amigoss1980
Members-
Număr conținut
59 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Despre amigoss1980
- Dată Naștere 05/06/1983
Profile Information
-
Gen:
Masculin
-
Locatia:
Ravenna ( IT)
amigoss1980's Achievements
Newbie (1/14)
2
Reputație Comunitate
-
Cursele in/din Rusia prezinta mereu un risc, trebuie sa fii nu un simplu sofer, ci sa fii si mecanic, hamal, broker, vamesh, medic si chiar "extreme survival" pentru ca sunt situatii in care contezi DOAR pe propria putere si orice greseala e evident greseala soferului si te poate costa....
-
Nu cred ca e cea ma buna intentie....
-
Nu s-au schimbat multe de atunci, taxele nelegale (traditia) cum au fost, asa si au ramas, MILITIA s-a transformat in POLITIE, insa s-a schimbat doar numele si uniforma, comportamentul si obiceiurile au ramas la fel, chiar au crescut taxele, caci a crescut dolarul si a aparut si euro . Taxele (nelegale) la vama si la politie au crescut si acum depind de locul unde treci sau te-au oprit, de natura marfurilor transportate, de tara de origine a marfurilor si a camionului, nu in ultimul rind mai depinde de timpul de afara, de dispozitia inspectorului si de cita vodka a baut inainte de a iesi la serviciu si bineinteles de smecheria soferului. Nu stiu cum era pina in 1989, insa din 2010 a fost scoasa taxa de brokeri "electronka" si acum platesti tot atit, insa fara bon. Din 2011 a fost introdusa vineta pe camioanele inregistrate in UE si se plateste nu pe zilele in care ai circulat, ci pe toate zilele in care te-ai aflat in RUSIA, indiferent daca ai condus sau ai stat. Daca la intrare ai platit pe o saptamana si iesi peste 10 zile, nu-i o problema, la iesire platesti diferenta. Asta este singura taxa legala in RUSIA. Cozile infernale de la vama cum au fost asa au ramas, posturile de politie activeaza non-stop, radarele si politistii de dupa colt sau din boscheti sunt la ordinea zilei, acum, mai nou instaleaza camere video pe stilpi sau copaci si masina politiei sta la 2-5 km si te opreste si contribui in "fondul pacii", dupa care spre seara demonteaza camerele si le monteaza in alta parte si tot asa... Drumurile.... cum au fost, asa au ramas, cu gropi si marcaje invizibile. Asta e trista realitate despre RUSIA
-
Rezervoarele de DAF standard sunt de 870l stinga si 420l dreapta
-
Nu exista limita de motorina , bagi atita motorina cit iti incape in rezervoare, la FRIGO important e sa ai rezervorul din fabrica, daca ai montat unul de capacitate mai mare, trebuie sa-l ai (acel rezervor) in poza cu remorca si cu stampila vamala, daca l-ai montat dupa ce ai facut pozele... poti avea probleme, chiar de este gol. Acest lucru e valabil si pentru lazile de sub vagon.
-
Multumesc de analiza acestei probleme. Astept si alte pareri de la alti soferi sau profesori....
-
O problema p/u IFPTR si cei cunoscatori. Admitem ca prin minune ca situatia de jos poate fi reala: 30 de zile mai devreme, camionul a stat pe loc cu cardul in tahograf pe pauza. Inceput de program: Luni ora RO 07.00 - 11.30 condus, 11.30 - 12.30 pauza, 12.30 - 17.00 condus 17.00 - 18.00 pauza 18.00 - 19.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore de condus, dupa care urmeaza 9 ore de somn Marti,ora RO 04.00 - 08.30 condus 1 ora pauza 09.30 - 14.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore de condus dupa care urmeaza 9 ore de somn Marti, ora RO 23.00 - 03.30 condus 1 ora pauza 04.30 - 09.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 11 ore de somn Mierc. 20.00 - 00-30 condus 1 ora pauza 01.30 - 06.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 11 ore de somn Mierc. 17.00 - 21-30 condus 3 ORE PAUZA 00.30 - 05.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 9 ore de somn(considerindu-se 11) Joi 14.00 - 18-30 condus 1 ora pauza 19.30 - 24.00 condus si sfirsit de program. Total 9 ore condus dupa care urmeaza 9 ore de somn. Vineri 09.00 - 10.00 condus si sfirsit de program. Total 1 ora condus dupa care urmeaza pauza saptaminala mai mare de 45 ore Ca prin urmare saptamina aceasta soferul a condus 56 ore Saptamina urmatoare incepe programul mai departe: Luni ora RO 06.00 - 10.30 condus 1 ora pauza 11.30 - 16.00 condus 1 ora pauza 17.00 - 18.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore condus dupa care urmeaza 10 ore de somn Marti 01.00 - 05.30 condus 1 ora pauza 06.30 - 11.00 condus 1 ora pauza 12.00 - 13.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore condus dupa care urmeaza 10 ore de somn Marti 23.00 - 03.30 condus 1 ora pauza 04.30 - 09.00 condus si sfirsit de program. total 9 ore de condus dupa care urmeaza 10 ore de somn Miercuri 19.00 - 23.30 condus si sfirsit de program si ODIHNA meritata. ATENTIE soferul deja a condus total 89h30min Intrebari: 1 s-a incalcat regulamentul??? daca da, atunci ce anume?? 2 cind poate sa inceapa iar sa conduca?
