Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

FMN

Members
  • Număr conținut

    1
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre FMN

  • Rang
    Incepator
  • Dată Naștere 02.02.1982

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Brasov
  1. Salut Catalin. O sa-ti raspund din prisma experientei mele , nu din auzite si o sa fiu cat mai concis ca sa nu te plictisesc. Planul l-am facut pentru o perioada de 4 ani , dupa care voi trage concluzia daca o sa mai continui sau nu. Desi am incercat mai multe variante de lucru (tur-retur RO-UE, intern RO, comunitate) , cea mai buna varianta ramane lucrul pe comunitate. Detin ansamblu , cap tractor si semiremorca , amandoua in leasing. Am ales leasing din lipsa fondurilor , chiar daca riscul este mai mare ("cine nu risca nu castiga") , si ansamblu pentru mobilitate (libertarea de a selecta beneficiarii ) Pe scurt planul meu de afaceri a fost (si este) cam asa : -16000 euro necasari pana la momentul cand plec la munca -14000 euro capital de lucru (pentru un termen de plata 30-45 zile, in cazul cel mai fericit cand se respecta termenul) -venit lunar 11.000 EUR (pentru 10.000 km efectuati , inclusiv si returnarile de tva) -cheltuieli lunare 8700 EUR (!!!FARA SOFER!!!) -ramane un profit net de 2300 EUR / luna , cu alte cuvinte un salar de sofer , DAR : Iti voi face un calcul pentru 4 ani , : -(fara sofer) profit net 2300 X 48 = 110.400 EUR la care se adauga ansamblu ,in caz de vanzare , suma de 28.000 EUR. -(cu sofer , lucru alternativ 1 luna fiecare) profit net 2000 X 24 = 48.000 EUR , la care se adauga ansamblu ,in caz de vanzare , suma de 28.000 EUR. Cu alte cuvinte , investitia se "amortizeaza" in patru ani in cazul in care voi decide sa renunt la transportul de marfuri generale. Acesta este cel mai optimist plan de afaceri. Dar, pentru ca nu am mai gasit "coleg" cu care sa impart munca , in acest moment lucrez 6 saptamani pe comunitate cu doua acasa. Camionul ramane pe comunitate. Problema cea mai mare nu o reprezinta planul de afaceri , ci "beneficiarul" transportului pe care il efectuezi , care nu respecta conditiile negociate. Trebuie sa iei in calcul ca transportul de marfuri este cel mai dificil domeniu de activitate in care la propriu iti spun ca este o "jungla amazoniana". Cea mai mare parte din "colegii" din acest domeniu se comporta ca hienele si nu ma refer doar la cei romani . Sper ca am expus o imagine cat mai reala fara sa incurajez/descurajez pe cineva. Sanatate multa si spor in toate!
×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.