.10.1963

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti
  • Varsta:
    Drept si neaplecat in fata sortii

Vizitatori Recenți Profil

2.378 citiri profil
  1. as ruga initiatorul subiectului sa clarifice aspectul urmator ''Se ofera solutii pentru repausul saptaminal al soferilor!''
  2. ...adevarat.....
  3. au aparut comentarii ale unor colegi care tranziteaza Germania si sunt convinsi ca e ok sa faca un repaus saptaminal acolo in cabina tirului..am zis ca sa incerc sa ii ajut aratindu-le calea legala..de fapt sunt convins ca va fi ca si cu Franta...se luau amenzi si unii nu erau convinsi..ca ce..ei fac repaus saptaminal si nu i-a amendat nimeni...
  4. ALM PUNE NUMELE PRENUMELE SI ALTELE POTI SA MODIFICI SCRISUL TE ROG

    SA NU APARA NUMELE ANGAJATI..

    MERCI

    RESTU POT SA SPUNE CE VREA

    1. cico_3504

      cico_3504

      ok,s-a rezolvat

  5. Legea in germana poate fi consultata aici https://www.bgbl.de/xaver/bgbl/start.xav?startbk=Bundesanzeiger_BGBl&jumpTo=bgbl117s1214.pdf#__bgbl__%2F%2F*[%40attr_id%3D'bgbl117s1214.pdf']__1495627549678 alte discutii.... Noul regulament clarifică faptul că atât șoferul cât și compania de transport, primesc o amendă pe teritoriul german în cazul în care perioada de repaus săptămânal de 45 ore se face într-un vehicul. Germania a luat exemplul Belgiei si Frantei privind repausul saptamanal de 45 ore in camion. Legea prevede că perioada de repaus săptămânal normală nu poate fi efectuată în autovehicul, șoferului trebuie să i se pună la dispoziție un loc potrivit de dormit atunci când își efectuează perioada de repaus. In cazul în care șoferul efectuează perioada de repaus săptămânal normală în cabina autovehiculului sau într-un alt loc neadecvat de dormit, se consideră că nu a efectuat deloc perioada de repaus săptămânal normală. Amenzile sunt aceleasi cu cele care se aplică în cazul în care șoferul a omis să efectueze perioada de repaus săptămânal normală si anume: pentru șofer -60 euro- pentru fiecare oră petrecută în autovehicul în timpul perioadei de repaus săptămânal normală; pentru operatorul de transport – 180 euro- pentru fiecare oră petrecută de șofer în autovehicul în timpul perioadei de repaus săptămânal normală, pentru că societatea nu a respectat prevederile legii. In consecinta....faptul ca nemtii lasa o perioada de acomodare cu noul regulament nu trebuie interpretat ca ''te lasa'' sa faci un repaus saptaminal pe teritoriul Germaniei..ca nu e data nici o lege...Cind vor incepe controalele se vor gasi destui care sa plinga ca nu au stiut..deci...mai bine sa stiti decit sa fiti amendati...
  6. With the amendment of the Mobile Workers Act on 25 May 2017, a rule entered into force that classifies the practice of drivers spending their regular weekly rest period (45 hours rest period) in their vehicles or at a place where there are no appropriate sleeping facilities as an administrative offence. In case of infringements, the drivers and the company will be fined. However, in addition to that, drivers will also be prohibited from continuing their journey until they have spent their regular weekly rest period entirely at a place that has appropriate sleeping facilities.Ban on the practice of spending the regular weekly rest period in the drivers’ vehicles entered into force on 25 May 2017With the amendment of the Mobile Workers Act on 25 May 2017, a rule entered into force that imposes sanctions on drivers spending their regular weekly rest period (45 hours rest period) in their vehicles or at a place where there are no appropriate sleeping facilities.In compliance with Article 8(6) and (8) of Regulation (EC) No. 561/2006, Germany is supplementing its national legislation with the Act amending the Road Haulage Act, the Mobile Workers Act, the Act on the Organization of the Working Time of Self-Employed Drivers, the Road Traffic Act and the Act on the Establishment of the Federal Motor Transport Authority (Federal Law Gazette I no. 29 of 24 May 2017).Penalties for companies and drivers will be introduced. They will be imposed if drivers spend their regular weekly rest period in their vehicles or at a place without appropriate sleeping facilities.In accordance with the administrative fines provision of section 8a(1)(2) of the Mobile Workers Act, companies that do not ensure that drivers spend their regular weekly rest period as prescribed by Article 8(6) of Regulation (EC) No. 561/2006 are committing an administrative offence. Under the legislative change, the requirement that drivers take a regular weekly