-
Informatii despre oferta contract la o firma de recrutare!
amigoss1980 a răspuns la topic lui neacsu cristian în Discutii diverse
Daca era o oferta serioasa... nu se lua nici o taxa, ce rost mai are cu deconturile...? Treaba consta in extragerea banilor din potentialii muncitor, ca apoi sa-ti gaseasca 101 motive sa "dai uitarii " acesti bani. Cu orice sofer poti purta o conversatie ca sa intelegi cine si ce poate. Este deajuns sa angajezi un singur sofer care mai apoi ii va atrage pe toti, evident daca va merita acest lucru. P.S. Asta e parerea mea.. -
Volvo din 2011 are motor de 480? stiu ca motorul de la Volvo D13 din anul 2009 -2012 este disponibil cu 420cp, 460,500 si 540cp, dar... nu conteaza De I-shift stai linistit este cea mai inteligenta cutie din prezent. comentariu eliminat . sfaturile ,, inteligente ,, in alta parte , nu promovam ilegalitatile
-
Cursa Chisinau-Turcia sfaturi,pareri,pericole?
amigoss1980 a răspuns la topic lui mik23n2 în Coltul barfelor
Ca sa obtii viza ai nevoie de ceva acte de la firma unde esti angajat + sa suporti costul vizei p/u ca nu e gratuita Ce acte iti trebuie p/u obtinerea vizei nu-ti pot spune exact p/u ca la firma noastra era o fata care se ocupa cu vizele. Stiu exact ca NU e obligatorie prezenta soferului la ambasada. Dureaza de la citeva zile pina la citeva saptamini, in dependenta de cum se straduie persoana care iti pregateste dosarul. Daca sunteti 2 soferi si unul are viza de serviciu, ajungind la intrare in TR pe la Hamzabeyli sau Kapikule, tu poti trece pe jos pe la autoturisme si apoi urci inapoi in camion... INSA ATENTIE: aceasta practica functiona anul trecut p/u cei care-si luau sotiile in cursa. NU STIU DACA MAI FUNCTIONEAZA ACUM. -
Cursa Chisinau-Turcia sfaturi,pareri,pericole?
amigoss1980 a răspuns la topic lui mik23n2 în Coltul barfelor
Daca esti sofer de TIR, viza o iai de la ambasada Tr in RO, Daca esti pasager sau turist, o poti lua direct de la punctul de intrare in TR -
-
Kurt Beier Denmark
amigoss1980 a răspuns la topic lui george.cioc în Discutii despre ofertele de munca si firmele de transport
Nu vorbesc doar de rau, ci fac lucrurile vizibile p/u toti, ca fiecare care vrea sa se angajeze sa stie ce-l asteapta, sa inteleaga ca nu e totul ROZ in firma respectiva Deja decizia ne apartie... Sarbatori fericite si drumuri uscate la toti!!!! -
Kurt Beier Denmark
amigoss1980 a răspuns la topic lui george.cioc în Discutii despre ofertele de munca si firmele de transport
Gata cu D/nul Viorel.. l-au poftit la audieri p/u abuz in serviciu si spalare de bani, nu stiu ce e cu el acum ,dar nu mai activeaza la KB din vara 2012 -
ce rol are cablul gal ben si cel rosu de la tir?
amigoss1980 a răspuns la topic lui cstvali în Incepator : Intrebari si raspunsuri
La Volvo poti cupla in orice ordine caci oricum semiremorca nu are frina de parcare, cind actionezi frina de parcare obisnuita. De obicei ma stradui sa parchez pe loc drept, daca nu este posibil pe loc drept, pun cale la roti petru blocare. La cuplare, ma apropii de semiremorca opresc inainte cu 50cm dupa care leg toate "matele" si apoi ma apropii de cuplare. La Volvo (majoritatea) au un buton pe care e desenata o remorca, ea lucreaza doar daca o tii apasata si blocheaza doar rotile remorcii, astfel incit sa poti misca capul p/u cuplare. Ridic pernile din spate si incerc sa merg inainte cu butonul apasat, daca s-a cuplat,capul trage din greu si tine remorca, daca nu... inseamna ca nu s-a cuplat. Desi se aude un zgomot specific cind se cupleaza, oricum fac o verificare. dupa care ridic picioarele, pun pernele in pozitia de drum si.... imi vad de nevoie. La camioanele care nu au acel buton, leg tot in afara de cablul rosu, dupa cuplare se ridica picioarele si apoi leg cablul rosu, astfel deblochez remorca.