Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

cico_3504

Moderators
  • Număr conținut

    2.973
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Days Won

    89

cico_3504 last won the day on January 9

cico_3504 had the most liked content!

2 Urmăritori

Despre cico_3504

  • Rang
    Sofer profesionist
  • Dată Naștere 03.10.1963

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Bucuresti
  • Varsta:
    Drept si neaplecat in fata sortii

Vizitatori Recenți Profil

3.137 citiri profil
  1. Nu am probleme cu limba romana..observ insa ca te tot feresti sa spui detalii...arunci doar o vorba si gata..Asta dovedeste caracterul tau, nu e nevoie sa fii avocatul unei firme ca sa deosebesti griul de neghina...Nu vrei sa spui nimic doveditor in afirmatiile tale..arunci ca esti bolnav..otravit..si gata..noi nu trebuie sa te intrebam nimic ca te deranjam.Noi trebuie sa luam de bun tot ce arunci tu din plasa...Fii serios...am vazut destui soferi care pling dupa ce sunt prinsi cu ceva..cu toate ca pina atunci ei nu respectau regulamentul..cind au fost prinsi si-au adus aminte de familii..de copii...etc..Drum bun..revino doar cind ai ceva adevarat de spus,
  2. Sofer de tir tanar

    succes,este un job platit multumitor si fara bataie de cap
  3. ce te intreb eu si ce raspunzi tu...''zboara pasarelele'' cred in continuare...Eu te-am intrebat direct citeva lucruri..nu multe..sunt usor de explicat..Tu incepi cu altele...Repet la ce spui acum ultima data...Bolnav..tu ai decis sau nu sa conduci..Simtindu-te rau..tu ai decis sa continui pina nu ai mai putut...Eu asa inteleg din comentariile de pina acum..Bagi si chestia cu magnetul in discutie..Cum sa te oblige..?? la politie imediat si sa vezi cum se lasa cu ''altele''..carabinieri de fapt...am coleg care a procedat asa...sa vezi ce fulguiala a iesit..asa ca nu ai cum sa ma aburesti la acest capitol..Ai impresia ca sunt unul de-al lor.....De-al cui..?? al statului paralel sau cum..? sa inteleg si eu..Daca te referi cumva ca fac parte din staf-ul acestui forum ai perfecta dreptate..sunt moderator aici..daca te referi la altceva atunci la ''care ai lor..''??..Vrei sa iti revii si sa purtam o discutie..Cu cea mai mare placere..fara aere..fara pasarele etc..Nu vrei sa discutam in limita bunului simt atunci poti fi blocat, eu unul daca consider ca incalci regulamentul o fac..iti si spun..ca sa nu zici ca nu stii..Asa ca...discutam sau ne ''racorim''..? Tu decizi..nu mai ai 14-15 ani cred..
  4. si de ce nu vrei sa dai mai multe detalii..daca tot stii amanunte despre aceasta firma..vrei doar sa inciti un alt utilizator...?...ti-ai adus aminte dupa aproape 1 an de zile...
  5. cu ''BA'' nu prea mai prins.....revenind... dupa 1 an de zile ti-ai adus aminte de acest subiect..e ok...dupa cum observi sunt colegi care te cunosc..Gongy...Cristi...Ce ai facut pina acum de nu ai fost interesat de aceasta tema..? In fine...Eu te rugasem sa clarifici anumite aspecte care mie mi se pareau ca ar trebui clarificate..Imi mentin parerea ca daca te simti rau te duci la spital nu te apuci sa conduci..nu ai cum sa nu faci diferenta atunci cind esti bolnav..Iar presupun..tu te simteai rau dar ai vrut sa conduci..sa iti faci treaba..ignorind sanatatea..Nu ai fi primul si nici ultimul..Dar daca ai facut asa ceva nu ma lua cu ''ba'' pe mine ..Lamureste-ma te rog cum s-a terminat povestea ta..Ai facut sesizare la politia italiana sau nu..ce ai inteprins pentru solutionarea situatiei..Cum s-au comportat cei din firma ulterior intimplarii..si apropo..Tu esti acea persoana desemnata ca Cristi ''Kinderu''..Ca sa avem de unde reincepe discutia...E si Cristian pe acasa...si sigur vor intra si ceilalti interesati..Mihai cum s-a comportat cu tine.inteleg ca el a fost colegul care te-a luat si te-a dus la aeroport...?..Ai fost luat la palme de cineva din firma sau nu..? Daca da,din ce motiv..?..Cam astea imi vin acum in minte..daca crezi ca mai sunt aspecte care nu sunt spuse atunci spunele..lumineaza-ne..astept..
