Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

alm

Members
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

alm a câștigat ziua ultima dată pe Aprilie 4 2017

alm a avut cel mai apreciat conținut!

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Arad

Vizitatori Recenți Profil

885 citiri profil

alm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputație Comunitate

  1. Conform contractului dvs de munca, Pag 7 ( in postarea lui cri5tian), capitol IX - PREVEDERI FINALE -, aliniat 2 spune asa: - Relatiile nereglementate dintre participantii la acest Contract sunt gestionate de Codul Juridic al Repubilcii Slovace, mai ales de Codul Muncii, Codul Civil si Comercial. Alte inventii mai aveti de scris pe aici? PS: Capitolul VII - Regulamentul de munca, drepturile si obligatiile partilor contractante - incepe cu punctul 4: - Angajatul declara ca a fost familiarizat cu drepturile si obligatiile care ii decurg din acest Contract... Limba slovaca este limba oficiala in Romania, sau de ce prezentati cetatenilor romani contracte in limba Slovaca atunci cand exista aceasta clauza?
  2. cri5tian, vezi ca la pagina 6, aliniat 9 in contractul respectiv scrie ceva despre informatii private si nedivulgarea lor. Ai primit atasat de la Dl Rossi si acceptul in scris al angajatului ale carui acte ti le-a trimis? Nu de alta, dar poate domnul eliminat din Fetesti, Ialomita caruia acum un forum intreg ii stie numele, adresa, data nasterii, codul postal si multe alte informatii care conform contractului sunt confidentiale nu exista, sau poate pur si simplu nu si-ar dori ca tot internetul sa ii stie datele personale si de angajare. Cred ca asta spune ceva despre seriozitatea domului patron. Si inca ceva. Daca vrei pana maine iti dau si eu o serie de acte pentru domnul eliminat de la firma DSK Trucking cum ca a castigat in Marie 230.000 de euro. Ai crede ce scrie in actele pe care ti le dau eu la fel cum crezi in ce spune domnul Rossi?
  3. alm

    cpi vs cpc

    Eu stiam ca merge sofer I 4,5 ore, merge sofer II 4,5 ore si apoi se sta 45 de minute. Poate ma insel, Succes cu rezolvarea problemelor si mai multa grija pe viitor!
  4. alm

    cpi vs cpc

    Adrian (din nick presupun ca asa te cheama), vreau sa fac 2 precizari si apoi voi reveni la subiect: 1. Nu am nimic de impartit cu tine. 2. Niciodata nu am "suferit de soferie" si sunt constient ca fata de majoritatea userilor de pe acest forum si poate chiar si fata de tine sunt zero barat ca si cunostinte si practica. Revenind la subiect: Nu ai inteles deloc ce vreau sa spun. Dovedesti asta chiar cu replica adresata mie. Mai omule, daca iei toate examenele din prima dovedesti ca stii legislatia. Adica ce ai voie sa faci si ce NU ai voie sa faci. La fel si ce se poate intampla cand faci ceva gresit. Stiind lucrurile astea...cum mama naibii te-ai gandit tu ca e o idee buna sa mergi o masina neinmatriculata?! Te-ai jucat cu focul, te-ai ars. Tot ce a urmat sunt rezultatele actiunilor tale (gresite in acel moment). Stiai foarte bine ca ramai fara permis, dar totusi ai facut-o. Cred ca ar fi momentul sa dai dovada de maturitate si sa-ti asumi faptele. Cat despre examenele pe care trebuie sa le dai desi spui ca nu ai nevoie...lasand la o parte inconvenientele legate de bani si timp, nu crezi ca iti prind bine examenele respective? Chiar tu o spui, trebuie sa mergi sa inveti ce ai de scris acolo. Deci nu esti 100% stapan pe ce ai de scris. Nu crezi ca e bine sa stii ce ti se cere cand vrei sa te urci la volan? Pana la urma cu chingile acelea cu care ma ironizai sunt legate tone de obiecte care manevrate gresit pot ucide oameni. Suntem oameni, uitam lucruri. Spui singur ca de ceva timp nu ai mai practicat meseria din diverse motive. Tu crezi ca nu te supui cursului lucrurilor? Nu crezi ca iti prinde bine ca mental sa fii nevoit sa parcurgi etapele pe care le vei parcurge si fizic dupa ce iti iei inapoi atestatele? Edit: esti sigur ca in echipaj nu exista pauze de 45'?
  5. alm