rest period is not met if they spend it in their vehicles or at a place where there are no appropriate sleeping facilities.Drivers will be committing an administrative offence if they spend their regular weekly rest period, as described in Article 8(6) of Regulation (EC) No. 561/2006, in their vehicles or at a place where there are no appropriate sleeping facilities. In case of infringements, the drivers and the company will be fined. However, in addition to that, drivers will also be prohibited from continuing their journey until they have spent their regular weekly rest period entirely at a place that has appropriate sleeping facilities.The Act does not provide precise specifications on the nature of appropriate sleeping facilities. It is to be assumed that, in general, hotels, motels and guesthouses will meet the requirements. In principle, other premises in existing buildings (e.g. rented apartments) can also be considered as appropriate sleeping facilities. Germania interzice efectuarea perioadei de repaus săptămânal normală (45 ore) în cabina autovehiculului Asociația transportatorilor rutieri din Germania – BGL a confirmat IRU că incepind cu 25 mai 2017, intră în vigoare legea privind interzicerea efectuării perioadei de repaus săptămânal normală în cabina autovehiculului. Legea prevede că: - perioada de repaus săptămânal normală nu poate fi efectuată în autovehicul; - șoferului trebuie să i se pună la dispoziție un loc adecvat de dormit atunci când își efectuează perioada de repaus; (conform legii, nu poate fi considerat loc adecvat de dormit cazul în care șoferul este obligat să stea în proximitatea autovehiculului sau nu i se pune la dispoziție un pat în afara autovehiculului pentru a se odihni) - în cazul în care șoferul efectuează perioada de repaus săptămânal normală în cabina autovehiculului sau într-un alt loc neadecvat de dormit, se consideră că nu a efectuat deloc perioada de repaus săptămânal normală; - amenzile sunt identice cu cele care se aplică în cazul în care șoferul a omis să efectueze perioada de repaus săptămânal normală, respectiv: - 60 euro pentru șofer pentru fiecare oră petrecută în autovehicul în timpul perioadei de repaus săptămânal normală; - pentru operatorul de transport – 180 euro pentru fiecare oră petrecută de șofer în autovehicul în timpul perioadei de repaus săptămânal normală, pentru că societatea nu a respectat legea.
  7. nu sta dupa ei atunci..dai bataie...nu iti trebuie mare dosar..important e sa te incadrezi in timp..parca era maxim 15 zile lucratoare...pentru inceput la tribunal trebuie sa faci cererea de chemare in judecata...apoi ai timp sa aduci acte doveditoare la dosar..important e sa ii dai in judecata si sa spui motivele..pune diurna neacordata si restul...litigiile de munca nu se taxeaza si se solutioneaza mai rapid..bafta ps..intotdeauna cind primesti o hirtie oficiala la semnat pune data..abia apoi semneaza..in acest fel perioada ta de actiune decurge de la data semnaturii..asa ca ei pot sa iti raspunda si la 3 luni...in momentul in care ai pus data totul decurge de la acea data...nu te lasa influentat daca incearca sa spuna ca nu ai de ce sa pui data...mie mia iesit de fiecare data...chit ca a fost vorba de politie sau altceva..
  8. am intrebat o cunostiinta...se poate face o schimbare pe un motor mai mare..ai nevoie de un mecanic bun..totusi el a recomandat sa pui o turbosuflanta...mareste cu 50 cp ..apoi inca 30 cp ii mai poti scoate din calculator..acum vezi si tu cum iti ies socotelile...
  9. cred totusi ca el o vrea in forma scrisa...cea verbala e uitata rapid..
  10. Aici inchid subiectul...cred ca ai incercat sa ''fentezi'' rubrica oferte de munca.... Posteaza din nou ..dar de data asta la rubrica corecta...Nu uita de cerinte...salariu...diurna zilnica stipulata in contract..lucruri de astea minore
  11. Nu pot sa imi iau si eu o zi libera ca se umple pagina...Nu voi mai repeta sa nu ne aruncam spre comentarii care incita la degenerarea discutiilor...
  12. pai cum il cheama pe acest personaj..si ce functie indeplineste..merge numele mic..fara numele de familie....si sper ca ai plecat acasa..sa nu fii acceptat
  13. am si eu o rugaminte daca tot s-a discutat pe aceasta tema....poate sunt colegi pe comunitate care observa vreun camion de la aceasta firma..daca afla amanunte le poate posta aici..sau poate avem vreun coleg care deja este angajat..ar fi si mai bine...o sa ma uit si eu daca gasesc pe cineva si daca este aduc lamuriri ulterior..
