Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

c3zar

Members
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre c3zar

  • Rang
    Incepator

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Botosani
  • Varsta:
    48
  1. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    Mersi mult pentru informatii . Contabilul zice ca pe partea de .. contabilitate nu e neaparat a avea foi de parcurs pentru ca eu sunt microintreprindere , platesc 3% din incasari , nu sunt platitor de TVA ... nu deduc accize ... si inca nu stiu ce chestii mi-a zis el ... nu stie cum e cu ISCTR-ul in schimb , daca cer asa ceva .. ISCTR-ul cere neaparat la controlul in trafic foi de parcurs ?? In loc de acel document de transport este ok factura ?? Facturile imediat le pot completa ... si oricum trebuia completata pentru client .. deci as ochi mai multi iepuri odata .
  2. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    cico_3504 , ce-ai face daca tu acu lucri pe tir , si te trezesti ca iti expira atestatul , iar pentru a-ti lua altul nou , astia-ti cer sa ai si categoria .. " tramvai " ? Ti-ai da demisia , sau poate ai risca asa pana o obtii repede , si sa iti poti reinoi atestatul ? Poate nu doresti sa iti pierzi locul de munca , poate ai si tu copii mici cum am si eu , pe care trebuie sa ii ingrijesti . Poate ai si tu rate la casa cum am si eu . Cam in aceeasi situatie sunt eu acum . Masina se conduce cu categoria B , e Sprinter de 3.5T , iar ei ptr. atestat cer BE , sau C si nu inteleg de ce .. In aceste conditii , ar trebui sa inchid obloanele pravaliei o jumatate de an . Atat dureaza pana se obtine C-ul si atestatul . Bineinteles ca nu doresc sa ma sustrag de la a merge cat se poate de legal . Daca e neaparat necesar completez si acele CMR-uri cu multitudinea lor de rubrici . Dar daca se poate sa fac doar acel "document de transport" doar cu rubricile neaparat necesare , cele stipulate de ei in definitie , doar pe acelea le voi face . Ca sa car o masina 2...3km , nu sunt dispus ca scriu o jumatate de ora . Cat despre atestat ... incerc sa il obtinem cat de repede . Zilele acestea da sala ptr. C , incercam sa il obtine cat de repede se poate , doar ca la oras , il va programa peste aprox. 3 luni , dupa care urmeaza atestatul ...
  3. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    cico_3504 , ma interesez , si intreb , pentru ca vreau sa vad care e cea mai usoara modalitate de a-mi face munca legal . Am vazut ca CMR ca sunt vreo 30 rubrici . Cand ma suna clientii , ca trebuie sa iau 2 masini avariate , care stau si blocheaza o strada ... eu cum trebuie sa procedez legal ? Sa scriu foaia de parcurs inainte de a pleca ... sa ii fac CMR si sa completez alea 30 rubrici ... dupa care ma pot porni , nu ? Asta inseamna. sa intarzii o gramada de timp . Ma interesa sa imi fac un "document de transport" in care sa completez doar ce este NEAPARAT NECESAR . Sunt zile cand se duc cate 10 - 15 masini , pe oras .. asta inseamna mai mult timp pierdut cu scrisul decat cu munca in sine . Caut o cale sa o fac cat mai simplu , si cat se poate de legal . Eu nu incarc ca si tine in RO si descarc peste 7 zile in Spania ....
  4. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    Inca o chestie . Pentru transportul national este nevoie ca pe toata durata transportului sa fie la bord documentul de transport . Stiu ca se accepta si CMR-ul , dar pare prea complicat si manca mult timp pentru completat . Ptr. document de transport am gasit urmatoarea definitie ::: 14. document de transport - document care se aflã la bordul autovehiculului rutier pe toatã durata derulãrii transportului, având înscrise date privind întreprinderea care efectueazã transportul, expeditorul, beneficiarul transportului, mãrfurile sau persoanele transportate, dupã caz, şi care trebuie sã facã posibilã stabilirea categoriei şi a tipului de transport rutier efectuat; Este corecta definitia ? Inafara de aceste rubrici , mai trebuie adaugate si alte date ?
  5. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    Multumesc inca o data Dle cri5tian pentru raspunsuri . Am convenit sa isi adauge categoria E , ca sa poate obtine atestatul , si nu doresc sa renunt la el pentru ca imi e si prieten . Dar ... pana atunci , daca sunt supus vreounui control , sau e oprit in trafic , care este sanctiunea ce mi se poate aduce ?
  6. Catre ISCTR -> Atestat 3.5T