  6. util link-ul,mi-am clatit ochii putin pe acolo..asa aflu ca am dreptate,se semneaza contract,sunt 2 exemplare unu angajator..unu angajat..se trece salariul brut pe ora si data cind se plateste,...de aici insa incep cu intrebarile... 1..contractul avea trecut salarizarea corecta cind l-ai semnat..? pe ora sau lunar..era Vollzeit [norma intreaga] sau Teilzeit [norma partiala ] 2 tinind cont ca banii nu ti-au fost dati corect ai depus o plingere,sesizare la Arbait ala..gen tribunalul muncii de la ei..? in acelasi context ti-ai dat cumva demisia sau ai zis ca pleci in co si bun plecat ramii...Consider ca nu poti fi ofensat cind esti intrebat..genul de a fi ''luat la bani marunti'' Sunt intrebari logice,multi vin ..pun comentariu..si apoi vedem ca nu e tocmai asa..ti-am mai spus..tu ai acceptat nu altul..nu incerca sa imi spui ca era ora tirzie..ca era la distanta..eu unul consider ca cel care accepta isi ia si riscul...nu are rost...voi mai astepta informatii si de la colegii care sunt efectiv pe germania,sa aflam corect chestia cu salarizarea si diurna in principal..din partea mea sunt atitea comentarii deoarece au fost destule alte cazuri in care a meritat sa intreb...
  7. fb nu ma intereseaza..ca ai fost pacalit la alcatrans si apoi la citeva luni distanta iar ai acceptat sa fii pacalit iar nu ma intereseaza,demonstreaza profesionalismul..faptul ca ai atras atentia colegilor este un lucru imbucurator,am spus asta...ai spus ca nu sunt masini spalat,conditii la baza,gen bucatarie..etc..cu astea perfect de acord..cu restul...pfff..in contract trebuie sa scrie suma pe care ai inceput munca si diurna..tu ai acceptat...de aici incepe restul,lipsa cunoasterii limbii de acolo e un grav impediment,nu mai spun ca daca sunt atitea comentarii negative prin alte parti de ce ai fi acceptat tu sa lucrezi...in rest..fii sigur ca eu nu voi accepta niciodata asa ceva,deci nu am cum sa ma pacalesc cu asta..dupa cum ai observat sunt si multi alti colegi care nu accepta..prefera sa piarda banii de drum..unii au fost chiar pina in DK sau IRL si au zis pas..altii..ca tine..au acceptat.Accepti..atunci iti insusesti riscul..cam asa vad eu lucrurile
  8. colegul asta artagos din pacate pentru tine a vazut prea multe..a vazut oameni care au discutat o oferta si ajungind acolo au observat ca sau schimbat preturile,ei au ales sa piarda banii de drum si sa zica pas...A mai vazut oameni care habar nu aveau de soferie si se dadeau oameni cu experienta...A mai vazut oameni care atunci cind puteau ''completa'' au fost bucurosi..si cind s-a strins surubul au inceput sa plinga ca nu merge treaba si ca firma ii pacaleste...A vazut oameni care nu au fost platiti corect intr-o singura luna din 3-4 ani si care au inceput sa tune si sa fulgere ca sunt tepuiti..Ulterior au vrut sa isi retraga acuzatiile ca firma ia platit..Asa ca las-o mai incet..Stiu exact ce sa intreb si de ce..Unii ma acuza ca tin partea patronilor uneori..altii ca tin partea soferilor..Eu unul vreau sa inteleg...nu sa ma las vrajit de prima postare negativa adresata unei firme...Nu te sun ca nu am de ce,nu sunt interesat..Daca tu..cu cei 30 ani experienta te-ai dus pina acolo si ai acceptat ca 2000 +100 bonus+100 transport sa devina 1800 brut..adica cei 1300 net e problema ta,nu ma intereseaza motivele pentru care ai acceptat..DAR AI ACCEPTAT..nu tea obligat nimeni..Ulterior ai mai observat puncte negative si atunci ai renuntat..ok..inteleg asta si o respect..Dar nu ma aburi ca nu stiu sa citesc...ti-am dat exact spusele tale...''2 zile dus..2 zile intors..ramin 10 zile de concediu''.Ce clasa de impozitare ai avut pe germania..??..De ce ai acceptat ca dupa intoarcere sa ''bagi'' imediat cardul si nu dupa minim un repaus de 9 ore..?..Tot spui ca acel dispecer e