    cpi vs cpc

    Daca nu va suparati voi incerca un rezumat al discutiei de pana acum: A, o persoana ori teribilista, ori imbecila, ori certata cu legea face ce face si se alege cu permisul anulat. Are o curiozitate si intra pe un forum. B incearca sa-l ajute pe A. C incearca si el sa-l ajute pe A. In mod evident, A este cel mai destept si frumos, ca doar de aia a ramas fara permis si tine neaparat sa demonstreze treaba asta tuturor. Draga A, se pare ca aventura aia cu permisul anulat nu te-a invatat nimic. Pic de introspectie nu ai facut. In loc sa taci din gura si sa zici merci ca mai ai voie sa profezezi, chiar si dupa un examen, te incrancenezi sa faci pe interesantul. Eu unul as mai adauga un articol la lege. Un om care ajunge sa aiba permisul ANULAT sa ramana din oficiu si fara atestate si sa nu mai aiba dreptul la atestat niciodata. NICIODATA. Se presupune ca esti profesionist, de asta ai atestat. Daca un medic face cu buna stiinta experimente pe pacienti mai are voie sa profeseze vreodata?
  6. Dar, in acelas timp, cheltuielile firmei vin dupa cum urmeaza, si voi cita din postul tau de pe pagina 2: Un an are 12 luni, deci pe parcursul unui an vom avea 3 perioade descrise de tine asa: Luam in calcul tot ce e pana aici si rezulta: Scenariul 1, salariu 1450 RON plus 50€ diurna pe zi: Cheltuieli firma: 3*(3*1921€ + 1*1781RON - salariul pe luna stata) = 3*(5763€+1781RON) = 17289€ + 5343RON. Venit angajat: 16437€ Scenariul 2, salariu 3500 RON plus 35€ diurna pe zi: Cheltuieli firma: 3*(3*2024€ + 1*4300 RON - salariul pe luna stata) = 3*(6072€+4300RON) = 18216€ + 12900RON. Venit angajat: 16152€ Deja vorbim de o diferenta de 927€ + 7557 RON pe an, bani pe care firma ii plateste la stat+angajat. Ok, are cum sa "amortizeze" din jocul de diurna vreo mie de euro, dar restul dau cu minus...
  7. Gogo, citeste mai atent ce a scris Cristian acolo. 1. Diurna nu ramane la fel. Creste salariul, scade diurna. Cheltuielile angajatorului nu cresc nici pe departe cu 3000 pe an. 2. Nu doar "da bine" sa ai un salariu mai mare pe carte. Conteaza la pensie, la somaj, la un eventual concediu paternal, la un eventual imprumut bancar...conteaza chiar si pentru stima de sine. Si pana la urma fiecare este liber sa isi pretuiasca respectul de sine cu cat decide el insusi. Un compromis pentru care cineva accepta 2 lei poate altii nu il fac nici pe 20000... Edit: patronul isi poate "amortiza" chiar si o eventuala crestere cu cheltuielile de salarizare. Tot pe spinarea angajatului, din pacate.
  8. Va salut, baieti! Intervin si eu putin in discutie. Cred ca toata tema "patronii nu vor sa dea mai mult" este simpla: daca nu ii poti convinge sa scoata mai multi bani din buzunar cred ca nu-i nici o problema in a le explica faptul ca tu vrei mai multi bani pe cartea de munca, fiind dispus sa renunti la o parte din diurna pentru asta. Cat timp el are cheltuielile totale pe luna egale nu cred ca-l intereseaza daca banii pleaca spre tine sau spre stat. Ba mai mult, cu cat ai tu diurna mai jos, cu atat are el mai mult loc de manevra. Voiam sa fac si niste calcule si sa pun niste sume aici, dar nu vreau sa incurajez (inca) un mod de a trage pe spinarea soferilor. Pana la urma cred ca dilema este defapt numai si numai la sofer: considera ca se merita sa renunte la o parte de bani primiti rapid in mana pentru un istoric mai bun si niste perspective pe termen lung ceva mai roz? Aici iar pot aparea mai multe tabere: cei care vor banul acum in mana si nu-i intereseaza detalii, cei care vor respect si care nu concep sa aiba in cartea de munca acelas salariu ca un maturator de ex, cei care se gandesc exclusiv la pensie, etc. Discutia aceasta este pana la urma foarte spinoasa si subiectiva. Poate (si deja naste) pasiuni mari. Ideea in sine este nobila si sunt foarte multe date interesante aici. Ar fi pacat sa se piarda printre atacuri la persoana...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.