  14. Discutia devine putin tensionata..va rog sa reducem ''turatia'' si sa putem discuta colegial.. Trebuie inteles ca pot fi postari ulterioare ale altor colegi care vor aduce mai multa lumina in aceasta discutie..Nu il pot condamna pe userul care a deschis acest subiect din dorinta de a atentiona alti posibili candidati..Cei care vor citi vor face cum doresc..amintiti-va ca sunt atitea firme care platesc prost sau mediocru si invariabil apar persoane care vor sa lucreze acolo..Asa se va intimpla si aici.. Sincer..dupa toata tevatura si discutia asta cred ca a fost o intimplare nefericita pentru ambii..Au discutat ceva..s-au inteles dar ulterior...pfff Sigur insistenta soferului a dus la o iritare crescinda din partea angajatorului...posibil acesta sa fi decis sa transeze lucrurile si de aici scaderea sumei oferita...Soferul avea o experienta negativa...si aici au intervenit citeva lucruri negative..asa ca a ales sa renunte si a preferat sa piarda o suma mica de bani decit o suma mare..Sunt de acord ca altor 99 de soferi nu li se poate intimpla..dar lui i sa intimplat si de aceea a incercat sa ofere o impresie personala despre aceasta plimbare...Sunt de acord ca platile de care vorbim au fost efectuate unor persoane...nu le contestam..dar in cazul acesta e vorba despre altceva...discutia preliminara..stabilirea unui salariu si a unei diurne zilncice..plus o suma avaans..Aici este problema care a generat discutia..Probabil daca i se prezenta un contract in limba romana..cu suma stabilita de comun acord..chiar daca i se dadea un avans de 300 euro soferul accepta si pleca la munca..Din pacate ..nervozitatea..iritarea..aparuta anterior a cauzat discutiei si totodata finalizarii angajamentului..Aici e esenta problemei..Asa am sesizat eu..e opinia mea personala in urma discutiilor purtate.. Firma cred ca poate contracta o agentie de taxiuri si atunci soferul este preluat de la autobuz la hotel fara probleme..cind cheltui 70-80 euro mai poti pierde inca 10..pierdere cu numele..in contabilitate se face altfel....Aici pot spune ca eu personal am fost asteptat cu taxiul si cu taximetristul in aeroport cu tablita cu nume dupa el..Si cursa a fost ceva mai generoasa..undeva pe la 70 £..in plus..anterior..2 saptamini de trainig..la hotel cu includerea mincarii...tot pe firma angajatoare..deci daca se doreste se poate...
  15. corect..la discutia dintre cele 2 persoane nu a fost altcineva prezent...Intrebarea mea era... Ati discutat ca el va primi suma de 2020[2070] salariu plus diurna...suma care a fost transformata in 1700 la biroul din Bratislava..? La avans din pacate va contrazic...avansul este oferit legal prin lege nu ca o favoare din partea vreunei firme...dupa semnarea contractului dintre cele doua parti..si nefiind nevoie de vreo ora de munca...De aceea i se si spune avans..O suma de bani data inainte de a incepe deplasarea..munca si care se scade ulterior din retributia tarifara sau din diurna..Deci nu e o favoare..e dreptul fiecarui angajat inainte de a pleca la munca..cursa..etc..Faptul ca dvs considerati ca abia dupa 3/4 zile puteti oferi un avans e cu totul altceva..pacat ca sunt soferi care au acceptat sa inceapa munca fara a avea dat avansul..Probabil stiti..la munca trebuie sa si maninci..sa bei ceva apa..etc...De aceea se ofera acesti bani.. Exemple...conform legilor din RO..cred ca si in slovacia exista reglementari care va vor arata ca avansul se da din prima zi de munca si nu e o favoare a firmei. Persoana trimisa in delegare sau detasare are dreptul sa primeasca, in conditiile legii, un avans in numerar, stabilit in raport cu numarul zilelor de deplasare, dar nu mai mult decat totalul cheltuielilor de delegare sau de detasare pentru 30 de zile calendaristice, prevederea fiind cuprinsa de HG 1860/2006. De asemenea, si sumele in valuta cuvenite personalului trimis in strainatate se acorda sub forma de avans, asa cum se arata in HG 518/1995. Acordarea avansului si justificarea acestuia se fac in conditiile prevazute de reglementarile legale privind operatiunile de incasari si plati in numerar prin casierie. Astfel, inainte de deplasare, compartimentul financiar-contabil va intocmi, in doua exemplare, pentru persoana trimisa in delegare/detasare, o Dispozitie de plata (incasare), potrivit Ordinului Ministerului Economiei si Finantelor nr. 3512/2008 privind documentele financiar-contabile. Mai departe, salariatul care va efectua deplasarea, pentru fiecare deplasare si pentru justificarea avansurilor acordate in vederea procurarii de valori materiale cu plata in numerar, va intocmi un exemplar de document numit Ordin de deplasare,