vinovat..Hai sa fim seriosi..vina apartine soferilor care accepta..Am inteles ca conditiile oferite de firma nu sunt ok,te mint..Nu ai bucatarie..Nu ai masina de spalat...Dar restul nu le pot intelege..Diurna e diurna..zilnica..nu dupa cum vrea dispecerul..ca de aia ai semnat un contract..Si nerespectarea acelui contract german il arde rau pe acel patron..nu ca in RO...Nu vrea patronul sa vorbeasca cu mine nui bai..nu plec..plus multe altele..Am zis..adevarul e undeva la mijloc..Tot incerci sa imi demonstrezi timpii uitind ca eu sau altii facem acelasi traseu si avem idee de orele petrecute in trafic..Stai linistit ca vor mai aparea colegi care stiu despre aceasta firma..Ai observat ..Cristian tia spus despre monitorizarea frigurilor..Astept ce vor mai spune altii...Cel mai mult despre contract si diurna stabilita..Ca sa poti intelege ca legea germana nu se joaca.. ps...stiind ca pleci..dupa o revenire de acasa te-ai oprit singur la vreun control bag si sa declari ca nu ai facut repausul necesar si ai fost obligat sa introduci cardul si sa pleci in cursa..?? sunt sigur ca nu..asta doar ca un alt exemplu... ps2= TM-iasi e undeva la 200-250 lei zborul...si daca accepti sa pierzi tu timp ducindui pe toti inseamna ca vrei bani pentru transport de la firma..altfel eu unul il lasam pe cel de la iasi sa ia masina cu el,ai uitat de varianta ''coleg'' iar..in fine
  9. nu,ai spus....'''2 zile la dus si 2 zile la intors''' ..mie imi ies 48 ore pe cite un sens...conform drumului tau persoana din iasi e mai greu de ajuns..restul sunt toti pe drumul tau...ai si varianta de avion TM -Iasi pentru el,costa..sau un coleg care merge direct pe acolo si il ia dupa vama..se coajuta... dar repet..nu are rost sa mai discutam pe asta..hai sa vedem cum stam cu acceptarea celor 1800 euro brut care au devenit 2000 si cum e cu un contract pe germania,observa ca nu am zis nimic de clasa de impozitare,tocmai ca nu cunosc bine cum e acolo
  10. voi astepta sa intre si un coleg care lucreaza efectiv pe germania,cu contract direct..ne poate lamuri cu incadrarea ,cu diurna si cu sistemul de plata ps..niciodata nu mia luat mai mult de 8,30 traversarea germaniei venind dinspre olanda...pe A4 2 ore si pe A3 6 ore...mergind cu o viteza de 100-110...eu nu alerg cu mai mult..dar e un factor care nu isi are rostul in aceasta discutie,eu vroiam doar sa iti spun ca nu ai cum sa faci 2 zile pe drum..[48 ore]
  11. Daca tu esti la munca in ziua respectiva nu are cum sa fie zi de co..e de munca...poate ai uitat sa spui ca ar fi munca de noapte..tu iesi dimineata de la munca si seara plecati, in aceasta idee e altceva..contractul semnat trebuie sa fie si in limba romana...altfel nu il semnezi sau nu accepti..Nu vorbesc doar ca sa ma aflu in treaba ,incerc sa iti spun ca semnale trebuia sa ai de la inceput...Vroiai contract tradus in romana..Nu til oferea...bang..ceva rau...spuneai sa ai trecut in contract diurna,conditii..nu ti le trecea...bang..alt punct rau...Si atunci..nu te apucai de treaba..Despre restul...Germania..in 8 ore e traversata...austria si ungaria 9 ore...si ai ajuns in granita, alte ore daca vii cu camion dar voi veniti spre casa in co..deci masina mica.. Conteaza mult ca voi acceptati mizeriile alea..Nu vreau sa iti reprosez,iti comunic doar ce simt eu citind comentariul tau..Nu mi-ai spus nimic de salariul pe care l-ai acceptat..de diurna stabilita...Iarasi..nu ai zis nimic de faptul daca ati discutat despre plata in zilele de weekend..se da diurna..nu...Poate intra si un coleg care munceste pe germania sau a muncit si ne lumineaza mai mult cu conditiile de angajare directa de acolo... ps..ai pus intre timp si cit este salariul...sincer ma abtin sa iti spun opinia mea despre un sofer care accepta un brut de 1800 afara..Te las sa intrebi tu colegii si sa vezi ca nimeni nu vrea sa plece pe salarii sub 2000..sa nu zic mai mult...
  12. contracte