    Buna la toti colegii . Detin o firma de transport auto avariate sau defecte . Pentru a efectua transport rutier naţional contra cost de vehicule rutiere defecte sau care sunt avariate cu vehicule rutiere a căror masă maximă autorizată, inclusiv cea a remorcii/semiremorcii nu depăşeşte 3,5 tone, întreprinderea autorizată sau operatorul de transport rutier trebuie să deţină la bordul vehiculului copia conformă a autorizaţiei pentru transportul rutier naţional contra cost/copia conformă a licenţei comunitare valabilă pentru transportul rutier naţional contra cost.\ La bordul masinii trebuie sa se mai afle : a)certificatul de competenţă profesională a conducătorului auto valabil pentru tipul de transport efectuat , adica Atestat transport auto avariate sau defecte . Ok . Am scos acea gaselnita a autoritatilor de autorizatie nationala pentru masinile sub 3.5T . Acum ma cramponez de alta problema . Soferul de pe acea masina are doar permis categoria B , pentru ca .. doar atat trebuie sa conduci acea masina . Atestat cu categoria B nu se poate scoate , ii trebuie macar BE pentru atestat de transport auto avariate . 1 . Care este sanctiunea daca folosesc acest sofer pe acea autoutilitara de 3.5T ?? 2. Exista vreo modalitate de a obtine acest atestat doar cu categoria B , sau trebuie sa il dau afara ?
  7. Multumesc mult pentru raspunsuri . Pe moment pare ca m-am lamurit , dar sunt sigur ca pe parcurs voi mai reveni si cu alte intrebari . Din cauza nepriceperii mele , am un feeling ca nu voi fi ocolit de probleme ..
  8. Art. 1 – 1. Prezenta conventie se aplica oricarui contract de transport de marfuri pe sosele, cu titlu oneros, cu vehicule, cind locul primirii marfii si locul prevazut pentru eliberare, asa cum sint indicate in contract, sint situate in doua tari diferite, dintre care cel putin una este tara contractanta, independent de domiciliul si de nationalitatea participantilor la contract. In cazul meu transportul este doar local . Trebuie CMR ? Cu scuzele de rigoare ... ca tot .. deranjez .. pana ma lamuresc nitel !
  9. Am gasit de ambele . Acum studiez cand / cum trebuiesc completate . Va multumesc inca o data pentru raspunsuri !
  10. Aveti idee de unde pot lua acele tipizate pentru foaia de parcurs si contractul de transport ? Va multumesc pentru raspunsuri , si pentru timpul pierdut cu mine , dar chiar nu am nici cea mai mica idee despre documentele folosite in transporturi . Pana acum am desfasurat activitati in cu totul alta nisa .
  11. Trebuie sa le fac foi de parcurs ? Ma gandeam ca trebuie sa le dau doar factura si chitanta . Ceilalti din oras am inteles ca nu dau decat factura , din cate am mai intrebat . Iau masina stricata din strada si o descarc peste 2 km la service . Este nevoie de foaie de parcurs ? Cine trebuie sa semneze/stampileze pe ea ? Domnii dela ISCTR ( am oprit astazi la un echipaj si i-am intrebat ce acte trebuie sa am la mine ) au zis ca nu trebuie sa am la mine factura / CMR .. doar certificatul masinii incarcate . Au mentionat ca .. daca masina e rasturnata , proprietarul la spital .. cine-ti semneaza tie pe CMR ? PS : In legatura cu tahograful .. au zis ca " tot timpul diagrama in tahograf " . Acu , eu nu o sa il folosesc pentru ca m-ar incurca mult ... o sa tin la mine printat tot timpul regulamentul 561 sa le arat ca fac parte din acele exceptii , poate nu stiu
  12. Cum interpretam ?