    exces de caps, blochez tema...
  13. multumim pentru informatie..insa...primul lucru..nu mai scrie cu litere mari ca nu suferim de miopie,putem citi si daca scrii normal...urmatorul scris asa il elimin fara nici o problema revenind la subiect, deci conditiile nu sunt asa roz..totusi... CO porneste din ziua in care tu pleci la drum..seara dupa cum spui..dupa ce ai terminat ziua de munca...= dupa mine asa si trebuie daca termini azi pe 14 munca concediul incepe cu data de 15 si plecarea poate fi oricind dupa terminarea programului.Cred ca plecati mai multi si atunci se asteapta sa va stringeti toti..Nu cred ca se pierde 2 zile pe drum...maxim 24 ore..si asta pina in capatul tarii..in CT..ca a;ltfel faci mai putin.... Cu restul..posibil..diurna nu e diurna...bucataria nu exista..masini spalat inexistente..dar..contractul in germana l-ai semnat..? de ce nu ai cerut un translator sa fie prezent sau sa fie in germana-romana..Cit este de fapt salariul si cit lipseste din el atunci cind esti platit..? Cit este diurna zilnica..??..Eu unul inclin sa cred ca adevarul e undeva la mijloc ca de cele mai multe ori,probabil sunt lucruri negative dar nu asa de multe..Unitiva si discutati cu conducerea firmei,nu dispecerul este seful...Spunetiva doleantele
  14. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    voi continua cu foaia de parcurs,iar voi fi contra sfaturilor date de contabilul tau..sunt foarte utile,din ele sunt deduse o gramada de alte chestii...consum...deplasare auto..etc... avem aici un sfat... Foile de parcurs justifică toate cheltuielile generate de exploatarea unui autovehicul, începând cu TVA aferent achiziției și continuand cu cheltuielile și TVA aferente costurilor de întreținere și reparații, cu asigurările și mergând până la cheltuiala cu amortizarea. Deși Codul fiscal nu condiționează deductibilitatea cheltuielii cu amortizarea de întocmirea foilor de parcurs, exista situații în practică în care inspectorii fiscali au considerat că în lipsa foilor de parcurs societatea nu poate justifica folosința autovehiculului în scopul desfășurării activității și au refuzat deductibilitatea cheltuielilor cu amortizarea, invocând Articolul 11, punctul 1 din Codul fiscal. De aceea consider ca este mai mult decit utila folosirea lor,tu nu vei avea mult timp cu completarea lor...si la orice control esti acoperit..Sa iti dau un exemplu ipotetic..La tine in oras este avariata o masina.Politia descopera ceva imagini din care poate deduce ce auto a lovit dar nu este sigura..Din baza lor de date corespund 3 masini..printre care si a ta..incep verificarea..ajung la tine si conform foii de parcurs tu erai la Iasi in acele zile..te lasa in pace si continua..gasind in una din celelalte 2 adevaratul vinovat...Pot fi mult mai multe..dar ti-am dat un simplu exemplu ca sa nu te indoiesti de utilitatea lor,adauga si lucrul concret pentru care au fost facute..contabilitatea.Asa ca decit ''sa te doara capul'' mai bine pierzi citeva minute sa scrii o foaie de parcurs..La microintreprinderi nu prea cunosc ca nu am lucrat asa,poate afli de la Cristian sau vreun alt coleg mai multe informatii,dar eu unul asa as proceda ps...mai multe pe google sau pe aici https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwifus-PqOHYAhVG3BkKHXZbAxoYABABGgJsZg&ohost=www.google.ro&cid=CAASEuRo3EJpfOR-qJByozSGtqjNcA&sig=AOD64_00RGZ82Je8KgAHvGCgByV792cgcA&adurl=&q=&ved=0ahUKEwjy4suPqOHYAhXqDZoKHU0bAsAQqyQIKSgA
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.