    Dle Cri5tian va multumesc f mult pentru raspuns . Totusi , inainte , articolul 3 din REGULAMENTUL (UE) NR. 165/2014 suna cam asa : (1) Aparatul de înregistrare se instalează și se folosește la bordul vehiculelor înmatriculate în statele membre care le folosesc pentru transportul rutier de călători sau mărfuri, cu excepția vehiculelor prevăzute laarticolul 3 din Regulamentul (CE) nr. 561/2006. Acu , vad ca au scos "cu exceptia vehiculelor ... " nu cumva se intelege ca trebuie sa fie montat , si sa il folosesc , doar ca nu trebuie sa respect timpii de conducere ?
  13. Cum interpretam ?

    Detin o autospecializata pentru transportul masinilor defecte/avariate , de 6.5T , cu tahograf analogic . Acum astept licenta de transport , si incerc sa ma documentez despre cum imi voi putea desfasura activitatea. In conditiile in care eu voi folosi masina doar local ( deci la mai putin de 100km fata de baza de stationare ) , as avea cateva intrebari : 1. Trebuie sa am montat tahograf , si verificare valabila ? 2. Trebuie sa am diagrama si sa respect timpii ? REGULAMENTUL (UE) NR. 165/2014 Articolul 3 Domeniul de aplicare (1) Tahografele se instalează și se folosesc la bordul vehiculelor înmatriculate în statele membre, folosite pentru transportul rutier de călători sau mărfuri și cărora li se aplică Regulamentul (CE) nr. 561/2006. Articolul 3 561/2006 Prezentul regulament nu se aplică transporturilor rutiere efectuate de: (f) vehicule specializate pentru depanări care acționează pe o rază de 100 km de la baza de staționare;
  14. Mentionez de la inceput ca sunt novice in acest domeniu , si as avea nevoie de cateva sfaturi .. Tocmai ce am infiintat o firma de remorcari . Detin 2 autospeciale , una de 6.5T si una de 3.5T . Am depus actele si astept licenta de transport , precum si copia conforma pentru cea de 6.5T , iar pentru cea de 3.5T autorizatia de transport in trafic national ( noua gaselnita a celor ce ne conduc .. ) . Eu sunt administratorul / managerul de transport , precum si unul dintr soferi . Am mai angajat un prieten , ca si sofer . Amandoi avem CE si CPI . 1. In primul rand m-ar interesa ce acte trebuie sa am in masina , si ce acte la sediul social , in cazul unui eventual control . Din cate am reusit sa ma informez ... in masina ar trebui sa am : - Permis Sofer / Carte Identitate Sofer / Atestat Marfa Sofer / Legitimatie Seviciu sofer / Contract munca sofer ( copie conform cu originalul ) / Copie conforma licenta / Certificat Inmatriculare masina . Acestea acte ar trebui sa le prezint in cazul unui control in trafic . Ar mai trebui sa am ceva ?? Dar la sediul social , ce ar trebui sa am ? 2 . Conform 561/ art3 litera F : Vehiculele specializate pentru depanari care actioneaza pe o raza de pana la 100km fata de baza de stationare sunt exceptate de la a folosi tahograful . Aici as mai avea cateva intrebari: - Cum decid ei care sunt acele vehicule "specializate pentru depanari" ? ( in cartile de indentitate la mine scrie ca sunt omologate pentru "transport auto " , si le folosesc intr-adevar la a transporta masini stricate/avariate ) Ar mai fi un alt criteriu ?? - Eu nu am punct de lucru , doar sediu social . Care este considerata baza de stationare ? Sediul social ? - Sa spunem ca trebuie sa plec la un drum mai lung de 100km . Pun repede o diagrama .. si sunt oprit pentru control . Cum le explic eu ca nu le am pe celelalte 28 ?
  15. Imprumut Iveco 6.5T unui prieten

    Multumesc pentru raspunsuri . I-am facut " Contract e comodat " , tradus in engleza si legalizata traducerea . Cu toate ca , in UE zic unii ca nu i-ar trebui . Acu , sper sa aiba si-un gram de noroc sa nu fie oprit ... Ca sa pot cara si masinile altora decat cele ce mi le aduc eu la dezmembrat , ce ar mai trebui sa fac ?
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.